Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaali on USA - Argentiina, Fifan pikku lellikkipennut. Säälittävää korruptiota.
Ei ole. Espanja on loppuottelussa.
Ei ole, Infantino huolehtii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Haaland muistuttaa Shrekkiä. Yhtä älykäs katsekin.
Shrek on älykäs ja symppis.
Jännä muuten että englanti uskalsi ottaa Kanen penkille. Mitä jos Meksiko olisikin tasoittanut? Sitten olisi tullut vielä pilkkukisa. Ehkä sitten luottivat ettei tasoitusta enää tule.
Messi-rotta ja USAn joukkue Infantinon lemmikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Cristiano Ronaldo olisi syntynyt amerikkalaiseksi niin olisi varmasti ryhtynyt malliksi ja näyttelijäksi. Jossakin hittisarjassa olisi näytellyt tai sitten Hollywood-tähdeksi olisi päätynyt.
Minusta sopisi johonkin Kauniit ja rohkeat tyyppiseen sarjaan. Joskus katsoin jotain brasilialaista saippuasarjaa, istuisi sellaiseen erittäin hyvin.
Olen joskus nähnyt unta, jossa Cristiano Ronaldo esiintyi Salatuissa elämissä.
Vierailija kirjoitti:
Finaali on USA - Argentiina, Fifan pikku lellikkipennut. Säälittävää korruptiota.
Eikös nuo tule kaaviossa vastakkain jo ennen finaalia? Jos nyt siis aikasemmat ottelut selvittävät.
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten että englanti uskalsi ottaa Kanen penkille. Mitä jos Meksiko olisikin tasoittanut? Sitten olisi tullut vielä pilkkukisa. Ehkä sitten luottivat ettei tasoitusta enää tule.
Totta muuten. Ei käynyt edes mielessä. Aika tärkeä rankkujen laukoja kuitenkin. Varsinkin jos Pickford ei ole niin varma torjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilialla vaarallisemmat paikat, mutta huono viimeistely. Norja piti paljon palloa. Jossain kohtaa niillä oli 500 syöttöä Brasilian 250 vastaan.
Varmaan eka kerta kun näin Haalandin tekevän maalin 16 ulkopuolelta. Täytyy antaa siitä posia. En nimittäin kuulu hänen faneihinsa..
onko liian rasistinen ihonväri sulle?
Sillä ei ole minulle merkitystä. Olen ollut sitä mieltä että semmoinen kyttäilijä. Tekee maalit 5 metristä. Hyvä taito tuokin. Siis olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Nyt piti kehua kun oli kehumisen aihetta.
Samaa mieltä kanssasi, siellä hän päivystää maalilla, näyttää tosi laiskalta. Nyt sitten kehutaan maasta taivaaseen. Onhan siellä kentällä muitakin pelaajia, jotka kuljettavat palloa vastustajan maalille.
Näyttää laiskalta. Buumereiden kamalin loukkaus.
Hah, en ole buumeri. Ihmettelen miten te katsotte matsia, kun ette huomaa tuollaista. Kyllä on sama juttu valioliigan peleissä.
Mitä hevonvitun väliä sillä on jos joku "näyttää laiskalta" kun 14 viimeiseen maaotteluun on tehnyt 27 maalia? Ymmärrätkö sinä mikä jalkapallopelin tarkoitus on?
Tuohan on juuri sitä Haalandin taitoa, voi itse mennä kokeilemaan kuinka helposti onnistuu tuollainen "laiska maalinteko" huippumaita ja -pelaajia vastaan.
Jalkapallo on muutakin kuin maali.
Vierailija kirjoitti:
Puhuiko suomea? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuiko suomea? :D
Puhui espanjaa. Esitti ensin Kallen ja sitten Petrin salaista eteläamerikkalaista tai espanjalaista rakastajaa, joka oli sekaantunut huumekauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi jenkkien voittaa Ranska välierissä, onnea vaan siinä koetuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi jenkkien voittaa Ranska välierissä, onnea vaan siinä koetuksessa.
Tämän takia yrittivät siis moukaroida Ranskalta luulot pois ja peluuttaavat saunassa.
11. Pedro Neto - 34.8 km/h (Portugal)
10. Kylian Mbappé - 35.1 km/h (France)
9. Djed Spence - 35.2 km/h (England)
8. Son Heungmin - 35.2 km/h (South Korea)
7. Alan Minda - 35.5 km/h (Ecuador)
6. Ryan Gravenberch - 35.6 km/h (The Netherlands)
5. Mohamed Toure - 35.8 km/h (Australia)
4. Abudkodir Khusanov - 36.5 km/h (Uzbekistan)
3. Erling Haaland - 36.5 km/h (Norway)
2. Jordan Bos - 36.7 km/h (Australia)
1. Jari Litmanen 39,4 km/h (Suomi)
Kyllä amerikkalaisen punaisen kortin peruminen on hirvittävä häpeä. Tekee korruptiosta näkyvää. Kukaan ei kuitenkaan voi asialle mitään.
Tuomari voisi antaa sille pari keltaista, niin vääryys korjattaisiin.
On kyllä älyttömän hienoa, että Norja pärjää näin hyvin ja että yksi maailman parhaista jalkapalloilijoista on norjalainen. Norjan urheilumenestys laajenee koko ajan, nyt sillä on myös kaksi menestyvää golfinpelaajaa, Hovland ja Reitan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä älyttömän hienoa, että Norja pärjää näin hyvin ja että yksi maailman parhaista jalkapalloilijoista on norjalainen. Norjan urheilumenestys laajenee koko ajan, nyt sillä on myös kaksi menestyvää golfinpelaajaa, Hovland ja Reitan.
Tulee hyvää jälkeä, kun valtio käyttää vaurauttaan myös kansalaisten hyvinvointiin esim. tukemalla urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meksiko pisti seuraavan vaihteen silmään. Näyttää todella vaaralliselta!
Oivoi. Englanti sai punaisen. Tämä on ollut jännä peli. Tässä vaiheessa sanoisin, että Meksikon pitäisi hoitaa homma kotiin. Mutta minulla ei vaan ole sellainen fiilis. Nähtäväksi jää.
Terveisiä täältä Pohjois-Atlantilta. Olen matkustajana Titanicilla, joka hetki sitten törmäsi jäävuoreen! Tilanne näyttää nyt todella pahalta täältä tupakkasalongin ikkunasta katsottuna, mutta bändi jatkaa soittoaan.
Suomi se vaan keskittyy voittamaan joka vuosi jääkiekon maailmanmestaruuden ja euroviisut. Tässä hehkutuksessa moni muu esim. jalkapalloon panostaminen unohtuu.
Haaland muistuttaa Shrekkiä. Yhtä älykäs katsekin.