Ulkomaalaisen raiskaamaksi joutunut Sofia vaatii suomalaismiehiä ”kasvattamaan pallit” ja suojelemaan naisia
Kommentit (84)
Kilistelee nyt vaan niitä avaimiaan ja toivoo parasta.
Vierailija kirjoitti:
Oma rumuuteni onneksi pelastanut monilta tilanteilta
Älä liikas laske sen varaan. Vammaisia ja vanhuksia on myös joutunut rais kauksen uhreiksi, eikä varmastk ole mitään instabeibejä olleet. Noille elukoille kelpaa mikä vain, myös ne elukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelkoot naiset ihan itteään!
Miehet uskovat paremmin toisen miehen sanaa tai asiaan puuttumista. Jos miehet eivät puutu naisten ahdisteluun sitä nähdessään, he antavat asialle hiljaisen hyväksynnän ja homma saa jatkua.
Olin aikoinaan baarissa eksän ja veljensä kanssa, kun pöytään kanssamme tunki joku vanhempi juoppo, joka alkoi arvostella ulkonäköäni ja heitti limaisia kommentteja. Itse sain itseäni tilanteessa puolustaa (joskaan tuo äijä ei ottanut minua kuuleviin korviinsa), eksä ja veljensä istuivat koko tilanteen ajan tuppisuina vaivaantuneen näköisinä. Tilanne raukesi vasta, kun lähdin vihaisena pöydästä. Arvaatte varmaan, miksi kyseessä on eksä.
Vähän eri asia ettei poikaystävä pidä puolta, kuin että randomien suomimiesten pitäisi jotenkin suojella heille vihamielisiä suominaisia. Naurettava ajatus. Tehkää naiset itse asialle jotain. Järkätkää miekkari kehitysmaalaiset ukot ulos suomesta. Siitä se lähtee.
Asioiden täytyy tapahtua järjestyksessä.
Aloitetaan sillä, että naispuolueet vaativat ensin yhteisesti että Suomeen on saatava keskitysleirit sopeutumattomalle väestönosalle niin kyllä miehet ne sitten pistävät pystyyn.
Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Kilistelee nyt vaan niitä avaimiaan ja toivoo parasta.
Suomen virallinen video invaasion alussa
Persut on hallituksessa. Mikään ei ole muuttunut.
Nyt asiaa suurennellaan koska vaalipaniikki. .Vaalien välillä => ihan sama politiikka kuin muillakin puolueilla. Ei kerrassaan mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vuodelta 2018.
Eikös tämä henkilö ja koko tapus ollut feikkiä.
Suomimies v 2026 tekee kaikkensa vähätelläkseen naisen r*iskausta. Jopa väittää tapahtunutta feikiksi. 🤮
Kyllä jokainen on vastuussa itsestään. Sofia oli valitettavasti vieläpä niin tyhmä että piti ystävänä tällaista saastaa. Eihän ne pas ki aiset mitään ystävyyttä halua vaan ra is kata.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan niitä tänne Suomeen haluaa.
Tämä on tyypillinen heitto, jolla miehet pesevät oman kätensä asiasta. Hyvitetään oma puuttumattomuus sillä, että "naiset ansaitsevat tämän, koska ovat itse sitä halunneet". Valtaosa tavan naisista ei muuten ole halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoakat haluaa lisää r a i s k a a j i a Suomeen. Ei tässä mitään pysty mies oikein tekemään.
Myös vasemmisto ja vihreet ovat innoissaan heistä.
Kummaa on se ettei ne ota kotiinsa esim somppuleita
Myös rkp-akat ovat laittaneet pienen lusikkansa tähän soppaan. Vad tycker du. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelkoot naiset ihan itteään!
Miehet uskovat paremmin toisen miehen sanaa tai asiaan puuttumista. Jos miehet eivät puutu naisten ahdisteluun sitä nähdessään, he antavat asialle hiljaisen hyväksynnän ja homma saa jatkua.
Olin aikoinaan baarissa eksän ja veljensä kanssa, kun pöytään kanssamme tunki joku vanhempi juoppo, joka alkoi arvostella ulkonäköäni ja heitti limaisia kommentteja. Itse sain itseäni tilanteessa puolustaa (joskaan tuo äijä ei ottanut minua kuuleviin korviinsa), eksä ja veljensä istuivat koko tilanteen ajan tuppisuina vaivaantuneen näköisinä. Tilanne raukesi vasta, kun lähdin vihaisena pöydästä. Arvaatte varmaan, miksi kyseessä on eksä.
Vähän eri asia ettei poikaystävä pidä puolta, kuin että randomien suomimiesten pitäisi jotenkin suojella heille vihamielisiä suominaisia. Naurettava ajatus. Tehkää naiset itse asialle jotain. Järkätkää miekkari kehitysmaalaiset ukot ulos suomesta. Siitä se lähtee.
Ei oikeastaan ole eri asia. Kyse on periaatteesta ja yleisestä solidaarisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoakat haluaa lisää r a i s k a a j i a Suomeen. Ei tässä mitään pysty mies oikein tekemään.
Ei halua. Kyllä tuo on hallituspuolueiden projekti. Älä työnnä päätäsi pensaaseen vaan katso mitä tapahtuu.
Miten hallituspuolueiden ?
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki on kuitenkin suomalaisten miesten vika.
Missä nämä olisivat tyytyväisiä? Keksiikö joku?
Vierailija kirjoitti:
Me vahvat, itsenäiset naiset emme miehiä tarvitse mihinkään.
- Julistava Feministi, 28v
Huudappa tuota Ahmedille.
Vierailija kirjoitti:
Persut on hallituksessa. Mikään ei ole muuttunut.
Nyt asiaa suurennellaan koska vaalipaniikki. .Vaalien välillä => ihan sama politiikka kuin muillakin puolueilla. Ei kerrassaan mitään eroa.
On totta että puolueiden suhtautumisessa ulkomaalaisiin ei ole eroa. Kukin puolue ottaa sen määrän joka on pakko ottaa, eikä yhtään enempää. Toisaalta yksikään puolue ei ole osoittanut voivansa ottaa vähempää. Tämä hallituskausi on ollut hyvä esimerkki siitä. Vaalikampanjoissa puhutaan paljon maahanmuutossa, mutta se mitä tehdään on pelkkää kosmetiikkaa.
Edellinen halltius oli vähän aktiiviisempi, ja valitsi tarkoin ketä toi. Toi enemmän mm. lähialueilta, ja enemmän naisia. Satsaavat myös enemmän kotouttamiseen. Olisko ollut hyvä resepti tällekin hallitukselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan niitä tänne Suomeen haluaa.
Tämä on tyypillinen heitto, jolla miehet pesevät oman kätensä asiasta. Hyvitetään oma puuttumattomuus sillä, että "naiset ansaitsevat tämän, koska ovat itse sitä halunneet". Valtaosa tavan naisista ei muuten ole halunnut.
Valtaosa naisista ei tehnyt mitään aktiivisesti estääkseen niiden pääsyå tänne. Päinvastoin hiljaa symppasivat niitä Meillä on tilaa -miekkareita.
Jos et tiennyt niin demokratiaa pitää puolustaa ja naiset eivät ole puolustaneet sitä. Helvetin pimeimmät paikat on muutenkin varattu välinpitämättömille.
Mitähän puoluetta Sofia on äänestänyt? Ei ole lainkuuliaisten miesten vastuulla mmuuttaja-raiskaajien käytös.
Tätä ovat naiset tilanneet ja nyt sitä on tarjolla. Enjoy!
Ulkomaalainen taksikuski raiskas i, kun olin niin humalassa, etten pystynyt vastustelemaan.
Ajoi vaan parkkipaikalle, ja veti housut alas.
Ei ollut uhkaava tai väkivaltainen.
En tehnyt rikosilmoitusta, koska en halua nähdä häntä ikinä. (Siis oikeudessa.)
Olen vielä taksikorttiasiakkaana vajaakuntoinen.
Kaveri sanoi tähän, että mitä olit kännissä.
Ihan varmasti tuolla on muitakin vajaakuntoisia uhreja.
Tuskin minua edes kukaan uskoisi.
Hirveä kokemus.
Vähän vaikea kyllä hahmottaa, kuinka suomalaiset miehet voisivat asiaan suoraan vaikuttaa muuten kuin äänestämällä korkeampia rangaistuksia seksiaalirikosten tekijöille. Eiväthän he voi partioita jatkuvasti päivät yöt ja tiirailla ihmisten koteihin, ettei kukaan vain joudu rikoksen uhriksi.
Seksuaalirikollisuus on tilastollisesti eriytynyttä, halusimme tai emme. Ainoa keino vähentää rikollisuutta ovat poliittiset päätökset. Suomalaiset miehet eivät käsittääkseni voi suoraan olla vastuussa siitä, mitä jotkut muut tekevät.
Olisi tärkeää kuulla, mitä tuo pallien kasvattaminen näin konkreettisesti merkitsisi?