Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla pyhkii todella hyvin?

Vierailija
21.05.2007 |

Ei vois parempaa toivoa! Täydellinen elämä! Mikään ei rassaa vaan elämä on kuin silkkiä vaan. Muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!Paitsi, että olen sitten saanut ympäristöltä kateellisten panettelua...

Vierailija
2/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iat kyllä aina vaivaa silti. Nytkin olisi kiva laittaa kotia ja pihaa vielä nykyistäkin enemmän, vaikka se imee rahat aika hyvin nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa kotona- väliin ihan puhki ja rikki- mies tekee pitkää päivää ja illat viettää raksalla. lapset vinkuu ja vikisee koko ajan kun ei ole tekemistä ja pienimmällä on muuten vain paha uhma.

siltikin tämä elämä on ihanaa...kun sen oikein oivaltaa!!!

Vierailija
4/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTAA. Mikä auttaisi, uskoonko tässä pitäisi tulla?

Vierailija
5/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi talo valmistui juuri ja mieheni sai hurjan ison palkankorotuksen. Nyt siis mökkiostoksille. ;) Kaikki siis ihanasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän