Olen julkisuuden henkilö - kysy mitä haluat
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen julkisuuden henkilö ja käyn täällä joskus. Ei se siis mahdotonta ole. Ei kysyttävää, toivotan vain hyvää kesän jatkoa ap:lle. Itse olen lähdössä katsomaan omaistani, joka on saattohoidossa sairaalassa. Vointi ainakin eilen illalla oli parempi, oli selkeä, tunnisti ja söi ja joi vähän.
Hyvää jatkoa sinullekin ja voimia <3
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla hilavitkutinta?
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Jos päätyisit Seiskan tms lööppeihin, niin mikä olisi syy?
varmaan joku suhdesotku
Pera55 kirjoitti:
Aloittaja ei ole julkisuuden henkilö
Älkää olko noin hyväuskoisia oikeat julkkikset eivät pyöri vauva palstalla
En ole aloittaja, mutta voin kertoa ettet uskoisikaan miten laajalla skaalalla täällä on myös julkisuudesta tuttuja ihmisiä. Erittäin menestyneitä ja korkeassa asemassa olevia. Täällä ollaan keskustelemassa, vaihtamassa ajatuksia ja mikä parasta, juurikin ilman sitä julkisuuden leimaa/taustaa. Täällä on kiva olla ihan vaan oma itsensä ja mielipiteensä.
Koetko olevasi vaikuttaja? Mihin asioihin haluaisit vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on paljon juttua vaikkapa pistoshoidoista ja muista, niin koetko ulkonäköpaineita? Voisitko lähteä crockseissa ja pieruverkkareissa kauppaan vai koetko, että sinun pitäisi aina näyttää edustavalta lehdistön/fanien takia?
Jonkin verran. Riippuu missä olen.
Hyvä aloittaja:
Jos olet oikeasti julkisuuden henkilö niin oletko kenties vaaleat pitkät hiukset omaava oululaislähtöinen Helsingissä asuva eräästä suositusta kuusihenkisestä poikabändistä lähtenyt ja hiljattain uuden yhtyeen perustanut miespuolinen rocklaulaja ja radiojuontaja joka maalasi myös jotakin kuvia/tauluja ja piti niistä näyttelyn
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi vaikuttaja? Mihin asioihin haluaisit vaikuttaa?
Olen jonkin verran vaikuttaja ja tavallaan haluaisin edistää yhteiskunnassa niitä arvoja joihin uskon, mutta käytännössä en jaksa eikä kiinnosta. Sen kaltainen julkisuus vie paljon aikaa ja vaivaa ja on ärsyttävää kun sitten pitäisi alkaa vääntää joidenkin erimielisten ihmisten kanssa. Helpommalla pääsee kun vaan hymyilee ja sanoo jotain kivaa.
Pera55 kirjoitti:
Hyvä aloittaja:
Jos olet oikeasti julkisuuden henkilö niin oletko kenties vaaleat pitkät hiukset omaava oululaislähtöinen Helsingissä asuva eräästä suositusta kuusihenkisestä poikabändistä lähtenyt ja hiljattain uuden yhtyeen perustanut miespuolinen rocklaulaja ja radiojuontaja joka maalasi myös jotakin kuvia/tauluja ja piti niistä näyttelyn
En mutta minähän sanoin että en halua arvuuttelua siitä kuka olen. Jos vielä tulee tällaisia viestejä niin en vastaa niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet enkeleistä?
Kiinnostavia mytologisia hahmoja. En koe sellaisten läsnäoloa.
Olisitko kiinnostunut kuulemaan enkeleistä enemmän?
Mä hyvä aloittaja kysyn nyt suoraan
Oletko J0el Hokka?
Saako Suomessa olla pääasiassa rauhassa vai tuleeko porukka juttelemaan ja avautumaan? Ja jos tulee, niin koskeeko asia enimmäkseen työhön liittyviä asioita, kuten näyttelijöillä roolihahmojen edesottamuksia, urheilijoilla urheilusuorituksia ja vaikkapa meteorologilla säätä vai mennäänkö niissä henkilökohtaisuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Hyvä aloittaja:
En mutta minähän sanoin että en halua arvuuttelua siitä kuka olen. Jos vielä tulee tällaisia viestejä niin en vastaa niihin.
Sen voit kuitenkin varmaan sanoa että mikä on syy siihen miksi et halua että henkilöllisyyttäsi arvuutellaan
Koska haluat pysyä yksityishenkilönä tietyissä tilanteissa kuten täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päätyisit Seiskan tms lööppeihin, niin mikä olisi syy?
varmaan joku suhdesotku
Ei tää J0el Hokka voi olla
Se ei ikinä tuo näitä asioita julkisuuteen
Ei ole ainakaan se
Tää on varmaan joku Kerttu Rissanen Riina-Maija Palander tai Helena Koivu
. Täytyykö täytyykö imeä paljon munaa että pääsee julkimohenkilöksi.
Minä kun en viitsisi tätä ketjua spämmiä täyteen joka viides minuutti niin sinä hyvä aloittaja voit varmasti vastata edes siihen että aiotko juhlia Suomen MM kultaa menetkö torille
Ja oletko mies vai nainen vai jtn muuta
Noihin pystyt vastaamaan niistä ei pysty päätellä mitään
Sen haluan vielä tietää että miten sinut saa kertomaan kuka olet
Pera55 kirjoitti:
Minä kun en viitsisi tätä ketjua spämmiä täyteen joka viides minuutti niin sinä hyvä aloittaja voit varmasti vastata edes siihen että aiotko juhlia Suomen MM kultaa menetkö torille
Ja oletko mies vai nainen vai jtn muuta
Noihin pystyt vastaamaan niistä ei pysty päätellä mitään
Sen haluan vielä tietää että miten sinut saa kertomaan kuka olet
Miksi sinua kiinnostaa niin paljon toisen henkilöllisyys?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen julkisuuden henkilö ja käyn täällä joskus. Ei se siis mahdotonta ole. Ei kysyttävää, toivotan vain hyvää kesän jatkoa ap:lle. Itse olen lähdössä katsomaan omaistani, joka on saattohoidossa sairaalassa. Vointi ainakin eilen illalla oli parempi, oli selkeä, tunnisti ja söi ja joi vähän.
Voimia!
Koin saman tilanteen lähiaikoina.
Olin läsnä myös kuoleman hetkellä.
Kiinnostavia mytologisia hahmoja. En koe sellaisten läsnäoloa.