Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainut äiti, joka olisi voinut jättää lapset hotellihuoneeseen nukkumaan

Vierailija
14.05.2007 |

ja mennä itse hotellin ravintolaan syömään? Itkuhälytin olisi tietysti laitettu päälle. En enää varmastikaan uskaltais, mutta aikaisemmin kyllä.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. lomailla voi suomessakin (ja usein myös kannattaa!)

Vierailija
82/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettekohan koskaan matkoilla oleetkaan. Kerran kahdessa vuodessa tehtävä Kanarian loma on niin jännittävä...

Mutta jos perhe matkustaa usein. Lapset menevät säännöllisesti nukkumaan klo 19:30. Hotellin alakerrassa on ravintola. Itkuhälytin on mukana. Miksi ei lasta (varsinkaan nyt sellaista, joka ei vielä osaa kävellä) voisi jättää esim. 45 min yksin niin, että itkuhälytin olisi päällä ja jompi kumpi vanhemmista kurkistaisi 20 min. välein. Tottakai voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattua nostan teille, jotka jaksatte olla lastenne vieressä 24h. Täytyy myöntää, että itse nautin siitä, että päivän touhujen jälkeen saan vieä lapseni yläkertaan nukkumaan ja mennä vaikka saunaan rentoutumaan. Totta kai tulipalo voisi alkaa vaikka meidän makuuhuoneesta, enkä ehtisi toiseen kerrokseen lastani pelastaa.

Ja kyllä, myönnän että syyttäisin itseäni.

Vierailija
84/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä sillä on, kuinka usein matkustaa? Ei se kyllä ainakaan minun mielestäni muuta tätä asiaa yhtään.

Vierailija:

olettekohan koskaan matkoilla oleetkaan. Kerran kahdessa vuodessa tehtävä Kanarian loma on niin jännittävä...

Mutta jos perhe matkustaa usein. Lapset menevät säännöllisesti nukkumaan klo 19:30. Hotellin alakerrassa on ravintola. Itkuhälytin on mukana. Miksi ei lasta (varsinkaan nyt sellaista, joka ei vielä osaa kävellä) voisi jättää esim. 45 min yksin niin, että itkuhälytin olisi päällä ja jompi kumpi vanhemmista kurkistaisi 20 min. välein. Tottakai voi.

Vierailija
85/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun itse olisin syömässä miehen kanssa.

Todennäköisesti tosin ottaisin lapsen vaunuihin ja nukuttaisin niihin/syliin. Itselläni on voimakas tarve pitää lauma kasassa, se tarkoittaa myös sitä, etten halua jättää lasta yksin vaikka tuhat muuta ämmää niin tekisikin.

Vierailija
86/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hattua nostan teille, jotka jaksatte olla lastenne vieressä 24h. Täytyy myöntää, että itse nautin siitä, että päivän touhujen jälkeen saan vieä lapseni yläkertaan nukkumaan ja mennä vaikka saunaan rentoutumaan. Totta kai tulipalo voisi alkaa vaikka meidän makuuhuoneesta, enkä ehtisi toiseen kerrokseen lastani pelastaa.

Ja kyllä, myönnän että syyttäisin itseäni.

Vierailija
87/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hyvät äidit vie roskiakaan ilman lasta? Nyt mä rupeen itsekin sääliin lastani. Vien aina kakkavaipat heti roskiin. Nostan vain lapsen leikkikehään siksi aikaa. Niin ei kai sais tehdä? :( -ap-

Vierailija
88/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuistumisesi taitaa olla ohitse.

Vierailija
89/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aikuistumisesi taitaa olla ohitse.

Vierailija
90/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vieraassa hotelllihuoneessa yksin?

Vierailija
91/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohoijaa, pitäisikö talvellakin vetää kaikki toppakamat viidelle lapselle, että saa minuutin roskapussinvientireissun tehtyä.

Vierailija
92/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä eroa herätä kotona yksin

tai vieraassa hotelllihuoneessa yksin?

Ajattelen oikeasti, että riittää, että olen paikalla muutamassa minuutissa. En vain pysty käsittämään, että lasta pitäisi vahtia unissaankin koko ajan. Tietysti, jos lapsi olisi tottunut jatkuvaan valvontaan, se hätääntyis varmasti herkemmin tyhjään huoneeseen.

Vierailija
93/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hohoijaa, pitäisikö talvellakin vetää kaikki toppakamat viidelle lapselle, että saa minuutin roskapussinvientireissun tehtyä.

Vierailija
94/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö hyvät äidit vie roskiakaan ilman lasta? Nyt mä rupeen itsekin sääliin lastani. Vien aina kakkavaipat heti roskiin. Nostan vain lapsen leikkikehään siksi aikaa. Niin ei kai sais tehdä? :( -ap-

vaan " vien mennessäni, tuon tullessani" . Yhden asian takia en lähde persettäni nostamaan eikä tällä asialla ole äitiyden kanssa halvatunkaan tekemistä.

Vierailija
95/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiko on, että ette käy ulkona talvisin kuin roskia viemässä? Kyllähän ne roskat tulee mukana kun lähtee kauppaan, töihin, ulkoilemaan. Ohhoijakkaa.

Vierailija
96/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v lapsen kohdalla ei voi vielä puhua mistään " opettamisesta yksin oloon" . Muahhaahhaa... vai on sun lapsi treenattu jo sitä varten, että se tietää ettei mamitsu kummiskaan ole paikalla.

Aika harvassa hotellissa itkuhäläri kantaa huoneesta ravintolaan.

Vierailija
97/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei mulla ole ulos lähtiessäkään käsiä vapaana niitä roskapusseja kiikuttamaan.

Vierailija
98/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Viuvauviuvau-valivali -ap. Marise lisää..)

Ei mulla mikään pakko ole roskia viedä. Vien kakkavaipat heti roskiin, koska en ole niin täydellinen äiti, että nauttisin edes oman lapseni paskan hajusta. Tykkään myös liikkua paljon, enkä säästele askeliani pakolliseen kauppareissuun. -ap-

Vierailija
99/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni mukana aina töihin ja tarhaan lähdettäessä. Ja vessassa oli oma roskis kakkavaipoille.

Vierailija
100/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1v lapsen kohdalla ei voi vielä puhua mistään " opettamisesta yksin oloon" . Muahhaahhaa... vai on sun lapsi treenattu jo sitä varten, että se tietää ettei mamitsu kummiskaan ole paikalla.

Aika harvassa hotellissa itkuhäläri kantaa huoneesta ravintolaan.

Osta Doron häläri, kyllä kantaa. -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi