Olen julkisuuden henkilö - kysy mitä haluat
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia, puolisoa, muuta perhettä? Millaista elämää elät julkisuuden ulkopuolella?
On perhettä ja elän aika tavallista elämää julkisuuden ulkopuolella, tosin olen ehkä vähän enemmän eristäytynyt maailmasta kuin tavalliset ihmiset.
Onko jonkun julkkiksen julkisuuskuva erilainen kuin mitä hän on muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat että sinulta kysytään asioita palstalla?
Tunnen itseni tällä hetkellä yksinäiseksi.
Etsitkö juttukumppanin vai parisuhdetta? Vai mitä tarkoitat yksinäisyydellä? Selvennätkö?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla harrastuksia, jos on niin mitä harrastuksia?
En halua sanoa ettei minua tunnisteta, mutta tavallisia harrastuksia kulttuurin ja liikunnan parissa. Harrastan paljon liikuntaa osittain siksi että pysyn viehättävänä ulkoisesti ja saan olemukseeni säteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia, puolisoa, muuta perhettä? Millaista elämää elät julkisuuden ulkopuolella?
On perhettä ja elän aika tavallista elämää julkisuuden ulkopuolella, tosin olen ehkä vähän enemmän eristäytynyt maailmasta kuin tavalliset ihmiset.
Saako perheesi olla halutessaan rauhassa jukkisuudelta vai nostetaanko perhejuttuja esiin esimerkiksi Instagramin puolelta? Joudutko miettimään julkisilla paikoilla liikkumista siltä kannalta, että elämäsi ei ole yksityistä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on intohimosi elämässä?
En voi sanoa ettei minua tunnisteta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempiruokasi?
Riippuu tilanteesta, tällä hetkellä jäätelö maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Työni vuoksi. Työni on sellaista että jos menestyy, julkisuus tulee väistämättä ja ilman sitä ei tule yhtä paljon työtilaisuuksia ja rahaa.
Luoko tämä sinulle paineita työssäsi?
Luo, mutta koska tiedän pelin hengen, en stressaa siitä kauheasti. Ainoastaan jos olen jotenkin muutenkin huonossa hapessa, voi tulla paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunnet itsesi yksinäiseksi? Onko sinulla tällä hetkellä jotakin muuta pahaa oloa kenties?
On lähipiirissä vaikea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämässä tärkeintä?
Riippuu varmaan ihmisestä, mutta tavalliset eli hyvät ihmissuhteet ja terveys ja lisäisin vielä että mielekäs ja omanlainen elämä, jossa on aitoja innostuksen aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut kauan julkisuudessa?
Useita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet julkisuudessa?
Työni vuoksi. Työni on sellaista että jos menestyy, julkisuus tulee väistämättä ja ilman sitä ei tule yhtä paljon työtilaisuuksia ja rahaa.
Voisitko jättää julkisuuden vai jääkö siihen koukkuun? Esimerkiksi jotkut urheilijat jäävät uransa jälkeen pyörimään lehtien palstoille, kun taas toiset katoavat.
Yleensä tuntuu, että olisi ihanaa jättää julkisuus jos voisi, mutta voihan se olla että jos se loppuisi, niin sitä jäisi kaipaamaan. Vaikka julkisuus on todella ärsyttävää niin kun sitä jatkuu tarpeeksi kauan siitä tulee osa identitettiä ja se alkaa korvata muita asioita elämässä, kuten terveitä ihmissuhteita. En usko että tunkisin itseäni julkisuuteen väkisin mutta ymmärrän tavallaan niitä jotka niin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä julkisuuden henkilöstä olet erityisen kiinnostunut?
Jotkut kaverini ovat julkkiksia ja heistä olen kiinostunut kuten ystävistä yleensäkin. En tunne mitään fanitusta tai parasosiaalista suhdetta tai erityistä mielenkiintoa kehenkään suomalaiseen julkkikseen, jotkut maailmantähdet voivat kiinnostaa tekemistensä kautta jonkin verran.
Oletko julkisuutesi eteen tehnyt jotakin oikeasti merkittävää vai perustuuko julkisuutesi siihen, että olet julkkis?
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun julkkiksen julkisuuskuva erilainen kuin mitä hän on muuten?
Kaikilla joita olen tavannut on juuri niin. Siksi juuri on niin tyhmän tuntuista, että koko kansa luulee tuntevansa mutta julkisuuden henkilöt ovat aivan erilaisia kun ovat vapaalla. Monet jotka vaikuttavat julkisuudessa tosi rennoilta ja tavallisilta naapurin tyypeiltä, ovatkin itsetietoisia ja diivamaisia. Räiskyvät tyypit ovat usein vähän maanisia ja sellaisia että vievät hapen ympäriltään. Mielenterveysongelmat ja alkoholismi ja toisten ihmisten pomottaminen on yleistä. Kaikenlaiset suuruuskuvitelmat ja narsismi ovat ammattitauteja. Moni voi olla tosi kivakin tyyppi, mutta julkisuus tekee ihmisestä enemmän tai vähemmän varautuneen ja oudon. Jos tuntee oikein hyvin niin julkkikset ovat usein sen kaiken kuoren alla hyvin herkkiä ja rikkinäisiä.
Toivotko, että olisit tehnyt jotain toisin julkisuuden suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö juttukumppanin vai parisuhdetta? Vai mitä tarkoitat yksinäisyydellä? Selvennätkö?
Juttukumppania.
Onko julkisuus erilaista kuin arvelin?
Nuorena kieltäydyin seurustella julkkismiehen kanssa, koska en halunnut itse julkisuuteen. Ajattelin, etten voi palata enää täysin anonyymiksi, jos kerran avaan julkisuusoven. Olen onnellinen, etten avannut sitä ovea.
Kaduttaako sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako perheesi olla halutessaan rauhassa jukkisuudelta vai nostetaanko perhejuttuja esiin esimerkiksi Instagramin puolelta? Joudutko miettimään julkisilla paikoilla liikkumista siltä kannalta, että elämäsi ei ole yksityistä?
Perhettä pitää tietoisesti suojella julkisuudelta. Joudun miettimään vähän julkisilla paikoilla liikkumista ja ulkomailla on rentoa kun kukaan ei tunnista siellä.
Kenestä julkisuuden henkilöstä olet erityisen kiinnostunut?