Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.
No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan.
Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti.
Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin!
Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso
Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼
Mä seuraan mielummin vaikka Superpesistä ku naisten futista. Helmarit my ass
= Hölmät Pöllöt ???
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Cristiano Ronaldo uransa kokonaan näiden kisojen jälkeen? Pettymykseen taitavat nämä kisat päättyä. Miehellä on rahaa loppuelämäkseen ja myös viiden lapsensa loppuelämäksi, joista vain kahdella nuorimmalla on biologinen äiti elämässään. Lisäksi 41-vuotias on liian vanha jalkapalloilijaksi. Mies on jopa 9 kuukautta Sanna Marinia vanhempi.
Hän on kyllä vastenmielinen tyyppi. Sellainen josta nousee karvat pystyyn huonolla tavalla. Epäluonnollisen kiristellyt kasvot vain lisäävät tuota vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukaku vissiin heti aloituksessa. Terveyshuolia hänelläkin ilmeisesti.
Kauanko Lukaku oli kentällä ja saiko laukauksia maalia kohden?
Belgialla on pallonpitäjän kirous. Ilmiselvästi joukkuessa ei ole riittävästi laatua ja Dokua olisi kaivattu kipeästi. Se olikin ilmeisesti oikeasti sairas, jos ei ollut kyseessä mikään peitetarina.
Lukaku on parhaimmillaan vaihtopenkiltä. Isokokoinen körmy, ei voi olettaa että jaksaa +90 min, varsinkin kun on ollut niitä terveyshuolia.
Saksa taitaa olla vähän paiseessa kun niiden vasen pakki joutui vaihtoon ja tilalle Rüdiger 45 min kohdalla. Rüdiger myös on ollut loukkaantunut ja taitaa olla enemmän keskuspuolustaja. Ontui siellä kentällä sekin.
Eikö Courtous ole edelleen niiden maalivahti? Jo 2018 kisoja ennen De Bruynen naisen kanssa pettivä tätä. Josta oli 8v sitten kohut.
Miten tuollaista paria voi pitää samassa joukkueessa?! Vai onko "hyväksyn tämän näin jälkeen päin" se typerin siirto, ja miten välit nyt on??
No eiköhän tuota 8v jälkeen ole päässyt jo tuollaisesta yli. Bros before hos vai miten se meni. Tuohan on tosi pitkä aika, ketä jaksaisi kiinnostaa enää. Eiköhän molemmilla ole virrannut vettä joessa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun laps sanoi, että Messi on parempi pelaaja, mutta Ronaldolla on paremmat tuuletukset.
Tätä lasta ei kyllä jalkapallo kiinnosta kuin sen verran, että toivoo Ronaldon häviävän, koska ovat yhden kiistakumppanin kanssa valinneet pelaajansa. Lapsi kannattaa Messiä ja Argentiinaa ihan vain kilpailuhenkisyyden nimissä 😆
Mitäpä jos opettaisit sen kakaras kannattamaan Suomea eikä mitään eteläamerikkalaisia spiccejä
No Messihän on omaa luokkaansa. Aivan käsittämätön pelaaja. Mielestäni lapsi valitsi juuri oikein 👌🏼👌🏼👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä Ronaldollakaan kaikki muumit ole laaksossa jos ei vielä tuossa iässä ja tuolla kokemuksella pysty pelaamaan epäitsekkäästi maalleen vaan ainoastaan itselleen.
Eikös ne hänen tekemät maalit kuitenkin tilastoida Portugalille?
Kyse on siitä ettei Rolle enää onnistu niissä, kun taas toiset onnistuisi. Rolle kuitenkin vie paikkoja näihin epätoivoisiin yrityksiinsä ja sabotoi koko joukkueen peliä. Puhumattakaan siitä ettei hän sitten tee mitään muuta kuin odottaa sitä palloa. Muut juoksee ja puolustaa ja prässää ja järjestelee, mutta Ronaldo vaan istuu ja odottaa kultatuolissa (ja ampuu ohi). Ei ihme että alkaa v ituttaa muita.
Häneltä puuttuu sellainen joukkueelle pelaaminen oikeasti. Syyttää muita omista virheistään ja ei ole joukkuekaverin tukena huonolla hetkellä. Onko se kapteeni kuitenkin. Ei kovin hyvä johtaja.
Belgian aikaikkuna taisi jo sulkeutua. Hazard ja muutama muu jo lopettaneet. Eli ns kultainen sukupolvi jo liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Cristiano Ronaldo uransa kokonaan näiden kisojen jälkeen? Pettymykseen taitavat nämä kisat päättyä. Miehellä on rahaa loppuelämäkseen ja myös viiden lapsensa loppuelämäksi, joista vain kahdella nuorimmalla on biologinen äiti elämässään. Lisäksi 41-vuotias on liian vanha jalkapalloilijaksi. Mies on jopa 9 kuukautta Sanna Marinia vanhempi.
Hän on kyllä vastenmielinen tyyppi. Sellainen josta nousee karvat pystyyn huonolla tavalla. Epäluonnollisen kiristellyt kasvot vain lisäävät tuota vaikutelmaa.
Lapin lomallaan oli sympaattisempi. Selvästi pehmeämpi olemus. Vähän lievensi negatiivista mielikuvaa hänestä ihmisenä, mutta ei Portugalin maajoukkeen pelaajana.
Suomen lapista on tullut jalkapalloilijoiden lomakohde. Mbappé taisi olla trendin ensimmäisiä.
Englannin naisten Chloe Kelly kävi kihlajaismatkalla myös. Miesten puolelta oli myös mielestäni joitain, Declan Rice. No, en muista.
Vierailija kirjoitti:
Belgian aikaikkuna taisi jo sulkeutua. Hazard ja muutama muu jo lopettaneet. Eli ns kultainen sukupolvi jo liian vanha.
Ja se on harmi jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Cristiano Ronaldo uransa kokonaan näiden kisojen jälkeen? Pettymykseen taitavat nämä kisat päättyä. Miehellä on rahaa loppuelämäkseen ja myös viiden lapsensa loppuelämäksi, joista vain kahdella nuorimmalla on biologinen äiti elämässään. Lisäksi 41-vuotias on liian vanha jalkapalloilijaksi. Mies on jopa 9 kuukautta Sanna Marinia vanhempi.
Hän on kyllä vastenmielinen tyyppi. Sellainen josta nousee karvat pystyyn huonolla tavalla. Epäluonnollisen kiristellyt kasvot vain lisäävät tuota vaikutelmaa.
Lapin lomallaan oli sympaattisempi. Selvästi pehmeämpi olemus. Vähän lievensi negatiivista mielikuvaa hänestä ihmisenä, mutta ei Portugalin maajoukkeen pelaajana.
Suomen lapista on tullut jalkapalloilijoiden lomakohde. Mbappé taisi olla trendin ensimmäisiä.
Englannin naisten Chloe Kelly kävi kihlajaismatkalla myös. Miesten puolelta oli myös mielestäni joitain, Declan Rice. No, en muista.
Beckham - pariskunta kävi jo yli 20 vuotta sitten. Se oli ensimmäinen joka julkisutta sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukaku vissiin heti aloituksessa. Terveyshuolia hänelläkin ilmeisesti.
Kauanko Lukaku oli kentällä ja saiko laukauksia maalia kohden?
Belgialla on pallonpitäjän kirous. Ilmiselvästi joukkuessa ei ole riittävästi laatua ja Dokua olisi kaivattu kipeästi. Se olikin ilmeisesti oikeasti sairas, jos ei ollut kyseessä mikään peitetarina.
Lukaku on parhaimmillaan vaihtopenkiltä. Isokokoinen körmy, ei voi olettaa että jaksaa +90 min, varsinkin kun on ollut niitä terveyshuolia.
Saksa taitaa olla vähän paiseessa kun niiden vasen pakki joutui vaihtoon ja tilalle Rüdiger 45 min kohdalla. Rüdiger myös on ollut loukkaantunut ja taitaa olla enemmän keskuspuolustaja. Ontui siellä kentällä sekin.
Eikö Courtous ole edelleen niiden maalivahti? Jo 2018 kisoja ennen De Bruynen naisen kanssa pettivä tätä. Josta oli 8v sitten kohut.
Miten tuollaista paria voi pitää samassa joukkueessa?! Vai onko "hyväksyn tämän näin jälkeen päin" se typerin siirto, ja miten välit nyt on??
No eiköhän tuota 8v jälkeen ole päässyt jo tuollaisesta yli. Bros before hos vai miten se meni. Tuohan on tosi pitkä aika, ketä jaksaisi kiinnostaa enää. Eiköhän molemmilla ole virrannut vettä joessa sen jälkeen.
Ketä ei jaksaisi kiinnostaa : Nettipornon suurkuluttajia varmaan??
Siis et ole kiinnostunut että nainen pettäisi sinua, kerro vaan missä HÄN on ???
Korkki kiinni siellä.
On omassa vallassa päättää, että pääseekö asiasta yli vai antaako tuollaisen nakertaa itseään ja kuinka kauan. 8v on sellainen aika jossa ihan varmasti on ehtineet tunteet laantua kaikilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Cristiano Ronaldo uransa kokonaan näiden kisojen jälkeen? Pettymykseen taitavat nämä kisat päättyä. Miehellä on rahaa loppuelämäkseen ja myös viiden lapsensa loppuelämäksi, joista vain kahdella nuorimmalla on biologinen äiti elämässään. Lisäksi 41-vuotias on liian vanha jalkapalloilijaksi. Mies on jopa 9 kuukautta Sanna Marinia vanhempi.
Lehdessä luki sellaista, että Portugalin joukkue olisi täyden sisällissodan partaalla Ronaldon takia. Ronaldo ei pelaa joukkueelle, vaan itselleen ja hinkuu maaleja. Esim viime pelissä hän yritti väkisin tehdä itse maalia, vaikka olisi eräässäkin tilanteessa voinut antaa pallon mennä toiselle portugalilaiselle, jolla oli ns. varma paikka. Mutta ei. Nyt sitten jonkun pelaajan vaimokin on avautunut tästä somessa, mihin sitten Ronaldon sisko oli vastannut yhtä kärkkäästi. Siinä vaiheessa kun tällaiset riidat aletaan käymään naisystävien ja siskojen välityksellä ollaan hajoamispisteessä. Valmentajan tulisi tehdä nyt ratkaisuja.
Erikoiseksi on mennyt : muistan hyvin kun C.Ronaldo pelasi ensimmäiset kisansa em 2004, joissa Kreikka voitti Portugalin kahdesti, ja C.Ronaldolla oli helmikorvakorut, silloin todellinen erikoisuus. Luis Figo oli silloin vielä joukkueen supertähti, ja Portugali ei edes em- ja mm- vakiokävijä ollut.
Sama toistui 2006 mm:ssa jossa Portugali oli neljäs (Portugalin toisiksi paras mm-sijoitus, 1966 pronssin jälkeen !!!). Brasilian Ronaldo (15 mm-maalia, ennätys silloin) pelasti vielä silloin, ja etunimi piti muistaa tälle nousukkaalle, ettei menisi sekaisin.
Brasilian Ronaldo sanoi, että hänen nimeen eteen lisätään sana fat erottamaan siuuuuu miehestä. Ei varmaan tunnu kivalta.
Nykyjään C.Ronaldon ja Messi - pojan aikoina siirrytty bisnesfutikseen 102%, ja pejaajia ja tilastoja tarkkaillaan koko ajan kovaa.
Ei pääse ylipainoa kertymään tosin "läski -Ronaldo" teki 15 maalia 3:ssa mm-kisoissa, joista Messi - pojallakin oli vasta kokonaista 5 maalia kerättynä, tarkkailusta ja teknologian oloista paremmista huolimatta.
Mielestäni tämä "läski-Ronaldon" pilkkaaminen on mennyt överiksi. On totta, että hän on ottanut painoa ja sitä taisi olla urankin loppuaikoina aavistuksen enemmän kuin muilla, mutta yhtä totta on että hän teki jäätävästi maaleja ja oli esim Zlatanin ja Zidanen mielestä maailman paras pelaaja. Hänellä taisi sitäpaitsi olla vaikeuksia kilpirauhasensa kanssa, mikä turvottaa ja sitoo nestettä. Hän olikin aika romuna peliuransa päätteeksi ja lopetti verrattain varhain. Mutta yksi parhaista. Niin toki on se Portugalin kaimakin, mutta ei mielestäni samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä Ronaldollakaan kaikki muumit ole laaksossa jos ei vielä tuossa iässä ja tuolla kokemuksella pysty pelaamaan epäitsekkäästi maalleen vaan ainoastaan itselleen.
Meemit Lieksassa !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Cristiano Ronaldo uransa kokonaan näiden kisojen jälkeen? Pettymykseen taitavat nämä kisat päättyä. Miehellä on rahaa loppuelämäkseen ja myös viiden lapsensa loppuelämäksi, joista vain kahdella nuorimmalla on biologinen äiti elämässään. Lisäksi 41-vuotias on liian vanha jalkapalloilijaksi. Mies on jopa 9 kuukautta Sanna Marinia vanhempi.
Lehdessä luki sellaista, että Portugalin joukkue olisi täyden sisällissodan partaalla Ronaldon takia. Ronaldo ei pelaa joukkueelle, vaan itselleen ja hinkuu maaleja. Esim viime pelissä hän yritti väkisin tehdä itse maalia, vaikka olisi eräässäkin tilanteessa voinut antaa pallon mennä toiselle portugalilaiselle, jolla oli ns. varma paikka. Mutta ei. Nyt sitten jonkun pelaajan vaimokin on avautunut tästä somessa, mihin sitten Ronaldon sisko oli vastannut yhtä kärkkäästi. Siinä vaiheessa kun tällaiset riidat aletaan käymään naisystävien ja siskojen välityksellä ollaan hajoamispisteessä. Valmentajan tulisi tehdä nyt ratkaisuja.
Erikoiseksi on mennyt : muistan hyvin kun C.Ronaldo pelasi ensimmäiset kisansa em 2004, joissa Kreikka voitti Portugalin kahdesti, ja C.Ronaldolla oli helmikorvakorut, silloin todellinen erikoisuus. Luis Figo oli silloin vielä joukkueen supertähti, ja Portugali ei edes em- ja mm- vakiokävijä ollut.
Sama toistui 2006 mm:ssa jossa Portugali oli neljäs (Portugalin toisiksi paras mm-sijoitus, 1966 pronssin jälkeen !!!). Brasilian Ronaldo (15 mm-maalia, ennätys silloin) pelasti vielä silloin, ja etunimi piti muistaa tälle nousukkaalle, ettei menisi sekaisin.
Brasilian Ronaldo sanoi, että hänen nimeen eteen lisätään sana fat erottamaan siuuuuu miehestä. Ei varmaan tunnu kivalta.
Nykyjään C.Ronaldon ja Messi - pojan aikoina siirrytty bisnesfutikseen 102%, ja pejaajia ja tilastoja tarkkaillaan koko ajan kovaa.
Ei pääse ylipainoa kertymään tosin "läski -Ronaldo" teki 15 maalia 3:ssa mm-kisoissa, joista Messi - pojallakin oli vasta kokonaista 5 maalia kerättynä, tarkkailusta ja teknologian oloista paremmista huolimatta.
Mielestäni tämä "läski-Ronaldon" pilkkaaminen on mennyt överiksi. On totta, että hän on ottanut painoa ja sitä taisi olla urankin loppuaikoina aavistuksen enemmän kuin muilla, mutta yhtä totta on että hän teki jäätävästi maaleja ja oli esim Zlatanin ja Zidanen mielestä maailman paras pelaaja. Hänellä taisi sitäpaitsi olla vaikeuksia kilpirauhasensa kanssa, mikä turvottaa ja sitoo nestettä. Hän olikin aika romuna peliuransa päätteeksi ja lopetti verrattain varhain. Mutta yksi parhaista. Niin toki on se Portugalin kaimakin, mutta ei mielestäni samalla tasolla.
Brassien Ronaldo oli kyllä etenkin Messin edeltäjä mitä pelityyliin tuli. Ja kaikkihan sallitaan kun maaleja tulee tarpeeksi.
Messi kertonut lehdistolle ensimmäistä kertaa että hänenkään elimistönsä ei enää huippufutista kestäisi, jos ei olisi ollut äärimmäisessä tarkkailussa jo kauan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Cristiano Ronaldo uransa kokonaan näiden kisojen jälkeen? Pettymykseen taitavat nämä kisat päättyä. Miehellä on rahaa loppuelämäkseen ja myös viiden lapsensa loppuelämäksi, joista vain kahdella nuorimmalla on biologinen äiti elämässään. Lisäksi 41-vuotias on liian vanha jalkapalloilijaksi. Mies on jopa 9 kuukautta Sanna Marinia vanhempi.
Lehdessä luki sellaista, että Portugalin joukkue olisi täyden sisällissodan partaalla Ronaldon takia. Ronaldo ei pelaa joukkueelle, vaan itselleen ja hinkuu maaleja. Esim viime pelissä hän yritti väkisin tehdä itse maalia, vaikka olisi eräässäkin tilanteessa voinut antaa pallon mennä toiselle portugalilaiselle, jolla oli ns. varma paikka. Mutta ei. Nyt sitten jonkun pelaajan vaimokin on avautunut tästä somessa, mihin sitten Ronaldon sisko oli vastannut yhtä kärkkäästi. Siinä vaiheessa kun tällaiset riidat aletaan käymään naisystävien ja siskojen välityksellä ollaan hajoamispisteessä. Valmentajan tulisi tehdä nyt ratkaisuja.
Erikoiseksi on mennyt : muistan hyvin kun C.Ronaldo pelasi ensimmäiset kisansa em 2004, joissa Kreikka voitti Portugalin kahdesti, ja C.Ronaldolla oli helmikorvakorut, silloin todellinen erikoisuus. Luis Figo oli silloin vielä joukkueen supertähti, ja Portugali ei edes em- ja mm- vakiokävijä ollut.
Sama toistui 2006 mm:ssa jossa Portugali oli neljäs (Portugalin toisiksi paras mm-sijoitus, 1966 pronssin jälkeen !!!). Brasilian Ronaldo (15 mm-maalia, ennätys silloin) pelasti vielä silloin, ja etunimi piti muistaa tälle nousukkaalle, ettei menisi sekaisin.
Brasilian Ronaldo sanoi, että hänen nimeen eteen lisätään sana fat erottamaan siuuuuu miehestä. Ei varmaan tunnu kivalta.
Nykyjään C.Ronaldon ja Messi - pojan aikoina siirrytty bisnesfutikseen 102%, ja pejaajia ja tilastoja tarkkaillaan koko ajan kovaa.
Ei pääse ylipainoa kertymään tosin "läski -Ronaldo" teki 15 maalia 3:ssa mm-kisoissa, joista Messi - pojallakin oli vasta kokonaista 5 maalia kerättynä, tarkkailusta ja teknologian oloista paremmista huolimatta.
Mielestäni tämä "läski-Ronaldon" pilkkaaminen on mennyt överiksi. On totta, että hän on ottanut painoa ja sitä taisi olla urankin loppuaikoina aavistuksen enemmän kuin muilla, mutta yhtä totta on että hän teki jäätävästi maaleja ja oli esim Zlatanin ja Zidanen mielestä maailman paras pelaaja. Hänellä taisi sitäpaitsi olla vaikeuksia kilpirauhasensa kanssa, mikä turvottaa ja sitoo nestettä. Hän olikin aika romuna peliuransa päätteeksi ja lopetti verrattain varhain. Mutta yksi parhaista. Niin toki on se Portugalin kaimakin, mutta ei mielestäni samalla tasolla.
Pelityylejä analysoidaan lähinnä, miten ne muuttuneen on. Kyllähän se kertoo paljon että Messillä oli vaan 6 maalia 4:n mm-turneen jälkeen. Miroslav Klosella oli ne 16 ja Brassien Ronaldo sai 15 3:n turnauksen aikana. Gerd Muller 14 maalia kahdessa turnauksessa sai aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukaku vissiin heti aloituksessa. Terveyshuolia hänelläkin ilmeisesti.
Kauanko Lukaku oli kentällä ja saiko laukauksia maalia kohden?
Belgialla on pallonpitäjän kirous. Ilmiselvästi joukkuessa ei ole riittävästi laatua ja Dokua olisi kaivattu kipeästi. Se olikin ilmeisesti oikeasti sairas, jos ei ollut kyseessä mikään peitetarina.
Lukaku on parhaimmillaan vaihtopenkiltä. Isokokoinen körmy, ei voi olettaa että jaksaa +90 min, varsinkin kun on ollut niitä terveyshuolia.
Saksa taitaa olla vähän paiseessa kun niiden vasen pakki joutui vaihtoon ja tilalle Rüdiger 45 min kohdalla. Rüdiger myös on ollut loukkaantunut ja taitaa olla enemmän keskuspuolustaja. Ontui siellä kentällä sekin.
Eikö Courtous ole edelleen niiden maalivahti? Jo 2018 kisoja ennen De Bruynen naisen kanssa pettivä tätä. Josta oli 8v sitten kohut.
Miten tuollaista paria voi pitää samassa joukkueessa?! Vai onko "hyväksyn tämän näin jälkeen päin" se typerin siirto, ja miten välit nyt on??
No eiköhän tuota 8v jälkeen ole päässyt jo tuollaisesta yli. Bros before hos vai miten se meni. Tuohan on tosi pitkä aika, ketä jaksaisi kiinnostaa enää. Eiköhän molemmilla ole virrannut vettä joessa sen jälkeen.
Ketä ei jaksaisi kiinnostaa : Nettipornon suurkuluttajia varmaan??
Siis et ole kiinnostunut että nainen pettäisi sinua, kerro vaan missä HÄN on ???
Korkki kiinni siellä.
On omassa vallassa päättää, että pääseekö asiasta yli vai antaako tuollaisen nakertaa itseään ja kuinka kauan. 8v on sellainen aika jossa ihan varmasti on ehtineet tunteet laantua kaikilla tavoilla.
Annat naisesi pettää, no anna sitten. Mutta älä kerro vaan syitä tänne.
Minulla on kyllä mies. Yhden kanssa tuli ero pettämisen takia. Juuri oli syntynyt vauva ja minulla uuden talon puutarhahommat kesken kun sain tietää. Erohan siitä tuli ja sydän särkyi, mutta siitä pääsee kyllä yli. Muutaman vuoden päästä olin sitä mieltä, että olikin itseasiassa vain hyvä asia tuo ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Cristiano Ronaldo uransa kokonaan näiden kisojen jälkeen? Pettymykseen taitavat nämä kisat päättyä. Miehellä on rahaa loppuelämäkseen ja myös viiden lapsensa loppuelämäksi, joista vain kahdella nuorimmalla on biologinen äiti elämässään. Lisäksi 41-vuotias on liian vanha jalkapalloilijaksi. Mies on jopa 9 kuukautta Sanna Marinia vanhempi.
Lehdessä luki sellaista, että Portugalin joukkue olisi täyden sisällissodan partaalla Ronaldon takia. Ronaldo ei pelaa joukkueelle, vaan itselleen ja hinkuu maaleja. Esim viime pelissä hän yritti väkisin tehdä itse maalia, vaikka olisi eräässäkin tilanteessa voinut antaa pallon mennä toiselle portugalilaiselle, jolla oli ns. varma paikka. Mutta ei. Nyt sitten jonkun pelaajan vaimokin on avautunut tästä somessa, mihin sitten Ronaldon sisko oli vastannut yhtä kärkkäästi. Siinä vaiheessa kun tällaiset riidat aletaan käymään naisystävien ja siskojen välityksellä ollaan hajoamispisteessä. Valmentajan tulisi tehdä nyt ratkaisuja.
Erikoiseksi on mennyt : muistan hyvin kun C.Ronaldo pelasi ensimmäiset kisansa em 2004, joissa Kreikka voitti Portugalin kahdesti, ja C.Ronaldolla oli helmikorvakorut, silloin todellinen erikoisuus. Luis Figo oli silloin vielä joukkueen supertähti, ja Portugali ei edes em- ja mm- vakiokävijä ollut.
Sama toistui 2006 mm:ssa jossa Portugali oli neljäs (Portugalin toisiksi paras mm-sijoitus, 1966 pronssin jälkeen !!!). Brasilian Ronaldo (15 mm-maalia, ennätys silloin) pelasti vielä silloin, ja etunimi piti muistaa tälle nousukkaalle, ettei menisi sekaisin.
Brasilian Ronaldo sanoi, että hänen nimeen eteen lisätään sana fat erottamaan siuuuuu miehestä. Ei varmaan tunnu kivalta.
Nykyjään C.Ronaldon ja Messi - pojan aikoina siirrytty bisnesfutikseen 102%, ja pejaajia ja tilastoja tarkkaillaan koko ajan kovaa.
Ei pääse ylipainoa kertymään tosin "läski -Ronaldo" teki 15 maalia 3:ssa mm-kisoissa, joista Messi - pojallakin oli vasta kokonaista 5 maalia kerättynä, tarkkailusta ja teknologian oloista paremmista huolimatta.
Mielestäni tämä "läski-Ronaldon" pilkkaaminen on mennyt överiksi. On totta, että hän on ottanut painoa ja sitä taisi olla urankin loppuaikoina aavistuksen enemmän kuin muilla, mutta yhtä totta on että hän teki jäätävästi maaleja ja oli esim Zlatanin ja Zidanen mielestä maailman paras pelaaja. Hänellä taisi sitäpaitsi olla vaikeuksia kilpirauhasensa kanssa, mikä turvottaa ja sitoo nestettä. Hän olikin aika romuna peliuransa päätteeksi ja lopetti verrattain varhain. Mutta yksi parhaista. Niin toki on se Portugalin kaimakin, mutta ei mielestäni samalla tasolla.
Pelityylejä analysoidaan lähinnä, miten ne muuttuneen on. Kyllähän se kertoo paljon että Messillä oli vaan 6 maalia 4:n mm-turneen jälkeen. Miroslav Klosella oli ne 16 ja Brassien Ronaldo sai 15 3:n turnauksen aikana. Gerd Muller 14 maalia kahdessa turnauksessa sai aikoinaan.
Kertoo se varmasti myös joukkueista joissa jokainen on pelannut. Maalit harvoin on kuitenkaan puhtaasti yksilösuorituksia.
Katsoin jonkun vanhan MM pelin, olisiko ollut Venäjän kisat. Siinä Messi ei saanut itse tehtyä maalia, mutta järjesti läpisyötön boksiin nuorelle Argentiinalaispelaajalle joka sitten sai tehtyä maalin. Messi on pelinrakentaja. Shakkimestari parhaimmillaan. Olen katsonut lähinnä Barcelonan pelejä ja MM-kisoja, joten perustan mielipiteeni niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukaku vissiin heti aloituksessa. Terveyshuolia hänelläkin ilmeisesti.
Kauanko Lukaku oli kentällä ja saiko laukauksia maalia kohden?
Belgialla on pallonpitäjän kirous. Ilmiselvästi joukkuessa ei ole riittävästi laatua ja Dokua olisi kaivattu kipeästi. Se olikin ilmeisesti oikeasti sairas, jos ei ollut kyseessä mikään peitetarina.
Lukaku on parhaimmillaan vaihtopenkiltä. Isokokoinen körmy, ei voi olettaa että jaksaa +90 min, varsinkin kun on ollut niitä terveyshuolia.
Saksa taitaa olla vähän paiseessa kun niiden vasen pakki joutui vaihtoon ja tilalle Rüdiger 45 min kohdalla. Rüdiger myös on ollut loukkaantunut ja taitaa olla enemmän keskuspuolustaja. Ontui siellä kentällä sekin.
Eikö Courtous ole edelleen niiden maalivahti? Jo 2018 kisoja ennen De Bruynen naisen kanssa pettivä tätä. Josta oli 8v sitten kohut.
Miten tuollaista paria voi pitää samassa joukkueessa?! Vai onko "hyväksyn tämän näin jälkeen päin" se typerin siirto, ja miten välit nyt on??
No eiköhän tuota 8v jälkeen ole päässyt jo tuollaisesta yli. Bros before hos vai miten se meni. Tuohan on tosi pitkä aika, ketä jaksaisi kiinnostaa enää. Eiköhän molemmilla ole virrannut vettä joessa sen jälkeen.
Ketä ei jaksaisi kiinnostaa : Nettipornon suurkuluttajia varmaan??
Siis et ole kiinnostunut että nainen pettäisi sinua, kerro vaan missä HÄN on ???
Korkki kiinni siellä.
On omassa vallassa päättää, että pääseekö asiasta yli vai antaako tuollaisen nakertaa itseään ja kuinka kauan. 8v on sellainen aika jossa ihan varmasti on ehtineet tunteet laantua kaikilla tavoilla.
Annat naisesi pettää, no anna sitten. Mutta älä kerro vaan syitä tänne.
Minulla on kyllä mies. Yhden kanssa tuli ero pettämisen takia. Juuri oli syntynyt vauva ja minulla uuden talon puutarhahommat kesken kun sain tietää. Erohan siitä tuli ja sydän särkyi, mutta siitä pääsee kyllä yli. Muutaman vuoden päästä olin sitä mieltä, että olikin itseasiassa vain hyvä asia tuo ero.
Ymmärrän kyllä kaiken tämän ja olen pahoillani.
Mutta jos pitäisi olla läheisessä työssä pettäjän kanssa, niin mitä olisi täytynyt tapahtua.
Valitettavasti tuollaiset näkyy etenkin maailman huippuotteluissa paljon selvemmin kuin arkielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jonkun vanhan MM pelin, olisiko ollut Venäjän kisat. Siinä Messi ei saanut itse tehtyä maalia, mutta järjesti läpisyötön boksiin nuorelle Argentiinalaispelaajalle joka sitten sai tehtyä maalin. Messi on pelinrakentaja. Shakkimestari parhaimmillaan. Olen katsonut lähinnä Barcelonan pelejä ja MM-kisoja, joten perustan mielipiteeni niihin.
Argentiinallahan oli hyökkääjiä liikaakin Messin alkuvuosina, mm.Gonzalo Higuain, Sergio Aguero ja mitä kaikkia niitä olikaan. 2010 kisoissa Higuain teki mm.hattutempun. Nämä ei vaan sopineet kaikki yhteen, Messi ehkä kehittynyt paremmin vuosinaan, vaikka bisnespalloilu ja sen laskelmoidut realiteetit tuli.
Minun laps sanoi, että Messi on parempi pelaaja, mutta Ronaldolla on paremmat tuuletukset.
Tätä lasta ei kyllä jalkapallo kiinnosta kuin sen verran, että toivoo Ronaldon häviävän, koska ovat yhden kiistakumppanin kanssa valinneet pelaajansa. Lapsi kannattaa Messiä ja Argentiinaa ihan vain kilpailuhenkisyyden nimissä 😆