Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota, mitä tekisitte?

Vierailija
31.05.2026 |

Mies heitti tänään melkoisen pommin, eli haluaa erota. Meillä on lapsia, onneksi ei enää ihan pieniä. En ole tänään oikein muuta pystynyt kuin itkemään. 

Pitäisi löytää asunto nopeasti. Sen verran iso, että saan lapset ja koiran mukaan. 

Eli nyt kaikki hyvät vinkit kehiin mistä löytäisin sopivan asunnon nopealla aikataululla. Pk-seudun tuntumasta mieluiten, tai kehyskunnista.

Kommentit (255)

Vierailija
241/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Katselin vuokrattavia rivareita ja laitoin yhden hakemuksen menemään. Tilanne on tosiaan se, ettei mun tulot yksin millään riitä tässä nykyisessä talossa elämiseen. En edes haluaisi asua ilman miestä tässä. 

Nyt olen kesälomalla ja tuli mieleen, jos vuokraisin jonkun mökin vaikka kuukaudeksi ja menisin sinne lasten kanssa loman viettoon. 

En usko, että miehellä on mitään toista naista. Ihmettelen vaan, kun ei meillä ole ollut mitään riitojakaan, että mistä tämän eron nyt sai päähänsä. Ei olla naimisissa, mutta yhteiset lapset on.

Nyt ei kannata tehdä mitään hätiköityä. Sinä itse et ole tässä tilanteessa se kaikkein tärkein vaan lapset. Lapsille ei tee hyvää riuhtaista heitä juuriltaan, tutusta päiväkodista tai koulusta, pois kavereiden luolta. Ero on heille jo itsestään niin dramaattinen muutos että siinä on tarpeeksi kestämistä. Luulen että tajuat tämän itsekin kun vähän saat päätäsi jäähtymään. Miehelle lasten kautta kostaminen on yksinkertaisesti julmaa kaikille osapuolille.

Totta, parempi kun ap riuhtaisee itsensä irti polygamisesta apinalaumasta.

Vierailija
242/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten epäempaattista porukkaa täällä oikein on? Ihan järkyttäviä kommentteja. Ei ihme että suomalaiset on itsemurha altis ja masentunut kansa. 

Koen suurta empatiaa ap:ta kohtaan ja kannustan häntä ajattelemaan vain itseään ja priorisoimaan itsensä 100%. Mies on varmasti miettinyt miten pärjää lasten kanssa kun päätöksen on tehnyt joten tsemppiä hänelle siihen koitokseen, se ei ole ap:n murhe enää.

Erotilanteissa on erittäin tärkeää huomioida se, miten lasten etu ja hyvinvointi toteutuu parhaalla mahdollisella tavalla. On tietysti hyvin tärkeää, että myös vanhemmat voivat hyvin. Omien tarpeiden priorisointi vanhempana sataprosenttisesti on kuitenkin äärimmäisen huonoa vanhemmuutta. Pitää arvioida kokonaisvaltaisesti miten kaikki perheenjäsenet voivat jatkossa elää hyvää elämää. 

Ei ole. Jos on sovittu monogamiasta niin ei sitä sopimusta voi muuttaa yksipuolisesti ja määrätä, että osa sopimusta jatkuu jollakin tietyllä, ennalta sopimattomalla tavalla. Kun sopimus purkautuu se purkautuu, piste. 

Mies on varmasti miettinyt koko kuvion loppuun asti ja tietää miten ratkaisee tilanteen, kun tuolla tavoin ilmoitusluontoisesti sopimuksen purki, joten asia ei ole ap:n päänvaiva. Hän voi keskittyä vain omaan hyvinvointiinsa.

Niin, aikuinen ihminenhän voi vaan häipyä, se on aivan totta. Varsinkin äidit tai naiset tällaisissa tapauksissa nähdään hylkiöinä. Huonoina äiteinä, joita karsastetaan. Ei heitä katsota hyvällä kenenkään taholta. Toki voi vaikka sitten vaihtaa kokonaan paikkakuntaa tai jopa maata. Peilin edessä kuitenkin muistaa, mitä on tullut tehtyä. 

Kun sopimus raukeaa, sopimus raukeaa. Naisen syrjintä siitä että toimii omien oikeuksiensa puitteissa on syrjijän häpeä.

Avioliitto ei ole sopimus, että "ollaan yhdessä kunnes sinä päätät perustaa haaremin ja sitten ollaan haaremi." Se on sopimus monogamiasta. Älkää menkö monogamiseen liittoon jos ette ole siihen valmiita.

Minä menin avioliittoon mutta en ollut varautunut siihen että 10 vuoden päästä vaimo sanoo että meillä on nyt kolme lasta eli minun ei tarvitse enää ikinä harrastaa seksiä. Ja kyllähän minä olin sitten se joka rikkoi perheen, mutta vieteilleni en voi mitään.

M41

Eli oikeasti vaimosi ilmoitti, että nyt on seksi tässä talossa loppu? Ei enää koskaan. Finito!?

Niin sitä kutsutaan itsemääräämisoikeudeksi, lukee mm. perustuslaissa ja ihmisoikeuksissa. Jos aletaan karsimaan ihmisoikeuksia niin aloitetaan miesten palleista.

Minä en oikeastaan kaivannut sinun näkemystäsi tähän, mutta kiitos mielenkiinnosta.

Kukaan ei kaivannut paitsi pari vakiofémakkoa, joilla sama kastraatiofetissi

Ketään ei ole syytä kastroida jos ketään ei r aiskailla. Harmillista kyllä seksuaalinen hyväksikäyttö on yhteisössämme erittäin yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittakaa nuo häiriköt ketjusta pois, kiitos.

Vierailija
244/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääööäääää

Pallit

R aiskaus

Olen siitoshullu ja pilaan kaikki ketjut, koska lääkkeet loppu äääöääää

Jos käyttäisin jotain lääkkeitä niin ne varmaan eivät olisi niitä mitä sinä toivot vaan jotakin sellaisia, jotka tekisivät minusta vielä totuudellisemman.

Vierailija
245/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaaa kuule kaikki PAS KA!

Vierailija
246/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa, erota, mutta ei itse lähde? Sinä lähdet, ja mies sitten sanoo, että sinä jätit ja veit lapset. 

Niin  miten  ne  juridiset  suhteet menee?  Voitko  käskeä  miehen  lähtemään?  Ota  selvää  ettet  tee  tyhmyyksiä.  Voiko  mies  ajaa  perheen  tien  päälle tuosta  vaan?

Nyt jäitä hattuun! Älä tee mitään hätiköityä. Soita maanantaina lastenvalvojalle ja kerro tilanne. Kysy neuvoa eri vaihtoehdoista. Sano että haluat lapset mutta nyt et voi jäädä saman katon alle koska olet pahasti ja henkisesti loukattu. Sano että muutat pois järjestelemään asioita tilapäisesti toisessa kämpässä. Ja että haluat että lasten koulut ja päikyt ja ympäristö pysyy samana, näin ajattelet lasten etua. Käyt hakemassa lapset päivittäin luoksesi käymään. Äijä saa hoitaa kotona kaiken muun. Voit pitkittää yksin asumistasi kunnes talo on myyty ja ostaa oman mistä haluat. Pointti tässä on se että et halua lapsille äkkinäisiä muutoksia nyt heti. Anna äijän kärvistellä ja hoitaa katrasta. Lapset tottuvat kyllä aikanaan uuteen kotiin luonasi. 

Kyllä niillä lapsilla on parempi olla turvallisen vanhemman kanssa uudessa paikassa, kuin jäädä eroon perheestään haluavan ja mahdollisesti uuden suhteen lumoissa olevan isukin riesoiksi ja eroon äidistä. Onko teillä ajatuksena, että mies peruu eron kun joutuu jäämään hankalaan tilanteeseen lasten kanssa? Miksi kukaan haluaisi vaikeuttaa eroa puolisosta, joka haluaa eron? 

Vierailija
247/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin etu on että hän huolehtii asioista. Pitää olla pelisilmää.

Vierailija
248/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviskö jo muka miksi ap:n pitää lähteä kotoa ja mies jää? Miksei toisinpäin?!

Siis sen asunnon myyntiin saakka.

Ap itse haluaa lähteä lähemmäs töitä ja sukua sekä koki asunnon olevan itselleen turhan kallis.

Vierailija
249/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten epäempaattista porukkaa täällä oikein on? Ihan järkyttäviä kommentteja. Ei ihme että suomalaiset on itsemurha altis ja masentunut kansa. 

Koen suurta empatiaa ap:ta kohtaan ja kannustan häntä ajattelemaan vain itseään ja priorisoimaan itsensä 100%. Mies on varmasti miettinyt miten pärjää lasten kanssa kun päätöksen on tehnyt joten tsemppiä hänelle siihen koitokseen, se ei ole ap:n murhe enää.

Erotilanteissa on erittäin tärkeää huomioida se, miten lasten etu ja hyvinvointi toteutuu parhaalla mahdollisella tavalla. On tietysti hyvin tärkeää, että myös vanhemmat voivat hyvin. Omien tarpeiden priorisointi vanhempana sataprosenttisesti on kuitenkin äärimmäisen huonoa vanhemmuutta. Pitää arvioida kokonaisvaltaisesti miten kaikki perheenjäsenet voivat jatkossa elää hyvää elämää. 

Ei ole. Jos on sovittu monogamiasta niin ei sitä sopimusta voi muuttaa yksipuolisesti ja määrätä, että osa sopimusta jatkuu jollakin tietyllä, ennalta sopimattomalla tavalla. Kun sopimus purkautuu se purkautuu, piste. 

Mies on varmasti miettinyt koko kuvion loppuun asti ja tietää miten ratkaisee tilanteen, kun tuolla tavoin ilmoitusluontoisesti sopimuksen purki, joten asia ei ole ap:n päänvaiva. Hän voi keskittyä vain omaan hyvinvointiinsa.

Niin, aikuinen ihminenhän voi vaan häipyä, se on aivan totta. Varsinkin äidit tai naiset tällaisissa tapauksissa nähdään hylkiöinä. Huonoina äiteinä, joita karsastetaan. Ei heitä katsota hyvällä kenenkään taholta. Toki voi vaikka sitten vaihtaa kokonaan paikkakuntaa tai jopa maata. Peilin edessä kuitenkin muistaa, mitä on tullut tehtyä. 

Kun sopimus raukeaa, sopimus raukeaa. Naisen syrjintä siitä että toimii omien oikeuksiensa puitteissa on syrjijän häpeä.

Avioliitto ei ole sopimus, että "ollaan yhdessä kunnes sinä päätät perustaa haaremin ja sitten ollaan haaremi." Se on sopimus monogamiasta. Älkää menkö monogamiseen liittoon jos ette ole siihen valmiita.

Minä menin avioliittoon mutta en ollut varautunut siihen että 10 vuoden päästä vaimo sanoo että meillä on nyt kolme lasta eli minun ei tarvitse enää ikinä harrastaa seksiä. Ja kyllähän minä olin sitten se joka rikkoi perheen, mutta vieteilleni en voi mitään.

M41

Eli oikeasti vaimosi ilmoitti, että nyt on seksi tässä talossa loppu? Ei enää koskaan. Finito!?

Näin kävi. Odotin noin vuoden josko mielipide muuttuu jonka jälkeen muutin pois. Ero oli exälle tietenkin kauhea yllätys ja järkytys vaikka olin useasti tehnyt selväksi että en aio elää loppuelämääni täysin seksittömässä liitossa.

Jotta ei tulisi mitään puheita odottelin reilut pari kuukautta yksinäni ennenkuin menin treffeille. Toki minä olin silti se perheen rikkoja jota haukuttiin sukulaisille. Lapsiin on hyvät välit. Asuvat äitinsä luona pääosin mutta kuskaan treeneihin ja muutenkin vietän heidän kanssaan aikaa myös silloin kun ovat äidillään. 

M41

Vierailija
250/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia tapauksia on varmaan aika paljon jossa  nainen on onnellinen kun mies on lopettanut vonkaamisen ja voi elää harmonisesti ilman seksiä. Useimmiten näille naisille tulee yllätyksenä ja järkytyksenä että mies lähtee ja/tai löytää uuden. Vaikka mies voi rakastaa niin seksitttömyys kyllä haalistaa tunteet.

Vierailija
251/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi oli häirikkö kun sinua teki!

Vierailija
252/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakka 

Pissa 

Pieru

Vierailija
253/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. On omistusasunto ja ollaan oltu yhdessä 15 vuotta. Ei ole tällä paikkakunnalla tukiverkostoja, niin haluaisin muuttaa lasten kanssa lähemmäksi omaa työpaikkaa ja sukulaisia.

Mies sanoi, että kaipaa omaa aikaa niin ajattelin, että olkoon täällä keskenänsä miettimässä tilannetta. Ei olla vielä päästy sen enempää asiasta juttelemaan. En myöskään missään tapauksessa halua jättää lapsia ja koiraa hänelle. Ainoat mitä tässä tilanteessa keksin on mennä koko porukka anopin luokse, äidilleni tai pariksi yöksi hotelliin pohtimaan jatkoja. 

Oletpa typerä. Oikein tarjoilet lusmumiehelle lapsettoman sinkun elämää, kun pitäisi tehdä juuri toisinpäin. 

PS. Tuolla miehellä on toinen nainen.

Kontrolloivien naisten jutuissa miehellä on aina toinen nainen. Lisäksi he käyttävät lapsia vallankäytön välikappaleena. Ensiksi ne halutaan hankkia, sitten jätetään isälle ja sitten vaaditaan,  ettei lasten luona saa käydä ketään, varsinkaan uutta seurustelukumppania edes vuosia eron jälkeen. 

Tämä on kyllä  nähty.

Juu ei sitä ukkoa kannata wron jälkeen vahtia, päin vastoin sitä parempi mitä nopeammin tämän ja lapset pystyy unohtamaan. Vapaus ja onni koittaa naiselle

Ole sitten vahtimatta. Tässäkin ketjussa kaikki naiset ovat dumppaamassa iloisesti lapsensa. Miksi te niitä hankitte, jos ette halua elää niiden kanssa?

Monogamiseen avioliittoon hankitaan lapsia yleensä ydinperheajatuksella. Jos tämä puretaan niin koko kuvio muuttuu täysin, kun kyseessä ei ole enää monogaminen ydinperhe vaan apinahaaremi.

Ei muutu. Olet vastuussa lapsistasi miehesi teoista huolimatta ja olet ottanut tietoisen riskin kun aloit suhteeseen sen miehen kanssa.

Vierailija
254/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuinka jännä mies?

Vierailija
255/255 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme