Naisia on tapettu tänä vuonna poikkeuksellisen paljon: vuodesta uhkaa tulla yksi synkimpiä pitkään aikaan
Naisjärjestöjen kattojärjestön Nytkis ry:n pääsihteeri Taru Anttonen penää hallitukselta välittömiä toimia naisiin kohdistuvan väkivallan torjumiseksi.
Parisuhdesurmia tapahtuu Suomessa suhteellisesti enemmän kuin muissa pohjoismaissa.
HS.fi
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä yhtäkään miesporukkaa, kunhan mutuilet. Kaikissa porukoissa, joissa olen itse ollut lentää perseilevät miehet leppäseipähänä🤔🤔
Minun porukoissani poistettiin uhri vikisemästä ja väärintekijälle järjestettiin (useammat) juhlat.
Kaikki tietysti valehtelevat myös silmät päästään asioiden oikeasta tilasta, koska halusivat mieluumin näin kuin laittaa väärintekijän vastuuseen ja hyväksyä todellisuuden. Sellaisia ne miehet ovat.
Sitten olet suunnattoman paska valitsemaan seurasi.
Enpä ole valinnut sukuani, enkä myöskään miehen sukua. Mies oli kova valehtelemaan, joka valkeni itselleni vähän liian myöhään. Tai sanotaanko että se, miten vakavia hänen valheensa olivat ja miten hirveä todellinen luonne oli.
Uhrin syyllistäminen on muuten myös yksi väkivallan muoto. Miehet taitavat kovastikin nauttia väkivallasta naista kohtaan, jota on jo joku satuttanut. Onko se teille sellainen sallittu uhri, että kun yksi mies vähän näpäyttää naista niin 100 muuta ovat pippelit ja nyrkit tanassa hakkaamassa samaa naista? Oletteko vähän säälittäviä? :D
Joo ollaan. Itselleni aiheuttaa välittömä erek tion ja vedä n seuraavaa kadulla kulkevaa naist a turp aan, jos saan tietää perhev äkivallasta. Lisäksi nautitaan mumm ojen potkimi sesta ja lasten piek semistä. Vaimonh akkaajah an on ylimpänä miesten hierarkia ssa.
T. Mies
Sössön sössön. Sanojen tasolla olette olevinanne ihmisiä ja hyviäkin sellaisia, tosiasiassa r aiskaatte ja petätte tyttöystäviänne, vaimojanne, ja puolustelette r aiskaavia, hyväksikäyttäviä ja pahoinpiteleviä kavereitanne. Poliisimiehet mukaanlukien. Ihan turha sepitellä enää yhtään mitään, olette näyttäneet karvanne.
Ilmiselvä sarkasmikin on naisille ilmeisesti liian haastava laji🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletat siis että kaveripiiri tietää että "hyvä tyyppi" on naistenhakkaaja?
Kaveripiiri ei useimmiten edes usko, että hyvä tyyppi on naistenhakkaaja tai r aiskaaja. Kivempi pahoinpidellä sitä naista kimpassa. Nähty sata kertaa.
Olet nähnyt sata kertaa kun kaveriporukka hakkaa jotain naista?
Monennellako kerralla meinasit mennä poliisille?
Kun olen mennyt poliisille, on tullut vastaukseksi "rikosta ei tapahtunut". Kuten sanottua, kaveri puolustelevat toisiaan ja misogynia jyllää.
Kai sinä tiesit, että suomessa tuomitaan r aiskauksista vain 15%? Eli 85% r aiskaajista ei joudu koskaan millekään tuomiolle teostaan, edes sille pikku ensikertalaisen sakolle?
Ihan turhaan sinä uhria neuvot, ihan niinkuin ylelläkin neuvotaan naisia manageroimaan miesten väkivaltarikollisia. Uhrin teot eivät ole se ongelma, vaan nämä mielenhäiriöiset hullut, joita tämä yhteiskunta paapoo ja groomaa ja jopa pakottaa lainsäädännöllisesti naisia heidän kanssaan kaikenlaisiin suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä yhtäkään miesporukkaa, kunhan mutuilet. Kaikissa porukoissa, joissa olen itse ollut lentää perseilevät miehet leppäseipähänä🤔🤔
Minun porukoissani poistettiin uhri vikisemästä ja väärintekijälle järjestettiin (useammat) juhlat.
Kaikki tietysti valehtelevat myös silmät päästään asioiden oikeasta tilasta, koska halusivat mieluumin näin kuin laittaa väärintekijän vastuuseen ja hyväksyä todellisuuden. Sellaisia ne miehet ovat.
Enpä ole valinnut sukuani, enkä myöskään miehen sukua. Mies oli kova valehtelemaan, joka valkeni itselleni vähän liian myöhään. Tai sanotaanko että se, miten vakavia hänen valheensa olivat ja miten hirveä todellinen luonne oli.
Uhrin syyllistäminen on muuten myös yksi väkivallan muoto. Miehet taitavat kovastikin nauttia väkivallasta naista kohtaan, jota on jo joku satuttanut. Onko se teille sellainen sallittu uhri, että kun yksi mies vähän näpäyttää naista niin 100 muuta ovat pippelit ja nyrkit tanassa hakkaamassa samaa naista? Oletteko vähän säälittäviä? :D
Asiaan saattaa myös vaikuttaa se, että nainen huonon miehen valitessaan satutti niitä 99 muuta hyvää miestä, joten tuskinpa siinä paljoa lämpiä tunteita herää huonon miehen, odotetusti, tehtyä huonoja asioita🤔🤔
Siis nainen valitessaan yhden miehen satuttaa kaikkia muita miehiä? Ohhoh, sulla on kyllä nuppi aivan mössöä. Toivottavati lääkäri nipsaisee sulta pallit mahdollisimman nopeasti, ennen kuin aiheutat vahinkoa kenellekään tai itsellesi. Tai jos tuo on joku yleinen miesten mekaniikka niin sitten kaikilta miehiltä, herra isä sentään mitä HULLUJA täällä kasvatetaan!
Jos ihminen ei tunne pettymystä jäätyään paitsi häntä kiinnostavasta asiasta, ei tämä asia ollut merkityksellinen muutenkaan🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet on myös leikattu, joka vaikuttaa joidenkin naisten selviämiseen.
Oikeisto on tunnetusti naisvastainen ja heidän kokonaispolitiikkansa on tehdä naisista miehistä riippuvaisia. Turvakotileikkaukset vielä siihen päälle :(
Ylipäätään suunnitelma, jossa naiset haluttaisiin kotiin lapsia ja vanhuksia hoivaamaan on täysin sairas ajatus.
Sairas ajatus kun näin on kuitenkin ollut tuhansia vuosia lukuunottamatta vajaa sata vuotta kun naiset on ollut työelämssä kodin ulkopuolella? Ei ole sairas ajatus vaan itse Jumalan ajatus, nainen, Eva oli Adamin eli apulainen, sellaiseksi Jumala naisen ennen syntiinlankeemusta loi.
Genesis 2:18 And God said, It is not good that the man should be alone, I will make him a help meet for him.
Miehet istuivat sen ajan pusikaljalla tuhansia vuosia sitten ja miettivät millä valheilla voisivat vedättää naisia. Miehet keksivät tarinan jumalasta ja oikeuttivat sortoaan naisia kohtaan typerällä kusetuskirjasellaan. Voit tunkea tekstisi ruskeaan reikeleeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että tämän vääryyden tasapainottamiseksi (tasa-arvo) voitaisiin abortoida poikalapsia seuraavat 1000 vuotta. Elämässä pitää olla palanssi.
Sieltä taas vaihteeksi tämä vaatimus. Kas kun et kastraatiota ja olemassa olevien miesten tappamista vaatinut, tätäkin palstan feministit esittävät.
Hauskaa, että edes kukaan palstan incel ei ole niin sairas, että esittäisi väkivaltaa/murhia tyttölapsia kohtaan. Miesviha täällä kukkii 90%. Hävetkää fémakot.
Niin miksipä ei. Toimii erinomaisesti tuotantolaitoksissa, sekä väkivalta että r aiskaukset loppuvat. Mitään muuta keinoa ei ole näiden kitkemiseksi taidettu keksiä kuin kirjaimellinen pallien poistaminen kaikilta koirailta.
Tietysti segregaatio on toinen vaihtoehto, itse en vastusta naisena sitäkään. Miehet siitä poraavat, jos joutuisivat pelkkiin miesryhmiin. Mutta jos sekaryhmät eivät kerran todistetusti toimi, vaan johtavat hyväksikäyttöön, s eksiorjuuksiin, r aiskauksiin, tappoihin, niin... Jotain ratkaisuja on saatava, ja yksi tunnetaan.
Sairas ajatus kun näin on kuitenkin ollut tuhansia vuosia lukuunottamatta vajaa sata vuotta kun naiset on ollut työelämssä kodin ulkopuolella? Ei ole sairas ajatus vaan itse Jumalan ajatus, nainen, Eva oli Adamin eli apulainen, sellaiseksi Jumala naisen ennen syntiinlankeemusta loi.
Jumala kutsui itseään israelin apulaiseksi samalla tavalla kuin evaa adamin apulaiseksi. Että nuole maata jalkojeni alla, ali-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuit "Minun porukoissani."
Jos se on suku, laita välit poikki.
Jos se on kaveriporukka, niin on pakko ihmetellä miksi koko porukkasi koostuu väkivaltaisista ja väkivaltaa puolustelevista ihmisistä. Missä vaiheessa kellot alkaisi soimaan että olisi aika vaihtaa maisemaa?
Saat hengata kenen kanssa haluat, mutta se että sinua täällä neuvotaan kuratoimaan kavereitasi ei ole minkään toiminnan puolustamista. Sinä itse puolustat rikollisporukkaasi jatkamalla vuorovaikutusta heidän kanssaan.
Thanks for the tip bro, noista on vuosia aikaa jo. En hengaile väkivaltarikollisten kanssa, sille en voi mitään että heidän väkivaltansa ja sairautensa kohdistui minuun.
Eli vaihdoit maisemaa?
Hieno homma. Missä siis ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kaveriporukka, niin on pakko ihmetellä miksi koko porukkasi koostuu väkivaltaisista ja väkivaltaa puolustelevista ihmisistä. Missä vaiheessa kellot alkaisi soimaan että olisi aika vaihtaa maisemaa?
Saat hengata kenen kanssa haluat, mutta se että sinua täällä neuvotaan kuratoimaan kavereitasi ei ole minkään toiminnan puolustamista. Sinä itse puolustat rikollisporukkaasi jatkamalla vuorovaikutusta heidän kanssaan.
Thanks for the tip bro, noista on vuosia aikaa jo. En hengaile väkivaltarikollisten kanssa, sille en voi mitään että heidän väkivaltansa ja sairautensa kohdistui minuun.
Eli vaihdoit maisemaa?
No vaikka siinä että tuo silti tapahtui ja misogynia jyllää edelleen. Ajatteletkos, että jos r aiskattu ja pahoinpidelty vaan vaihtaa maisemaa niin asia on sillä selvä ja ongelma ratkaistu? Silloinhan se väkivallanteko olisi joku ratkaisu ongelmaan. Huh, ensi kerralla pitää varmaan olla nopeampi vaan ra iskaamaan mies verisesti perseeseen ja tappamaan hänet, jos se kerran on ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi teljettiin alasti ulos pakkaseen ja toinen missiluokan nainen nakattiin ilman housuja 6. Kerroksen parvekkeelta alas Tampereella.
Miksi naiset valitsevat tälläisiä miehiä?🤔🤔
Nämä miehet eivät ole tuota suhteen alkuvaiheella. Sitten alkaa, kun nainen on ns loukussa.
Miksi te olette niin huonoja ihmistuntijoita? Yhdistettä mukava käytös = miellyttävä mies, kritiikki = huono mies, ilman sen suurempaa pidemmän aikavälin analyysiä, ja haksahdatte alkeellisimpiinkin vaikutusyrityksiin. Miehet ovat joutuneet koko ikänsä kilpailemaan toisten miesten kanssa naisista sekä työpaikoista yms., joten tunnistamme heti millainen mies on kyseessä🤔🤔
Ette tunnista. Kaveripiirinne vaimon pahoinpitelijää pidätte hyvänä tyyppinä. Kun rajaa alkon käyttäjät ja muut ongelmaiset heti pois, niin mukavat ja kunnolliset jää jäljelle, mutta sen joukon mädät omenat paljastaa vain aika.
Ehei, ex-mieheni on kavereiden mielestä yhä hyvä tyyppi. Eivät ikinä uskoisi hänen pahoinpidelleen ketään.
Menitkö poliisille?
Ai sille poliisille, joka vasta sai ympäri Suomea apulaisoikeuskanslerilta huomautuksia, kun mm. oli lopetettu perusteetta esitutkinta perheväkivaltatapauksissa tai ei oltu tunnistettu henkirikoksen uhkaa miehensä pahoinpitelemän naisen pyydettyä useaan otteeseen apua poliisilta yms. Itse sain samaa kohtelua poliisilta. Älä ole naiivi.
Terv. eri kuin kenelle osoitit kysymyksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletat siis että kaveripiiri tietää että "hyvä tyyppi" on naistenhakkaaja?
Kaveripiiri ei useimmiten edes usko, että hyvä tyyppi on naistenhakkaaja tai r aiskaaja. Kivempi pahoinpidellä sitä naista kimpassa. Nähty sata kertaa.
Olet nähnyt sata kertaa kun kaveriporukka hakkaa jotain naista?
Monennellako kerralla meinasit mennä poliisille?
Kun olen mennyt poliisille, on tullut vastaukseksi "rikosta ei tapahtunut". Kuten sanottua, kaveri puolustelevat toisiaan ja misogynia jyllää.
Kai sinä tiesit, että suomessa tuomitaan r aiskauksista vain 15%? Eli 85% r aiskaajista ei joudu koskaan millekään tuomiolle teostaan, edes sille pikku ensikertalaisen sakolle?
Ihan turhaan sinä uhria neuvot, ihan niinkuin ylelläkin neuvotaan naisia manageroimaan miesten väkivaltarikollisia. Uhrin teot eivät ole se ongelma, vaan nämä mielenhäiriöiset hullut, joita tämä yhteiskunta paapoo ja groomaa ja jopa pakottaa lainsäädännöllisesti naisia heidän kanssaan kaikenlaisiin suhteisiin.
Poliisi ei totea että rikosta ei tapahtunut, eli et ole mennyt poliisille koska poliisille ilmoituksen tehnyt tietäisi tuon.
En tiedä mistä revit tuollaisen tilaston. Että tuomitaan raiskauksesta mutta vältytään tuomiolta? En tiedä mitä tuo edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi teljettiin alasti ulos pakkaseen ja toinen missiluokan nainen nakattiin ilman housuja 6. Kerroksen parvekkeelta alas Tampereella.
Aikamoni ei nykyään enää "valitsekaan" tai päädy yhteen näiden kanssa...muistaakseni te samat itkette parhaillaan sitä miesten yksinäisyysepidemiaa? Näetkös mitään syy-seuraussuhdetta tässä
Naisille pakollinen väkivallaltapuolustautumiskoulutus joka sisältää osia poliisikoulutuksesta ja erilaisia taistelulajeja.
Nainen vois sillon kysyäääntä korottaen
Mitä sää jätkä sössötät saata a!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaihdoit maisemaa?
No vaikka siinä että tuo silti tapahtui ja misogynia jyllää edelleen. Ajatteletkos, että jos r aiskattu ja pahoinpidelty vaan vaihtaa maisemaa niin asia on sillä selvä ja ongelma ratkaistu? Silloinhan se väkivallanteko olisi joku ratkaisu ongelmaan. Huh, ensi kerralla pitää varmaan olla nopeampi vaan ra iskaamaan mies verisesti perseeseen ja tappamaan hänet, jos se kerran on ratkaisu.
En tiedä mitä horiset.
Havahduit jossain vaiheessa siihen että hengailit väkivaltakultissa, ja tämä on jotenkin jonkun muun vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että tämän vääryyden tasapainottamiseksi (tasa-arvo) voitaisiin abortoida poikalapsia seuraavat 1000 vuotta. Elämässä pitää olla palanssi.
Sieltä taas vaihteeksi tämä vaatimus. Kas kun et kastraatiota ja olemassa olevien miesten tappamista vaatinut, tätäkin palstan feministit esittävät.
Hauskaa, että edes kukaan palstan incel ei ole niin sairas, että esittäisi väkivaltaa/murhia tyttölapsia kohtaan. Miesviha täällä kukkii 90%. Hävetkää fémakot.
Niin miksipä ei. Toimii erinomaisesti tuotantolaitoksissa, sekä väkivalta että r aiskaukset loppuvat. Mitään muuta keinoa ei ole näiden kitkemiseksi taidettu keksiä kuin kirjaimellinen pallien poistaminen kaikilta koirailta.
Tietysti segregaatio on toinen vaihtoehto, itse en vastusta naisena sitäkään. Miehet siitä poraavat, jos joutuisivat pelkkiin miesryhmiin. Mutta jos sekaryhmät eivät kerran todistetusti toimi, vaan johtavat hyväksikäyttöön, s eksiorjuuksiin, r aiskauksiin, tappoihin, niin... Jotain ratkaisuja on saatava, ja yksi tunnetaan.
Milläs toteutat kun globaalisti yli 95% poliisissa ja armeijoissa työskentelevät ovat miehiä? Samoin yksityisten aseiden omistajat ja kukaan, joka osaa kamppailulajeja.
Laitat nenärenkaan naamaan ja alat ulvoa manskulla kastraatiota/kuolemaa miehille. Siitä vaan.
Totesin vaan että palstafeministi on paljon vihamielisempi kuin edes se incel, saati normimies. Haluja väkivaltaan teillä näköjään on,mutta kyvyt ovat kuin päiväkotilapsilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet eivät ole tuota suhteen alkuvaiheella. Sitten alkaa, kun nainen on ns loukussa.
Miksi te olette niin huonoja ihmistuntijoita? Yhdistettä mukava käytös = miellyttävä mies, kritiikki = huono mies, ilman sen suurempaa pidemmän aikavälin analyysiä, ja haksahdatte alkeellisimpiinkin vaikutusyrityksiin. Miehet ovat joutuneet koko ikänsä kilpailemaan toisten miesten kanssa naisista sekä työpaikoista yms., joten tunnistamme heti millainen mies on kyseessä🤔🤔
Ette tunnista. Kaveripiirinne vaimon pahoinpitelijää pidätte hyvänä tyyppinä. Kun rajaa alkon käyttäjät ja muut ongelmaiset heti pois, niin mukavat ja kunnolliset jää jäljelle, mutta sen joukon mädät omenat paljastaa vain aika.
Ehei, ex-mieheni on kavereiden mielestä yhä hyvä tyyppi. Eivät ikinä uskoisi hänen pahoinpidelleen ketään.
Menitkö poliisille?
Ai sille poliisille, joka vasta sai ympäri Suomea apulaisoikeuskanslerilta huomautuksia, kun mm. oli lopetettu perusteetta esitutkinta perheväkivaltatapauksissa tai ei oltu tunnistettu henkirikoksen uhkaa miehensä pahoinpitelemän naisen pyydettyä useaan otteeseen apua poliisilta yms. Itse sain samaa kohtelua poliisilta. Älä ole naiivi.
Terv. eri kuin kenelle osoitit kysymyksen
Poliisi rakastaa naisvihaa, poliisi r aiskasi itsekin naisen kuulustelussa.
Milläs toteutat kun globaalisti yli 95% poliisissa ja armeijoissa työskentelevät ovat miehiä? Samoin yksityisten aseiden omistajat ja kukaan, joka osaa kamppailulajeja.
Älä sinä siitä huolehdi pikkuinen. Valmistaudu vaan elämään ilman naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaihdoit maisemaa?
En tiedä mitä horiset.
Havahduit jossain vaiheessa siihen että hengailit väkivaltakultissa, ja tämä on jotenkin jonkun muun vika?
Naisille on yleisesti ottaen vaikeaa myöntää virheitä omissa teoissaan🤔🤔