Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kohtelevat naisia nykyään kuin toisia miehiä?

Vierailija
30.05.2026 |

Missä herrasmiesmäisyys? Missä se asenne että naista kuuluu auttaa ja suojella? 

Kommentit (216)

Vierailija
161/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että miehet kohtelisivat naisia kuten naiset kohtelevat naisia. Näin kaikilla olisi mukavampaa.

Miehet ovat avoimempia kasvotusten eikä heitä kiinnostua juoruta muista ihmisistä. Herrasmies ei kysele toisen miehen naisasioista, jollei tämä ota niitä itse puheeksi.

Kyllä miehetkin juoruaa ja heittää esim työpaikalla ekana bussin alle nimenomaan naiskollegan. Tämä ketjukin täynnä tasa-arvon pilkkaajia, jotka kertovat lähinnä siitä samasta sadistisesta misogyniasta, jota tässä maassa on aina ollut liikaa.

Vierailija
162/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset. Olette nyt 30v järjestelmällisesti äänestäneet työttömiä, kouluttamattomia rikollisia Suomeen. Ja nyt kehtaatte kysyä tätä ääneen. 

Aloittajan ikää en tiedä mutta syytä tilanteesta ihan jotain muuta kuin suomalaista miestä (jotka by the way olivat aikoinaan ihan herrasmiehiä.)

Maanpuolustustahto ja usko koko tähän systeemiin heikkenee näiden elätettävien rikollisten vuoksi. 

Mitä tai ketä täällä suojelisi? Kerro toki. Suominaisia jotka äänestää lisää kielitaidottomia lääkäreitä ja taksikuskeja Suomeen. 

Taas päästään kysymykseen: millä v*tun ilveellä naiset saivat äänioikeuden kyseisessä asiassa. He ne tänne itse tilasivat. Ja nyt pitäisi miehen suojella 😂

Tajuutko itse kuinka typerältä kuulostat?

Tajuutko itse, kuin typerä sun kommenttisi on? En ole ikinä "äänestänyt" tänne yhtään ketään. Tuo on todella arveluttava ajatus, että olitte joskus herrasmiehiä, mutta enää ette, koska suomessa on pak olisia ja muita mmuuttajia (eniten taitaa olla työperäisiä ja opiskelemaan tulleita). 

Melkoisen kökkö argumentti sen puolesta, miksi itse käyttytyy moukkamisesti. Mut hei, sulla on lupa olla moukka! Vapaa valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoon ei kuulu se että naiset jatkaisi rusinoiden poimimisen pullasta erityiskohteluna.

Vierailija
164/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on idiootteja jotka käyttää "tasa arvoa" tekosyynä siihen että voi käyttäytyä paskamaisesti. :)

Vierailija
165/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset. Olette nyt 30v järjestelmällisesti äänestäneet työttömiä, kouluttamattomia rikollisia Suomeen. Ja nyt kehtaatte kysyä tätä ääneen. 

Aloittajan ikää en tiedä mutta syytä tilanteesta ihan jotain muuta kuin suomalaista miestä (jotka by the way olivat aikoinaan ihan herrasmiehiä.)

Maanpuolustustahto ja usko koko tähän systeemiin heikkenee näiden elätettävien rikollisten vuoksi. 

Mitä tai ketä täällä suojelisi? Kerro toki. Suominaisia jotka äänestää lisää kielitaidottomia lääkäreitä ja taksikuskeja Suomeen. 

Taas päästään kysymykseen: millä v*tun ilveellä naiset saivat äänioikeuden kyseisessä asiassa. He ne tänne itse tilasivat. Ja nyt pitäisi miehen suojella 😂

Tajuutko itse kuinka typerältä kuulostat?

Enimmäkseen hallituksisa on ollut Kokoomus ja/tai keskusta viimeiset kolkytvuotta. Mitä puoluetta olet siis itse äänestänyt?

Vierailija
166/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Ensin naiset vaativat vuosia että miehet kohtelisi naisia samalla tavalla kun kohtelee miehiä ilman mitään erityiskohtelua sukupuolen mukaan ja kun miehet on alkanut tekemään niin kuin naiset vaatii ja haluaa alkaa naiset kitisemään ja vinkumaan miksi miehet kohtelee naisia samalla tavalla kun miehiä? Koittakaa nyt päättää että haluatteko te sitä teidän vaatimaan tasa-arvoa vai haluatteko epätasa-arvoa jossa sukupuolta pitää kohdella eritavalla. 

Ei voi vaatia modernia tasa-arvoa ja perinteisiä sukupuoli rooleja samaan aikaan kun ne ajatukset on todella pahassa ristiriidassa keskenään

Ei tarvitse erityiskohtelua, mutta sitten ei tule mitään ilmaispilluja tai lapsiakaan. Kohdunvuokraus esim. äo 130 naiselta voisi olla jotain 700 tonttua. Äitiysmaito 500e per litra ja tietty muut ehdot päälle, mitä nyt kukin nainen sattuu haluamaan.

Kohdun voi korvata esimerkiksi koeputkella. Mutta mistäs siemennestettä sitten saadaan?

Te naiset onneks olette niin voimaantuneita nykyään että varmaan pian keksitte ratkaisun tähänkin ongelmaan. 

Jep. No prob.

Vierailija
167/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä naisia pitäisi suojella?

Vierailija
168/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kantaa painavat kauppakassit pyytämättä , ostelee lahjoja, avaa purkit ja korkit jos en saa auki, tarjoaa ravintolassa jne. Ihana mies. 

Luulin että kaikki miehet tekevät näin luonnostaan. 

M46

Vierailija
169/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu että pärjäätte itseksenne. Joten pärjätkää.

Vierailija
170/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä moni nainen tekee virheen, huudetaan tasa-arvon perään ja sitten taas vaaditaan saamaan Prinsessa kohtelua. Riisutaan sellainen turha pois ja keskitytään toisiimme tasa-arvoisesti.

Itse en välitä naisista sillä tavoin yhtään mutta ystävinä heitä on ja se valtava huomion tarve, kehujen kalastelu uuvuttaa kyllä.

Sekä huomioi syntymäpäivät ja tuo lahjoja jne mutta kukaan heistä ei huomioi minun syntymäpäiviä, naiset eivät sitä varmaan itse huomaa mutta heiltä puttuu johdonmukaisuus. Ymmärrän jokainen ON yksilö...

Vierailija
171/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kantaa painavat kauppakassit pyytämättä , ostelee lahjoja, avaa purkit ja korkit jos en saa auki, tarjoaa ravintolassa jne. Ihana mies. 

Kyllä pillun saaminen vaatii töitä....huh-huh.

Vierailija
172/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpi elämän olen tavannut herrasmiehiä, jotka ovat avanneet ovia, ostelleet lahjoja ja tarjonneet ravintolassa. Jos mies ei tarjoa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia ei tule. 

HUUTONAURUA.............

Vierailija
173/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskaltaako niille enää ovea avata

suuttuvat siitä että leimaan heidät heikommaksi sukupuoleksi

Parempi ettei edes tervehdi naista. Ettei vahingossa koe sitä loukkaavana.

Vierailija
174/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Ensin naiset vaativat vuosia että miehet kohtelisi naisia samalla tavalla kun kohtelee miehiä ilman mitään erityiskohtelua sukupuolen mukaan ja kun miehet on alkanut tekemään niin kuin naiset vaatii ja haluaa alkaa naiset kitisemään ja vinkumaan miksi miehet kohtelee naisia samalla tavalla kun miehiä? Koittakaa nyt päättää että haluatteko te sitä teidän vaatimaan tasa-arvoa vai haluatteko epätasa-arvoa jossa sukupuolta pitää kohdella eritavalla. 

Ei voi vaatia modernia tasa-arvoa ja perinteisiä sukupuoli rooleja samaan aikaan kun ne ajatukset on todella pahassa ristiriidassa keskenään

Ei tarvitse erityiskohtelua, mutta sitten ei tule mitään ilmaispilluja tai lapsiakaan. Kohdunvuokraus esim. äo 130 naiselta voisi olla jotain 700 tonttua. Äitiysmaito 500e per litra ja tietty muut ehdot päälle, mitä nyt kukin nainen sattuu haluamaan.

Kohdun voi korvata esimerkiksi koeputkella. Mutta mistäs siemennestettä sitten saadaan?

Te naiset onneks olette niin voimaantuneita nykyään että varmaan pian keksitte ratkaisun tähänkin ongelmaan. 

Et näy tajuavan tosiasioita: kohtua ei voi korvata millään.

Sendijaan raskaus voidaan aloittaa istuttamalla kantasolu munasoluun ja siirtämällä se kohtuun.

Kloonaus onnistuu jo.

Mies on tarpeeton. Varsinkin kaltaisesi vähä-älyinen, rikollinen peruskää pi ö.

Vierailija
175/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulipartio taas pillua vailla?

Vierailija
176/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehet avasivat ovet, auttoivat takin päälle. Kantoivat kassit ym. Ja tekivät miesten hommat. Sitten naiset päättivät etteivät halua olla heikkoja, vaan tasa-arvoisia. Onhan noita ollutt tilanteita, joissa naiset ovat jopa loukkaantuneet siitä, että on pidetty heikoimpina. 

Tosiaan ei voi vain rusinoita noukkia pullasta. 

Vierailija
177/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskaltaako niille enää ovea avata

suuttuvat siitä että leimaan heidät heikommaksi sukupuoleksi

Parempi ettei edes tervehdi naista. Ettei vahingossa koe sitä loukkaavana.

Burqa päälle poju ja katse omiin kengänkärkiin.  Suu tukkoon. Ei sulla mitään älykästä sanottavaa ole: mistään.

Ja: munat irti seksuaalirikollisilta väriin katsomatta. Loppuu sikailu.

Vierailija
178/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Meidän sukupolvessa tekevätkin. Kiitos siitä. Hyvät tavat kaunistavat, ja komistavat. N47

Vierailija
179/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Meidän sukupolvessa tekevätkin. Kiitos siitä. Hyvät tavat kaunistavat, ja komistavat. N47

Sitten tuli "metoo" ja nainen alkoi valittamaan, kuinka nuo "käytöstavat" ovat osoitus patriarkaatin sortovallasta ja tarkoitettu alistamaan naisia

Vierailija
180/216 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpi elämän olen tavannut herrasmiehiä, jotka ovat avanneet ovia, ostelleet lahjoja ja tarjonneet ravintolassa. Jos mies ei tarjoa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia ei tule. 

HUUTONAURUA.............

Niin, sä et naista saa, huutonaurava syrjäytynyt läjä paskaa 😊

Me naiset on ihan liian kauan suvaittu ääliöitä.  Itse pistin läskin, juopon kiukuttelijan maantielle 1.11. 2024 enkä ole katunut hetkeäkään.  Hän kirjaimellisesti muuttui asunnottomaksi.

Paskanviskojat pitäisi kuohita kemiallisesti, koska sä esim olet vaikeasti masentunut ja kiukkuat siksi. SSRI toimii sekä depikseen että panetukseen. Pystyt keskittymään esim kuntoutumiseen ja opintoihin sen sijaan että päädyt puliukoksi.