Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9221)
Brasilialla vaarallisemmat paikat, mutta huono viimeistely. Norja piti paljon palloa. Jossain kohtaa niillä oli 500 syöttöä Brasilian 250 vastaan.
Varmaan eka kerta kun näin Haalandin tekevän maalin 16 ulkopuolelta. Täytyy antaa siitä posia. En nimittäin kuulu hänen faneihinsa..
Vierailija kirjoitti:
Meksiko pisti seuraavan vaihteen silmään. Näyttää todella vaaralliselta!
Oivoi. Englanti sai punaisen. Tämä on ollut jännä peli. Tässä vaiheessa sanoisin, että Meksikon pitäisi hoitaa homma kotiin. Mutta minulla ei vaan ole sellainen fiilis. Nähtäväksi jää.
pitääkö meidän nyt voivotella 34-v multimiljonäärin kohtaloa`?
Hendersonilla ei mennyt ihan putkeen. Ensin sai keltaisen penkille. Sitten voitonjuhlissa teloi vielä kätensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oivoi. Englanti sai punaisen. Tämä on ollut jännä peli. Tässä vaiheessa sanoisin, että Meksikon pitäisi hoitaa homma kotiin. Mutta minulla ei vaan ole sellainen fiilis. Nähtäväksi jää.
Ja Englanti sai rankun 😅. Mikä peli! Hyvää viihdettä!
Ylen pääselostaja Matti Härkönen selostaa aina tuon päivän ensimmäisen ottelun. MTV:n puolella Tuomas Virkkunen on kai samassa asemassa, mutta on selostanut kuitenkin myös noita yöotteluita, ei aina sitä ensimmäistä ottelua.
Tänään sitten Portugali- Espanja. Tuohan on sama kuin Suomi-Ruotsi jääkiekossa. Joissakin em tai mm-karsinnoissa jo vuosia sitten oli muuten jalkapallossa Suomi-Ruotsi. Ottelu pelattiin kamalassa syysmyrskyssä olympiastadionilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rankku Meksikolle. Hah hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilialla vaarallisemmat paikat, mutta huono viimeistely. Norja piti paljon palloa. Jossain kohtaa niillä oli 500 syöttöä Brasilian 250 vastaan.
Varmaan eka kerta kun näin Haalandin tekevän maalin 16 ulkopuolelta. Täytyy antaa siitä posia. En nimittäin kuulu hänen faneihinsa..
onko liian rasistinen ihonväri sulle?
Sillä ei ole minulle merkitystä. Olen ollut sitä mieltä että semmoinen kyttäilijä. Tekee maalit 5 metristä. Hyvä taito tuokin. Siis olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Nyt piti kehua kun oli kehumisen aihetta.
Tänään tulee Espanja - Portugali. Hyvä peli ehkä siitäkin tulossa. Tuskin tällaista draamaa tulossa kuin Meksiko - Englanti pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tässä jälkiselostuksessa on? Se ei tuo tähän ketjuun mitään lisäarvoa.
Mä luulin että Belgia-Senegal oli jo kisojen hulluin peli, mutta kyllä nyt Meksiko-Englanti antoi viihdettä koko rahan edestä! Huikea peli ja oikea voitti, Englanti ja Belgia kun ovat suosikkijoukkueeni niin mikäs tässä on katsellessa.
En olekaan nähnyt Neymaria pelaamassa pitkään aikaan. Järkytyin siitä miltä mies nykyään näyttää. Vaikuttaa lihonneen ja näyttävän todella rähjäiseltä ja vanhalta. Mies on kuitenkin vasta 34-vuotias. Se on tosin jalkapalloilijalle jo korkea ikä, mutta ei ihmiselle. Lisäksi Cristiano Ronaldo ja Lionel Messi ovat paljon vanhempia, mutta vaikuttavat olevan paljon paremmassa kunnossa ja näyttävät paljon paremmilta. Nyt ei ole siis kyse komeudesta, ulkonäöstä, vaan ihan perusasioista, kuten mm. siisteys jne. En myöskään ollut nähnyt pitkään aikaan Cristiano Ronaldon tai Lionel Messin pelejä, mutta yllätyin siitä, miten paljon lähempänä ovatkaan yhä sitä loistonsa tasoa, varsinkin siis Lionel Messi. Cristiano Ronaldo on siis jo 41 - vuotias ja Lionel Messi 39-vuotias.
Milloin norjalainen E.B.H siirtyy Real Madridiin tai näihin rahaliigoihin, jotka tosin ovat lähinnä vain entisten supertähtien jäähdyttelypaikkoja? Toki MAN Cityssä palkka on varmaan jo huippuluokkaa.
Portugali- Espanja alkaa sentään onneksi ns. jo kello 22.00 ja loppunee siinä puolen yön aikoihin ellei tule jatkoaikaa tai rankkareita. Jotenkin tuntuu, että näinkin voi käydä.
Kyllähän kaikki kisajärjestäjät vetävät turnauksissa kotiin päin. Se että Trump itse puuttuu kisojen tuomarointiin ja muutattaa jo annettuja rangaistuksia, on pyöristyttävää. Tämä ei ole enää urheilua, vaan vedonlyöntifirmojen sopupeli-arpajaiset. USA, jonka pelaajan tuomion Trump muutatti, tulisi sulkea pois kisoista kokonaan. Samalla FIFAn italialainen mafioso, joka sopi asiasta Trumpin kanssa, on potkittava pois palliltaan.
Meni maku koko kisojen seuraamisesta, ei tämän turnauksen tuloksia enää kentällä ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Ylen pääselostaja Matti Härkönen selostaa aina tuon päivän ensimmäisen ottelun. MTV:n puolella Tuomas Virkkunen on kai samassa asemassa, mutta on selostanut kuitenkin myös noita yöotteluita, ei aina sitä ensimmäistä ottelua.
Virkkunen selostaa kahdesta ensimmäisestä yleensä sen "mielenkiintoisemman".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lopettaa ketjun täyttämisen turhalla paskalla? Peli on päättynyt jo aikoja sitten, kaikki tietää miten se päättyi ja miten ne maalit syntyi. Seuraavaksi alan ilmoittaa näitä ylläpidolle turhana spämminä.
Brasilia- Norjan ottelun tuomari oli ainakin lopussa selvästi Brasilian puolella. Tuomari jatkoi ottelua väkisin noin 5 minuuttia annetun lisäajankin päälle, jotta Brasilia tekisi maalin. Noh, rankkarin se onnistui tekemään, mutta ei enää tasoitusta kun ottelua oli pakko lopettaa kun pahasti lisäaikaa oli jo pelattu.
Tavallaan ymmärrän Neymarin tilanteen, hänellä on ollut pahoja loukkaantumisia (eikö jokunen vuosi sitten loukannut jalkansa ja 2 sentistä oli kiinni, että sillä jalalla ei olisi kävelty enää ikinä). Miten käy huippu-urheilijan, jolle jalkapallo on koko elämä, mutta ei voi pelata loukkaantumisten takia pitkään aikaan? Surullista, vaikka itse henkilöstä en pidäkään.