Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millä huvittavilla asioilla tuttavanne " kerskailevat" ?

Vierailija
14.05.2007 |

Tai pitävät hienoina ja itse olet asiasta eri mieltä tai sinulle se on yhdentekevää

Yhden tuttuni mielestä on hienoa nukkua viileässä tai jopa ikkuna auki, ja myös se on hienoa, ettei kotona katso televisiota, vaikka sellainen onkin olemassa (paitsi sen yhden sarjan viikossa).

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varsin hyvin tietävät, että meillä on ongelmia lapsen saannin suhteen ja silti pitää brassailla tuon asian kanssa. :(

Kun ei sitä sosiaalista älyä ole itselläkään sen enempää, että olisi varaa kavereita valita.

Vierailija
82/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuttava tietää muka kaikesta kaiken ja tenttaa myös muita. Jos kerron ostavani uuden kodinkoneen/auton, luettelee kaikki mielestään tärkeimmät ominaisuudet hintatietoineen ja tenttaa mitä itse arvostan ja pyytää tieteellisiä perusteluja faktoineen. enää ei mielikuvilla ole merkitystä. pyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden jälkeen jäljellä 294000 ja risat vai miten se nyt olikaan.

Mulla nousee aina tukka pystyyn, kun kuvittelenkin tuon lainasumman heidän tuloillaan maksettavaksi (juu, tulotkin on kerrottu) ;)

Ja meitä säälittelevät, kun heillä on 5h ja keittiö ahdettu samoihin neliöihin kuin meidän 4h ja keittiö...

Vierailija
84/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sisko on paras ostamaan hitsin kalliita vaatteita jotka ei näytä yhtään hyvältä. Aina pitää muistaa mainita hinta ja se et kestää sit kauemmin kun on laadukas... Eniten ottaa päähän se, et kovaan ääneen pitää toitottaa et mähän en noin naurettavalla palkalla (mitä jostain harjoittelupaikasta oli tarjottu jakson jälkeen, ja eipä paljon muita mahdollisuuksia sit taida ollakaan...) rupee töitä tekemään. Vähintään pitää jäädä näin ja näin paljon käteen, et suostuu töitä tekee. Summa tietty on sit ainaki 500 euroo enempi ku meikäläisen palkka, johon olen ihan tyytyväinen ja jonka siskokin tietty tietää. Mutta erona se, et mulla ON se paskapalkkainen työpaikka sentään ihan oikeesti...

Vierailija
85/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meidän XXXXX leikkii jo nyt niillä pienemmillä leegoilla."

Huoh.

Vierailija
86/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljen vaimo kerskailee lastensa nopealla " kehityksellä" tai oikeammin sillä, kuinka nopeasti hän saa lapsensa " kehittymään" . Kamala kilpajuoksu sillä, kuinka pian lapsensa oppivat kuiviksi, istumaan ei-syöttötuolissa ruokapöydässä, syömään itse, ajamaan pyörällä, olemaan ulkona ilman aikuista, olemaan mummolassa yötä viikon jne jne jne. TOSI rasittavaa. En tiedä kyllä kenelle luulee pätevänsä, meillä lapset saa olla lapsia ja kehittyä omaan tahtiin.

Vierailija
87/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tämän mies tuskailee minulle kun ei ole mitään omaa vapaa-aikaa. Mutta on se vaan hienoa että lapsilla on ihan joka päivä harrastuksia ja kesälomatkin ohjelmoitu täyteen leirejä!

Vierailija
88/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääneen toitottavat, kuinka ovat menossa Lionsien tilaisuuksiin ja kokouksiin. Anoppi varsinkin osaa kaikissa keskusteluissa ottaa esiin, että " kuinka me lionseissakin puhuttiin..." tai " emme pääse silloin, kun on lionsien se ja se tapahtuma" . Itseäni nolottaa siis silloin, kun olen kuulemassa, kuinka anoppi selittää joillekin puolitutuille lionseistaan... Onpa joo tosi hienoa kuulua lionsseihin! Tai lähinnä noloa mainostaa sitä joka toisessa lauseessa...

Vierailija
89/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän lapset on niiiiin fiksuja ja kehitystä edellä ja blaa blaa... Ja jos joku on hommannut jotain, esim pihakasveja, niin heillä on paaaaljon enemmän kasvanut ko lajike. Tai jos joku on tehnyt itse remonttia ja remppa kestänyt aika kauan niin hepä tekivätkin sen niiiin nopeasti (kun oikeasti heillä ollut palkattu kirvesmies joka tehnyt kaiken itse, kun talon herralla on peukalo keskellä kämmentä).

Kyseinen kaveri yrittää esittää vaatimatonta ym mutta annas olla kun joku on rempannut/ostanut/rakentanut/sisustanut jne jotain, niin kyllä vaan heillä on hienompi! Ainakin hänen mielestään..

ARGH!

Vierailija
90/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka oli päiväkuiva ja oppi minkäkin taidon, ihan niinkuin olisi jotenkin tärkeää.

Vierailija
91/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä samainen pariskunta tutkii tuttaviensa verotietoja ja vertailevat vuosituloja omiinsa (siis sillä systeemillä, että lähetetään joku tekstari johonkin numeroon). (Tuo tuli ihan sattumalta ilmi) Kyse ei ole siitä, että olisivat samalla alalla toisten kanssa, vaan silkasta uteliaisuudesta. Jotta pääsisivät pätemään, että " vitsit miten meillä on hyvät tulot verrattuna noihin Rahikaisiin/Hämäläisiin/Pylkkäsiin" jne. Totuus on, että ihan tavallisia duunareita molemmat, jotka kuvittelevat tienaavansa enemmän kuin muut :D

NOLOA!

Vierailija
92/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis että veli on ostanut uuden ja hienon auton, tai että veli hankki heti hienoimmat digisovittimen mitä löytyi. Veljen uralla, siis tavan it-heebo..

Myös omalla ekoilullaan. mikä onkin hienoa, mutta ei kai siitä joka kerta tarvitse pääpuheenaihetta nostaa!

Muutenkin jotenkin hassua että aikuinen ihminen ylpeilee lapsuuden perheensä asioilla..

Vierailija
93/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yhdet tutut kerskailevat sillä, etteivät ole mitään hienoja ihmisiä eivätkä yritä olla yhtään mitään, ja mitään hienostoruokia ei syödä. Työasemaa melkein salaillaan, ja jonkinlaisessa " pomoasemassa" olemisen mainitseminkin on jo jotain yrittämistä päteä.

Ihan kiva jos ei tarvitsisi oikeasti tärkeillä, mutta toi " me ollaan ihan tavallisia juntteja" on mennyt niin pitkälle, että se itsessään tuntuu jo pätemiseltä ja kerskailulta.

Vierailija
94/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joukossa on lisäkseni yksi äiti täältä " paremmalta" osalta aluetta eli omakotitaloista. Tämän naisen mies on lääkäri ja sen saamme kuulla about viisi kertaa tunnissa. Kuinka jonkun ihmisen itsetunto voikin olla miehen ammatista kiinni? En ole viitsinyt mainita, että esimerkiksi itse olen tohtori toiselta alalta ja mieheni on myös lääkäri.:) Puoli vuotta olen hymyillen ja ihailevasti katsonut tätä naista, joka kertoilee silmät hohtaen sankarimiehestään.

Vierailija
95/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa joka kerta tavatessa mainita oman pienen kokonsa.

itse taidan päteä juuri niillä kirpparilöydöillä ja ekologisuudella. Ihan vahingossa, yritän kyllä hillitä itseäni.

Vierailija
96/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin naurattaa kun omat olivat muutaman kymmenen grammaa suurempia ja kaverin mielestä omansa niiiiiin pieniä mun lapsiin verrattuna. Heh.

Vierailija
97/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huippufani yhdelle ulkomaiselle yhtyeelle ja puhuu koko ajan.

Vierailija
98/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuttava, joka osaa kaiken, tietää kaiken, on paljon minua huolellisempi, osaa sisustaa paremmin, kasvattaa lapsensa paremmin jne. Neuvoo minua mielellään ammatissanikin, vaikka ei sitä ole koskaa tehnyt.

No, minua tämä lähinnä huvittaa ja säälittää. Luottoporukan kanssa sitten nauretaan tälle pätemiselle, mutta toisaalta säälittää, kun taitaa hällä olla niin huono itsetunto.

Äitini kehuu aina kaupoissa kovaan ääneen, et kuinka on ostanut milloin minkin vaatteen mistäkin maasta ja kun täällä Suomessa ei löydy mitään jne. HÄPEÄN!

Naapureilla on niiiin hieno talo, että autotkin pysähtyy sitä katsomaan ohi kulkiessaan. Hohhoijaa-

Vierailija
99/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis ainut poika siskokatraassa, jossa yh-äiti. Äiti vaan selittää kuinka siskoista tuli niin älykkäitä hänen takiaan, kun hän lauloi näille raskausaikana ja että tyttöjen pitäisi olla jo ylemmällä luokalla kuin oikeasti ovat. Ööh, joo- yksi siskoista skippasi kolmannen luokan kokonaan ja saa nyt heikkoja numeroita. Mutta onhan se HIENOA!!

Vierailija
100/124 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on minua kymmenen senttiä lyhyempi ja painamme saman verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän