Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kahvinkeitin

Vierailija
23.05.2026 |

Mikä olisi hyvä kahvinkeitin, millä onnistuu myös 2-3 kupin keitto? Ostin Moccamasterin, mutta pienen määrän jos keittää tulee liian laihaa tai liian kitkerää, jos lisää puruja.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melitta, se peruskeitin, Easy.

Vierailija
2/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pour over menetelmä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä onnistuu Moccamasterilla kyllä, on tollainen vanha minun vanhemmilta saatu kyllä.

Vierailija
4/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa kahvista ei saa hyvää vaikka olisi millanen keitin.

Vierailija
5/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutteripannu on paras.

Vierailija
6/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braun ainakin on ihan paska.

Vierailija
8/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole

Nopeammin minä pressopannulla keitän aamukahvin kuin mitä sinulla menee Moccamasterin lataamiseen ja sen odotteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electroluxillakin tulee aika kärähtänyttä

Vierailija
10/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole

Nopeammin minä pressopannulla keitän aamukahvin kuin mitä sinulla menee Moccamasterin lataamiseen ja sen odotteluun.

Pressopannu on rasittava purkaa ja tiskata. Viikonloppuna keitän kyllä sillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se lasinen pulputtava kahvinkeitin?

Vierailija
12/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole

Nopeammin minä pressopannulla keitän aamukahvin kuin mitä sinulla menee Moccamasterin lataamiseen ja sen odotteluun.

Pressopannu on rasittava purkaa ja tiskata. Viikonloppuna keitän kyllä sillä

Vedän sisältä sen prässin ulos, huuhtelen kahvinporot hanan alla ja pistän tiskikoneeseen. Noin suunnilleen sata kertaa helpompaa ja nopeampaa kuin sen Moccamasterin purkaminen ja tiskaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pressopannu ja kaksi niitä on. Toinen isompi ja toinen 3 kupin. Kuumaa keitettyä vettä vain kahvipurujen päälle ja 5 minuuttia haudutetaan. Tulee kahvia, kuin pannulla keitettyä.

Vierailija
14/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Braun ainakin on ihan paska.

Braun on hyvä ja hintaa vain 60e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melitta, se peruskeitin, Easy.

Melitta Signature Deluxe. Siinä on ohjelmavalinta pienille alle neljän kupin satsille. Nopeampi kuin Moccamaster täydellä satsilla.

Vierailija
16/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko näillä Melittoilla semmoista pehmeetä ja aromikasta? Jos on jonkun mielestä joku keitin huono, niin vois myös vähän avata että millä tavalla

Vierailija
17/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkolaattori.

Vierailija
18/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole

Nopeammin minä pressopannulla keitän aamukahvin kuin mitä sinulla menee Moccamasterin lataamiseen ja sen odotteluun.

Pressopannu on rasittava purkaa ja tiskata. Viikonloppuna keitän kyllä sillä

Vedän sisältä sen prässin ulos, huuhtelen kahvinporot hanan alla ja pistän tiskikoneeseen. Noin suunnilleen sata kertaa helpompaa ja nopeampaa kuin sen Moccamasterin purkaminen ja tiskaaminen.

Työnnät kahvinporot viemäriin? Viemärin tukkeutumisen putsaukset eivät ole halpoja, ei taloyhtiössä eikä omassa talossakaan. Kun taloyhtiö saa selville tukkeuman aiheuttajan, lasku pamahtaa suoraan tukkijalle.

Vierailija
19/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melitta on surkein

Vierailija
20/56 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Moccamaster ja keitän aamuisin 2 - 3 kupillista hyvää kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi