Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainut äiti, joka olisi voinut jättää lapset hotellihuoneeseen nukkumaan

Vierailija
14.05.2007 |

ja mennä itse hotellin ravintolaan syömään? Itkuhälytin olisi tietysti laitettu päälle. En enää varmastikaan uskaltais, mutta aikaisemmin kyllä.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteneet töihin, mutta hoitaja ei ollut vielä tullut meille ja heräsin. Kun ketään ei näkynyt kotona, puin 3 v. pikkuveljen ja lähdimme ulkoilemaan, koska niin yleensä tehtiin hoitajankin kanssa. Siellä hortoilimme (ei pelkästään omassa pihassa) ja juoksimme kadulla jopa yhden miehen perään, kun luulimme häntä isäksemme (samanlainen ruudullinen takki!!). Onneksi hoitaja sitten löysi meidät, kun tuli meille ja lähti pelästyneenä etsimään. Uskon, että vanhemmille eivät olisi arvanneet, että pukisimme ja lähtisimme ulos tuossa tilanteessa!

Vierailija
62/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskien viennin ajaksi yksin. Olen yh ja minun lapseni on aina mukani, minä en vie roskia, jos ei poika ole hereillä ja voi tulla mukaani se on niin yksinkertaista. Miksi roskat pitää viedä silloin kun lapsi nukkuu. Jos olemme ulkomailla olemme siellä yhteisellä lomalla. En minä tarvitse lomaa lapsestani, minä lomailen lapseni kanssa. Ihmiset ovat laiskoja ja piittaamattomia, jos pitää käydä kaupassa ja jättää lapset autoon. Miksei lapset voi tulla mukaan. Miten vaikeaa on viedä kahta lasta kauppaan hakemaan yhtä maitolitraa. No toisaalta minulla ei ole autoa vaan liikun jalan tai pyörällä, joten asenteeni yleensäkin on ehkä erilainen, kuin suoraan markettiin autonsa ajavilla mukavuudenhaluisilla ihmisillä.....tämä ketju sai oikein vereni kiehumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tyhmiä vain sellaiset kommentit, että miksei mennä lomalle ilman lapsia, jos halutaan joskus olla kahdestaankin. Ihan turhia.

Vierailija
64/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, ennen vanhaan jätettiin muksut nukkumaan, kun mentiin aamulypsylle tai päivällä peltohommiin.

Varovainen saa toki olla mutta järkeäkin saa käyttää. Hotellijutusta sen verran omaa mielipidettä, että meidän 6 v. nukkuu kuin porsas nukahdettuaan, joten hänet voisin jättääkkin hetkeksi esim. mennessä piakisesti syömään jotain (en ryyppäämään!). Meidän 3 v. nukkuu taas niin huonosti, että häntä en voisi missään tapauksessa jättää yksin. Laivan hyttiin tosin en varmaan uskaltaisi yksin jättää poikaammekaan.

Vierailija
65/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ravintolan ruoat saa sinne omalle terassillekin. Myös lapsenvahtipalveluita on paremmissa hotelleissa. Olen syvästi pahoillani tuosta tapauksesta, mutta valitettavasti vanhemmat ovat jättäneet lapset heitteille, se on selvää.

Mielummin olen varovaisempi kuin leväperäinen näissä asioissa. Lasta ei takaisin saa jos selän kääntää liian pitkäksi aikaa. : (

Vierailija
66/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni liian pieni jäämään viikoksi hoitoon vanhempien loman ajaksi, mutta tarpeeksi pieni jäämään hotellihuoneeseen nukkumaan. Tarpeeksi pieni siksi, ettei osaa edes kävellä, saati että pääsisi sängystään pois, ei ainakaan niin, etten sitä kuulisi. -ap-

Vierailija:

Lapsesi on liian pieni ollakseen hoidossa, mutta tarpeeksi iso(?) ollakseen yksin hotellihuoneessa. öööööööö, mikä meni pieleen.

Vierailija
67/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellihuoneeseen, vaikka on just sattunut tämä Madelinen tapaus?

Haloo! Et taida olla todellinen!

Vierailija
68/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue edes ensimmäinen kommenttini ja arvostele vasta sitten. -ap-

Vierailija
69/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin toivon, että olet ainoa. Ja rimasi alittavat ne on niitä lastensuojelutapauksia, ei ne, jotka asettavat riman korkeammalle.

Yleensä äidin huolehtimiskyvystä kuvastaa vain se, miten arvokkaasti ja rakastavasti hänestä on pidetty huolta hänen ollessaan lapsi. Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ottaa. Mutta tiedostaen sen, että itseään on laiminlyöty voi myös muuttaa omia käyttäytymismallejaan niin ettei jaa pahoinvointia eteenpäin seuraavalle sukupolvelle.

Lapsen tulisi olla arvokkainta mitä vanhemmilla on. Ruokaa ehtii syödä vaikka hotellihuoneessa, ryypätä ehtii vaikka eläkkeellä aamusta iltaan, ulkomaillekin pääsee toiste. Menetettyä lasta ei saa takaisin. Minä en usko, että Madeleinea saadaan takaisin. Kumpi kaduttaisi: menetetty illallinen vai mieleltään sairaiden ihmisten käsissä oleva siepattu lapsesi? Käsitätkö millaisia hirveyksiä lapsi joutuu kokemaan? Millaista hätää, tuskaa, häpeää, häväistystä ja ikävää lapsi joutuu pedofiilien käsissä kokemaan? Ja miten hän itkee ja itkee eikä ymmärrä, miksi äiti ja isä eivät tule häntä viemään pois?

Minusta lapsia ei tulisi lainkaan hankkia, jos niistä ei aio pitää kunnolla huolta.

Vierailija
70/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole pelastamassa lastasi, jos itse et ole paikalla. Savuun kuolee jo viidessä minuutissa, eikä sinua todellakaan päästetä hotellin ulkopuolelta hotelliin lastasi pelastamaan.

Minusta -- jos sinun mielestäsi 1-vee lapsi todellakin on kypsä ja valmis jäämään yksin hotellihuoneeseen nukkumaan -- sinä olet mieleltäsi sairas tai älyllisesti vajaa. Tai empatiakyvytön narsisti. Muita vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija
71/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin hotellihuoneeseen.

t. 83

Vierailija
72/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotelli tarjoaa oman ' kuuntelu - palvelun' , mutta taidetaan taman lisaks kayttaa omaa monitoria, etta osataan heti reagoida jos poika heraa (eli juosta ylakertaan). poika 4 1/2 ja tosi hyva nukkuja eli ei tod nak heraa ollenkaan.

Vierailija
73/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Jo alkuperäisessä viestissäni kirjoitin, että EN enää uskaltaisi jättää.

b) Koko ajan kyseessä on ollut hotellin OMA ravintola, ei eri rakennus

c) Itkuhälytin päällä. Kuulisin hätäännyksen, kuulisin, jos tippuisi sängystä.

d) Puhuin Syömisestä. Minun lastani ei hoideta koskaan kännissä, eikä krapulassa. Jos molemmat haluaa ottaa, lapsi menee totta kai hoitoon.

e) Kyseessä lapsi, joka ei osaa edes kävellä.

-ap-

Vierailija
74/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen tunnin valein tarkastaminen tuntuu itselle aivan mahdottomalta ajatukselta.

Vierailija
75/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on se, että sinulle joskus olisi tullut mieleen jättää lapsi yksin. Ja minun mielestäni on yhdentekevää onko ravintola hotellin kanssa samassa rakennuksessa vai ei. Edesvastuutonta silti jättää pieni lapsi yksin.

Sitä minä en kyllä ymmärrä, kuka jättää lapsensa tuntemattomien hoitajien hoidettavaksi (niinkuin jotkut sanovat, että hotellilta voi hankkia lapsenvahdin). Uskokaa tai älkää niin elinten ostajat ja pedofiilit maksavat lapsistanne taatusti paremman taksan lastenhoitajalle kuin mitä hän teiltä veloittaa. Ja ketä sitten syytätte, kun lapsi ja maksettu vahti katoavat kuin tuhka tuuleen?

Vierailija
76/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepas Jari Sinkkosen -- joka on kuitenkin maamme arvostetuin lapsipsykologi -- ammattilaisen näkemys siitä tuleeko tuon ikäisiä lainkaan jättää yksin: nukkumaan tahi ei. Ja jos ei meidän maamme guru kelpaa niin etsipä käsiisi ameriikan gurun Dr. Searsin teoksia. Tuskin löydät kenenkään empaattisen, normaalin, tunneälyisen psykologin tekstiä, jossa käytöstäsi milläänlailla katsottaisiin hyvällä.

Vierailija
77/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kysyin, että OLISI voinut jättää. :)

Vierailija
78/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä menette lapsen kanssa tuollaiselle lomalle?

Turha tulla tänne parkumaan sitten kun jotain kurjaa tapahtuu omalle kohdalle. En kyllä käsitä.

Ja ap, koita nyt jo hyvä ihminen tajuta, että ajatustapasi on lasta vahingoittava. Vaikka miten puolustelisit.

Vierailija
79/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi nauttimaan ruokailusta jos pienet lapset olisivat yksin hotellihuoneessa. Mutta toisaalta viime kesänä oltiin mökillä niin saunamökkiin jätin lapsen 3v itkuhälyttimen kera nukkumaan ja itse oltiin pihalla (piha-alue ei ole kovinkaan laaja). Vauva 1kk nukkui sen ajan vaunuissa pihalla.

Tänä kesänä ajattelin kyllä aina joskus jättää pienemmän (1v) nukkumaan sisälle itkuhälyttimen kanssa ja olla esikoisen (4v) kanssa vielä rivitalon yhteisellä pihalla. Kuopus kun käy nukkumaan jo 19 maissa.

Vierailija
80/114 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä ollaan vaan niin " hyviä" äitejä että oikein yököttää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan