Paljonko kehtaan pyytää matkarattaista?
Ovat neljä vuotta vanhat ja kahdella lapsella käytetty kakkosrattaina eli kesäisin matkoilla ja muuten joskus kauppakeskuksessa. En löydä näistä mitään vikaa, tosin kankaissa näkyy että ovat vanhat eli normaalia käytön jälkeä, ei siis mitkään " uutta vastaavat" .
Näissä on siis selkänojassa 3 säätöä, myös makuuasento ja kuomu löytyy sekä jalkapeite, iso tavara kori, 5pistevyöt ja turvakaari.
Maksoivat uutena noin 100 euroa.
Kommentit (9)
se mielestäni laskee hintaa. jos joku laatumerkki niin silloin 10e on ok, mutta jos joku halpismerkki yhdistettynä ´ei uudenveroisiin´ 3e on ihan ok hinta.
olen kolunut kirppareilla lapsesta saakka ja paljon nähnyt matkarattaita myynnissä ja itsekin sellaisia myynyt. tiedän, että jos haluat rattaista eroon kannattaa myydä edullisesti, mutta jos haluat seisottaa kirpparilla esim 3kk ja alentaa lopulta hintaa sieltä 50e 20e eikä silloinkaan kukaan osta niin ok
toki aina on jotain jotka maksavat esim tuon 50e, joille se on säästöä verrattuna uusiin 100e, mutta ne ihmiset eivät taida oikeesti ajatella mikä ero on uudessa ja vanhassa ja he eivät taida osaa käyttää rahaa fiksusti ;)
tai siis käytetty on aina käytetty ja uusia saa kaupasta.
Ja sitten niitä oikeita vastauksia.
ap
voisi olla ok, jos ovat siistit ja ehjät.
Kun seuraa tarjouksia saa uudet melkein samalla hinnalla.
Olen ettimässä suht pienipyöräisiä matkarattaita pääasiassa kaupparattaiksi....
Voi kyllä olla että et saa niinkään paljon. Matkarattaat on kuitenkin aika edullisia uutenakin ja moni sijoittaa mieluummin niihin, 4 vuotta on jo aika iso ikä rattailla kun uusia malleja tulee koko ajan.
ei niistä paljoa voi pyytää, korkeintaan 20e.itse en maksais enempää.
ehdin tässä katsoa mitä vastaavista on saatu huutonetissä ja hinta vaihteli 25-60 euron välillä. Taidan myydä ne sitten siellä. Olinkin ajatellut etten näitä alle kahden kympin anna pois
ap
päättää, mitä ovat valmiita maksamaan.
Mielestäni 30 euroa olisi maksimi.
Itse myin meidän vanhat matkarattaat ihan pilkkahinnalla, koska kyllähän se tosiasia on, että muoviset matkarattaat eivät ole mikään kovin kestävä tuote. Vikisivät, vinkuivat ja puolsivat, vaikka näyttivät yhä hyvältä. OLisin kyllä saanut rattaista paljon enemmän.
Muita käytetttyjä tavaroita myyn monesti -50%:kin ovh:sta. Jos siis ovat yhä erittäin käyttökelpoisia ja kunnoltaan erinomaisia.