Olen julkisuuden henkilö - kysy mitä haluat
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Oletko julkisuutesi eteen tehnyt jotakin oikeasti merkittävää vai perustuuko julkisuutesi siihen, että olet julkkis?
Tämä varmaan riippuu siitä keneltä kysyy. En tiedä mikä sinusta on oikeasti merkittävää.
Aloittaja ei ole julkisuuden henkilö
Älkää olko noin hyväuskoisia oikeat julkkikset eivät pyöri vauva palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat että sinulta kysytään asioita palstalla?
Tunnen itseni tällä hetkellä yksinäiseksi.
Miksi tunnet itsesi yksinäiseksi? Onko sinulla tällä hetkellä jotakin muuta pahaa oloa kenties?
Lähtökohtaisesti jokainen julkisuuteen hakeutuva henkilö on taustaltaan sairas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivotko, että olisit tehnyt jotain toisin julkisuuden suhteen?
Joitakin yksittäisiä asioita kadun. Toivoisin myös että en olisi julkkis, vaan minulla olisi tavallinen elämä, nyt kun tiedän millaista se on. Toisaalta tunnen itseni että jos olisin joku tavis niin varmaan haaveilisin siitä että olisin joku tunnettu, joten kai tämä meni niin kuin piti.
Koetko että siulla on normaalia ihmistä enemmän narsistisia piirteitä?
Tiesitkö alaa valitessa, että sen mukana tulee julkisuus? Vaikuttiko se urapäätökseesi?
Vierailija kirjoitti:
Onko julkisuus erilaista kuin arvelin?
Nuorena kieltäydyin seurustella julkkismiehen kanssa, koska en halunnut itse julkisuuteen. Ajattelin, etten voi palata enää täysin anonyymiksi, jos kerran avaan julkisuusoven. Olen onnellinen, etten avannut sitä ovea.
Kaduttaako sinua?
Useimmilla julkkiksilla puolisot eivät ole julkisuudessa. Siinä on tietysti omat haasteensa, esimerkiksi se, että kun on vaikka kumppanin kanssa ulkona niin ihmiset parveilevat kumppanin ympärillä. Tavispuolisoa ei julkisuus tai media vie pakolla mukaansa, siihen on ihan laitkin Suomessa, yksityisyyden suoja on taviksilla korkea. Eli tyttikset ja poikkikset ja aviopuolisot eivät joudu julkisuuteen elleivät itse sinne itse päättäväisesti mene. Ei minua kaduta, toivoisin kyllä että en tarvitsisi julkisuutta, mutta hyväksyn sen osana elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Onko kulta-aikasi ohi vai nyt?
Sitä ei voi sanoa ennen kuin vasta sitten kuolinvuoteellaan kun kaikki on ohi.
Pera55 kirjoitti:
Tämä on niin huvittava luulo. Miksi he eivät pyörisi täällä, jossa saa vielä olla anonyyminä. Missä sinä luulet että julkkikset olvat? Jossain omassa maailmassaan ja kuplassaan koko ajan jossa he tekisivät jotain erityisiä julkkisasioita kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat että sinulta kysytään asioita palstalla?
Tunnen itseni tällä hetkellä yksinäiseksi.
Miksi tunnet itsesi yksinäiseksi? Onko sinulla tällä hetkellä jotakin muuta pahaa oloa kenties?
Lähtökohtaisesti jokainen julkisuuteen hakeutuva henkilö on taustaltaan sairas.
Ap
Tämä ei ollut minun laittamani viesti. Asia ei ole noin. Julkkikset ovat keskimääräistä pätevämpiä ihmisiä, tämä ei ole nimittäin helppoa eikä onnistu kaikilta. Tietty henkinen terveys ja kestävyys on välttämätöntä. Toki kaikenalaista rikkinäistä ja erikoista on monella taustallaan.
t.Ketjun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Koetko että siulla on normaalia ihmistä enemmän narsistisia piirteitä?
Vähän enemmän taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö alaa valitessa, että sen mukana tulee julkisuus? Vaikuttiko se urapäätökseesi?
Tiesin ja ajattelin että se on vain hauskaa ja jännittävää ja bonusta.
Minäkin olen julkisuuden henkilö ja käyn täällä joskus. Ei se siis mahdotonta ole. Ei kysyttävää, toivotan vain hyvää kesän jatkoa ap:lle. Itse olen lähdössä katsomaan omaistani, joka on saattohoidossa sairaalassa. Vointi ainakin eilen illalla oli parempi, oli selkeä, tunnisti ja söi ja joi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Tämä on niin huvittava luulo. Miksi he eivät pyörisi täällä, jossa saa vielä olla anonyyminä. Missä sinä luulet että julkkikset olvat? Jossain omassa maailmassaan ja kuplassaan koko ajan jossa he tekisivät jotain erityisiä julkkisasioita kaiken aikaa.
Tämä.
T. Ei julkkis
kai se influensserikin on nykyään julkkis.
Jos päätyisit Seiskan tms lööppeihin, niin mikä olisi syy?
Nyt kun on paljon juttua vaikkapa pistoshoidoista ja muista, niin koetko ulkonäköpaineita? Voisitko lähteä crockseissa ja pieruverkkareissa kauppaan vai koetko, että sinun pitäisi aina näyttää edustavalta lehdistön/fanien takia?
Moi. Onko kulta-aikasi ohi vai nyt?