Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäätelökiskan nuori naismyyjä flirttaili avoimesti

Vierailija
26.07.2024 |

Kävimme työporukalla torilla syömässä ja toimiston naiset halusivat jätskit 🙄

Toimiston pomona suostuin pyyntöön. Huomasin kuitenkin, että jäätelökiskan nuori naismyyjä (~20v)  flirttaili minulle avoimesti, kun tarjouduin maksamaan koko seurueen jäätelöt. Olen kuolleessa avioliitossa, saan seksiä vain kerran pari viikossa ja tuo interaktio herätti minussa jotain. Huomasin selkeästi, että nuori tyttö kassalla oli kiinnostunut minusta.

Miten kannataisia lähestyä häntä? En ole mikään ikäloppu, vaan juuri neljäkymmentä täyttänyt mies parhaassa iässään.

M44

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaikka kahville, ei se sen kummempaa ole. Olen itse huomannut että todella moni parikymppinen on nykyään aidosti kiinnostunut yli nelikymppisestä miehestä, ja mikäs siinä, siinä kohtaa moni asia aivan täydellisesti. Päälle nelikymppiset naiset voivat vastaavasti katsella 60-70v miehiä, paljon luontevampaa.

Vierailija
2/23 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt onks tääl vapaa kassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla flirttaili sinulle? 

Vierailija
4/23 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Unelmissas vain. 

Vierailija
5/23 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi, et ole pomo, et edes ole töissä, ei ole vaimoa ja varsinkaan naiset ikään katsomatta eivät flirttaa sinulle. Sinulla ei ole rahaa edes omaan jäätelöön, vaan äiti maksaa sen, kuten muunkin elämisesi.

Vierailija
6/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi, et ole pomo, et edes ole töissä, ei ole vaimoa ja varsinkaan naiset ikään katsomatta eivät flirttaa sinulle. Sinulla ei ole rahaa edes omaan jäätelöön, vaan äiti maksaa sen, kuten muunkin elämisesi.

Nää on niin ihanan liikuttavia nää tällaiset cancelointiyritykset, aina sama fakin kaava. Hykertelitkö oikein kun kirjoitit tätä kangistuneilla sormillasi että no niin, täältä pesee! 😂

Vierailija
7/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin joskus käy. Käyn säännöllisesti lähikioskillamme ja viime kesänä kioskilla aloitti parikymppinen nätti tyttö. Oli aina hyvin ystävällinen ja hymyileväinen,  ja tietenkin ajattelin että kyseessä on vain hänen työpersoonansa. Jossain vaiheessa shuomasin, ettei hän ollutkaan ihan samanlainen muita asiakkaita kohtaan ja alkoi myös jutustelemaan minulle enemmän. Parin kk:n jälkeen hän sitten pyysi minua kanssaan treffeille. 

Olen parisuhteessa, joten tietenkin kohteliaasti ieltäydyin, mutts lämmittihän se tällaisen 45-vuotiaan miehen mieltä.

Vierailija
8/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Sen miesystävä on komea juristi.

Vierailija
9/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivänjatkoa = Haluan sinua.

10/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin flirttaili yks huvipuiston nuori mieslaitekuski 3 kesää, mutta ei oo vieläkään lähtenyt treffeille 😄 

Vierailija
11/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse opiskelee lääkäriksi ja rahoittaa opintojaan jäätelönmyyjänä ja talvella marketin kassana.  Erikoistuu geriatriaan ja tutkii vanhusten fantasioita, jotka aiheuttavat häiritsevää käytöstä nuoria naisia kohtaan.

Vierailija
12/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noin joskus käy. Käyn säännöllisesti lähikioskillamme ja viime kesänä kioskilla aloitti parikymppinen nätti tyttö. Oli aina hyvin ystävällinen ja hymyileväinen,  ja tietenkin ajattelin että kyseessä on vain hänen työpersoonansa. Jossain vaiheessa shuomasin, ettei hän ollutkaan ihan samanlainen muita asiakkaita kohtaan ja alkoi myös jutustelemaan minulle enemmän. Parin kk:n jälkeen hän sitten pyysi minua kanssaan treffeille. 

Olen parisuhteessa, joten tietenkin kohteliaasti ieltäydyin, mutts lämmittihän se tällaisen 45-vuotiaan miehen mieltä.

Sitten heräsit, vanhojen miesten vaivaan...

Vierailija
13/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla oikeassa, mutta saatoit tehdä myös liian nopeita johtopäätöksiäkin. Jos tyttö kiinnostaa ja haluat tutustua häneen enemmän käy tosen kerran ostamassa jäätelöä niin, että seuraat miten hän kohtelee muita asiakkaita. Tutustu häneen niin, että jäät siihen notkumaan muutamaksi minuutiksi. Valitse jäätelö, jossa et näytä tyhmältä sula jäätelö kielestä valuen.

Miehet erehtyvät joskus luulemaan naista flirtiksi, jos hän on iloinen, juttelee ja katsoo silmiin, on tottunut olemaan tekemisissä miesten kanssa, ja löytää yhteisen huumorin miesasiakkaan kanssa. Se ei tarkoita seksiä miehen kanssa.. Siksi älä lähde pilaamaan hyvää juttua liian nopeilla hyökkäksillä. Joskus vanhempi mies voi olla just hyvä vain asiakkaana ja kummallekin jää hyvä mieli siitä lyhyestä hetkestä.

Vierailija
14/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja paljastuit provoksi kun sanoit että seksiä vain kerran pari viikossa.

Vierailija
15/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tiukkapimppinen teiniritsa selkeästi fantasioi vanhemmasta 'daddy' henkisestä miehestä.

Mies

🤮

Vierailija
16/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse opiskelee lääkäriksi ja rahoittaa opintojaan jäätelönmyyjänä ja talvella marketin kassana.  Erikoistuu geriatriaan ja tutkii vanhusten fantasioita, jotka aiheuttavat häiritsevää käytöstä nuoria naisia kohtaan.

Joissakin tapauksissa on vanhuksilla havaittu libidon kohoamista tiettyjen lääkkeiden kohdalla. Mielenkiintoinen ala.

Vierailija
17/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa oli tyhmä juttu. Seksiä "vain" pari kertaa viikossa?? Kuinka paljon pitäisi olla?

Vierailija
18/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleessa suhteessa ei ole seksiä joka viikko.

Vierailija
19/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.

Vierailija
20/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu esittelemään työpaikkasi kun tytön työpäivä loppuu eikä sinunkaan työpaikalla ole ketään. Panet sitten huoneessasi niin että tytön kiimasta märkä pillu litisee ihanasti uuuuh