Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus on ihana! Symppis ja hyväkäytöksinen, ottakaa muutkin miehet mallia jänestä.
Niin on ja huolehtii ulkonäöstään eikä ole antanut itsensä kaljuuntua vaan on ottanut hiussiirteitä. Hymyilevä ja komea mies :)
Saisipa kulmakarvasiirteitä. Ihan tosissani olen. Voisi vaikka tuosta ylähuulelta ottaa materiaalia 😆😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukakovic on näiden kisojen parhaita mieskarkkeja.
Kuka? Google ei tällaista löytänyt.
Siis Livakovic.
Vähän kankean näköinen hymy ja tuo v:n mallinen hiusraja tekevät luihun oloiseksi. Ei huono kuitenkaan.
Mun suosikki oli ennen Eden Hazard mutta kun hän ei enää pelaa, sanon että Axel Witseliä on iloa katsella. Ne upeat silmät ovat jotenkin maagiset.
Mutta paljon on komeita kentällä, eiköhän joka joukkueesta löydy joku :).
Jos menneitä muistellaan, niin IKER CASILLAS. Herramunjumala sentään.
Tämä on kyllä söpönen.
Livakovicilla on herttainen naama ja olemus, ei luihu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Livakovic.
Vähän kankean näköinen hymy ja tuo v:n mallinen hiusraja tekevät luihun oloiseksi. Ei huono kuitenkaan.
Mun suosikki oli ennen Eden Hazard mutta kun hän ei enää pelaa, sanon että Axel Witseliä on iloa katsella. Ne upeat silmät ovat jotenkin maagiset.
Nautitaan silmäkarkeista kun niitä meille näin mukavasti nyt muutamia viikkoja tarjoillaan ;)).
Jaa tästä on tullut tällainen ketju, no soronoo vaan, pelaajien ulkonäkö nyt on viimeinen asia mitä jaksaa ruotia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa tästä on tullut tällainen ketju, no soronoo vaan, pelaajien ulkonäkö nyt on viimeinen asia mitä jaksaa ruotia.
Ei sun tarvi vastata sellaisiin viesteihin jotka ei sua kiinnosta. Ihan vapaasti puhu siitä
jalkapallon osa-alueesta josta haluat.
Järkevämpää se on miettiä pelaajien ulkonäköä kuin tämä rassejen ja sovinistien jatkuva ulina.
Oliko tuo Turkkilainen valmentaja Sveitsin peräsimessä euroissakin. Sehän sai plussapisteitä tyylistä meiltä.
Joukkueiden kestävyyskoneet (kuten useat keskikenttäpelaajat) juoksevat säännöllisesti 3 600 – 4 000 metriä, mikä vastaa jo kestävyysurheilijoiden tasoa.
Bosnia voittaa. Sanokaa minun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Livakovic.
Nautitaan silmäkarkeista kun niitä meille näin mukavasti nyt muutamia viikkoja tarjoillaan ;)).
Just näin! Iloa elämään!