Mies vihjailee erolla, jos en laihdu. Olen yrittänyt monesti, mutta aina repsahdan. Paino 95kg
Pituus 161cm.
En tiedä miksi se on niin epämukavaa ja ankeaa se laihdutus..
Mikä avuksi?
Kommentit (160)
Lopetat vaan sen repsahtelun, niin hyvä tulee 💪🏻
No, oikeastaan yrittää saada yhteiseen elämäntapamuutokseen, mutta ei ole voimia. Ja haluaisin nauttia ruuasta ja elämästä. Mutta se tarkoittaisi, että lapset olisi ero lapsia. Tai sitten perhe koossa, mun elämä yhtä h El vettä, nälkä ja kiukku loppuelämän
Ap
Vierailija kirjoitti:
Karistat helposti vähintään 70 kiloa, kun laitat miehen matkohinsa.
Siellä huhuilee isopylly ja arvatenkin ilman miestä. :D
Vierailija kirjoitti:
No, oikeastaan yrittää saada yhteiseen elämäntapamuutokseen, mutta ei ole voimia. Ja haluaisin nauttia ruuasta ja elämästä. Mutta se tarkoittaisi, että lapset olisi ero lapsia. Tai sitten perhe koossa, mun elämä yhtä h El vettä, nälkä ja kiukku loppuelämän
Ap
Mitä sä nälissään ja kiukkuisena oot? Ihme hommaa!
Tässä asiassa on kaksi puolta toisaalta ylipaino ei ole terveellistä ja ihan itsesi takia sinun pitäisi laihtua (tiedän, se on persiistä) toisaalta taas moinen mies, jolle paino on niin tärkeä, että erolla uhkailee, ei vaikuta mitenkään symppikseltä. Joten ota rusinat pullasta, laita mies pihalle ja laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka salikissa ja sama mies ollut jo 25 vuotta. Mutta etpä parempaa keksinyt. :D
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi ja sano.. LÄHDE
On kovempaa kun on muitakin yksin? Paksupepun filosofia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Anna kun arvaan: mies on itse lihava, tai laiha joka vetää päivässä pakastepizzan ja kebabin raksalla?
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa on kaksi puolta toisaalta ylipaino ei ole terveellistä ja ihan itsesi takia sinun pitäisi laihtua (tiedän, se on persiistä) toisaalta taas moinen mies, jolle paino on niin tärkeä, että erolla uhkailee, ei vaikuta mitenkään symppikseltä. Joten ota rusinat pullasta, laita mies pihalle ja laihduta.
Ero helppoa, laihdutus ei..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka salikissa ja sama mies ollut jo 25 vuotta. Mutta etpä parempaa keksinyt. :D
Salikissa :D Juu niin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole. Kukaan nainen ei kutsu itseään salikissaksi. Kolmekymppinen mies sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole. Kukaan nainen ei kutsu itseään salikissaksi. Kolmekymppinen mies sinä olet.
Voi sentään, olen 45-vuotias perheenäiti. Salilla käynyt vuodesta -98 selkäkipujen vuoksi. Salikissa-sanan olen oppinut täältä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täähän on klassinen. Mies halusi naisen pitämään yllä kotia ja antamaan pesää. Lapsilla on kätevä kiristää.
Sanoin just miehelle että jos ei laihduta niin minä lähden. Muutenkin saamaton.
Todella epäreilua uhkailla noin, rakastaakohan ollenkaan. Laihtuminen olisi toki terveyden vuoksi hyvä juttu mutta tuo on ihan väärä tapa lähestyä asiaa. Jos mua noin uhkailtaisiin niin en kokisi että suhteesta olisi paljoakaan jäljellä.