Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kohtelevat naisia nykyään kuin toisia miehiä?

Vierailija
30.05.2026 |

Missä herrasmiesmäisyys? Missä se asenne että naista kuuluu auttaa ja suojella? 

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämänpäivän naiset useimmin sitä haluavat! Reilu peli, molemmin puolin!

Vierailija
122/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuntuu nyt jäävän jalkoihin se ajatus että meillä suurimmalla osalla miehistä on sisäänrakennettu "suojelija" käytösmalli. Se on jäänne ns vaarallisemmilta ajoilta kun laumaa piti suojella ja jatkaa. Ei minun naisten auttelut hölmöltäkin tuntuvassa asiassa ole mitään alistamista tai taka-ajattelua että hän ei osaisi. 

Joten te fiksut naiset jotka ymmärrätte tämän niin antakaa miehenne/miesten "auttaa" teitä silloin tällöin. 

Me yksinkertaiset yksinkertaisesti vain pidämme siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Ensin naiset vaativat vuosia että miehet kohtelisi naisia samalla tavalla kun kohtelee miehiä ilman mitään erityiskohtelua sukupuolen mukaan ja kun miehet on alkanut tekemään niin kuin naiset vaatii ja haluaa alkaa naiset kitisemään ja vinkumaan miksi miehet kohtelee naisia samalla tavalla kun miehiä? Koittakaa nyt päättää että haluatteko te sitä teidän vaatimaan tasa-arvoa vai haluatteko epätasa-arvoa jossa sukupuolta pitää kohdella eritavalla. 

Ei voi vaatia modernia tasa-arvoa ja perinteisiä sukupuoli rooleja samaan aikaan kun ne ajatukset on todella pahassa ristiriidassa keskenään

Ei tarvitse erityiskohtelua, mutta sitten ei tule mitään ilmaispilluja tai lapsiakaan. Kohdunvuokraus esim. äo 130 naiselta voisi olla jotain 700 tonttua. Äitiysmaito 500e per litra ja tietty muut ehdot päälle, mitä nyt kukin nainen sattuu haluamaan.

tirsk

Toivottavasti joku afrikkalainen jengi huumaa sut ranskassa ja pääset breeding ground -tytöksi. Usko pois, "Taken" elokuvaa ei tapahtuis sun kohdalla.

Vierailija
124/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan tasa-arvoksi

Se on vaan jännä juttu, että tasa-arvo huomioi toisen heikkoudet ja puutteet. Esim. lapsi saatetaan tasa-arvoiseksi tarvittaessa nostamalla, että hän näkee jne. Silloin hänkin pääsee osalliseksi muiden kanssa vaikkapa luontoelämyksestä.

Naisilla ei ole heikkouksia ja puutteita. Sovinistinen näkemys väittää jotain menneiden aikojen totuuksia.

Vierailija
125/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan tasa-arvoksi

Se on vaan jännä juttu, että tasa-arvo huomioi toisen heikkoudet ja puutteet. Esim. lapsi saatetaan tasa-arvoiseksi tarvittaessa nostamalla, että hän näkee jne. Silloin hänkin pääsee osalliseksi muiden kanssa vaikkapa luontoelämyksestä.

Naisilla ei ole heikkouksia ja puutteita. Sovinistinen näkemys väittää jotain menneiden aikojen totuuksia.

Tuota....meillä kaikilla on.

Vierailija
126/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kuntosalilla myös siksi, että huomasin, etten saa apua raskaan matkalaukun nostamiseen tavarahyllylle junassa keneltäkään. Tämä auttaminen vähentyi, kun muutuin keski-ikäiseksi, nykyään olen 69 v nainen. Kerran olin ratikassa ja horjahdin, melkein kaaduin, kun ratikka kääntyi jyrkästi vasemmalle/oikealle. Puolalaiset rakennustyömiehet olivat ainoita, jotka olivat tilanteen tasalla, suomalaiset nuoret miehet tuijottivat vain kännykkää. Tämä tapahtui n. 20 v sitten Helsingissä.

Vierailija
127/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun puoliso esim. kantaa aina kauppakassit tai vastaavat ja arvostan tätä huomaavaista puolta hänessä. Kun lapset olivat pieniä hän kantoi myös väsähtäneet pikkuiset, (ei siis samaan aikaan, kun lapsilla on neljän vuoden ikäero) Kun käymme vaeltamassa, mies menee edeltä ja auttaa minut alas kivenlohkareilta ym. vaikka pääsisin alas kyllä itsekin. Mutta hän osoittaa tällä tavalla, että huolehtii.

No meillä mies kirjaimellisesti jätti kauppakassit bussipysäkillä lumihankeen ja lampsi pois, kun tulimme jouluruokaostoksilta, koska "ruokakassien kantaminen oli epämukavaa". Minä sitten kannoin 2 muovikassin sijasta 4. Olen hento ja lyhyt nainen. Maksoin myös ne ruuat.

Hyvin olet miehesi valinnut. Jännis varmaan

Vierailija
128/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin hyvä kysymys, ihanaa kun muutkin huomaa.. Meininki on aivan järkyttävää. 

Joo, samaa mieltä, ihna järkyttävää kun miehiltä edellytetään "provider"-suhdetta ja sitten vielä pitäisi olla herrasmieskin

:D

Ilmaiseksiko teidän pitäisi antaa tuhria kehonsa myrkkyspermallanne? Laittakaa toistenne kehoihin sitä, reikiä on miehilläkin. Joku 5000 annosta maken peräreikään, ja 5000 annosta jarin, ja 10 000 omaan. Ai ei hotsita? No miksihän naiset haluaisivat tuota paskaa itsensä sisään? :D

Tässähän se totuus tulee ilmi. Kauppaa käytte kehollanne. 

Vierailija
129/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Ensin naiset vaativat vuosia että miehet kohtelisi naisia samalla tavalla kun kohtelee miehiä ilman mitään erityiskohtelua sukupuolen mukaan ja kun miehet on alkanut tekemään niin kuin naiset vaatii ja haluaa alkaa naiset kitisemään ja vinkumaan miksi miehet kohtelee naisia samalla tavalla kun miehiä? Koittakaa nyt päättää että haluatteko te sitä teidän vaatimaan tasa-arvoa vai haluatteko epätasa-arvoa jossa sukupuolta pitää kohdella eritavalla. 

Ei voi vaatia modernia tasa-arvoa ja perinteisiä sukupuoli rooleja samaan aikaan kun ne ajatukset on todella pahassa ristiriidassa keskenään

Ei tarvitse erityiskohtelua, mutta sitten ei tule mitään ilmaispilluja tai lapsiakaan. Kohdunvuokraus esim. äo 130 naiselta voisi olla jotain 700 tonttua. Äitiysmaito 500e per litra ja tietty muut ehdot päälle, mitä nyt kukin nainen sattuu haluamaan.

tirsk

Toivottavasti joku afrikkalainen jengi huumaa sut ranskassa ja pääset breeding ground -tytöksi. Usko pois, "Taken" elokuvaa ei tapahtuis sun kohdalla.

Hih! Miksi r aiskaisi, eikä vaikka sinua? :)

Vierailija
130/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin hyvä kysymys, ihanaa kun muutkin huomaa.. Meininki on aivan järkyttävää. 

Joo, samaa mieltä, ihna järkyttävää kun miehiltä edellytetään "provider"-suhdetta ja sitten vielä pitäisi olla herrasmieskin

:D

Ilmaiseksiko teidän pitäisi antaa tuhria kehonsa myrkkyspermallanne? Laittakaa toistenne kehoihin sitä, reikiä on miehilläkin. Joku 5000 annosta maken peräreikään, ja 5000 annosta jarin, ja 10 000 omaan. Ai ei hotsita? No miksihän naiset haluaisivat tuota paskaa itsensä sisään? :D

Tässähän se totuus tulee ilmi. Kauppaa käytte kehollanne. 

Niin ja te haluaisitte tuhota ja vahingoittaa sekä r aiskata sitä ilmaiseksi. Kumpi on pahis?

Vierailija
131/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kuntosalilla myös siksi, että huomasin, etten saa apua raskaan matkalaukun nostamiseen tavarahyllylle junassa keneltäkään. Tämä auttaminen vähentyi, kun muutuin keski-ikäiseksi, nykyään olen 69 v nainen. Kerran olin ratikassa ja horjahdin, melkein kaaduin, kun ratikka kääntyi jyrkästi vasemmalle/oikealle. Puolalaiset rakennustyömiehet olivat ainoita, jotka olivat tilanteen tasalla, suomalaiset nuoret miehet tuijottivat vain kännykkää. Tämä tapahtui n. 20 v sitten Helsingissä.

Pohjoismaalaiset miehet ovat tunnettuja maailmalla siitä, miten vihamielisiä ovat. Juutalaisetkin sanovat olevansa sodassa vain ruotsin kanssa, sillä ruotsalaiset ovat niin vihamielisiä. Ja tottahan se on, jos on ruotsalaisia miehiä tavannut niin heille ei ole asetettu mitään rajoja vaan käyttäytyvät kuin pikkukakarat. 

Vierailija
132/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuntuu nyt jäävän jalkoihin se ajatus että meillä suurimmalla osalla miehistä on sisäänrakennettu "suojelija" käytösmalli. Se on jäänne ns vaarallisemmilta ajoilta kun laumaa piti suojella ja jatkaa. Ei minun naisten auttelut hölmöltäkin tuntuvassa asiassa ole mitään alistamista tai taka-ajattelua että hän ei osaisi. 

Joten te fiksut naiset jotka ymmärrätte tämän niin antakaa miehenne/miesten "auttaa" teitä silloin tällöin. 

Me yksinkertaiset yksinkertaisesti vain pidämme siitä.

Annankin. Mutta en anna pillua vastineeksi siitä, että mies kohtelee minua kuin ihmistä ja auttaa. Lisäksi miesten tulee auttaa myös vanhempia naisia sekä muita avuntarvitsijoita, ei vain nuoria naisia. 

Vierailija
133/133 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? En minä naisena odota mieheltä mitään erityiskohtelua! Ihmettelen miksi jotkut naiset haluavat? Molemmin puolinen kunnioitus on se juttu. En kohtele miehiä sukupuolen perusteella mitenkään eri tavalla enkä halua miesten tekevän minulle samoin.

Kun luet tätä palstaa, niin vaikuttaako siltä, että naiset kunnioittavat miehiä? 

Vaikuttaa. Paljon vähemmän täällä näkyy koko miessukupuolen leimaamista kuin naisten leimaamista. Useimmat miehiin kohdistetut haukut ovat ansaittuja, kun joku mies on tehnyt pahasti jollekin naiselle tai tahallaan haastaa riitaa.

Enemmän täällä näkyy miten vähän miehet kunnioittaa naisia. Kiitos kaikkien niiden Ulilaudan pellejen, jotka tänne tunkevat häiriköimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi