Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi pahin vastoinkäyminen, josta olet selvinnyt?

Vierailija
23.05.2026 |

Itse möin vuosia sitten rivariosakkeen, josta paljastui homevaurio vasta vähän vajaa 2 v kauppojen jälkeen. Kuukautta ennen, kuin oma myyjän vastuuaika oli loppumassa. Mitään en haistanut enkä juuri koskaan sairastellut, kun itse asuin siellä. Menetin tässä vuosia kestäneessä oikeudenkäyntiruljanssissa kaiken, siis ihan kaiken rahan ja maallisen omaisuuden uutta asuntoani myöten, ja yritin itsemurhaa. En paljasta enempää yksityiskohtia, kosta asiaa puitiin aikanaan mediassa. Tämä oli se viimeinen niitti, joka sai mut yrittämään itseni listimistä. Te asunto-osakkeiden myyjätkään ette ole turvassa näissä homekeisseissä. 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen perheenjäsenen menettäminen Kaakkois-Aasian tsunamissa.

Syvin osanottoni. Kauhea loppu.

Sitähän ei voi tietää.

Vierailija
62/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoinkäymiset jatkuu edelleen. Juuri kun tuntuu, että pääsee yli, niin eiköhän prkl nurkan takana odota uusi vastoinkäyminen. Alkaa olemaan takki aika tyhjä. Tsemppiä teille kaikille, jotka jaksavat vielä uskoa, että kyllä se tästä. Itse heitän pyyhkeen kehään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyin vahingossa persujen vaalitelttaan fasistien kokoontumisajoon... pääsin kuitenk.in lynkkaamatta pois. Palestiinalaishuivistani huolimatta

Persupersupersu jankkaus ja p.a.l.e ns keskustelut on erikseen ..löydät varmasti omasi 

Vierailija
64/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä tahansa muu vastoinkäyminen on helpompaa ottaa vastaan, mitä hometalo tai konkurssi. 

Kaikki on suhteellista ! 

Millä elät, jos sulla ei ole rahaa ja asuntoa? Kysynpähän vaan.

Joopa joo 😬 suomessahan ei kelaa eikä sossua ole ?!? 

Vierailija
65/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusatuksi tuleminen, kun ei saanut pitää enää tärkeää työtä noiden kiusaajien takia. Hain oikeutta, en saanut. Selvitin jutun itselleni ja vapauduin tuosta traumasta. 

Kaikesta voi kyllä selvitä, mutta jälki meihin jää rankoista kokemuksista emmekä enää ole samanlaisia ihmisiä kuin aiemmin olimme. Voimia ja kärsivällisyyttä teille jokaiselle! Kiitos jakamisesta. Elämä lopulta kyllä kantaa!

Vierailija
66/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan opettaja tappoi itsensä, kun vanhemmat ja oppilaat kiusasivat. Älkää aina siis syyttäkö sitä opettajaa ihan kaikesta, kiitos. 

Kiusaaminen ja kiusaajat ovat se ongelma. Joskus opettaja jopa osallistuu kiusaamiseen, joskus on sen kohde. Ongelmana on tosiaan lainsäädäntö, asenteet ja kivakoulu-hyssyttely. Mikään määrä lasuja tai sossutädin lässytystä ei auta, jos on joku nisti- tai roadman perheen ihmis p a s ka. 

Vierailija
67/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskausyrity ja tapon yritys. Ei "onnistunut"

Kuka oli kohteesi, miksi et onnistunut?

Olin uhri, en tekijä. Selvisin kun osaan tapella. Idiootti kommentoija.

Vierailija
68/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä, vanhempien kuolemat, miehen jatkuva pettäminen

Vierailija
69/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooninen rintasyöpä joka oli levinnyt elimistöön vatsalaukkuun, maksaan, luustoon ja kainaloon..

Parantumassa olen ..hitaasti mutta varmasti

Tsemppiä 🍀

Miten tuosta voi parantua? Siis kokonaan?

Vierailija
70/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöset ketjut on vähän kyseenalasia, koska mun mielestä vastoinkäymisiä ei kannata laittaa pahemmuusjärjestykseen tai arvottaa mikä pahin, josta olet yrittänyt selviytyä/selviytynyt. Lähimmäisen menetykset varmasti menee raskaimpiin kokemuksiin suurimmalla osalla oli kyse sitten lapsesta, puolisosta, sisaruksesta, vanhemmasta, ystävästä - sellaisesta tuskin kukaan kokonaan selviytyy edes. Avioerot omanlaisia menetyksiä. Työpaikkakin voi mennä ja mieli mennä matalaksi, jos uutta ei löydy. Sairaudet fyysiset ja psyykkiset haittaavat. Trauma kuten puukotus tai r-iskaus. Talousvaikeudet esim. pahasti velkaantuminen tai riippuvuudet mitkä haittaa elämää usein huonontaa elämänlaatua jatkuvasti, eikä niistä noin vain pääse eroon. Sisäilmaongelmat, tuholaiset talossa jne. myös omanlaisensa painajaisia. Jokanen noista mainitsemistani asioista vaikuttaa ihmiseen vähän eri tavalla. Onneksi ei ihan kaikista noista omakohtasta kokemusta, vaikka suurimmasta osasta on.

Vierailija
71/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooninen rintasyöpä joka oli levinnyt elimistöön vatsalaukkuun, maksaan, luustoon ja kainaloon..

Tsemppiä 🍀

Onko lääkäri sanonut että paranet koko elimistöön levinneestä syövästä?

Vierailija
72/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan opettaja tappoi itsensä, kun vanhemmat ja oppilaat kiusasivat. Älkää aina siis syyttäkö sitä opettajaa ihan kaikesta, kiitos. 

Kiusaaminen ja kiusaajat ovat se ongelma. Joskus opettaja jopa osallistuu kiusaamiseen, joskus on sen kohde. Ongelmana on tosiaan lainsäädäntö, asenteet ja kivakoulu-hyssyttely. Mikään määrä lasuja tai sossutädin lässytystä ei auta, jos on joku nisti- tai roadman perheen ihmis p a s ka. 

Ruotsissa on friends-skolan

Vierailija
73/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan elämäni rankin masennusjakso, olin vasta 11-vuotias. Eikä silloin tiedetty mitään lasten masennuksesta 1980-luvulla. Onneksi selvisin.

Vierailija
74/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen itsemurha

Lapsettomuus 

Suolistosyöpä 2017

Miehethän ovat palstalla sikoja, joten miten sellaisen väkivaltaisen porsaan itsari on mitenkään vastoikäyminen?

Sen verran taustatietoa, että ei ollut väkivaltainen, ei vaan kestänyt kuolemaan johtavaa sairautta eikä se ollut alkoholismi. Jos ei ole mitään asiallista kommentoitavaa, älä kommentoi.

Vierailija
75/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin koskemaan köyhää ilman suojavarusteita

Vierailija
76/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen itsemurha

Lapsettomuus 

Suolistosyöpä 2017

Minulla lapsen itsemurha ja oma sairastuminen parantumattomaan syöpään. En ole selvinnyt missään muussa mielessä kuin että olen vielä elossa.

Vierailija
77/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison äkillinen kuolema 38-vuotiaana.

Vierailija
78/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyminen on kyllä sinänsä aika hassu käsite, koska mitä vaihtoehtoja muka on? Elämä jatkuu tavalla tai toisella, jos ei itse kuole. Maailma ei pysähdy, vaikka menettäisi läheisensä tai kokisi jonkun toisen vastoinkäymisen.

Vierailija
79/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi joutua hlökohtaisesti vastuuseen rivariosakkeen homevauriosta? Sehän kuuluu taloyhtiölle 

Vierailija
80/90 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä 🍀

Miten tuosta voi parantua? Siis kokonaan?

Stytostaatika hoidoilla kiitos kysymästä 

Kaksi vuotta sitten olin ystävättäreni hautajaisissa hänellä oli sama : silloin ei vielä tätä lääkettä ollut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi