Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2606)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Kanada-Qatar pelissä oli tapahtumia ja muutama aika hieno maali. Loukkaantuminen oli kyllä kamala juttu.
Meksiko-Korea, tosi raskasta katsoa. Maalivahdit laittaa vuoronperään pitkät pallot vastustajan puolelle asti 🤦🏼🤦🏼
Vastustajan maalille asti siis. Maalivahdilta toiselle siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Miksi pitäisi näyttää koko maailmalle kun on tuskissaan? Tuskin itsekään haluaisit, että sinua kuvattaisiin tuollaisessa tilanteessa.
No se riski on otettava kun lajia harrastaa tuolla tasolla. Ei siellä kentällä alasti olla kuitenkaan. On mielestäni hyvä, että kaiken ikäiset katsojat tietävät rehellisesti miten kova kontaktilaji on kuitenkin kyseessä. Esim. iskut päähän ovat tosi kovia ja luitakin murtuu.
Nyt on alkanut kyrsiä nuo juomatauot! Sotkee koko pelin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rondaldon kasvot on kyllä melkoinen jumpscare nykyään. Se kuuluisa uncanny valley...
Elähän arvostele. Ihan saakelin hyvän näköinen on hän. Ei voi muuta sanoa.
En ihan oikeasti voi ymmärtää miten kukaan voi pitää Ronaldoa komeana tai edes hyvän näköisenä. Epäluonnollinen kireys, maaninen katse ja lipevä hymy. Olen ihan tosissani kun sanon että ei ole millään tavalla komea.
Eilen jossain otteluiden välissä oli pätkä jossa ronaldo väänteli naamaansa pari minuuttia, ja tuli tosiaan mieleen että näyttääpä ukko oudolta nykyään. En tiedä onko tuon naamaa kiristelty kun jotenkin ei toiminut kaikki osat luonnollisesti yhteen.
Mitäs mieltä olet sitten esim. David Beckhamista? Siinä vasta kuminaama. Ronaldo näyttää mielestäni ihan itseltään, mutta Davidin posket ovat kun pu tt e po ss u lla ja silmät kadonneet kuoppiinsa. Ronaldolla on parempi plastiikkakirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Miksi pitäisi näyttää koko maailmalle kun on tuskissaan? Tuskin itsekään haluaisit, että sinua kuvattaisiin tuollaisessa tilanteessa.
No se riski on otettava kun lajia harrastaa tuolla tasolla. Ei siellä kentällä alasti olla kuitenkaan. On mielestäni hyvä, että kaiken ikäiset katsojat tietävät rehellisesti miten kova kontaktilaji on kuitenkin kyseessä. Esim. iskut päähän ovat tosi kovia ja luitakin murtuu.
Olet täysin naurettava noine perusteluinesi. Miksi pitäisi nähdä vaikka kun joku kouristelee kentällä maalivahdin nyrkistä saatuaan?
Onko Sveitsi ensimmäinen joukkue, joka on osannut taktisesti ottaa juomatauosta täyden hyödyn? Siihen loppui pallon hieronta ja syöksyttiin tehokkaasti vastapuolen veräjänvartijan tontille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Miksi pitäisi näyttää koko maailmalle kun on tuskissaan? Tuskin itsekään haluaisit, että sinua kuvattaisiin tuollaisessa tilanteessa.
No se riski on otettava kun lajia harrastaa tuolla tasolla. Ei siellä kentällä alasti olla kuitenkaan. On mielestäni hyvä, että kaiken ikäiset katsojat tietävät rehellisesti miten kova kontaktilaji on kuitenkin kyseessä. Esim. iskut päähän ovat tosi kovia ja luitakin murtuu.
Olet täysin naurettava noine perusteluinesi. Miksi pitäisi nähdä vaikka kun joku kouristelee kentällä maalivahdin nyrkistä saatuaan?
Pitäisikö esim. nyrkkeily- tai muut kamppailulajit blurrata kokonaan? Onneksi on suorat lähetykset. Kaltaisesi superherkkikset voivat sitten katsoa PikkuKakkosta sen sijaan. Siellä ei satu ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rondaldon kasvot on kyllä melkoinen jumpscare nykyään. Se kuuluisa uncanny valley...
Elähän arvostele. Ihan saakelin hyvän näköinen on hän. Ei voi muuta sanoa.
En ihan oikeasti voi ymmärtää miten kukaan voi pitää Ronaldoa komeana tai edes hyvän näköisenä. Epäluonnollinen kireys, maaninen katse ja lipevä hymy. Olen ihan tosissani kun sanon että ei ole millään tavalla komea.
Eilen jossain otteluiden välissä oli pätkä jossa ronaldo väänteli naamaansa pari minuuttia, ja tuli tosiaan mieleen että näyttääpä ukko oudolta nykyään. En tiedä onko tuon naamaa kiristelty kun jotenkin ei toiminut kaikki osat luonnollisesti yhteen.
Ja naiset ovat niin upeita, kun naama on pinkeä kuin kumipallo, hampaat valkaistut ja vielä irtoripsipatjat silmissä?
Ei naisista kukaan ole sanonut mitään vaan Ronaldosta 🤷🏼.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rondaldon kasvot on kyllä melkoinen jumpscare nykyään. Se kuuluisa uncanny valley...
Elähän arvostele. Ihan saakelin hyvän näköinen on hän. Ei voi muuta sanoa.
En ihan oikeasti voi ymmärtää miten kukaan voi pitää Ronaldoa komeana tai edes hyvän näköisenä. Epäluonnollinen kireys, maaninen katse ja lipevä hymy. Olen ihan tosissani kun sanon että ei ole millään tavalla komea.
Eilen jossain otteluiden välissä oli pätkä jossa ronaldo väänteli naamaansa pari minuuttia, ja tuli tosiaan mieleen että näyttääpä ukko oudolta nykyään. En tiedä onko tuon naamaa kiristelty kun jotenkin ei toiminut kaikki osat luonnollisesti yhteen.
Mitäs mieltä olet sitten esim. David Beckhamista? Siinä vasta kuminaama. Ronaldo näyttää mielestäni ihan itseltään, mutta Davidin posket ovat kun pu tt e po ss u lla ja silmät kadonneet kuoppiinsa. Ronaldolla on parempi plastiikkakirurgi.
En pidä Beckhamiakaan yhtään komeana. Nuorena molemmat oli sentään luonnollisempia mutta ei omaan makuun silloinkaan. Mitä ikinä heille on tehty niin rumalta näyttää, kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Miksi pitäisi näyttää koko maailmalle kun on tuskissaan? Tuskin itsekään haluaisit, että sinua kuvattaisiin tuollaisessa tilanteessa.
No se riski on otettava kun lajia harrastaa tuolla tasolla. Ei siellä kentällä alasti olla kuitenkaan. On mielestäni hyvä, että kaiken ikäiset katsojat tietävät rehellisesti miten kova kontaktilaji on kuitenkin kyseessä. Esim. iskut päähän ovat tosi kovia ja luitakin murtuu.
Kaikki tietää tuon ilman lähikuvahidastuksiakin. Eilinenkin loukkaantuminen näkyi ihan tarpeeksi selvästi. Enempää ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Miksi pitäisi näyttää koko maailmalle kun on tuskissaan? Tuskin itsekään haluaisit, että sinua kuvattaisiin tuollaisessa tilanteessa.
No se riski on otettava kun lajia harrastaa tuolla tasolla. Ei siellä kentällä alasti olla kuitenkaan. On mielestäni hyvä, että kaiken ikäiset katsojat tietävät rehellisesti miten kova kontaktilaji on kuitenkin kyseessä. Esim. iskut päähän ovat tosi kovia ja luitakin murtuu.
Olet täysin naurettava noine perusteluinesi. Miksi pitäisi nähdä vaikka kun joku kouristelee kentällä maalivahdin nyrkistä saatuaan?
Pitäisikö esim. nyrkkeily- tai muut kamppailulajit blurrata kokonaan? Onneksi on suorat lähetykset. Kaltaisesi superherkkikset voivat sitten katsoa PikkuKakkosta sen sijaan. Siellä ei satu ketään.
Minun mielestäni ne pitäisi kieltää kokonaan.
Onneksi on kunnon kipulääkkeet heti kentällä, näytti olevan kipupilli suussa Konella melko nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rondaldon kasvot on kyllä melkoinen jumpscare nykyään. Se kuuluisa uncanny valley...
Elähän arvostele. Ihan saakelin hyvän näköinen on hän. Ei voi muuta sanoa.
En ihan oikeasti voi ymmärtää miten kukaan voi pitää Ronaldoa komeana tai edes hyvän näköisenä. Epäluonnollinen kireys, maaninen katse ja lipevä hymy. Olen ihan tosissani kun sanon että ei ole millään tavalla komea.
Eilen jossain otteluiden välissä oli pätkä jossa ronaldo väänteli naamaansa pari minuuttia, ja tuli tosiaan mieleen että näyttääpä ukko oudolta nykyään. En tiedä onko tuon naamaa kiristelty kun jotenkin ei toiminut kaikki osat luonnollisesti yhteen.
Ja naiset ovat niin upeita, kun naama on pinkeä kuin kumipallo, hampaat valkaistut ja vielä irtoripsipatjat silmissä?
Ei naisista kukaan ole sanonut mitään vaan Ronaldosta 🤷🏼.
Niin naisillahan se on vaan hienoa, kun nenä on kaksi reikää keskellä naamaa ja huulet kuin tursuava peräsuoli ja silmät kiskottu niin vinoon, että sattuu. Juu juu. Mielellään vielä 3 litran silikonipallot rinnuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Miksi pitäisi näyttää koko maailmalle kun on tuskissaan? Tuskin itsekään haluaisit, että sinua kuvattaisiin tuollaisessa tilanteessa.
No se riski on otettava kun lajia harrastaa tuolla tasolla. Ei siellä kentällä alasti olla kuitenkaan. On mielestäni hyvä, että kaiken ikäiset katsojat tietävät rehellisesti miten kova kontaktilaji on kuitenkin kyseessä. Esim. iskut päähän ovat tosi kovia ja luitakin murtuu.
Kaikki tietää tuon ilman lähikuvahidastuksiakin. Eilinenkin loukkaantuminen näkyi ihan tarpeeksi selvästi. Enempää ei tarvita.
Minä olen ainakin niin hidas seuraamaan ruudun nopeita tapahtumia, että sen vuoksi kelasin lähetystä taakse päin että näin mitä tapahtui. Hyvä, että oli tuo mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on kunnon kipulääkkeet heti kentällä, näytti olevan kipupilli suussa Konella melko nopeasti.
Mies oli varmaan shokissa. Kipu täytyy olla melkoinen kun sääriluu oli selvästi kokonaa poikki. Jalka ei muuten roiku tuolla tavalla. Onko hänen tilastaan tullut tarkempaa tietoa? Se nyt oli selvää, että tässä turnauksessa ei enää pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Joukkueiden kestävyyskoneet (kuten useat keskikenttäpelaajat) juoksevat säännöllisesti 3 600 – 4 000 metriä, mikä vastaa jo kestävyysurheilijoiden tasoa.
Jos laitat ykkösen eteen, ni ollaan todellisissa lukemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Tämä. On se ihme kun ei voida loukkaantumisia näyttää. "Poissa silmistä, poissa mielestä" on täysin typerä periaate. Samaan aikaan kuitenkin näytetään kun ihmisiä salamurhataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Miksi pitäisi näyttää koko maailmalle kun on tuskissaan? Tuskin itsekään haluaisit, että sinua kuvattaisiin tuollaisessa tilanteessa.
Ei sitä tarvitse enää näyttää kun pelaaja on tuskissaan, vaikkakin nykyäänkin lähes aina näytetään pelaajan maassa makailu kopautuksen jälkeen. Pitäisi kuitenkin näyttää tilanne, jossa loukkaantuminen tapahtui, varsinkin jos siitä annetaan punainen kortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa ettei Koneen loukkaantumista näytetty uusintana. Vaarallisemman näköisiä tilanteita näkee joka pelissä. Tilanne ei näyttänyt edes keltaisen kortin arvoiselta.
Ei ole naurettavaa olleenkaan. Nykyään oikein missään lajissa ei näytetä uusintaa, kun urheilija loukkaantuu tällä tavalla. Se on ihan oikein. Ensin odotetaan, että urheilija on sillä lailla ok, että häntä voidaan näyttää. TV-lähetysten ohjaajat ei mässäile loukkaantumisilla ja on heitä varmaan tästä ohjeistettukin erikseen.
Nykyajan hyssyttelyä. Minusta ylenpalttiset suojamuurit ovat naurettavia. Varsinkin jos kukaan ei ole kuolemassa.
Miksi pitäisi näyttää koko maailmalle kun on tuskissaan? Tuskin itsekään haluaisit, että sinua kuvattaisiin tuollaisessa tilanteessa.
No se riski on otettava kun lajia harrastaa tuolla tasolla. Ei siellä kentällä alasti olla kuitenkaan. On mielestäni hyvä, että kaiken ikäiset katsojat tietävät rehellisesti miten kova kontaktilaji on kuitenkin kyseessä. Esim. iskut päähän ovat tosi kovia ja luitakin murtuu.
Kaikki tietää tuon ilman lähikuvahidastuksiakin. Eilinenkin loukkaantuminen näkyi ihan tarpeeksi selvästi. Enempää ei tarvita.
Minä olen ainakin niin hidas seuraamaan ruudun nopeita tapahtumia, että sen vuoksi kelasin lähetystä taakse päin että näin mitä tapahtui. Hyvä, että oli tuo mahdollisuus.
Minä taas skippailin peliä eteenpäin ja satuin juuri sellaiseen kohtaan, että tilanne oli juuri tapahtunut. Ei tullut minkäänlaista kiusausta kelata taaksepäin.
Kentällä sai kai keltaisen kortin, mutta var korotti punaiseksi, kun seuraukset oli niin vakavat.
Kanada-Qatar peli oli tosi tylsää Kanadan ylivoiman vuoksi. Katsomo vielä täynnä lähes kauttaaltaan vain kanukkeja. Kamala sanoa, mutta loukkaantuminen toi edes vähä särmää peliiin.