Suomessa on 50 000 nuorta "näkymätöntä" miestä vailla työtä tai opiskelupaikkaa
Nuorten miesten syrjäytymiskierre
Suomessa on 50 000 nuorta miestä vailla työtä tai opiskelupaikkaa, ja vielä enemmän ”näkymättömiä poikia ja nuoria miehiä”. Vaikka kesän tulo on ilon aikaa, nuorten miesten mieli voi olla täynnä huolia, pelkoja jopa vihaa.
Nuorten miesten syrjäytyminen on Suomessa vakava ongelma, sillä noin 50 000 miestä on vailla työtä tai opiskelupaikkaa.
THL:n tutkimuspäällikkö Kaija Appelqvist-Schmidlechner sanoo hallituksen sosiaaliturvan leikkausten kurjistaneen nuorten elämää.
Loisto Setlementin vt. poikatyön johtaja Kimmo Saastamoinen kertoo kohtaavansa täysin yksinäisiä nuoria miehiä vailla kavereita tai tulevaisuudenuskoa.
Yhden syrjäytyneen nuoren kustannukset yhteiskunnalle ovat arvioiden mukaan 230 000 eurosta yli miljoonaan euroon.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011989165.html
Ja veikkaanpa että suuri osa näistä usein vielä olosuhteiden takia vihaisista nuorista miehistä, jos äänestävät, äänestävät persuja. Äänestämättömien ääni taas menee lyhentämättömänä kokoomuksen ja RKP:n ääniosuuden kasvuun, eli saamme heidän ansiostaan jatkossakin lisää "näkymättömiä nuoria miehiä" :(
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin varmaan kuulun tuohon joukkoon, ja voin kertoa jokaiselle joka tässäkin ketjussa syyttää naisia tästä tilanteesta: haistakaa p*ska ja katsokaa peiliin.
Itse olen esim. oman tilanteeni aiheuttanut sillä, että kävin amiksen vaikka olisin päässyt lukioon, ei vaan ollut motivaatiota. No, töitä ei kyseisellä alalla ollut kun valmistuin, ja sen sijaan että olisin muuttanut töiden perässä muualle, jäin omalle tutulle ja turvalliselle paikkakunnalle maleksimaan. Mukaan tuli tietty päihteet ja niistä johtuvat mt-ongelmat.
Joo, v*tuttaa omat valinnat mutta itse olen soppani keittänyt. Turha on naisia tai ketään muutakaan tästä syytellä.
Ja lisäksi, tytöt ovat jo vuosikymmeniä pärjänneet koulussa paremmin, heillä on paremmat sosiaaliset taidot jne. Se asia ei miesten copetuksella muutu miksikään.
Sinussahan on sentään roimasti potentiaalia. Osaat ainakin kantaa vastuun itse omista valinnoistasi, ja se on jo huimasti enemmän kuin moni tässäkin ketjussa inisevä selkärangaton nilkki, joka odottaa sen jonkun MUUN kantavan hänelle kaiken hopeatarjottimella nokan eteen. Älä lannistu, vaan jatka itsesi kehittämistä. Ponnistele, sinussa on ainesta!
Kiitos paljon, tulipa hyvä mieli! Yritän tosiaankin ponnistella, vaikka välillä on niin toivoton olo että tekisi mieli lyödä lopullisesti hanskat tiskiin. Olen ollut nyt 1,5 vuotta juomatta joten sentään jossain olen onnistunut.
eikä naiset pärjää yhtään paremmin koulussa. Koulu suosii tyttöjä koska kyse on iästä ja ajankohdasta ei todellisuudessa koulu-ainessa pärjäämisestä.
"Vuoden työsopimukset ilman perusteltua syytä lakimuutokset voimaan 1.6.2026"
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/maaraaikaisia-tyosopimuksia-joustav…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin varmaan kuulun tuohon joukkoon, ja voin kertoa jokaiselle joka tässäkin ketjussa syyttää naisia tästä tilanteesta: haistakaa p*ska ja katsokaa peiliin.
Itse olen esim. oman tilanteeni aiheuttanut sillä, että kävin amiksen vaikka olisin päässyt lukioon, ei vaan ollut motivaatiota. No, töitä ei kyseisellä alalla ollut kun valmistuin, ja sen sijaan että olisin muuttanut töiden perässä muualle, jäin omalle tutulle ja turvalliselle paikkakunnalle maleksimaan. Mukaan tuli tietty päihteet ja niistä johtuvat mt-ongelmat.
Joo, v*tuttaa omat valinnat mutta itse olen soppani keittänyt. Turha on naisia tai ketään muutakaan tästä syytellä.
Ja lisäksi, tytöt ovat jo vuosikymmeniä pärjänneet koulussa paremmin, heillä on paremmat sosiaaliset taidot jne. Se asia ei miesten copetuksella muutu miksikään.
Sinussahan on sentään roimasti potentiaalia. Osaat ainakin kantaa vastuun itse omista valinnoistasi, ja se on jo huimasti enemmän kuin moni tässäkin ketjussa inisevä selkärangaton nilkki, joka odottaa sen jonkun MUUN kantavan hänelle kaiken hopeatarjottimella nokan eteen. Älä lannistu, vaan jatka itsesi kehittämistä. Ponnistele, sinussa on ainesta!
Kiitos paljon, tulipa hyvä mieli! Yritän tosiaankin ponnistella, vaikka välillä on niin toivoton olo että tekisi mieli lyödä lopullisesti hanskat tiskiin. Olen ollut nyt 1,5 vuotta juomatta joten sentään jossain olen onnistunut.
Sinä olet pelkkä omaa sukupuoltasi vihaa s1 mp re..ssukka! :D
YHYY YHYY. Missä oli tämä itku silloin kun oli 50 000 naista R AISKATTAVANA.
Missä se on kun jokainen synnyttävä nainen silvotaan lääkärin pöydällä.
Miehet ja miesten vauvaongelmat, jotka johtuvat ainoastaan omasta itsekkyydestä ja paskasta sielusta.
:D
Vierailija kirjoitti:
YHYY YHYY. Missä oli tämä itku silloin kun oli 50 000 naista R AISKATTAVANA.
Missä se on kun jokainen synnyttävä nainen silvotaan lääkärin pöydällä.
Miehet ja miesten vauvaongelmat, jotka johtuvat ainoastaan omasta itsekkyydestä ja paskasta sielusta.
:D
Siinä näille 50 000 miehelle thetävä. Lopettakaa naisten r aiskaukset ja silpomiset suomessa niin katsotaan sitten muita hommia. Ai ei kiinnosta kuin OMA LOMPSA JA OMA MUNA? No voi voi sitten ei auta kuin itkeä :D
Toisinsanoen ovat 50 000 sovinistista, seksistä ja toxista manosphere incelliä itkemässä "yksinäisyyttä" eli vinkumassa naisten perään.
Vierailija kirjoitti:
Toisinsanoen ovat 50 000 sovinistista, seksistä ja toxista manosphere incelliä itkemässä "yksinäisyyttä" eli vinkumassa naisten perään.
Vain otettu lääke auttaa.
Suomalaisia on siis yhä vain liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain otettu lääke auttaa.
Miksi haluat puolustaa noita naisia vihaavia ja hakkaavia miesvauvoja?
Kotihoidon tuen lakkauttamista suunnitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Jahas vuohiinsekaantujien nuotiotarinoiden kertojat löysivät tännekin tiensä
Siinä toinen riivattu huutelee törkeyksiä, mutta niin huutelivat myös Herrallemme Jeesukselle Kristukselle. Eikä Elävää Jumalaa pilkata ilman seurauksia, Amen.
PS. Hengellinen diagnoosisi on valitettavasti pahat pervesiot, Babhomet + sodoman synnit.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia on siis yhä vain liikaa.
Parhaansa toki tekivät jo alkaen 2020 valtion puolesta jo CV19 injektio pedonmerkillä (seurasi välitön sota-ajan kuolleisuus, oma isänikin kuoli näihin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dumppaa ne synnit ja kiroilu, käänny, kadu syntejäsi Jeesuksen edessä ja kun kysyt Herra johdattaa ja antaa kaiken mitä tarvitaan.
No pojat eivät ole kypsiä tekemään noita isoja ammatinvalinnan kysymyksiä vielä peruskoulun lopulla ja homma on siten pedattu PAREMMIN tytöille joilla aivot jo kehittyneemmät, eli onhan se totta. Ja jezebelit kyllä dominoi kouluissa erikoisen mielellään poikia, varsinkin lannistavat kristittyjä ja niitä joilla voisi olla profetaalisia lahjoja, Eliaksen -henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet pelkkä omaa sukupuoltasi vihaa s1 mp re..ssukka! :D
Ota lääkkeet, käy parturissa, opettele kirjoittamaan edes jollakin tavalla ymmärrettävää tekstiä ja keskustellaan penikka sitten aikuisten asioista.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tapa, jolla eliminoidaan työnhakuprosessista heti ne kaikki, joilla on työhistoriassa aukko. Tämä aiheuttaa sen, että jotkut, eli aika monet nykyään eivät ikinä pääse työhaastatteluun, koska he ovat näkymättömiä rekrytovien tahojen ammattitaidottomuuden takia. Rekrytoinnin ammattilaiset härskisti oikovat työssään ja eliminoivat suuren osan hakijoista näiden työhistoriassa olevan aukon takia.
Tämä on todellinen maan kattava ongelma. Se on ajamassa koko maan talouden kaaokseen. Maassa on pian liikaa ihmisiä jotka ovat näkymättömiä työnantajille ja heidän tilalleen otetaan maahan työntekijöitä kehitysmaista.
Tällä tavalla työttömyysprosentti ei ikinä laske ja huuto työvoimapulasta vaan kiihtyy.
Perusta firma ja palkkaa sinne ne huonnoimmat hakijat, voi olla ettei kauaa naurata sinuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että palstan työttömät incelit ovat heränneet alapeukuttamaan :D
ohis
THE WHOLE WORLD HAD ONE SHOT💉AND TOOK COUNCIL TOGETHER AGAINST THE LORD AND HIS ANNOINTED! ONE CHANCE TO BREAK THIER BANDS!🧬 A 42 MONTH (CUT SHORT) OPPORTUNITY TO CAST AWAY THEIR CORDS!🧬IT'S OVER! JUDGEMENT IS HERE! BABYLON WILL FALL! VENGEANCE FOR HIS TEMPLE!🧬‼
Daniel 8's 1,150 Day Rebellion that Caused Desolation 😷 💉 🧬 is Over! The Lord has the Nations in DERISION now! 🗡🔥 The Falling Away is Over! The Man of Sin is Revealed! The Day of the Lord and our Gathering together unto Him is at Hand! Know WHEN you are! Wake Up! Look Up!
https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts
Audio videot: https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/videos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on helpotettu yliopistoon pääsyä vuosikymmenien ajan. Pakkoruotsista on tarkoituksella tehty miehille este ja naisille on tehty lyhyt matematiikka lukioon jota ei tarvitse edes kirjoittaa. Yliopistonki voi suorittaa ilman mitään matematiikan ymmärrystä.
Tekniselle alalle haluttiin lisää naisia, niin matematiikan vaatimuksia laskettiin niin, että ne ovat lähellä lukion pitkän matematiikan tasoa.
Naisten suosiminen on mennyt liian pitkälle.
Ja tässä sitten esimerkki, miten syrjäytyneet nuoret miehet uskovat että heidän tilanteensa on esimerkiksi juuri naisten vika. Syrjäytyneille on helppo myydä vihaa tuotteena by Andrew Tate ja kumppanit. Viha antaa tarkoituksen tunteen.
On helpompi syytellä ja keksiä tekosyitä entä katsoa mitä on itse tehnyt tai ollut tekemättä.
Totta. Tähän on ratkaisu että kaikki miehet äänestää naisten äänioikeuden ja työnvelvoitteen kumoamista.
Ilmeisesti kirjoittajan kotona, kun on tällainen mielikuva.