Hyvä kahvinkeitin
Mikä olisi hyvä kahvinkeitin, millä onnistuu myös 2-3 kupin keitto? Ostin Moccamasterin, mutta pienen määrän jos keittää tulee liian laihaa tai liian kitkerää, jos lisää puruja.
Kommentit (56)
Itellä onnistuu Moccamasterilla kyllä, on tollainen vanha minun vanhemmilta saatu kyllä.
Halpa kahvista ei saa hyvää vaikka olisi millanen keitin.
Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole
Vierailija kirjoitti:
Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole
Nopeammin minä pressopannulla keitän aamukahvin kuin mitä sinulla menee Moccamasterin lataamiseen ja sen odotteluun.
Electroluxillakin tulee aika kärähtänyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole
Nopeammin minä pressopannulla keitän aamukahvin kuin mitä sinulla menee Moccamasterin lataamiseen ja sen odotteluun.
Pressopannu on rasittava purkaa ja tiskata. Viikonloppuna keitän kyllä sillä
Mikä on se lasinen pulputtava kahvinkeitin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole
Nopeammin minä pressopannulla keitän aamukahvin kuin mitä sinulla menee Moccamasterin lataamiseen ja sen odotteluun.
Pressopannu on rasittava purkaa ja tiskata. Viikonloppuna keitän kyllä sillä
Vedän sisältä sen prässin ulos, huuhtelen kahvinporot hanan alla ja pistän tiskikoneeseen. Noin suunnilleen sata kertaa helpompaa ja nopeampaa kuin sen Moccamasterin purkaminen ja tiskaaminen.
Minulla on pressopannu ja kaksi niitä on. Toinen isompi ja toinen 3 kupin. Kuumaa keitettyä vettä vain kahvipurujen päälle ja 5 minuuttia haudutetaan. Tulee kahvia, kuin pannulla keitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Braun ainakin on ihan paska.
Braun on hyvä ja hintaa vain 60e.
Vierailija kirjoitti:
Melitta, se peruskeitin, Easy.
Melitta Signature Deluxe. Siinä on ohjelmavalinta pienille alle neljän kupin satsille. Nopeampi kuin Moccamaster täydellä satsilla.
Tuleeko näillä Melittoilla semmoista pehmeetä ja aromikasta? Jos on jonkun mielestä joku keitin huono, niin vois myös vähän avata että millä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presso- ja mutteripannu on paras vaihtoehto, mutta ei ne mikään kiireisen aamun juttu ole
Nopeammin minä pressopannulla keitän aamukahvin kuin mitä sinulla menee Moccamasterin lataamiseen ja sen odotteluun.
Pressopannu on rasittava purkaa ja tiskata. Viikonloppuna keitän kyllä sillä
Vedän sisältä sen prässin ulos, huuhtelen kahvinporot hanan alla ja pistän tiskikoneeseen. Noin suunnilleen sata kertaa helpompaa ja nopeampaa kuin sen Moccamasterin purkaminen ja tiskaaminen.
Työnnät kahvinporot viemäriin? Viemärin tukkeutumisen putsaukset eivät ole halpoja, ei taloyhtiössä eikä omassa talossakaan. Kun taloyhtiö saa selville tukkeuman aiheuttajan, lasku pamahtaa suoraan tukkijalle.
Mulla on Moccamaster ja keitän aamuisin 2 - 3 kupillista hyvää kahvia.
Melitta, se peruskeitin, Easy.