Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos näkee varasttetun polkupyöränsä telineessä, saako sen ottaa käyttöön vai pitääkö soittaa 112?

Vierailija
16.09.2024 |

Mikä on käytäntö?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on omasi, niin mitä luulet?

Vierailija
2/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää odottamaan,minkä värinen tyyppi on pöllinyt pyöräsi...sen jälkeen tarvittavat toimenpiteet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pöllinyt omani takaisin. Kerran jopa niin, että joku nisti fillaroi sillä ja nappasin sen kesken nistin ajelun.

Hetken se siinä mussutti vastaan, mutta luovutti lopulta.

Vierailija
4/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä omaasi voi pölliä. Eli otat vain omaisuutesi takaisin.

Vierailija
5/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sen ottaa. Mutta itse soitin poliisille, koska uskoin että siinä oli muitakin varastettuja pyöriä. Kuten olikin, poliisit tyhjensi siitä opiskelijatalon pihasta yli 20 pyörää 

Vierailija
6/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin. Minun pyörä pöllittiin kerran ja näin yhden tyypin ajavan sillä keskustan lähellä. Juoksin sen samantien kiinni ja kyselin että kenen fillarilla se ajaa. Se sanoi että oma fillari ja minä sanoin että se on minun fillari. Tyyppi ei sitten millään meinannut antaa sitä joten hakkasin sen.

Vierailija
7/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin kytikselle odottamaan ja sitten kun konna tulee paikalle niin "keskusteltaisiin" hetki. :)

Vierailija
8/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koska se pyörä on jo saattanut vaihtaa omistajaa. Jos joku on sen oikealla rahalla ostanut siltä varkaalta, niin ei se sinun enää täysin ole ja uudelle omistajalle joudut maksamaan ainakin sen summan mitä hän on siitä maksanut.

Vierailija
9/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et koska se pyörä on jo saattanut vaihtaa omistajaa. Jos joku on sen oikealla rahalla ostanut siltä varkaalta, niin ei se sinun enää täysin ole ja uudelle omistajalle joudut maksamaan ainakin sen summan mitä hän on siitä maksanut.

Itse asiassa joka sen on ostanut on ryhtynyt varaatettuun tavaraan. Hänellä saattaa olla oikeus korvauksiin siltä joka on myynyt hänelle varastettua tavaraa.

Vierailija
10/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää odottamaan,minkä värinen tyyppi on pöllinyt pyöräsi...sen jälkeen tarvittavat toimenpiteet..

Jos pyöräsi luo tulisi 140kg lihavuori,, niin tekisit mitä?

Vierailija
11/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla varkaus Älä ota sitä itse.

Vierailija
12/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko varastetuissa pyörissä että tämä on varastettu?

Vierailija
13/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin sen vaan takaisin. Ilmottaisin poliisille vain jos olisin ehtinyt sen jo ilmoittaa.

Vierailija
14/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäisin kytikselle odottamaan ja sitten kun konna tulee paikalle niin "keskusteltaisiin" hetki. :)

Moni tällaisissa keskusteluissa aina meinaa leikkiä sankaria. Ajat ovat muuttuneet, eikä sitä polkupyörää enää "lainaa" joku juoppo vaan oikeasti rikolliset porukat tai katuje ngit.

Käyt uhoamaan sille joka pyöräsi vie ja kohta ympärillesi ilmestyy puolenkymmenta tämän pyörävarkaan kaveria. Sitten sinulta puuttuu pyörän lisäksi hampaat ja puhelin.

Vierailija
15/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää odottamaan et minkälainen kamelikuski se on ja hakkaa se tohjoks 

Vierailija
16/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa. Minulta aikoinaan varastettiin ja myöhemmin sattumalta tekijä polki vastaan. Tunnistin pyöräni ja juoksin kiinni. Kiistämisen jälkeen olisin muuten harmistunut tyyppiin mutta poliisilaitos sattui olemaan kivenheiton päässä, joten laitoin tuon taluttamaan pyöräni sinne ilmoituksen kera ja sieltä jatkoin aurinkoisesti fillaroiden :) 

Vierailija
17/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tällaisissa keskusteluissa aina meinaa leikkiä sankaria. Ajat ovat muuttuneet, eikä sitä polkupyörää enää "lainaa" joku juoppo vaan oikeasti rikolliset porukat tai katuje ngit.

Käyt uhoamaan sille joka pyöräsi vie ja kohta ympärillesi ilmestyy puolenkymmenta tämän pyörävarkaan kaveria. Sitten sinulta puuttuu pyörän lisäksi hampaat ja puhelin.

Kavereita on muillakin ja konsteissa löytyy.

Vierailija
18/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Syylistyt varkauteen itsekin

Vierailija
19/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Syylistyt varkauteen itsekin

Eli oikea oppisesti poliisi noutamaan. 

Vierailija
20/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae pois vaan, mutta muista ap, että sinäkin olet nyt rikollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi