Mies haluaa erota, mitä tekisitte?
Mies heitti tänään melkoisen pommin, eli haluaa erota. Meillä on lapsia, onneksi ei enää ihan pieniä. En ole tänään oikein muuta pystynyt kuin itkemään.
Pitäisi löytää asunto nopeasti. Sen verran iso, että saan lapset ja koiran mukaan.
Eli nyt kaikki hyvät vinkit kehiin mistä löytäisin sopivan asunnon nopealla aikataululla. Pk-seudun tuntumasta mieluiten, tai kehyskunnista.
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jokainen saa elää ihan haluamallaan tavalla. Perinteisesti avioliitto on ollut se ainoa hyväksyttävä tapa harrastaa seksiä ennen irtosuhteita yleistymistä ja asennemuutosta, mitä seksuaalisuuteen ylipäätään tulee.
Tuo raiskaushourailu ja muu skitsofrenia on se, miksi kaipaat hoitoa, ei seksin puute.
Ei vaan se on se miksi miehet kaipaavat hoitoa ja miksi koiraat laitetaankin tuotantolaitoksissa teuraiksi tai kastroidaan jo poikasina. Naisten ja naaraiden käytös ei ole ongelma, koiraiden on. Seksiaddiktio, aggressiivisuus, r aiskailu, ym.
Nyt on ollut pitkään niin että naisia on mutiloitu ja alistettu täysin päämäärättömään h uoruuteen, ei tule jatkumaan enää. Saitte hupinne, se on loppu nyt ja lasku tulossa.
Lääkkeet
Joo sulle, kastraatiolääkkeet ;-)
Taidankin lähteä tästä panemaan. Harmittaako inceliä?
Ei, tai no vähän harmittaa sinun karminen kohtalosi kun hyväksikäytät toisia, hups virhe ei harmitakaan. Pidä hauskaa ja tee pahaa oikein olan takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten epäempaattista porukkaa täällä oikein on? Ihan järkyttäviä kommentteja. Ei ihme että suomalaiset on itsemurha altis ja masentunut kansa.
Koen suurta empatiaa ap:ta kohtaan ja kannustan häntä ajattelemaan vain itseään ja priorisoimaan itsensä 100%. Mies on varmasti miettinyt miten pärjää lasten kanssa kun päätöksen on tehnyt joten tsemppiä hänelle siihen koitokseen, se ei ole ap:n murhe enää.
Erotilanteissa on erittäin tärkeää huomioida se, miten lasten etu ja hyvinvointi toteutuu parhaalla mahdollisella tavalla. On tietysti hyvin tärkeää, että myös vanhemmat voivat hyvin. Omien tarpeiden priorisointi vanhempana sataprosenttisesti on kuitenkin äärimmäisen huonoa vanhemmuutta. Pitää arvioida kokonaisvaltaisesti miten kaikki perheenjäsenet voivat jatkossa elää hyvää elämää.
Ei ole. Jos on sovittu monogamiasta niin ei sitä sopimusta voi muuttaa yksipuolisesti ja määrätä, että osa sopimusta jatkuu jollakin tietyllä, ennalta sopimattomalla tavalla. Kun sopimus purkautuu se purkautuu, piste.
Mies on varmasti miettinyt koko kuvion loppuun asti ja tietää miten ratkaisee tilanteen, kun tuolla tavoin ilmoitusluontoisesti sopimuksen purki, joten asia ei ole ap:n päänvaiva. Hän voi keskittyä vain omaan hyvinvointiinsa.
Niin, aikuinen ihminenhän voi vaan häipyä, se on aivan totta. Varsinkin äidit tai naiset tällaisissa tapauksissa nähdään hylkiöinä. Huonoina äiteinä, joita karsastetaan. Ei heitä katsota hyvällä kenenkään taholta. Toki voi vaikka sitten vaihtaa kokonaan paikkakuntaa tai jopa maata. Peilin edessä kuitenkin muistaa, mitä on tullut tehtyä.
Kun sopimus raukeaa, sopimus raukeaa. Naisen syrjintä siitä että toimii omien oikeuksiensa puitteissa on syrjijän häpeä.
Avioliitto ei ole sopimus, että "ollaan yhdessä kunnes sinä päätät perustaa haaremin ja sitten ollaan haaremi." Se on sopimus monogamiasta. Älkää menkö monogamiseen liittoon jos ette ole siihen valmiita.
Minä menin avioliittoon mutta en ollut varautunut siihen että 10 vuoden päästä vaimo sanoo että meillä on nyt kolme lasta eli minun ei tarvitse enää ikinä harrastaa seksiä. Ja kyllähän minä olin sitten se joka rikkoi perheen, mutta vieteilleni en voi mitään.
M41Eli oikeasti vaimosi ilmoitti, että nyt on seksi tässä talossa loppu? Ei enää koskaan. Finito!?
Niin sitä kutsutaan itsemääräämisoikeudeksi, lukee mm. perustuslaissa ja ihmisoikeuksissa. Jos aletaan karsimaan ihmisoikeuksia niin aloitetaan miesten palleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten epäempaattista porukkaa täällä oikein on? Ihan järkyttäviä kommentteja. Ei ihme että suomalaiset on itsemurha altis ja masentunut kansa.
Koen suurta empatiaa ap:ta kohtaan ja kannustan häntä ajattelemaan vain itseään ja priorisoimaan itsensä 100%. Mies on varmasti miettinyt miten pärjää lasten kanssa kun päätöksen on tehnyt joten tsemppiä hänelle siihen koitokseen, se ei ole ap:n murhe enää.
Erotilanteissa on erittäin tärkeää huomioida se, miten lasten etu ja hyvinvointi toteutuu parhaalla mahdollisella tavalla. On tietysti hyvin tärkeää, että myös vanhemmat voivat hyvin. Omien tarpeiden priorisointi vanhempana sataprosenttisesti on kuitenkin äärimmäisen huonoa vanhemmuutta. Pitää arvioida kokonaisvaltaisesti miten kaikki perheenjäsenet voivat jatkossa elää hyvää elämää.
Ei ole. Jos on sovittu monogamiasta niin ei sitä sopimusta voi muuttaa yksipuolisesti ja määrätä, että osa sopimusta jatkuu jollakin tietyllä, ennalta sopimattomalla tavalla. Kun sopimus purkautuu se purkautuu, piste.
Mies on varmasti miettinyt koko kuvion loppuun asti ja tietää miten ratkaisee tilanteen, kun tuolla tavoin ilmoitusluontoisesti sopimuksen purki, joten asia ei ole ap:n päänvaiva. Hän voi keskittyä vain omaan hyvinvointiinsa.
Niin, aikuinen ihminenhän voi vaan häipyä, se on aivan totta. Varsinkin äidit tai naiset tällaisissa tapauksissa nähdään hylkiöinä. Huonoina äiteinä, joita karsastetaan. Ei heitä katsota hyvällä kenenkään taholta. Toki voi vaikka sitten vaihtaa kokonaan paikkakuntaa tai jopa maata. Peilin edessä kuitenkin muistaa, mitä on tullut tehtyä.
Kun sopimus raukeaa, sopimus raukeaa. Naisen syrjintä siitä että toimii omien oikeuksiensa puitteissa on syrjijän häpeä.
Avioliitto ei ole sopimus, että "ollaan yhdessä kunnes sinä päätät perustaa haaremin ja sitten ollaan haaremi." Se on sopimus monogamiasta. Älkää menkö monogamiseen liittoon jos ette ole siihen valmiita.
Minä menin avioliittoon mutta en ollut varautunut siihen että 10 vuoden päästä vaimo sanoo että meillä on nyt kolme lasta eli minun ei tarvitse enää ikinä harrastaa seksiä. Ja kyllähän minä olin sitten se joka rikkoi perheen, mutta vieteilleni en voi mitään.
M41Eli oikeasti vaimosi ilmoitti, että nyt on seksi tässä talossa loppu? Ei enää koskaan. Finito!?
Niin sitä kutsutaan itsemääräämisoikeudeksi, lukee mm. perustuslaissa ja ihmisoikeuksissa. Jos aletaan karsimaan ihmisoikeuksia niin aloitetaan miesten palleista.
Minä en oikeastaan kaivannut sinun näkemystäsi tähän, mutta kiitos mielenkiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se itkeminen.
Kysyt mieheltä, milloin se aikoo muuttaa ja muistuta, että mies käy ennen muuttoa ostamassa lapsille uudet polkupyörät ja muistaa viedä lapset myös lomalle.
Juuri näin. Aloittaja voisi myös lähteä pienelle lomalle. Ilmoittaa vain miehelle, että moi mä meen nyt.
Kannattaa iskeä äkkiä uusi mies. Mielellään rikas, jolla oma iso asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa, erota, mutta ei itse lähde? Sinä lähdet, ja mies sitten sanoo, että sinä jätit ja veit lapset.
Niin miten ne juridiset suhteet menee? Voitko käskeä miehen lähtemään? Ota selvää ettet tee tyhmyyksiä. Voiko mies ajaa perheen tien päälle tuosta vaan?
Nyt jäitä hattuun! Älä tee mitään hätiköityä. Soita maanantaina lastenvalvojalle ja kerro tilanne. Kysy neuvoa eri vaihtoehdoista. Sano että haluat lapset mutta nyt et voi jäädä saman katon alle koska olet pahasti ja henkisesti loukattu. Sano että muutat pois järjestelemään asioita tilapäisesti toisessa kämpässä. Ja että haluat että lasten koulut ja päikyt ja ympäristö pysyy samana, näin ajattelet lasten etua. Käyt hakemassa lapset päivittäin luoksesi käymään. Äijä saa hoitaa kotona kaiken muun. Voit pitkittää yksin asumistasi kunnes talo on myyty ja ostaa oman mistä haluat. Pointti tässä on se että et halua lapsille äkkinäisiä muutoksia nyt heti. Anna äijän kärvistellä ja hoitaa katrasta. Lapset tottuvat kyllä aikanaan uuteen kotiin luonasi.
Sano ukolle että tuossa on. Iisi hirttä poikki. Maksat sitten elarit, minä en lähde mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Sano ukolle että tuossa on. Iisi hirttä poikki. Maksat sitten elarit, minä en lähde mihinkään.
* viisi hirttä poikki
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se itkeminen.
Kysyt mieheltä, milloin se aikoo muuttaa ja muistuta, että mies käy ennen muuttoa ostamassa lapsille uudet polkupyörät ja muistaa viedä lapset myös lomalle.
Voi myös muistuttaa miestä varaamaan ajan lastenvalvojalle. Sen jälkeen voikin itse mennä omia menojaan. Mies halusi erota, joten hän toki huolehtii lapsista.
"Voiko mies ajaa perheen tien päälle tuosta vaan?"
Ei voi. Tähän on olemassa ihan laki toisen suojaksi. Omasta kodista ei kukaan voi ajaa tien päälle yhdessä yössä.
Ääööäääää
Pallit
R aiskaus
Olen siitoshullu ja pilaan kaikki ketjut, koska lääkkeet loppu äääöääää
Selviskö jo muka miksi ap:n pitää lähteä kotoa ja mies jää? Miksei toisinpäin?!
Siis sen asunnon myyntiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa erota, mies häipyköön.
Sinä ja lapset jäätte nykyiseen asuntoon.
Naisen logiikka on kerta kaikkiaan pettämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikeastaan kaivannut sinun näkemystäsi tähän, mutta kiitos mielenkiinnosta.
Kukaan ei kaivannut paitsi pari vakiofémakkoa, joilla sama kastraatiofetissi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se itkeminen.
Voi myös muistuttaa miestä varaamaan ajan lastenvalvojalle. Sen jälkeen voikin itse mennä omia menojaan. Mies halusi erota, joten hän toki huolehtii lapsista.
Ei näin. Sinä varaat ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa erota, mies häipyköön.
Sinä ja lapset jäätte nykyiseen asuntoon.
Naisen logiikka on kerta kaikkiaan pettämätön.
Se raha tulee seinästä!
Etkö ymmärrä? Sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se itkeminen.
Ei näin. Sinä varaat ajan!
Ei. Mies hoitakoon kaikki asiat. Hänhän se erota haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Katselin vuokrattavia rivareita ja laitoin yhden hakemuksen menemään. Tilanne on tosiaan se, ettei mun tulot yksin millään riitä tässä nykyisessä talossa elämiseen. En edes haluaisi asua ilman miestä tässä.
Nyt olen kesälomalla ja tuli mieleen, jos vuokraisin jonkun mökin vaikka kuukaudeksi ja menisin sinne lasten kanssa loman viettoon.
En usko, että miehellä on mitään toista naista. Ihmettelen vaan, kun ei meillä ole ollut mitään riitojakaan, että mistä tämän eron nyt sai päähänsä. Ei olla naimisissa, mutta yhteiset lapset on.
Nyt ei kannata tehdä mitään hätiköityä. Sinä itse et ole tässä tilanteessa se kaikkein tärkein vaan lapset. Lapsille ei tee hyvää riuhtaista heitä juuriltaan, tutusta päiväkodista tai koulusta, pois kavereiden luolta. Ero on heille jo itsestään niin dramaattinen muutos että siinä on tarpeeksi kestämistä. Luulen että tajuat tämän itsekin kun vähän saat päätäsi jäähtymään. Miehelle lasten kautta kostaminen on yksinkertaisesti julmaa kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei kiinnosta se kaipaatko näkemystäni vai etkö, kerron sen silti, pikku inkkeli.
Tuota ihan vaan tietoiskuna... se valkoinen mies ei välttämättä ole kovin ra i skaaja.
Luuletko että voit isommalla r aiskauksella uhkaamalla saada naiset suostumaan pikku r aiskaukseen? :') Kiitos että paljastat olevasi osa ongelmaa!