Miksi miehet kohtelevat naisia nykyään kuin toisia miehiä?
Missä herrasmiesmäisyys? Missä se asenne että naista kuuluu auttaa ja suojella?
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kantaa painavat kauppakassit pyytämättä , ostelee lahjoja, avaa purkit ja korkit jos en saa auki, tarjoaa ravintolassa jne. Ihana mies.
Luulin että kaikki miehet tekevät näin luonnostaan.
M46Meidän sukupolvessa tekevätkin. Kiitos siitä. Hyvät tavat kaunistavat, ja komistavat. N47
Sitten tuli "metoo" ja nainen alkoi valittamaan, kuinka nuo "käytöstavat" ovat osoitus patriarkaatin sortovallasta ja tarkoitettu alistamaan naisia
Sitten tuli yleinen typeryyden ylistys, somen aggressio, itsekkyyden ja huonon käytöksen hyväksyntä ja ihannointi. Aika näyttää jälkeenpäin paljonko riidankylvöstä on ollut masinoitua. Nuorempiin nämä nais/miesteemat tuntuvat tosiaan uppoavan kuin häkä. Vanhemmille on vasemmisto/oikeisto ja sähkön hinta.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiehiä on joka junaan, se on sellainen mielikuva josta jokaisella on näkemyksensä. Heitä on keskuudessamme, uskoisin.
Mitä tulee naisten puolustamiseen se oli ritareiden hommaa. Ammattikunta on kuihtunut. Ritari-nimike on tänään lisäarvo ilman työvelvoitetta.
Luulisin, että arvostuksen ja suojelun penäys on turha toive. Ihmisillä on itsekeskeisyys yhteisöllisyyden ja arvovalintojen esteenä.
Varsinkin naisilla tuo itsekeskeisyys suorastaan loistaa. Minä!Minä!Minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kantaa painavat kauppakassit pyytämättä , ostelee lahjoja, avaa purkit ja korkit jos en saa auki, tarjoaa ravintolassa jne. Ihana mies.
M46Meidän sukupolvessa tekevätkin. Kiitos siitä. Hyvät tavat kaunistavat, ja komistavat. N47
Sitten tuli "metoo" ja nainen alkoi valittamaan, kuinka nuo "käytöstavat" ovat osoitus patriarkaatin sortovallasta ja tarkoitettu alistamaan naisia
Sitten tuli yleinen typeryyden ylistys, somen aggressio, itsekkyyden ja huonon käytöksen hyväksyntä ja ihannointi. Aika näyttää jälkeenpäin paljonko riidankylvöstä on ollut masinoitua. Nuorempiin nämä nais/miesteemat tuntuvat tosiaan uppoavan kuin häkä. Vanhemmille on vasemmisto/oikeisto ja sähkön hinta.
Totta, osa tuosta on masinoitua. Loput niiden tyhmien ihmisten itsekkyyden ja omahyväisyyden (ja siis tyhmyyden) ansiosta tapahtunutta.
Tyhmälle ei tarvitse kuin näyttää kohde ja sanoa "kommunisti" tai "metoo" tai "Sanna" ja tyhmä alkaa raivoamaan automaattisesti.
Mee Too. 😂 Man To Man. Naiset burqha päälle ja hiljaa, tämä on naisten tulevaisuus.
Oma veli on sen verran paljon nuorempi, ettei koskaan kotona harrastettu mitään "nujuamista". Siksi olen aina ollut hyvin hämmentynyt siitä, miten aikuiset miehetkin kuvittelevat, että on jotenkin ihan normaalia ottaa pientä matsia minun kanssani. Tuupitaan leikkisästi ja kerrotaan kuinka "minä nyt tästä voisin helposti vaikka tappaa sinut lyömällä noin ja näin". Ymmärrettävästi nämä tuttavuudet eivät ole edenneet pitemmälle. Ulkomaalaisten kanssa en ole ikinä tähän törmännyt. Osaatteko miehet selittää tämän? Aina olen ihan naiselta näyttänyt, enkä ole koskaan ollut ns. "yksi jätkistä".
Siis yrittävätkö miehet r aiskata toisiaankin? Vai mitä tarkoitat tuolla "toisilla miehillä"? Käsittääkseni miehet kohtelevat naisia paljon huonommin kuin toisia miehiä, yrittäen r aiskata ja loisia näissä.
Vierailija kirjoitti:
Oma veli on sen verran paljon nuorempi, ettei koskaan kotona harrastettu mitään "nujuamista". Siksi olen aina ollut hyvin hämmentynyt siitä, miten aikuiset miehetkin kuvittelevat, että on jotenkin ihan normaalia ottaa pientä matsia minun kanssani. Tuupitaan leikkisästi ja kerrotaan kuinka "minä nyt tästä voisin helposti vaikka tappaa sinut lyömällä noin ja näin". Ymmärrettävästi nämä tuttavuudet eivät ole edenneet pitemmälle. Ulkomaalaisten kanssa en ole ikinä tähän törmännyt. Osaatteko miehet selittää tämän? Aina olen ihan naiselta näyttänyt, enkä ole koskaan ollut ns. "yksi jätkistä".
Tuo on vaan yhdenlaisten junttimiesten todellisuutta. Seuraava aste tuosta olisi mennä johonkin urheiluseuraan niin tappamisten sijaan tulisi vastustajia ja sen sellaista. Kysymys kuuluu, miksi ihmeessä sinä pyörit junttien kanssa. Hakeudu parempiin piireihin ja jonnekin missä on vähän enemmän mahdollisuuksia miehille, kuin tappaa naisia huvin päiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vaan yhdenlaisten junttimiesten todellisuutta. Seuraava aste tuosta olisi mennä johonkin urheiluseuraan niin tappamisten sijaan tulisi vastustajia ja sen sellaista. Kysymys kuuluu, miksi ihmeessä sinä pyörit junttien kanssa. Hakeudu parempiin piireihin ja jonnekin missä on vähän enemmän mahdollisuuksia miehille, kuin tappaa naisia huvin päiten.
Mistäs sitä etukäteen tietää näistä. Ei niillä lukenut otsissa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että miehet kohtelisivat naisia kuten naiset kohtelevat naisia. Näin kaikilla olisi mukavampaa.
=katkeraa kilpailua ja selän takana juoruamista ja kateutta esim työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpi elämän olen tavannut herrasmiehiä, jotka ovat avanneet ovia, ostelleet lahjoja ja tarjonneet ravintolassa. Jos mies ei tarjoa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia ei tule.
HUUTONAURUA.............
Niin, sä et naista saa, huutonaurava syrjäytynyt läjä paskaa 😊
Me naiset on ihan liian kauan suvaittu ääliöitä. Itse pistin läskin, juopon kiukuttelijan maantielle 1.11. 2024 enkä ole katunut hetkeäkään. Hän kirjaimellisesti muuttui asunnottomaksi.
Paskanviskojat pitäisi kuohita kemiallisesti, koska sä esim olet vaikeasti masentunut ja kiukkuat siksi. SSRI toimii sekä depikseen että panetukseen. Pystyt keskittymään esim kuntoutumiseen ja opintoihin sen sijaan että päädyt puliukoksi.
HAHAHAHHAAHAHA kuka sanoi että edes haluan naista? olen vapaa gay mies ja reissaan ympäri maailmaa ja tapaan hienoja ihmisiä, MIEHIÄ tietysti. Voin todella hyvin, elämäni on malillaan rahaa tilillä ja kohta eläkkeelle.
Minua naurattaa vaan tämä heteroitten sota ja naisten ja miesten välillä. Naiset ja heidän vaatimukset.....naurattaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kiekkovoitto meni Miesten kontolle. Ja ne miehet tulivat maailman sieltä mistä kaikki toisetkin. Ilman Äitejä ei olisi näitä kultamitaleita Sveitsistä herunut. No, kai siinä pelaajien alkutekijöinä isätkin häärivät.
Sitä minä vaan, että ollaan ihmisiksi kun on ihmisistä tultu. Miksi jakaa olettamuksia sukupuolten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ulipartio taas pillua vailla?
Naisellinen tarve kääntää jokainen asia sinne pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus. Juuri niiltä "miehiltä" joille niitä lapsia teette.
Vierailija kirjoitti:
Miltä naisia pitäisi suojella?
Miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että miehet kohtelisivat naisia kuten naiset kohtelevat naisia. Näin kaikilla olisi mukavampaa.
Miehet ovat avoimempia kasvotusten eikä heitä kiinnostua juoruta muista ihmisistä. Herrasmies ei kysele toisen miehen naisasioista, jollei tämä ota niitä itse puheeksi.
Ai, taitaa sit olla toisenlaisiakin miehiä, kun olen kuullut nimenomaan miesten juorulevan. Ja ne naisjutut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä. Ensin naiset vaativat vuosia että miehet kohtelisi naisia samalla tavalla kun kohtelee miehiä ilman mitään erityiskohtelua sukupuolen mukaan ja kun miehet on alkanut tekemään niin kuin naiset vaatii ja haluaa alkaa naiset kitisemään ja vinkumaan miksi miehet kohtelee naisia samalla tavalla kun miehiä? Koittakaa nyt päättää että haluatteko te sitä teidän vaatimaan tasa-arvoa vai haluatteko epätasa-arvoa jossa sukupuolta pitää kohdella eritavalla.
Ei voi vaatia modernia tasa-arvoa ja perinteisiä sukupuoli rooleja samaan aikaan kun ne ajatukset on todella pahassa ristiriidassa keskenään
Ei tarvitse erityiskohtelua, mutta sitten ei tule mitään ilmaispilluja tai lapsiakaan. Kohdunvuokraus esim. äo 130 naiselta voisi olla jotain 700 tonttua. Äitiysmaito 500e per litra ja tietty muut ehdot päälle, mitä nyt kukin nainen sattuu haluamaan.
Kohdun voi korvata esimerkiksi koeputkella. Mutta mistäs siemennestettä sitten saadaan?
Te naiset onneks olette niin voimaantuneita nykyään että varmaan pian keksitte ratkaisun tähänkin ongelmaan.
Jaa, kuinka monta lasta on kasvanut koeputkissa? Oot tainnut katsoa liikaa scifikauhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Naapurissa asui aikanaan kolmelapsinen perhe. Vaimo kävi kesät talvet polkupyörällä kauppaostokset. Lapsit siis siinä pyörässä mukana. Joskus mies suostui autolla kuskaamaan isoon markettiin. Mutta välillä kyllästyi odottamaan vaimoaan ja vain ajoi pois.
Olivat lestoja, mutta se ei näkynyt muussa kuin siinä, mitä mies valehteli vaimolleen raamatussa sanottavan, jolla siis perusteli oman huonon käytöksen.
nykyfemakot on pilanneet kaiken tällaisen, koska alkavat naama punaisena kiljua tasa-arvoa, jos avaat miehenä oven, auton oven tai tuot kukkia. Miksi naisia pitäisi sitten muutenkaan kohdella eriarvoisesti. Jos tulee riitaa snägärijonossa niin mun mielestä ei muuta kuin nyrkkiä myös naisen naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä moni nainen tekee virheen, huudetaan tasa-arvon perään ja sitten taas vaaditaan saamaan Prinsessa kohtelua. Riisutaan sellainen turha pois ja keskitytään toisiimme tasa-arvoisesti.
Itse en välitä naisista sillä tavoin yhtään mutta ystävinä heitä on ja se valtava huomion tarve, kehujen kalastelu uuvuttaa kyllä.
Sekä huomioi syntymäpäivät ja tuo lahjoja jne mutta kukaan heistä ei huomioi minun syntymäpäiviä, naiset eivät sitä varmaan itse huomaa mutta heiltä puttuu johdonmukaisuus. Ymmärrän jokainen ON yksilö...
Tunnet kummallisia naisia. Ei meidän porukoissa naiset kerjää mitään kehuja. Ja vain naiset muistaa ja huomio toisten synttärit ym.
Herrasmiehiä on joka junaan, se on sellainen mielikuva josta jokaisella on näkemyksensä. Heitä on keskuudessamme, uskoisin.
Mitä tulee naisten puolustamiseen se oli ritareiden hommaa. Ammattikunta on kuihtunut. Ritari-nimike on tänään lisäarvo ilman työvelvoitetta.
Luulisin, että arvostuksen ja suojelun penäys on turha toive. Ihmisillä on itsekeskeisyys yhteisöllisyyden ja arvovalintojen esteenä.