Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kirppareille mennä enää myymään mitään

Vierailija
14.05.2007 |

eli saako mitään myytyä siinä määrin, että se ns. maksaisi vaivan?



Muistan parin tuttavan kertoneen, että edes hyvälaatuinen tavara ei mene kaupaksi ja kaikki pitäisi suunnilleen lahjoittaa ilmaiseksi ja tinkiminen ja hinnoista valittaminen on ihan älytöntä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepalvelukirppiksellä joka on vain lastentarvikekirppis ja olin tosi tyytyväinen kun viikossa sain yli 100e

Vierailija
22/22 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vien kirppikselle niin vien itsepalvelukirpputorille! Olen ollut muutaman kerran myymässä ja esim kahden euron tuote on väen vängällä tingattu euroon tai jopa 50 senttiin ja sitten maksetaan 50 euron setelillä ja kun ei ole antaa takaisin 49,50 niin olen todella huonosti varustautunut myyjä kun ei ole edes vaihtorahaa. Ja yleensä tuote jää edelleen minulle. Itsepalvelukirppikset on siitä hyviä ettei tartte kuunnella tinkimistä ja tavaroiden parjausta. Olenkin netonnut yli sata euroa aina kun olen pitänyt kirppispöytää jossain kirpparilla.

Huutiksen ongelma on se että siellä on ihan liikaa tarjontaa. Ja negaa tuntuu tulevan esim vaikka olisi jo ilmoituksessa maininnut että paidan saumasta juoksee lanka. Ja postikulut aiheuttaa toisen ongelman, mutta se ei ole myyjän vika, mutta silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä