IS TAAS MAINOSTAA MOORAALI RAPPIOTA: Entinen uskovainen Emilia aikoo harrastaa seksiä 30 miehen kanssa samana päivänä
Ekholm kertoo aloittavansa jokaisen aamunsa kiittämällä Jumalaa. Hän ei ole hylännyt uskoa, jonka löysi rippikoulussa 15-vuotiaana.
Hän meni opiskelemaan teologiaa haaveenaan papin tai uskonnon opettajan ura. Hän teki töitä seurakunnassa ja mietti jopa luostariin lähtemistä.
Emilia aikoo harrastaa seksiä 30 miehen kanssa samana päivänä
Kommentit (118)
>>Kalju, tatuoitu, lihaksikas ja iso penis
Ei osu yksikään kriteeri kohdalleen, mutta voin silti tulla ainakin varamieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesustelijat taas tuomitsevat. Hienoa, että jotkut naiset uskaltavat tehdä mitä haluavat, vaikka viha on suurta. Mikä siinä tuntemattomien seksiasioista kuuleminen oikein ahdistaa?
Ei ahdista millään tavalla. Ihminen, jolla on normaali annos myötätuntoa, ymmärtää milloin joku toinen ei ymmärrä pitää rajoistaan huolta.
Olet todellinen jeesustelija. Väität tietäväsi paremmin miten toisten ihmisten kuuluisi elää. Kaltaisesi hyvää esittävät kusipäät ovat alinta pohjasakkaa.
"Tämmöisten juttujen taustalla on saattaa uskovaisuus pilkan ja naurun kohteeksi, kun nostetaan otsikoihin ihmisiä, jotka eivät uskovan elämää selvästikään elä."
Itse sanoisin että nämä jutut satavat yhtä lailla uskovaisten laariin. Nämähän vahvistavat sen uskovaisten levittämän käsityksen että jos et ole oikeassa uskossa ja harrasta seksiä vasta avioliitossa niin ainoa toinen vaihtoehto on täydellinen holtittomuus.
Voimaannuttavaa.
Ihanasti sanoitettu.
Resonoi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä esimerkki vain kertoo kuin idioottisakkia suomiakat todellisuudessa ovat.
Tuollainen Emilia ei liity muuhun kuin vassareiden suuruuskuvitelmiin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Alan yhä enemmän uskomaan siihen että ihmiskunta koostuu nykypäivänä 2 eri lajista.
Niin, heistä, jotka paheksuvat muiden valintoja, ja heistä, jotka elävät sitä omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
" suomiakat". " espoolaismiehet", "löyhät kaveriporukat" jne..........
Nuori musta nainen, joka on 20-vuotta vanhemman miehen kanssa. Ihonvärinsä takia esineellistetty ja tuo suhdekin kuulostaa omituiselta. Luultavasti erilaista vallankäyttöä tältä mieheltä. Selkeästi rikkinäinen tyttö. Käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on äidinkielen rappio käynnissä. Samoin aivorappio. Ainut toimiva osa sen aivoissa on tunnekeskus. Ja sehän huutelee nyt katkerana, koska hänelle ei kukaan anna seksiä mutta tää mimmi, kuka liekään, aikoo tehdä siitä shown. Koska miehiä riittää aina jonoksi asti ja niitä voi nainen käyttää miten tahtoo (fakta: näin me olemme teiltä inceleiltä oppineet ja miksei se muka olisi totta?)
Seksi on ihan ok aikuisten vapaaehtoisten kesken.
Turhaan sä ap sitä pelkäät varsinkin kun ei asia koskaan tule sinun kohdallasi ajankohtaiseksi.
No ei sullakaan hyvin mene kun incelit pyörii päässä aamusta iltaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
"Tämmöisten juttujen taustalla on saattaa uskovaisuus pilkan ja naurun kohteeksi, kun nostetaan otsikoihin ihmisiä, jotka eivät uskovan elämää selvästikään elä."
Itse sanoisin että nämä jutut satavat yhtä lailla uskovaisten laariin. Nämähän vahvistavat sen uskovaisten levittämän käsityksen että jos et ole oikeassa uskossa ja harrasta seksiä vasta avioliitossa niin ainoa toinen vaihtoehto on täydellinen holtittomuus.
Enpä ole tuollaisesta mustavalkoisuudesta kuullut aikaisemmin. Kuulostaa äärettömän laskelmoivalta ja yleistävältä leimaamisesta. Ja tämän soopan luullaan nostavan vasemmiston uskottavuutta ja houkuttavuutta, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesustelijat taas tuomitsevat. Hienoa, että jotkut naiset uskaltavat tehdä mitä haluavat, vaikka viha on suurta. Mikä siinä tuntemattomien seksiasioista kuuleminen oikein ahdistaa?
Ei ahdista millään tavalla. Ihminen, jolla on normaali annos myötätuntoa, ymmärtää milloin joku toinen ei ymmärrä pitää rajoistaan huolta.
Huomaathan, että tällä kommentilla yrität pakottaa toisille itse keksimiäsi rajoja, et suinkaan pitää huolta omistasi?
Miksi minä pitäisin huolta rajoistani jollain kommentilla? Eiköhän se tapahdu ihan muulla tavalla.
Jokaisella on tietysti omat yksilölliset rajansa, joiden puitteissa toimii. Eihän kenelläkään muulla ole tietysti mitään oikeutta määritellä missä jonkun Emilian rajat menevät, niin kauan kuin toimii lain puitteissa (kuten selvästi tekee).
Silti voi yleisen elämänkokemuksen puitteissa todeta, että on olemassa rajatonta käytöstä, joka altista ihmisen hyväksikäytölle eikä tee ihmiselle hyvää. Näitä sitten itketään terapiassa myöhemmin.
Tossa mainostetaan lähinnä Emilian uutta parinvaihtoa käsittelevää kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan yhä enemmän uskomaan siihen että ihmiskunta koostuu nykypäivänä 2 eri lajista.
Niin, heistä, jotka paheksuvat muiden valintoja, ja heistä, jotka elävät sitä omaa elämäänsä.
Miksi minun täytyy tietää tämänkään akan panemisista??
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisten juttujen taustalla on saattaa uskovaisuus pilkan ja naurun kohteeksi, kun nostetaan otsikoihin ihmisiä, jotka eivät uskovan elämää selvästikään elä.
Hän on uskossa ja elää noin. Sinä et voi vaikuttaa asiaan yhtään mitenkään.
Mikä siinä on, että osa teistä uskovista haluaa päättää asiat kaikkien muidenkin puolesta? Luulisi, että vapaus omalla kohdalla riittää.
Minua ei kiinnosta ryhmäseksi, mutta oksettaa fundamentalistien tarve kontrolloida muita, oli kyseessä kristillisyys, íslam tai jokin muu.
Ennemmin ihailen äitiä ja isääni, jotka ovat olleet avioliitossa pian puoli vuosisataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa lukemaan ? Tirkistelynhalu ?
Miksi luet ja vieläpä tulet keskustelemaan aiheesta, josta et hakua tietää mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisten juttujen taustalla on saattaa uskovaisuus pilkan ja naurun kohteeksi, kun nostetaan otsikoihin ihmisiä, jotka eivät uskovan elämää selvästikään elä.
Hän on uskossa ja elää noin. Sinä et voi vaikuttaa asiaan yhtään mitenkään.
Mikä siinä on, että osa teistä uskovista haluaa päättää asiat kaikkien muidenkin puolesta? Luulisi, että vapaus omalla kohdalla riittää.
Minua ei kiinnosta ryhmäseksi, mutta oksettaa fundamentalistien tarve kontrolloida muita, oli kyseessä kristillisyys, íslam tai jokin muu.
Olisiko vaikka siten että jos ryhtyy jalkapalloilijaksi, niin odotetaan että pelaa jalkapallon sääntöjen mukaan. Jos ryhtyy valtion kansalaiseksi, niin odotetaan että noudattaa valtion lakeja. Jos alkaa uskovaksi niin....
Jos oksettaa, niin kannattaa valita joku toinen elämänkatsomus. Tämähän perustuu vapaaehtoisuuteen, erityisesti maissa joissa on uskonnonvapaus, kuten Suomessa.