Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi pahin vastoinkäyminen, josta olet selvinnyt?

Vierailija
23.05.2026 |

Itse möin vuosia sitten rivariosakkeen, josta paljastui homevaurio vasta vähän vajaa 2 v kauppojen jälkeen. Kuukautta ennen, kuin oma myyjän vastuuaika oli loppumassa. Mitään en haistanut enkä juuri koskaan sairastellut, kun itse asuin siellä. Menetin tässä vuosia kestäneessä oikeudenkäyntiruljanssissa kaiken, siis ihan kaiken rahan ja maallisen omaisuuden uutta asuntoani myöten, ja yritin itsemurhaa. En paljasta enempää yksityiskohtia, kosta asiaa puitiin aikanaan mediassa. Tämä oli se viimeinen niitti, joka sai mut yrittämään itseni listimistä. Te asunto-osakkeiden myyjätkään ette ole turvassa näissä homekeisseissä. 

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: 

En ehkä ole selvinnyt vieläkään, koska sairastuin krooniseen masennukseen ja mulla alkoivat vaihdevuodet yli 10 v etuajassa. Sinnittelen töissä, mutta elämästä ovat hävinneet kaikki värit, tunteet ovat latistuneet ja nukun kaiken vapaa-aikani.

Vierailija
2/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuolemassa syövän ja elinsiirron vuoksi, menetin työni.

Uusi rankka työ tarkoittaa sekopäiden kuuntelemista pienemmällä palkallla.

Vierailija
4/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetinmoisista lapsuusolosuhteista selviytyminen. Muu on vain materiaalia tai muuten pieniä vastoinkäymisiä

Vierailija
5/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen rintasyöpä joka oli levinnyt elimistöön vatsalaukkuun, maksaan, luustoon ja kainaloon..

Parantumassa olen ..hitaasti mutta varmasti

Tsemppiä 🍀

Vierailija
6/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mikä tahansa muu vastoinkäyminen on helpompaa ottaa vastaan, mitä hometalo tai konkurssi. 

Vierailija
7/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina loppu.

Vierailija
8/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itsemurha

Lapsettomuus 

Suolistosyöpä 2017

Vierailija
9/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä tahansa muu vastoinkäyminen on helpompaa ottaa vastaan, mitä hometalo tai konkurssi. 

Kaikki on suhteellista ! 

Vierailija
10/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudettomuus. Tai no, selviytynyt ja selviytynyt. Elämä ei tunnu elämisen arvoiselta, mutta täällä sitä hengitetään ainakin siihen saakka, kunnes toisestakin vanhemmasta aika jättää.

Vierailija
11/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskausyrity ja tapon yritys. Ei "onnistunut"

Vierailija
12/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin meno, tosin vielä en ole siitä selvinnyt.

Ennen olin komea, timmi ja menevä mies, jolla oli hyvät tulot sekä muutama sijoituskämppä. Kauniita naisia pyöri ympärillä ja ulkomaan reissuja tuli tehtyä. Sitten menin sortumaan naimisiin menoon. Nyt on komeus kadonnut, keskivartalo lihavuus, tyhjä tili ja näyttää ei ole kuin velkainen kämppä ja läski akka.

Vierailija
13/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista ! 

Millä elät, jos sulla ei ole rahaa ja asuntoa? Kysynpähän vaan.

Vierailija
14/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin kaljakaupasta.

Vierailija
15/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden aikainen seksuaalinen hyväksikäyttö, omien vanhempien menettäminen päihdesairauteen, koettu väkivalta ihmissuhteissa, omat vaikeudet taloudenhallinnassa jotka johti suuriin velkoihin ja vakavat masennuskaudet ja riippuvuudet. Ne ovat olleet varmaan pahimmat. 

Jokaisella meillä haasteensa, ovat vaikeita mutta ainakin itse olen kokenut tärkeiksi kohdiksi elämässä vaikka välillä on tuntunut ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa. Olen kuitenkin onnellinen nykyään vaikka minulla ei ole juuri mitään mitä omistaisin tai maallista, kaikki mitä on, niin on minä itse ja omat valintani. Olen hyvin kiitollinen, että selvisin ja elän nykyään hyvää, raitista elämää. 

Vierailija
16/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskausyrity ja tapon yritys. Ei "onnistunut"

Kuka oli kohteesi, miksi et onnistunut?

Vierailija
17/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin bussista.

Vierailija
18/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen kuolema. No, en ole selvinnyt, mutta hengissä olen edelleen.

19/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli justiinsa ilmottanu muuttavansa lasten kanssa toiseen kaupunkiin ja paras ystäväni kuoli samoihin aikoihin. Siloin tuntu aika pahalta.

Vierailija
20/89 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa koettu pelko kotona. Se, ettei ikinä voinut tietää mitä tapahtuu, aikuisen arvaamaton ja pelottava käytös, pelkäsin joutuvani perhesurman uhriksi.

Varmasti selviytymiseen vaikutti se, että tuo kaikki loppui aikanaan ja eträ olin kuitenkin varhaislapsuudessa saanut hyvän perusturvallisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan