Miehet joilla ei mitään annettavaa parisuhteeseen
Etsivät kavereita, mutta sitten heillä ei ole mitään annettavaa kaveruuteenkaan
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole minulle mitään muuta annettavaa kuin seksi. Tämän vuoksi on raskasta esittää naisen silmissä kiinnostavaa. En kauaa koskaan jaksa esittääkään.
Emme anna seksiä.
Naiset
Teillä tuskin muutakaan vaihtoehtoa ole joten kuvitelkaa olevanne ohjaksissa
Väkisinkö meinasit ottaa? Tuskinpa sinun rohkeus riittää edes siihen.
Niin, vai tarkoitettiinkohan tuossa että teille ei ole seksiä edes tarjolla. Ei nyt eikä tulevaisuudessa
Samaan aikaan ei voi r a i s k a t a ja p i h d a t a miehet.
Ikinä ei mietitä mitä nainen tuo suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole minulle mitään muuta annettavaa kuin seksi. Tämän vuoksi on raskasta esittää naisen silmissä kiinnostavaa. En kauaa koskaan jaksa esittääkään.
Emme anna seksiä.
Naiset
Teillä tuskin muutakaan vaihtoehtoa ole joten kuvitelkaa olevanne ohjaksissa
Väkisinkö meinasit ottaa? Tuskinpa sinun rohkeus riittää edes siihen.
Niin, vai tarkoitettiinkohan tuossa että teille ei ole seksiä edes tarjolla. Ei nyt eikä tulevaisuudessa
Eihän nuo peräkammarin dumpatut vanhat piiat ymmärrä etteivät enää ole haluttuja. Pian alkavat huutamaan INCELL kun muuhun eivät enää pysty.
Voi ei, miten ikinä selviänkään nyt kun miehet eivät pidä minua viehättävänä! Voi kyynel sentään!
Buahhhahhah.
Kaikki naiset
Tää on vaikea. Koska jos toiselta puuttuu henkinen yhteys toiseen, niin helposti siitä tulee tunne, että eihän sillä toisella ole mitään tarjottavaa suhteeseen.
Tämä ei muutu vaikka se toinen toisi kuun taivaalta ja seisoisi päällään. Joten sen arpovan osapuolen on tehtävä päätöksensä ihan itse, jos siltä alkaa tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Keiden sitä pitäisi miettiä ja miksi? Etkö itse juuri miettinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ei ole mitään annettavaa
Ei ole rahaa, sijoituksia, taloa tai hirveästi muutakaan omaisuutta.
Onko naisilla? Aika paljon tullut viime aikoina tapailtua naisia, mutta heillä harvoilla tuntuu olevan edes työpaikkaa. Työttömiä väniseviä yh äitejä toinen toisensa perään, en ole vielä ainuttakaan tavannut jolla olisi lasten asiat exiensä kanssa kunnossa, olisi työ ja varallisuutta. Vaikka olen vain amis, ollut joskus pahapoikakin, osaan kohdella naista erityisen hyvinkin, on minulla sentään uusi omakotitalo, on varallisuutta, metsää yli 100 000€ edestä, vähän sijoitankin, on vakituinen työpaikka ollut jo yli 21 vuotta, on kolme lasta ja heidän äitinsä kanssa asiat niinkuin pitääkin, lasta asioista ei kannata tapella, vuoroviikoin ja sen parempi lasten kannalta mitä paremmin heidän äidillään menee. Vastaavasti naiset eivät pääse yhtä hyvään asemaan kuin 1/100. M41
Miksi treffaat sellaisia jotka eivät sinua tunnu kiinnostavan?
Minä olen treffaillut lääkäreitä, talouspuolen tekijöitä jne. Löytyy mökit ja velattomat kodit ja sijoituksia. Tällä hetkellä puolisen vuotta suhteessa, naisella parempi taloudellinen tilanne kuin minulla.
Minusta näyttää että 45-55v naisissa on paljon hyvin toimeentulevia sinkkuja, paremmin heillä tuntuu taloudellisesti menevän kuin minulla vaikka ihan hyvä tilanne minullakin on, omaisuutta suunnilleen mediaanin verran.
Olen itsekkin treffaillut tuollaista, tottakai. Fiksu mies, vaikka vain amis saa helposti tuollaisia treffikumppaneita. Viimeisin oli 43v itse olin 40v. Ei oikein ne mummot kuitenkaan iske. M41
Kyllä niitä hyvin toimeentulevia on sinunkin ikäluokassasi sinkkuina. Ei tarvi väärän ikäisiä sinunkaan katsella, olla vain riittävän mukava, fiksu ja hauska niin ne toimeentulevatkin naiset kiinnostuvat. Amistausta toki saattaa monen kohdalla olla este, mutta ei kuitenkaan kaikkien.
On on. 1/100 naisesta kyllä on. Niinkuin sanoin, harvassa ovat vastaavat naiset. Oikein kivoja naisia kyllä monet ja kovati kiinnostuneita, mutta elämässä edistyneitä on harvassa. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ei ole mitään annettavaa
Ei ole rahaa, sijoituksia, taloa tai hirveästi muutakaan omaisuutta.
Onko naisilla? Aika paljon tullut viime aikoina tapailtua naisia, mutta heillä harvoilla tuntuu olevan edes työpaikkaa. Työttömiä väniseviä yh äitejä toinen toisensa perään, en ole vielä ainuttakaan tavannut jolla olisi lasten asiat exiensä kanssa kunnossa, olisi työ ja varallisuutta. Vaikka olen vain amis, ollut joskus pahapoikakin, osaan kohdella naista erityisen hyvinkin, on minulla sentään uusi omakotitalo, on varallisuutta, metsää yli 100 000€ edestä, vähän sijoitankin, on vakituinen työpaikka ollut jo yli 21 vuotta, on kolme lasta ja heidän äitinsä kanssa asiat niinkuin pitääkin, lasta asioista ei kannata tapella, vuoroviikoin ja sen parempi lasten kannalta mitä paremmin heidän äidillään menee. Vastaavasti naiset eivät pääse yhtä hyvään asemaan kuin 1/100. M41
Miksi treffaat sellaisia jotka eivät sinua tunnu kiinnostavan?
Minä olen treffaillut lääkäreitä, talouspuolen tekijöitä jne. Löytyy mökit ja velattomat kodit ja sijoituksia. Tällä hetkellä puolisen vuotta suhteessa, naisella parempi taloudellinen tilanne kuin minulla.
Minusta näyttää että 45-55v naisissa on paljon hyvin toimeentulevia sinkkuja, paremmin heillä tuntuu taloudellisesti menevän kuin minulla vaikka ihan hyvä tilanne minullakin on, omaisuutta suunnilleen mediaanin verran.
Olen itsekkin treffaillut tuollaista, tottakai. Fiksu mies, vaikka vain amis saa helposti tuollaisia treffikumppaneita. Viimeisin oli 43v itse olin 40v. Ei oikein ne mummot kuitenkaan iske. M41
Kyllä niitä hyvin toimeentulevia on sinunkin ikäluokassasi sinkkuina. Ei tarvi väärän ikäisiä sinunkaan katsella, olla vain riittävän mukava, fiksu ja hauska niin ne toimeentulevatkin naiset kiinnostuvat. Amistausta toki saattaa monen kohdalla olla este, mutta ei kuitenkaan kaikkien.
On on. 1/100 naisesta kyllä on. Niinkuin sanoin, harvassa ovat vastaavat naiset. Oikein kivoja naisia kyllä monet ja kovati kiinnostuneita, mutta elämässä edistyneitä on harvassa. M41
Sinun ikäluokassasi heitä on enemmän kuin elämässä edistyneitä miehiä, eli miehelle ei mikään mahdottomuus sellaista itseään paremmin pärjäävää naista löytää, se itse asiassa on jopa todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitä pitäisi miettiä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitä pitäisi miettiä!!!!!
Sellaisella ihmisellä joka parisuhteeseen kelpaa harvemmin on syytä miettiä että miksi kelpaa. Se miettiminen on paljon tärkeämpää heille, jotka sitä parisuhdetta halusta huolimatta eivät saa. Aivan sukupuolesta riippumatta.
Minulle ainakin riittää tieto, että tuo oma mies minun kanssani haluaa olla, tarkat syyt ovat vähemmän tärkeitä, vaikka toki hän minulle usein kertookin että olen hänen paras ystävänsä ja että kanssani on hyvä olla. Me yksinkertaisesti viihdymme toistemme seurassa paremmin kuin ilman sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
monilla miehillä ei ole nykyisessä taloustilanteessa rahaa. nainen haluaa miehen parisuhteeseen elättäjäksi ja elintason nostajaksi. köyhillä miehillä ei ole mitään naisten haluamaa annettavana parisuhteeseen (poislukien jännämiehet)
Miehet voi ruveta jännämiehiksi, se ei vaadi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Näinhän se on.
N
Esim. miehet keillä ei ole laisinkaan lihaksia. Jotkut ovat ihan sitä mieltä, että ei miehellä näitä tarvitsisi olla...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole edes tuota annettavana.
Taitamattomuutta.
Mies vaikuttaa ajattelevan ettei tarvitsisi laisinkaan kuntosalia vaikka sitä tarvitsisi...
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, kun miehillä ei ole edes sitä annettavana naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia ei kannattakaan olla parisuhteessa. Miksi tyytyä tilanteeseen jossa vain mies on saamapuolella? Sinkkuna on parempi elää.
Minä en tarvitse yhtään mitään ja suurin ongelma parisuhteessa tulisi siitä kun nainen alkaa kitisemään kun ei saa jatkuvasti jotain lahjoja ja muuta tauhkaa. Et taaskaan ostanut mulle niitä korviksia synttärilahjaksi mitä halusin! Yhyyy et rakasta mua!
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat varakkaammilta miehiltä erilaisia maksullisia palveluja ja lahjoja.
Hyaluronia, botoxia, silikonia ja muita täyteaineita naisen keholle ja mielelle.
Äitisikö noita käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä haluat naisen tuovan suhteeseen sinun kanssa?
???