Elämäsi pahin vastoinkäyminen, josta olet selvinnyt?
Itse möin vuosia sitten rivariosakkeen, josta paljastui homevaurio vasta vähän vajaa 2 v kauppojen jälkeen. Kuukautta ennen, kuin oma myyjän vastuuaika oli loppumassa. Mitään en haistanut enkä juuri koskaan sairastellut, kun itse asuin siellä. Menetin tässä vuosia kestäneessä oikeudenkäyntiruljanssissa kaiken, siis ihan kaiken rahan ja maallisen omaisuuden uutta asuntoani myöten, ja yritin itsemurhaa. En paljasta enempää yksityiskohtia, kosta asiaa puitiin aikanaan mediassa. Tämä oli se viimeinen niitti, joka sai mut yrittämään itseni listimistä. Te asunto-osakkeiden myyjätkään ette ole turvassa näissä homekeisseissä.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut kehtaa kirjoittaa tänne pikkujuttuja? Täällä ihmiset puhuu oikeasti rankoista asioista kuten lapsena vanhempien kuolemasta ja sitten jotkut kertoo miten rankinta oli ero poikaystävästä tai vastaavaa.
Ei sentään meistä kukaan ole ollut sodan lapsiseksiorjana. Onhan sekin nyt jo jotakin.
Selviäminenn on kyllä suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut kehtaa kirjoittaa tänne pikkujuttuja? Täällä ihmiset puhuu oikeasti rankoista asioista kuten lapsena vanhempien kuolemasta ja sitten jotkut kertoo miten rankinta oli ero poikaystävästä tai vastaavaa.
No onhan se onnellisen elämän merkki. Että pahin asia on joku tuollainen pienempi juttu.
Ei täällä kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on selviytyminen, miten se mitataan?
Pysynyt elossa? Suht tolkuissaan? Pystyy itsenäiseen elämään? Käy töissä?
Vierailija kirjoitti:
Kyynel. Eiköhän sosiaalihuolto hommaa orvot arviointeihin, tutkimuksiin ja lastensuojelun asiakkaiksi.
En ole oppinut pelaamaan uhkapelejä niin, että niistä jotain voittaisin. Kaikki olen tosin osannut hävitä, omat sekä lainatut.
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun aihe ei ollut vanhempiensa menettäneiden lasten kiukunpuuskat ja lasuasiakkuus.
En päässyt reserviupseerikouluun. Vain AUK.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku kehtaa kuvitella että vanhemman menettäminen olisi rankempaa kuin toisten kokemukset?
Vierailija kirjoitti:
Eihän yksi kokemus koko elämää määritä näilläkään
Hometalo mikä arvoton ja lainaa jäljellä vielä paljon varmaan suurin vastoinkäyminen mikä johtanut mieliala- ja ihmissuhdeongelmiin.
Kahden rakkaan lähisukulaisen itsemurhat.
Muutaman todella läheisen ystävän menehtyminen syöpään melko nuorina, mukaanlukien rakas äitini.
Oma vakava sairastuminen. Aviomiehen pitkäaikainen pettäminen sairaana ollessani. Tätä kaikkea seurasi raskas avioero. Ollut aika kauheata, mutta olen vielä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
No itse menetti, ei se ole toisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin jäädä kodittomaksi.
Kuka sut pelasti?