Ulkomaalaisen raiskaamaksi joutunut Sofia vaatii suomalaismiehiä ”kasvattamaan pallit” ja suojelemaan naisia
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoakat haluaa lisää r a i s k a a j i a Suomeen. Ei tässä mitään pysty mies oikein tekemään.
Myös vasemmisto ja vihreet ovat innoissaan heistä.
Kummaa on se ettei ne ota kotiinsa esim somppuleita
Miksi valehtelet? Et usko itsekään tuohon avuttomaan huutoosi. Miksi mylvit selvässä asiassa?
Katso äänestystuloksia, sieltä se löytyy. Kuka kannattaa, kuka ei
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että tämäkin on suomalaisten miesten vika.
Mitäs antoivat naisille äänioikeuden.
Vierailija kirjoitti:
Persut on hallituksessa. Mikään ei ole muuttunut.
Nyt asiaa suurennellaan koska vaalipaniikki. .Vaalien välillä => ihan sama politiikka kuin muillakin puolueilla. Ei kerrassaan mitään eroa.
Perussuomalaiset kiristäisivät maahanmuuttoa, ja siihen liittyviä lakeja. MUTTA, kokoomus ja rkp estävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan niitä tänne Suomeen haluaa.
Tämä on tyypillinen heitto, jolla miehet pesevät oman kätensä asiasta. Hyvitetään oma puuttumattomuus sillä, että "naiset ansaitsevat tämän, koska ovat itse sitä halunneet". Valtaosa tavan naisista ei muuten ole halunnut.
Miten tämä muka kuuluu lainkuuliaisille miehille? Ei yhtään mitenkään. Poliisi estää ja tutkii rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tyypillinen heitto, jolla miehet pesevät oman kätensä asiasta. Hyvitetään oma puuttumattomuus sillä, että "naiset ansaitsevat tämän, koska ovat itse sitä halunneet". Valtaosa tavan naisista ei muuten ole halunnut.
Valtaosa naisista ei tehnyt mitään aktiivisesti estääkseen niiden pääsyå tänne. Päinvastoin hiljaa symppasivat niitä Meillä on tilaa -miekkareita.
Jos et tiennyt niin demokratiaa pitää puolustaa ja naiset eivät ole puolustaneet sitä. Helvetin pimeimmät paikat on muutenkin varattu välinpitämättömille.
Niin, jotkut naisista. Ja miten olisi voinut aktiivisesti estää, mennä rajalle muuriksi vai? Olivatko miehet muka sen aktiivisempia vastustajia, eivätpä tainneet olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoakat haluaa lisää r a i s k a a j i a Suomeen. Ei tässä mitään pysty mies oikein tekemään.
Ja kaikki on kuitenkin suomalaisten miesten vika.
Missä nämä olisivat tyytyväisiä? Keksiikö joku?
Olisimme tyytyväisiä, jos te miehet jättäisitte meidät rauhaan ja kohtelisitte meitä ihmisinä, ettekä jonain omaisuutena tai miesten syntymäoikeutena.
Suurin osa miehistä jättää naiset rauhaan. Ja miehet toivovat myös samaa eli Sofian kaltaiset naiset jättäisivät lainkuuliaiset miehet rauhaan. Ei meillä ole mitään velvollisuutta lähteä tekemään poliisin töitä, jos ammatimme ei ole poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista ei tehnyt mitään aktiivisesti estääkseen niiden pääsyå tänne. Päinvastoin hiljaa symppasivat niitä Meillä on tilaa -miekkareita.
Jos et tiennyt niin demokratiaa pitää puolustaa ja naiset eivät ole puolustaneet sitä. Helvetin pimeimmät paikat on muutenkin varattu välinpitämättömille.
Niin, jotkut naisista. Ja miten olisi voinut aktiivisesti estää, mennä rajalle muuriksi vai? Olivatko miehet muka sen aktiivisempia vastustajia, eivätpä tainneet olla?
Miehet ovat selkeästi mmuuttovastaisempia kuin naiset ja äänestävät useammin ehdokkaita, jotka vastustavat humanitaarista mmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt asiaa suurennellaan koska vaalipaniikki. .Vaalien välillä => ihan sama politiikka kuin muillakin puolueilla. Ei kerrassaan mitään eroa.
Perussuomalaiset kiristäisivät maahanmuuttoa, ja siihen liittyviä lakeja. MUTTA, kokoomus ja rkp estävät tämän.
Näin se menee. Myös rasse korttia vilauttavat aina välillä. Jotta perussuomalaiset eivät voi kiristää m. muuttokriteeräjä vastaamaan tämän päivän tilannetta.
Kun se nainen siis- kuten näissä tapauksissa usein - on hankkiutunut omasta tahdostaan potentiaalisten (mutta ah niin sööttien) raiskaajien asunnolle, niin mitä pitäisi suomimiehen tehdä?
Telepaattisesti tietää että nyt on tilanne päällä ja kasvaneilla palleillaan murtautua ovesta läpi?
Kuinka tyhmä voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestäminen vaikuttaisi johonkin se määrättäisiin eduskunnassa laittomaksi.
Olihan se legendaarinen möläytys siltä lahtelaiselta poliisilta taannoin : "Nuoret ovat aina tutustuneet toisiinsa. Nyt tänne lintukotoomme on tullut myös muualta ihmisiä, mikä aiheuttaa sen, että myös toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus."
Miten naiivia ja idealistista suhtautumista, vieläpä poliisilta. Terve ennakkoluulo on aina paikallaan.
Onko siis niin että myös järjestäytyneen rikollisuuden -eli vaikkapa prätkäjengien tai roadmanien - kutsuminen järjestäytyneeksi rikollisjoukoksi on ihmisryhmän leimaamista ja oikeasti aina kyse vain yksittäistapauksista?
Eli jotain mafiaaakaan ei saa vastustaa koska se olisi ihmisryhmän leimaamista...
Näin metoon ja woke-canceloinnin aikakautena jokainen itsenäinen, vahva ja voimaantunut naisoletettu puolustaa itse itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vihvassut!
...jotka olivat vuonna 2015 hallitusvastuussa, vai miten se meni 🤔🤔🤔
Fakta on se, että joukkoraiskaukset vähenisi 100% kun nimeltä mainitsematon "suomalaismiesten" porukka palautettaisiin täältä todellisiin kotimaihinsa.
Kuitenkin esim. meillä Oulussa ollaan enemmän huolissaan rässismistä, oikein perustettiin 1milj euron rasisminvastainen työryhmä, kun jopa kaksi tummaa poikaa on saanut puukosta. Nämä ei tietenkään ole niitä kuuluisia yksittäistapauksia, vaan suomalaisten kollektiivista rasismia. Ollaan niin huolissaan että uskaltaako tummat pojat enää kaupungilla liikkua.
Jengit, joukkoraiskaukset yms ovat taas tietenkin vain yksittäistapauksia, (vaikka huomattavasti yleisempiä), eikä tietenkään ole mitään työryhmiä joissa ilmaistaisiin huolta nuorten tyttöjen turvallisuuden suhteen. No olihan toki se 1milj tiktok video, heh.
Suvaitsevaisto tykkää hokea, että kyllä suomalaisetkin, mutta suomalaiset ei todellakaan joukkoraiskaa. Ei ns kuulu meidän kulttuuriin, toisin kuin eräisiin aavikkokulttuureihin.
Minusta se on jo melkoisen tyhmää että mainostaa tyhmyyttään julkisesti.
Olen keski-ikäinen mies ja eipä noita naisia ole minä kiinnostanut juurikaan koskaan, vaikka töitä olen tehnyt ja salilla käynyt. Teininä jopa olivat todella ilkeitä minua kohtaan. Miksi siis minun pitäisi välittää naisista ollenkaan, jos eivät ole sukulaisiani? Miksi puolustaisin ihmisiä, jotka ovat vihamielisiä minua kohtaan? Eivät ne m...tut ole minulle mitään (toistaiseksi, onneksi) tehneet. Kantasuomalaiset ovat kiusanneet ja syrjineet. Poliisiltakaan en ole koskaan saanut apua tekemiini rikosilmoituksiin, vaikka maksan suomalaisia järkyttävän korkeita veroja. Ihan siis valtiotason syrjintää joudun kokemaan. Suomi on ihan sairas maa ja nämä naiset itse haluavat noita eksoottisia miehiä tänne ja syyttävät vastaan sanovia miehiä ra...steiksi, joten en auta. Korkeintaan videokuvaisin ja tekisin videon, jossa sanoisin suomalaisen poliisin tukevan tällaista toimintaa. Koska niinhän se tekee. Ja suurin osa äänestäjistäkin tukee, koska äänestävät vääriä puolueita. En minä ole velkaa tälle maalle tai siinä asuville naisille senttiäkään!
Mua kyllä yksi tuntematon suomalainen kundi auttoi baarissa kun läskiniskamustamies ei jättänyt rauhaan kymmenistä pyynnöstä huolimatta. Kundi kuuli kaiken, lopulta puuttui tilanteeseen ja nyrkkitappeluhan siitä tuli äsken. Ikuisesti kiitollinen tälle suomalaiselle kundille!!! En tosin jäänyt katsomaan miten tilanne eteni, pelkäsin liikaa. Oli iso porukka afr.taustaisia viettämässä iltaa helsinkiläisessä ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vihvassut!
...jotka olivat vuonna 2015 hallitusvastuussa, vai miten se meni 🤔🤔🤔
No eiköhän ne ollut vihvassuja jotka äänekkäimmin oli huutamassa että kaikki tänne ja pitää suvaita. Ei persut niitä Meillä on unelma -konsertteja järkänneet.
Olisimme tyytyväisiä, jos te miehet jättäisitte meidät rauhaan ja kohtelisitte meitä ihmisinä, ettekä jonain omaisuutena tai miesten syntymäoikeutena.