Ulkomaalaisen raiskaamaksi joutunut Sofia vaatii suomalaismiehiä ”kasvattamaan pallit” ja suojelemaan naisia
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoakat haluaa lisää r a i s k a a j i a Suomeen. Ei tässä mitään pysty mies oikein tekemään.
Laitavasemmisto oppii vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoakat haluaa lisää r a i s k a a j i a Suomeen. Ei tässä mitään pysty mies oikein tekemään.
Ei halua. Kyllä tuo on hallituspuolueiden projekti. Älä työnnä päätäsi pensaaseen vaan katso mitä tapahtuu.
Vasemmistoakat haluaa negromiehiä Suomeen, kun niillä on niin iso järki ja vasemmistoakat diggaa järkevistä miehistä, se kyllä tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vihvassut!
EN varmasti kiitä kun haluavat suomeen niitä "raizkari" miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde: Suomen Uutiset.
Miksi persut ja muut paskahousut päästi ne tänne 2015?
Koska paskapuolueesi vaati aikoinaan Suomen osallistumista kaikenlaisiin ihmisoikeussopimuksiin kehitysmaalaisia uhrihierarkiasi huippuja varten. Nauti nyt ja muistele heilumistasi unelmakonserteissa ja miekkareissa mielisairaaloista ja vankilasta vapautettujen tulijoiden puolesta.
HAAHHHHAAA! Et tenava usko itsekään tuohon sönkötykseesi. Mikset menisi vaikka ulos leikkimään?
Miten? Hyvin usein noissa lehtijutuissa mainitaan, että uhriksi joutunut on mennyt miehen kämpille, kun tilanne onkin siellä yhtäkkiä kääntynyt uhkaavaksi. Miten kukaan voi silloin rynnätä puolustamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sofia on tehnyt ansaitakseen suomimiehen suojelun?
Ime ensin mun munaa niin sitten ehkä suojelen. t. Suomimies 2026
Vierailija kirjoitti:
Naisethan niitä tänne Suomeen haluaa.
Enpä ole halunnut miespuolisia. N 56v
Enkä se uskonnon ihannoijia.
Me vahvat, itsenäiset naiset emme miehiä tarvitse mihinkään.
- Julistava Feministi, 28v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Kyllä tuo on hallituspuolueiden projekti. Älä työnnä päätäsi pensaaseen vaan katso mitä tapahtuu.
Kyllä haluaa. YLE tätä haluaa myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Suojelkoot naiset ihan itteään!
Miehet uskovat paremmin toisen miehen sanaa tai asiaan puuttumista. Jos miehet eivät puutu naisten ahdisteluun sitä nähdessään, he antavat asialle hiljaisen hyväksynnän ja homma saa jatkua.
Olin aikoinaan baarissa eksän ja veljensä kanssa, kun pöytään kanssamme tunki joku vanhempi juoppo, joka alkoi arvostella ulkonäköäni ja heitti limaisia kommentteja. Itse sain itseäni tilanteessa puolustaa (joskaan tuo äijä ei ottanut minua kuuleviin korviinsa), eksä ja veljensä istuivat koko tilanteen ajan tuppisuina vaivaantuneen näköisinä. Tilanne raukesi vasta, kun lähdin vihaisena pöydästä. Arvaatte varmaan, miksi kyseessä on eksä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös vasemmisto ja vihreet ovat innoissaan heistä.
Kummaa on se ettei ne ota kotiinsa esim somppuleita
Miksi valehtelet? Et usko itsekään tuohon avuttomaan huutoosi. Miksi mylvit selvässä asiassa?
Miten suojellaan niitä jotka itse hankkiutuvat ihanan ulkkismiesjoukon kanssa heidän asunnolleen...
Pitäisikö nuoret naiset pitää häkissä vai?
Vuodelta 2018.
Eikös tämä henkilö ja koko tapus ollut feikkiä.
Oma rumuuteni onneksi pelastanut monilta tilanteilta
Suomimiehet kyllä kaivavat mitä tahansa r*iskausuutisia, vaikka sitten vuodelta 2018, jotta pääsevät haukkumaan ja syyllistämään uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sofia on tehnyt ansaitakseen suomimiehen suojelun?
Mitä sen olisi sun mielestä pitänyt tehdä?
Suojelemaan suomalaisia naisia. Anna mun nauraa.
Itse olette ne omilla toimilla tai toimettomuudella ne tänne saaneet ja nyt haluatte miehiä suojelemaan aiheuttamaanne paskaa.
Mitäs jos vitt uilisitte miehille vähän enempi tyyliin incel tai loldiers of Odin tai persupersu niin ehkä miehet sitten suojelisivatkin teitä. Ainakin kannattaa koittaa.
Siihen asti voitte mennä vaikka Berliiniin katsomaan mihin tämä on menossa: Siellä voivat pallerot potkia naisen porukalla jauhelihaksi eikä kukaan puutu.
Vierailija kirjoitti:
Me vahvat, itsenäiset naiset emme miehiä tarvitse mihinkään.
- Julistava Feministi, 28v
Osittain oikeassa, mut mielestäni naiset sais myös puolustaa toinen toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Miten suojella naisia jotka menee huumeiden toivossa näiden kimppa-asuntoihin ihan vapaaehtoisesti?
Polliisiki taannoin kertoi, että " etelän maalaiset miehet" lähentelevät naisia "eri lailla".
Suvakkivassarit savustivat jopa Rasmus ry:n toiminnanjohtajan pois virastaan hänen kehotettuaan tänne tunkeneita sopeutumaan maan tapoihin.