Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Messin annetaan kohteliaasti tehdä maaleja jotta hän tekisi ennätyksiä ja jäisi historiaan :D joo, foliohattu päähän, tiedetään
Kieltämättä mietityttää kovasti että miestä ei edes kunnolla taklata, mutta itse ei saa varoitustakaan mistään törkytempusta.
Kyllä siihen vaikuttaa julkisuus ja tähtikultti valitettavan paljon. Vaikka niin ei missään tapaukssa pitäisi tai saisi olla.
Vähän niin kuin vammaisen lapsen annetaan voittaa. Se mulle tulee mieleen noista maaleista.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen kullinnuppi on tuo voittopokaali. Argentiinan maalivahti silloin näyttikkin paheksuttavia eleitä voittojuhlinnan keskellä.
Ei se MM-pokaalia paheksuttavasti käsitellyt, vaan voittamaansa parhaan maalivahdin pystiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristina tunnettu näistä maaleistaan heikkoj a pikkumaita vastaan
Teillä rupeaa olemaan jo haastetta keksiä haukkumisen aihetta. Me muut nauretaan partoihimme teidän lapsellisille uikutuksille. Ronaldo rulez!!
Kaikella kunnioituksella sen uraa kohden mut on se jo kehäraakki. Ja oon siis ite portugalifani
"Kehäraakki" on vaan aika tikissä. Just lensi selälleen pitkin pituuttaan kohti maalia ja hymyili vaan. Ei jäänyt itkemään.
Jalkapallon mahtimaa Uzvekistania vastaan.
Uzbekistan on MM-kisoissa mukana. Aika moni muu maa (kröhöm kröhöm) ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen kullinnuppi on tuo voittopokaali. Argentiinan maalivahti silloin näyttikkin paheksuttavia eleitä voittojuhlinnan keskellä.
Ei se MM-pokaalia paheksuttavasti käsitellyt, vaan voittamaansa parhaan maalivahdin pystiä!
Ai, no aikamoinen tempaus kuitenkin 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristina tunnettu näistä maaleistaan heikkoj a pikkumaita vastaan
Teillä rupeaa olemaan jo haastetta keksiä haukkumisen aihetta. Me muut nauretaan partoihimme teidän lapsellisille uikutuksille. Ronaldo rulez!!
Kaikella kunnioituksella sen uraa kohden mut on se jo kehäraakki. Ja oon siis ite portugalifani
"Kehäraakki" on vaan aika tikissä. Just lensi selälleen pitkin pituuttaan kohti maalia ja hymyili vaan. Ei jäänyt itkemään.
Jalkapallon mahtimaa Uzvekistania vastaan.
Uzbekistan on MM-kisoissa mukana. Aika moni muu maa (kröhöm kröhöm) ei ole...
Koska Aasialla on tietty kiintiö paikkoja tuonne. Italia pieksäis se 6-0 0-6 kaksosasessa ottelusarjassa ja Italia ei oo nyt tuolla.
On kyllä Portugali vakuuttava, wau!
Musta on hämmentävää, että tuon ennätysmaalitaulukon Messin johtoluku on vaan 18. Edellisessäkin pelissä Itävaltaa vastaan teki 2. Mihin toi voi vuelä päätyä? Kuinka monta maalia yhteensä tekee Messi turnauksessa? Entäs Mbappe?
Lapsellista tuo Ronaldon kiukuttelu siitä, kun joku muu joukkueesta tekee maalin.
Monia nyt hämää et joku Curacaot, Uzbekistanit ja ties mitkä Jordaniat on mukamas hyviä koska ne on tuolla. Ne hädintuskin pelais tasapeliä sen tanskalaisen harvahampaan valmentamia Huuhkajiakaan vastaan. Jos eri maanosaliitoil ei ois niitä kiintiöpaikkoja vaan parhaat pääsis tuol ois vaan Euroopan maita + Brasilia ja Argentiina
Vierailija kirjoitti:
Musta on hämmentävää, että tuon ennätysmaalitaulukon Messin johtoluku on vaan 18. Edellisessäkin pelissä Itävaltaa vastaan teki 2. Mihin toi voi vuelä päätyä? Kuinka monta maalia yhteensä tekee Messi turnauksessa? Entäs Mbappe?
Messi hyytyy kun vastaan tulee joku top20 maa. Loistaa noita heikompia vastaan.
Upea gaselli tuo Portugalin Rafa Leao. Onhan tuo Ronaldokin aika namu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristina tunnettu näistä maaleistaan heikkoj a pikkumaita vastaan
Tuo jos mikä on ihan oikeasti sitä kateellista narinaa, josta joku daiju minua syytti. On se Ronaldo tehnyt maaleja esim. Espanjaa, Hollantia ja Saksaa vastaan. Ja ne eivät käsittääkseni lukeudu "pikkumaihin".
Unohdit Pohjois-Korean
Ihan hauska tuo viikinkisoutu. On kyllä naurettavan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hämmentävää, että tuon ennätysmaalitaulukon Messin johtoluku on vaan 18. Edellisessäkin pelissä Itävaltaa vastaan teki 2. Mihin toi voi vuelä päätyä? Kuinka monta maalia yhteensä tekee Messi turnauksessa? Entäs Mbappe?
Messi hyytyy kun vastaan tulee joku top20 maa. Loistaa noita heikompia vastaan.
Sama se taitaa olla Rollellakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hämmentävää, että tuon ennätysmaalitaulukon Messin johtoluku on vaan 18. Edellisessäkin pelissä Itävaltaa vastaan teki 2. Mihin toi voi vuelä päätyä? Kuinka monta maalia yhteensä tekee Messi turnauksessa? Entäs Mbappe?
Messi hyytyy kun vastaan tulee joku top20 maa. Loistaa noita heikompia vastaan.
Sama se taitaa olla Rollellakin..
Jep, papparaisia molemmat. Alkulohkot nyt molemmilla helppoja. Viime kisoissa näki jo ettei nopeus ja reaktiot enää riitä kun vastassa oikeasti hyviä joukkueita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hämmentävää, että tuon ennätysmaalitaulukon Messin johtoluku on vaan 18. Edellisessäkin pelissä Itävaltaa vastaan teki 2. Mihin toi voi vuelä päätyä? Kuinka monta maalia yhteensä tekee Messi turnauksessa? Entäs Mbappe?
Messi hyytyy kun vastaan tulee joku top20 maa. Loistaa noita heikompia vastaan.
Sama se taitaa olla Rollellakin..
Jep, papparaisia molemmat. Alkulohkot nyt molemmilla helppoja. Viime kisoissa näki jo ettei nopeus ja reaktiot enää riitä kun vastassa oikeasti hyviä joukkueita.
Tai no, rankingin perusteella Portugalin lohkossa Kolumbia sijalla 12. Argebtiinan lohkossa kovin vastustaja rankingissä sijalla 23.
Voi surku nuo itkevät uzbekkipelaajat <3 Silti iloinen Portugalin voitosta, hienoa!!!!!
Heh, no olisiko esim.numeroista selässä? Kyllä niillä varmaan lunttauspaperitkin on, jos kotitehtävät on ennen otteluja tulleet tehneeksi !!