Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joilla ei mitään annettavaa parisuhteeseen

Vierailija
28.05.2026 |

Etsivät kavereita, mutta sitten heillä ei ole mitään annettavaa kaveruuteenkaan

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole minulle mitään muuta annettavaa kuin seksi. Tämän vuoksi on raskasta esittää naisen silmissä kiinnostavaa. En kauaa koskaan jaksa esittääkään.

Miehillä ei ole edes tuota annettavana.

Seksi miesten kanssa ei ole mitenkään miellyttävää.

Vierailija
42/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole minulle mitään muuta annettavaa kuin seksi. Tämän vuoksi on raskasta esittää naisen silmissä kiinnostavaa. En kauaa koskaan jaksa esittääkään.

Emme anna seksiä.

Naiset

Teillä tuskin muutakaan vaihtoehtoa ole joten kuvitelkaa olevanne ohjaksissa

Väkisinkö meinasit ottaa? Tuskinpa sinun rohkeus riittää edes siihen.

Niin, vai tarkoitettiinkohan tuossa että teille ei ole seksiä edes tarjolla. Ei nyt eikä tulevaisuudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet, jotka ovat kuin naiset. Mitä muuta naiset tuo suhteeseen, kuin läjäpäin traumoja ja mt-ongelmia?

Kohtunsa, rintansa, henkensä, se se pariutumisen pointti on. Jos haluatte vaan seksiä ettekä arvosta naiseutta niin flesu toimii ja myös miehillä on aukko peräpäässä mihin voi laittaa munan.

Miksi jos onnistuu helpommin naisten kanssa?

Koska sä oot homo.

Vierailija
44/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoitetaan annettavalla?`

Tarjoan mm.

kuuntelua

Ajanviettoseuraa

taludellista tukea kodin ylläpitoon. Oma osuuteni siis. 

kotitöitä

lastenhoitoa ja niiden asioiden hoitoa

seksiä

Ja varmasti tilanteen mukaan muutakin. 

Mutta.... Kaikki noi riippuu yleisesti vastaanottajasta, arvostaako se niitä tai ovatko ne hänen mielestään riittävällä tasolla toteutettuja. Kahden kauppaa nääs.  Jos asia ei ole näin, niin ei minulla ole mitään muutakaan tarjottavaa parisuhteeseen. Oon mitä oon.

Vierailija
45/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni, joko kaikki alustan incelit on ilmoittautuneet ketjussa, joka käsitteli miehiä, joilla ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen?

Vierailija
46/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi tärkeintä, että mies oikeasti välittää mun hyvinvoinnista. 

Mies ei saa olla itsekäs puusilmä, joka teettää mulla lisää työtä.

Raha tai "tylsyys" (s.o. jänniksen vastakohta) ovat toisarvoisia.

Sanalla sanoen, miehen pitää olla kumppani.

Uskoisin, että kumppanuussuhteet ovatkin tasapainoisimpia ja onnellisimpia. Siinä ollaan ihmisiä toisilleen, eikä käyttöesineitä ja vastavuoroisia hyödykkeitä.

Vierailija
47/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme anna seksiä.

Naiset

Sinähän se varsinainen mutsínnussíja oletkin.

Vierailija
48/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinunkaan kanssa taida mikää mieltä ylentävä nautinto olla. Hyi.

Vierailija
49/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ymmärrä mitä tuo tarkoittaa.

Vierailija
50/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ei ole mitään annettavaa

Ei ole rahaa, sijoituksia, taloa tai hirveästi muutakaan omaisuutta.

Onko naisilla? Aika paljon tullut viime aikoina tapailtua naisia, mutta heillä harvoilla tuntuu olevan edes työpaikkaa. Työttömiä väniseviä yh äitejä toinen toisensa perään, en ole vielä ainuttakaan tavannut jolla olisi lasten asiat exiensä kanssa kunnossa, olisi työ ja varallisuutta. Vaikka olen vain amis, ollut joskus pahapoikakin, osaan kohdella naista erityisen hyvinkin, on minulla sentään uusi omakotitalo, on varallisuutta, metsää yli 100 000€ edestä, vähän sijoitankin, on vakituinen työpaikka ollut jo yli 21 vuotta, on kolme lasta ja heidän äitinsä kanssa asiat niinkuin pitääkin, lasta asioista ei kannata tapella, vuoroviikoin ja sen parempi lasten kannalta mitä paremmin heidän äidillään menee. Vastaavasti naiset eivät pääse yhtä hyvään asemaan kuin 1/100. M41

Miksi treffaat sellaisia jotka eivät sinua tunnu kiinnostavan? 

Minä olen treffaillut lääkäreitä, talouspuolen tekijöitä jne. Löytyy mökit ja velattomat kodit ja sijoituksia. Tällä hetkellä puolisen vuotta suhteessa, naisella parempi taloudellinen tilanne kuin minulla. 

Minusta näyttää että 45-55v naisissa on paljon hyvin toimeentulevia sinkkuja, paremmin heillä tuntuu taloudellisesti menevän kuin minulla vaikka ihan hyvä tilanne minullakin on, omaisuutta suunnilleen mediaanin verran. 

Olen itsekkin treffaillut tuollaista, tottakai. Fiksu mies, vaikka vain amis saa helposti tuollaisia treffikumppaneita. Viimeisin oli 43v itse olin 40v. Ei oikein ne mummot kuitenkaan iske. M41

Vierailija
51/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme anna seksiä.

Naiset

Voi että kun bubiruusuja kiukuttaa. Vika löytyy peilistä mutta miehiä pitää syyttää.

Vierailija
52/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei kannattakaan olla parisuhteessa. Miksi tyytyä tilanteeseen jossa vain mies on saamapuolella? Sinkkuna on parempi elää.

Saamapuolella mitä?

Mies saa seksiä, nainen antaa sitä.

Nainen on silti se joka pyytää. Eli kummin päin se nyt on, kumpi saa. Eihän miehen tarvitse koskaan seksiä pyytää. Incelit vinkuu, fiksu mies on vain naiselle fiksu puhumatta seksistä lainkaan, suurin nautintoni on ollut pitkään periaate odottaa aina niin kauan että nainen ottaa puheeksi halun esitellä makuuhuoneessa. M41

Emme harrasta seksiä.

T nuoret naiset

Pyydät silti. M41

Emme sinulta, satusetä. 

Vierailija
53/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran mulla tuli sellaisella treffialustalla joku mies kysymään jotain että onks mussa siis mitään kiinnostavaa... Pakko myöntää, että suurin osa miehistä ei edes ole tajunnut tuota, että naisessa pitää olla jotain kiinnostavaa. Pisteet siitä siis, en sitten kuitenkaan vastannut sille kun kyllä ihan itse pitäisi tietää miksi on innostunut viestiä ihan kirjoittamaan.

Vierailija
54/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeille sitten nais-ta. Miksi sana n*a*i*s*t*a on nytten pannassa?

Vierailija
55/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei kannattakaan olla parisuhteessa. Miksi tyytyä tilanteeseen jossa vain mies on saamapuolella? Sinkkuna on parempi elää.

Saamapuolella mitä?

Mies saa seksiä, nainen antaa sitä.

Nainen on silti se joka pyytää. Eli kummin päin se nyt on, kumpi saa. Eihän miehen tarvitse koskaan seksiä pyytää. Incelit vinkuu, fiksu mies on vain naiselle fiksu puhumatta seksistä lainkaan, suurin nautintoni on ollut pitkään periaate odottaa aina niin kauan että nainen ottaa puheeksi halun esitellä makuuhuoneessa. M41

Emme harrasta seksiä.

T nuoret naiset

Pyydät silti. M41

Emme sinulta, satusetä. 

Raha kysymys kuten sinun kohdalla aina.

Vierailija
56/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme anna seksiä.

Naiset

Väkisinkö meinasit ottaa? Tuskinpa sinun rohkeus riittää edes siihen.

Niin, vai tarkoitettiinkohan tuossa että teille ei ole seksiä edes tarjolla. Ei nyt eikä tulevaisuudessa

Eihän nuo peräkammarin dumpatut vanhat piiat ymmärrä etteivät enää ole haluttuja. Pian alkavat huutamaan INCELL kun muuhun eivät enää pysty.

Vierailija
57/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille. Kuinka te välitätte miehen hyvinvoinnista? 

Itselläni on tapana olla esimerkiksi todella tunneälykäs, sekä sellainen empaattinen tapa nähdä asioita aina naisen silmin. 

Olen huomannut että naiset tykkäävät kun mies on tosi itsevarma ja tietää mitä tekee, mutta ikävä kyllä sitten siihen luotetaan niin paljon että miehelle ei ole mitään annettavaa 

Vierailija
58/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat varakkaammilta miehiltä erilaisia maksullisia palveluja ja lahjoja.

Hyaluronia, botoxia, silikonia ja muita täyteaineita naisen keholle ja mielelle.

Vierailija
59/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ei ole mitään annettavaa

Ei ole rahaa, sijoituksia, taloa tai hirveästi muutakaan omaisuutta.

Onko naisilla? Aika paljon tullut viime aikoina tapailtua naisia, mutta heillä harvoilla tuntuu olevan edes työpaikkaa. Työttömiä väniseviä yh äitejä toinen toisensa perään, en ole vielä ainuttakaan tavannut jolla olisi lasten asiat exiensä kanssa kunnossa, olisi työ ja varallisuutta. Vaikka olen vain amis, ollut joskus pahapoikakin, osaan kohdella naista erityisen hyvinkin, on minulla sentään uusi omakotitalo, on varallisuutta, metsää yli 100 000€ edestä, vähän sijoitankin, on vakituinen työpaikka ollut jo yli 21 vuotta, on kolme lasta ja heidän äitinsä kanssa asiat niinkuin pitääkin, lasta asioista ei kannata tapella, vuoroviikoin ja sen parempi lasten kannalta mitä paremmin heidän äidillään menee. Vastaavasti naiset eivät pääse yhtä hyvään asemaan kuin 1/100. M41

Miksi treffaat sellaisia jotka eivät sinua tunnu kiinnostavan? 

Minä olen treffaillut lääkäreitä, talouspuolen tekijöitä jne. Löytyy mökit ja velattomat kodit ja sijoituksia. Tällä hetkellä puolisen vuotta suhteessa, naisella parempi taloudellinen tilanne kuin minulla. 

Minusta näyttää että 45-55v naisissa on paljon hyvin toimeentulevia sinkkuja, paremmin heillä tuntuu taloudellisesti menevän kuin minulla vaikka ihan hyvä tilanne minullakin on, omaisuutta suunnilleen mediaanin verran. 

Olen itsekkin treffaillut tuollaista, tottakai. Fiksu mies, vaikka vain amis saa helposti tuollaisia treffikumppaneita. Viimeisin oli 43v itse olin 40v. Ei oikein ne mummot kuitenkaan iske. M41

Kyllä niitä hyvin toimeentulevia on sinunkin ikäluokassasi sinkkuina. Ei tarvi väärän ikäisiä sinunkaan katsella, olla vain riittävän mukava, fiksu ja hauska niin ne toimeentulevatkin naiset kiinnostuvat. Amistausta toki saattaa monen kohdalla olla este, mutta ei kuitenkaan kaikkien. 

Vierailija
60/80 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme anna seksiä.

Naiset

Loistavaa, älykästä! No, taisi kolahtaa kun kiukku puskee päälle 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan