Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö työkkärille todella pysty edes lähettämään palautetta mitää kautta?

Vierailija
02.04.2024 |

Olen kuntakokeilussa ja mulle soitellaan sieltä täysin yllättäen ja ilmoittamatta. Jos en ehdi vastata niin eivät pistä edes mitään viestiä että mitä asia koski ja pitääkö minun tehdä jotain. Kirjauduin omaan asiointiin ja sielläkin luki vaan että "yritetty tavoitella". Niin? Ihan lämpimikseen vaan? Yritin katsoa että eikö näille apinoille ole edes palauteväylää mutta eivät näköjään uskalla pitää sellaista esillä. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi sinne laittaa jonkun viestin jossa sai olla muistaakseni 300 merkkiä. Siinä ei suurempia selvitellä. On aivan naurettavaa, että työkkäristä sua voidaan kyllä tavoitella, mutta sinnepäin ei saa yhteyttä millään. Ei ole puhelinnumeroa, sähköpostia tms. 

Vierailija
2/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi AVI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee aina oikein, ei siinä ole palautteelle tarvetta. 

Vierailija
4/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin joskus 5 v sitten jonkun spostin tyyliin "koko maailmankaikkeuden työkkäri .fi" ja lähetin sinne viestin olettaen sen hukkuvan Molokin kitaan, mutta koska osasin mainita virkailijan nimen, sain sieltä ihan oikeasti jopa vastauksen ja asiani edistyi. Yllättyneet: kaikki.

Vierailija
5/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille omavalmentajalle. Sitä vartenhan se on, että vastaa kysymyksiin. 

Vierailija
6/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kuntakokeilussa. Mulla on omavalmentajan sähköpostiosoite ja puhelinnumero, joista hänet tavoittaa työaikana. Sinullakin hyvin todennäköisesti on, jos vähän viitsit lukea niitä papereita, jotka olet saanut. 

Vierailija
7/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli oman "asiantuntijan" yhteystiedot paperiversiona postissa ja löytyvät myös netistä. Tekstivistillä olen parhaiten saanut yhteyden kun on tarvinut.

Vierailija
8/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä osaa edes itse omatoimisesti ottaa selvää, mitä kautta kunnan työvoimaviranomaiselle palautteet ja yhteydenottopyynnöt lähetetään? Vauva-palstalla vinkuminen on muka joku toimiva ratkaisu sun ongelmaan.

Vierailija
9/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yleensä eivät soita tuntemattomasta numerosta niin voit soittaa takaisin. Kohteliasta olis tietenkin virkailijalta ensin lähettää tekstari, jossa ilmoittaa milloin soittaa. Näin mulle tehtiin.

Vierailija
10/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sinne laitettua viestin omien sivujen kautta. Mies juuri laittoi kun on hakenut työpaikkoja, huomattavasti enemmän kuin ne vaaditut, silti tuli kirje, jossa sanottiin ettei ole tehnyt vaadittavia hakuja. Soitti tietysti heti sinne ja ne sanoi että jostain syystä systeemi lähettelee noita kirjeitä väärin perustein että älä ota huomioon ja sanoi että näkee että on hakemut. Kuitenkin kun yritti laittaa hakemansa työpaikat, sivuilla vaan luki ettei ole tehnyt tarpeeksi hakuja. Ihme laitos, onko siellä töissä jotain vajaamielisiä?

Vierailija
11/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä meinasit niille palautetta laittaa? Siitäkö, ettet osaa itsenäisesti soittaa te-toimistoon tai suoraan omavalmentajalle?

Vierailija
12/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli oman "asiantuntijan" yhteystiedot paperiversiona postissa ja löytyvät myös netistä. Tekstivistillä olen parhaiten saanut yhteyden kun on tarvinut.

Haloo, se oma "asiantuntija" ei ole mikään palauteväylä. Sille jos annat palautteen epäammattimaisesta käyttäytymisestä niin vastaus on on korkeintaan jotain sössötystä ja asia jää siihen. 

Vierailija
13/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et uskalla vastata puhelimeen? Ettet vaan välttele työllistymistä, kyllä nämä työttömien kujeet tiedetään.

Vierailija
14/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella virkaijalla on sähköpostiosoite. Loppuosa on @te-toimisto.fi

Vierailija
15/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voi sinne laittaa jonkun viestin jossa sai olla muistaakseni 300 merkkiä. Siinä ei suurempia selvitellä. On aivan naurettavaa, että työkkäristä sua voidaan kyllä tavoitella, mutta sinnepäin ei saa yhteyttä millään. Ei ole puhelinnumeroa, sähköpostia tms. 

Kyllä minä olen aina saanut oman virkailijan numeron ja s-postin. En ole kyllä koskaan tarvinnut. 

Mikset ap soittanut takaisin siihen numeroon? Sillähän asia olisi selvinnyt.

Vierailija
16/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita siihen kuntakokeilun yleiseen numeroon ja kysy, pyydä laittamaan viestiä tai sopimaan sopiva soittoaika.

Vierailija
17/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen aina saanut oman virkailijan numeron ja s-postin. En ole kyllä koskaan tarvinnut. 

Mikset ap soittanut takaisin siihen numeroon? Sillähän asia olisi selvinnyt.

Pelottaa työllistyminen.

Vierailija
18/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita viestisi paperille, laita paperi kirjekuoreen ja vie kirjekuori työkkärin postilaatikkoon.

Vierailija
19/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, se oma "asiantuntija" ei ole mikään palauteväylä. Sille jos annat palautteen epäammattimaisesta käyttäytymisestä niin vastaus on on korkeintaan jotain sössötystä ja asia jää siihen. 

Tässä tapauksessa oli vaan kysymys miksi on soitettu eikä valitusta epäammattimaisesta käytöksestä. Sille "asiantuntijalle"  se asia kuuluu.

Vierailija
20/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella virkaijalla on sähköpostiosoite. Loppuosa on @te-toimisto.fi

Kuntakokeilun puolella ei ole. Eri sähköpostiosoitteet käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän