Mielentilanne tänään juhlapäivänä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Noh, vähän haikea.
Lapsellani on ollut vuoden ajan ihanat ohjaajat ja ope ja olisi pitänyt viedä heille joku muistaminen mutta osallistuin vaan siihen yhteiskeräykseen (lahjakortit) ja nyt on paha mieli etten vienyt mitään yksilöllistä.
Henkilökohtainen kiittäminen joka tulee sydämestä on aina parempi kuin joku krääsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minä juhlapäivänä?
Ehkä vuoden suurin juhla kun koululaisilla alkaa loma ja ylioppilaat saavat lakin. Kaikkialla juhlitaan. Ap
Mulla on ihan normilauantai ja normifiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minä juhlapäivänä?
Ehkä vuoden suurin juhla kun koululaisilla alkaa loma ja ylioppilaat saavat lakin. Kaikkialla juhlitaan. Ap
Olen työssäkäyvä aikuinen, jolla ei ole lapsia jotka olisivat koulussa. Ei vaikuta mitenkään elämääni. Joka vuosi ihmisiä valmistuu kouluistaan, keväällä ja syksyllä. Näin se menee.
Syrjäjäytynyt olo, kun kukaan ei ole pyytänyt juhliin.
Omat lapset jo pitkälle yli kolmikymppisiä.
Oma vika toki, kun en oikein ole kehenkään pitänyt itse yhteyttä eli ei katkeraa tilitystä muiden paskamaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minä juhlapäivänä?
VUoden suurin juhla? Salli minun nauraa.
Ei vaikuta muhun mitenkään kun ei tänään ole valmistujaisia suvussa.
Mikä juhlapäivä nyt on? Kalenterin mukaan normaali lauantai.
Liikaa huonoja muistoja lakkiaisista.
Ei vaikuta mitenkään minun elämääni. Paitsi, että nyt on eka kerta kymmeneen vuoteen kun ei ole minkään valtakunnan valmistujaisia 🥳 Eli ihan normi lauantai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minä juhlapäivänä?
Iik, koululaisten lomia alkaa myös syksyllä ja talvella, ei sitäkään juhlita erikseen ja jengiä valmistuu ihan ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minä juhlapäivänä?
Olen työssäkäyvä aikuinen, jolla ei ole lapsia jotka olisivat koulussa. Ei vaikuta mitenkään elämääni. Joka vuosi ihmisiä valmistuu kouluistaan, keväällä ja syksyllä. Näin se menee.
Etkä osaa asettua juhlijoiden asemaan? Ap
Noh, vähän haikea.
Lapsellani on ollut vuoden ajan ihanat ohjaajat ja ope ja olisi pitänyt viedä heille joku muistaminen mutta osallistuin vaan siihen yhteiskeräykseen (lahjakortit) ja nyt on paha mieli etten vienyt mitään yksilöllistä.