Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joilla ei mitään annettavaa parisuhteeseen

Vierailija
28.05.2026 |

Etsivät kavereita, mutta sitten heillä ei ole mitään annettavaa kaveruuteenkaan

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meitä on moneen junaan. Omalta mieheltä saan rakkautta, seksiä, ystävyyttä, kumppanuutta, lapset ja yhteistalous. Koko paketti!

Vierailija
22/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy saada nainen nauramaan jotta nainen kiinnostuu. Muilla ominaisuuksilla on merkitystä paljon vähemmän, huumorintaju on se kaikkein tärkein. Köyhät, pulleat ja lyhyetkin miehet kyllä saavat kumppanin kunhan löytyy sosiaalisia taitoja ja huumorintajua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole minulle mitään muuta annettavaa kuin seksi. Tämän vuoksi on raskasta esittää naisen silmissä kiinnostavaa. En kauaa koskaan jaksa esittääkään.

Emme anna seksiä.

Naiset

Vierailija
24/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ei ole mitään annettavaa

Ei ole rahaa, sijoituksia, taloa tai hirveästi muutakaan omaisuutta.

Onko naisilla? Aika paljon tullut viime aikoina tapailtua naisia, mutta heillä harvoilla tuntuu olevan edes työpaikkaa. Työttömiä väniseviä yh äitejä toinen toisensa perään, en ole vielä ainuttakaan tavannut jolla olisi lasten asiat exiensä kanssa kunnossa, olisi työ ja varallisuutta. Vaikka olen vain amis, ollut joskus pahapoikakin, osaan kohdella naista erityisen hyvinkin, on minulla sentään uusi omakotitalo, on varallisuutta, metsää yli 100 000€ edestä, vähän sijoitankin, on vakituinen työpaikka ollut jo yli 21 vuotta, on kolme lasta ja heidän äitinsä kanssa asiat niinkuin pitääkin, lasta asioista ei kannata tapella, vuoroviikoin ja sen parempi lasten kannalta mitä paremmin heidän äidillään menee. Vastaavasti naiset eivät pääse yhtä hyvään asemaan kuin 1/100. M41

Teksti kertoo enemmän kirjoittajasta kuin naisista 😆😆

Vierailija
25/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei kannattakaan olla parisuhteessa. Miksi tyytyä tilanteeseen jossa vain mies on saamapuolella? Sinkkuna on parempi elää.

Saamapuolella mitä?

Mies saa seksiä, nainen antaa sitä.

Nainen on silti se joka pyytää. Eli kummin päin se nyt on, kumpi saa. Eihän miehen tarvitse koskaan seksiä pyytää. Incelit vinkuu, fiksu mies on vain naiselle fiksu puhumatta seksistä lainkaan, suurin nautintoni on ollut pitkään periaate odottaa aina niin kauan että nainen ottaa puheeksi halun esitellä makuuhuoneessa. M41

Vierailija
26/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole minulle mitään muuta annettavaa kuin seksi. Tämän vuoksi on raskasta esittää naisen silmissä kiinnostavaa. En kauaa koskaan jaksa esittääkään.

Miehillä ei ole edes tuota annettavana.

Vierailija
27/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan katkerat seinäruusut etsivät jälleen kaiken vian miehistä. Peiliä ei ole, koska syyllinen voisi jopa löytyä sieltä.

Vierailija
28/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei kannattakaan olla parisuhteessa. Miksi tyytyä tilanteeseen jossa vain mies on saamapuolella? Sinkkuna on parempi elää.

Saamapuolella mitä?

Nainen on silti se joka pyytää. Eli kummin päin se nyt on, kumpi saa. Eihän miehen tarvitse koskaan seksiä pyytää. Incelit vinkuu, fiksu mies on vain naiselle fiksu puhumatta seksistä lainkaan, suurin nautintoni on ollut pitkään periaate odottaa aina niin kauan että nainen ottaa puheeksi halun esitellä makuuhuoneessa. M41

Emme harrasta seksiä.

T nuoret naiset

Vierailija
29/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme anna seksiä.

Naiset

Teillä tuskin muutakaan vaihtoehtoa ole joten kuvitelkaa olevanne ohjaksissa

Vierailija
30/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä. Säkin olet pelkkä iso, ammottava, musta anus.

Vierailija
31/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa, sijoituksia, taloa tai hirveästi muutakaan omaisuutta.

Onko naisilla? Aika paljon tullut viime aikoina tapailtua naisia, mutta heillä harvoilla tuntuu olevan edes työpaikkaa. Työttömiä väniseviä yh äitejä toinen toisensa perään, en ole vielä ainuttakaan tavannut jolla olisi lasten asiat exiensä kanssa kunnossa, olisi työ ja varallisuutta. Vaikka olen vain amis, ollut joskus pahapoikakin, osaan kohdella naista erityisen hyvinkin, on minulla sentään uusi omakotitalo, on varallisuutta, metsää yli 100 000€ edestä, vähän sijoitankin, on vakituinen työpaikka ollut jo yli 21 vuotta, on kolme lasta ja heidän äitinsä kanssa asiat niinkuin pitääkin, lasta asioista ei kannata tapella, vuoroviikoin ja sen parempi lasten kannalta mitä paremmin heidän äidillään menee. Vastaavasti naiset eivät pääse yhtä hyvään asemaan kuin 1/100. M41

Miksi treffaat sellaisia jotka eivät sinua tunnu kiinnostavan? 

Minä olen treffaillut lääkäreitä, talouspuolen tekijöitä jne. Löytyy mökit ja velattomat kodit ja sijoituksia. Tällä hetkellä puolisen vuotta suhteessa, naisella parempi taloudellinen tilanne kuin minulla. 

Minusta näyttää että 45-55v naisissa on paljon hyvin toimeentulevia sinkkuja, paremmin heillä tuntuu taloudellisesti menevän kuin minulla vaikka ihan hyvä tilanne minullakin on, omaisuutta suunnilleen mediaanin verran. 

Vierailija
32/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaan mukaan exäni.

Mä nokitan kaikilla exillä, joita on noin 10.

Tähän jatkoksi incelien katkeraa itkua, vaikka parhaani olen tehnyt mahdollisimman monta miestä ilahduttaakseni :DDDDD

Vierailija
33/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meitä on moneen junaan. Omalta mieheltä saan rakkautta, seksiä, ystävyyttä, kumppanuutta, lapset ja yhteistalous. Koko paketti!

Niin, eihän se nyt niin justiinsa ole jos vaikka itse synnyttää ja kärsii peräaukon repeämästä lopun elämänsä. Kyllähän tuo mies kuitenkin kiltisti osaa röhnöttää nojatuolissa, on hakkaamatta ja juomatta viinaa koko yötä. 💅

Vierailija
34/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi tärkeintä, että mies oikeasti välittää mun hyvinvoinnista. 

Mies ei saa olla itsekäs puusilmä, joka teettää mulla lisää työtä.

Raha tai "tylsyys" (s.o. jänniksen vastakohta) ovat toisarvoisia.

Sanalla sanoen, miehen pitää olla kumppani.

Vierailija
35/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme anna seksiä.

Naiset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆 Hauska läppä. 

Vierailija
36/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy saada nainen nauramaan jotta nainen kiinnostuu. Muilla ominaisuuksilla on merkitystä paljon vähemmän, huumorintaju on se kaikkein tärkein. Köyhät, pulleat ja lyhyetkin miehet kyllä saavat kumppanin kunhan löytyy sosiaalisia taitoja ja huumorintajua. 

Täytyy myös osata olla mm. r a i s k a a m a t t a.

Vierailija
37/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin juuri, että Suomessa on alle 0,04 virallista persua neliökilometrillä.

Vierailija
38/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme anna seksiä.

Naiset

Teillä tuskin muutakaan vaihtoehtoa ole joten kuvitelkaa olevanne ohjaksissa

Väkisinkö meinasit ottaa? Tuskinpa sinun rohkeus riittää edes siihen.

Vierailija
39/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamapuolella mitä?

Emme harrasta seksiä.

T nuoret naiset

Pyydät silti. M41

Vierailija
40/67 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole edes tuota annettavana.

Minulla ei ainakaan ole. Jonkin aikaa uudessa suhteessa jaksan esittää, että minulla on paljonkin annettavaa, mutta ei sitä kauaa jaksa, kun vain seksi kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan