Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2340)
Kolumbiaa vastaan pitää parantaa selvästi peliä. Valitettavasti Portugalin valmentaja on niin munaton ettei uskalla penkittää väsynyttä ikämiestä. Tämä kostautuu vielä kun pudotuspelit alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Monia nyt hämää et joku Curacaot, Uzbekistanit ja ties mitkä Jordaniat on mukamas hyviä koska ne on tuolla. Ne hädintuskin pelais tasapeliä sen tanskalaisen harvahampaan valmentamia Huuhkajiakaan vastaan. Jos eri maanosaliitoil ei ois niitä kiintiöpaikkoja vaan parhaat pääsis tuol ois vaan Euroopan maita + Brasilia ja Argentiina
Eikä Suomi pääsisi siltikään. Moni noista on parempi kuin Suomi. Paremmat noi kisat nyt on kun aiemmat 1-0 turnaukset jotka lopulta voitti aina Saksa.
Vierailija kirjoitti:
Kolumbiaa vastaan pitää parantaa selvästi peliä. Valitettavasti Portugalin valmentaja on niin munaton ettei uskalla penkittää väsynyttä ikämiestä. Tämä kostautuu vielä kun pudotuspelit alkavat.
No ihan koko peliaikaa ei Ronaldon tarvitsisi pelata, mutta kyllä hänellä voi paikkansa olla jos ajoitetaan se pelaaminen oikein. Kun nämä alkupelit saadaan alta pois, alkaa tulla kovia vastaan ja sitten ei Ronaldon kunto, notkeus ja ulottuvuus piisaa.
Miksi Suomi on niin paska että ei ikinä pelaa noissa kisoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolumbiaa vastaan pitää parantaa selvästi peliä. Valitettavasti Portugalin valmentaja on niin munaton ettei uskalla penkittää väsynyttä ikämiestä. Tämä kostautuu vielä kun pudotuspelit alkavat.
No ihan koko peliaikaa ei Ronaldon tarvitsisi pelata, mutta kyllä hänellä voi paikkansa olla jos ajoitetaan se pelaaminen oikein. Kun nämä alkupelit saadaan alta pois, alkaa tulla kovia vastaan ja sitten ei Ronaldon kunto, notkeus ja ulottuvuus piisaa.
Voisi olla hyvä vaihdosta 60min jälkeen valmiiksi väsytettyjä puolustajia vastaan. Tai ainakin paljon parempi.
Maailman yliarvostetuin jalkapallojoukkue seuraavaksi. Ensimmäinen peli oli kieltämättä viihdyttävä Kroatiaa vastaan. Heillä myös ylivoimaisesti typerimmät ja mauttomimmat kannattajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hämmentävää, että tuon ennätysmaalitaulukon Messin johtoluku on vaan 18. Edellisessäkin pelissä Itävaltaa vastaan teki 2. Mihin toi voi vuelä päätyä? Kuinka monta maalia yhteensä tekee Messi turnauksessa? Entäs Mbappe?
Messi hyytyy kun vastaan tulee joku top20 maa. Loistaa noita heikompia vastaan.
Onko joku nähnyt Messin hyytyvän? Ei ikinä.
Kyllä tässä Norjan ja Ranskan matsia odotellaa innolla.
MTV:n studiossa isot miehet vain pyörittelevät kämmeniään. Eikö he osaa pitää käsiä muuten?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä Norjan ja Ranskan matsia odotellaa innolla.
Haaland sanoi että se on ihan sama miten tuossa ottelussa käy. Norja on jo jatkossa. Sitäpaitsi Ranska varmaan nostaa lopulta pokaalin.
Vierailija kirjoitti:
Maailman yliarvostetuin jalkapallojoukkue seuraavaksi. Ensimmäinen peli oli kieltämättä viihdyttävä Kroatiaa vastaan. Heillä myös ylivoimaisesti typerimmät ja mauttomimmat kannattajat.
Suomessakin monet kannattaa Englantia. En kyllä käsitä että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman yliarvostetuin jalkapallojoukkue seuraavaksi. Ensimmäinen peli oli kieltämättä viihdyttävä Kroatiaa vastaan. Heillä myös ylivoimaisesti typerimmät ja mauttomimmat kannattajat.
Suomessakin monet kannattaa Englantia. En kyllä käsitä että miksi.
Varmaan perussuomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia nyt hämää et joku Curacaot, Uzbekistanit ja ties mitkä Jordaniat on mukamas hyviä koska ne on tuolla. Ne hädintuskin pelais tasapeliä sen tanskalaisen harvahampaan valmentamia Huuhkajiakaan vastaan. Jos eri maanosaliitoil ei ois niitä kiintiöpaikkoja vaan parhaat pääsis tuol ois vaan Euroopan maita + Brasilia ja Argentiina
Eikä Suomi pääsisi siltikään. Moni noista on parempi kuin Suomi. Paremmat noi kisat nyt on kun aiemmat 1-0 turnaukset jotka lopulta voitti aina Saksa.
Ei pääsiskään. Mut ei pääsis kukaa mukaan Euroopan ulkopuolelta paitsi Arg ja Bra. Meksiko ja Australia pääsee aina ku pelaa karsintoja Nicaraguoiden ja Marshall-Saarien kans samas lohkos. Ja ne on ihan paskoja jalkapallos. Tai Meksiko ois ehkä euroopas alempaa keskikastia mut Australia huonoimpia.
Kyllä esimerkiksi Kolumbia ja Uruguay ovat aika hyviä ja ihan oikeutetusti kisoissa mukana.
en ole koskaan pitänyt kanesta
jotenkin vaan ärsyttävä ihmistyyppi
ja täysin yliarvostettu
Vierailija kirjoitti:
voi ei tää selostaja
Olisin valmis maksamaan aika paljon, että tämä selostaja bannattaisiin. Raskasta kuunneltavaa. Aikoinaan oli Pentti Salmi, Antero Karapalo, Juha Jokinen... Osasivat luoda tunnelmaa. Tämä on vain nolo.
Vierailija kirjoitti:
voi ei tää selostaja
Karmee selostaja
Vierailija kirjoitti:
Monia nyt hämää et joku Curacaot, Uzbekistanit ja ties mitkä Jordaniat on mukamas hyviä koska ne on tuolla. Ne hädintuskin pelais tasapeliä sen tanskalaisen harvahampaan valmentamia Huuhkajiakaan vastaan. Jos eri maanosaliitoil ei ois niitä kiintiöpaikkoja vaan parhaat pääsis tuol ois vaan Euroopan maita + Brasilia ja Argentiina
Juuri tuollaista vähättelyä jalkapallo ei kaipaa. Onko pakko aina ottaa arvokisojen ensikertalaiset silmätikuksi? Se on jo tosi kova saavutus ja suoritus, että ovat noissa kisoissa ja saavat ansaitsemaansa näkyvyyttä. Peleissä käy niin kuin käy. Tuon kaltainen ilkkuminen ei ainakaan edistä jalkapallokulttuuria. On tosi hienoa, että esim. Curacao, Haiti, Jordania ja Uzbekistan ovat kisoissa mukana ja sitä kautta jalkapallokulttuuri laajenee entisestään. Tosi oikeanlaista ja tervettä kehitystä. Ja on myös tosi loukkaavaa ja asiatonta puhua "tanskalaisesta harvahampaasta." Pitäisi sinunkin opetella puhumaan toisista "hieman" asiallisemmin ja kohteliaammin.
Eiköhän Ronaldo ollut koko idean takana 😎😇😉