Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friendzonetin miehen ja se kiukuttelee

Vierailija
22.05.2026 |

Eikö miehet arvosta naisten ystävyyttä? Me olimme (tai siis luulin olimme) ystävät kivan miehen kanssa. Eräs ulkopuolinen luuli että deittailemme, ja päätin sanoa suoraan miehelle kohteliaasti ja rennosti, että en ole siis kiinnostunut seurustelemaan kenenkään kanssa. Lisäsin että en ole kokenut että hän olisi minusta kiinnostunut tai että meillä olisi mitään flirttiä tai kemiaa. Miehen reaktio oli suuttua ja pahastua ja nyt en ole kuullut hänestä mitään kahteen viikkoon. Olettaako miehet että jos joku nainen on heille ystävällinen, niin hän haluaa seurustella tai seksiä, vaikka ei ole mitään sellaista kemiaa ilmassa? Eikö miehet myöskään arvosta naispuolisia ystäviä ollenkaan? Oliko hän vain sen takia minun kanssani, että alkaisin seurustella tai rupeaisin joksikin panokaveriksi? Miehet, selittäkää! Ettekö te tykkää naisista ystävinä. 

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen kanssa voi olla mies kaveri ilman että edes pikkuriikkinen parisuhteeseen liittyvä draama on ollut ensin.

Vierailija
122/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetamponi on vanhaa lautaslangia pyrkimyksenään dehumanisoida nainen pelkäksi pilluksi -> jos nainen ei anna miehelle pillua tätä ei ole olemassa. Miehelle on äärimmäinen egon loukkaus olla naisen kaveri ja ystävä eikä tätä r aiskaamalla alistava UROS. 

Sen voi sitten jokainen itse päätellä kuinka terve tällainen ajatusmaailma on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei ole mitään pelimiehiä, eikä heillä ole mitään käsitystä miten seksuaalinen vetovoima toimii.

Sen sijaan he roikkuvat nöyrinä milloin minkäkin naisen "kavereina" ja kuvittelevat että nainen jossakin vaiheessa kiinnostuisi heistä.

Siitä en ole aivan varma, että miten pitkälle naiset tarkoituksella roikuttavat tällaisia onnettomia tapauksia saadakseen huomiota ja ihailua silloin kun niitä kiinnostavia miehiä ei ole näpeissä.

Silloin joskus nuorenpana pelimiehenä vastaavalla tavalla roikotetut "naiskaverit" oli kyllä ihan kätsyjä. Naisethan pitää miehistä, joista muutkin naiset pitää,  joten saanti parani kummasti :D

Tuo perinteinen redpill-ohje friendzone:lle joutumisen kauheudesta ja saman tien kaveruuden lopettamisesta on enemmän näille epätoivoisille roikkuville luusereille tarkoitettu. 

Ymmärtäähän sen jos ei oma mieli (=inner game) toimi sen vertaa, että yksi nainen joka ei ole eses kiinnostunut susta on yht'äkkiä koko maailma.

Missä tahansa sosiaalisessa tilanteessa uusien settien avaaminen onnistuu paljon paremmin, jos muut naiset näkee sut juttelemassa naisille, joilla silminnähden on kivaa sun kanssa. Lisäksi kaverinaistten naiskaverit on jo suhteellisen lämpimiä liidejä valmiiksi :D.

Naisten välinen kilpailuhenkisyys on kerrassaan hurjaa ja väitän että keskinkertainen mies jolla on hyvännäköinen nainen mukana muuttuu saman tien kiinnostavaksi muiden naisten silmissä! xD

Teoriat, jotka kuvaa teinien elämää  eli iässä, jolloin oma identiteetti on hakusessa ja epävarmuudet jyllää, ei oo kovin hyviä aikuisten välisten suhteiden kuvauksissa. Siis ainakin, jos haluaa suhteen tervepäisem aikuisen kanssa, niin kaikki mustasukkaisuusdraamat ja muut pelit kannattaa kiertää kaukaa.

Tässä on kaksi kulmaa:

1. Ihan oikea, pitkä parisuhde elämänkumppanin kanssa. Ei tietenkään minkäänlaisia mustasukkaisuuspelejä tms. Tämä vaatii sen, että kumppani on valittu niin että se ei pelaa itse. Esimerkiksi ei ole narsistinen luusereita roikottava tapaus. Arvot kohdallaan, kyky rakastua ja sitoutua edelleen tallella ja luonne sellainen jonka kanssa on hyvä olla. Nettopositiivinen tapaus.

2. Seksuaalinen vetovoima. Tästä ei voi neuvotella eikä loihtia loogisen päättelyn avulla.

Tämä joko on tai ei ole ja tähän vaikuttavat asiat eivät aina edes kestä päivänvaloa tai ainakaan ole soveliaita kahvipöytäkeskusteluun. Minusta tähän vaikuttavat tekijät olisi kuitenkin erittäin hyvä tiedostaa. Muutoin elämänkumppaniksi päätyy se jännä, mutta juoppo ja narsistinen Make, kun se on just samanlainen kun oma isäkin oli.

Ilman tätä vetovoimaa ei myöskään päästä kohtaan 1.

Kumppanin valintaa ei pidä syyttää kumppanin narsismista ja juomisesta. katsopa kun kumpikin pidetään piilossa kunnes nainen on ns ansassa. OIkeasti kukaan ei ole ansassa, ellei häntä ole henkisellä ja fyysisellä väkivallalla alistettu. Siitähän nämä alustan keskenkasvuiset pojut haaveilee.

Aina voi jättää, lähteä, erota. Se pitää vain huolella suunnitella ja käyttää siihen viranomaisia avuksi, jos on väkivallan uhka.

Tuota olenkin pohtinut, että miten sellaisen luuseri-mieskaverin psyykeä voisi koittaa avata.

Ja väkivaltaiseen suhteeseen juuttunut nainen on aika hyvä analogia.

Suhteessa pysyminen on täysin vapaaehtoista ja oma päätös, milloin tahansa voi häippästä. Sen sijaan henkinen koukku voi olla todella kova kun välillä toiselta tulee tahallisia tai tahattomia  signaaleja jotka tyhmyyttäänn tulkitsee kiinnostukseksi. Vrt "Make on välillä aivan ihana ja meillä on ne hyvätkin hetket".

Ja alisteisessa asemassa oleva roikkuu helposti vuosikaupalla hyväksikäytettävänä itsetunto romuna.

Tätä ei naiset tajua, kun ne asiat joita mies tulkitsee kiinnostuksesi voi olla ihan normaaleja juttuja, joita naiset tekee toisilleen arjessa enempää miettimättä. Miehelle voi olla tosi harvinaista herkkua, eikä sen kiinnostuksen pohjana välttämättä ole muuta kuin ne ystävälliset eleet.

Miehet kylläkin saa tätä "harvinaista herkkua" osakseen jatkuvasti. Siis perus kohteliaisuus ja ystävällisyys kadulla, harrastuksissa, työpaikoilla, kouluissa jne.. Jostain syystä se muuttuu merkitykselliseksi ja epäsuoraksi kutsuksi seksiin vasta siinä vaiheessa kun tämä nainen sattuu olemaan miehen mielestä haluttavan näköinen. Joku mummo voi käyttäytyä identtisellä tavalla mutta mies ei koe sitä seksuaalisena lähestymisenä, koska häntä itseään ei kiinnosta.

Ehkä sen takia niillä miehillä jotka panee tilaisuuden tullen ketä ja mitä tahansa on harha että kaikki jostain syystä haluaa heitä. Kun ihmiset ovat vaan peruskohteliaita.

No tuohan se perus r aiskauksen dynamiikka on. Ihan sama mitä se toinen tekee, sanoo tai haluaa, kun itsellä jöpöttää niin tilanne on seksuaalinen. 

Vierailija
124/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen kanssa voi olla mies kaveri ilman että edes pikkuriikkinen parisuhteeseen liittyvä draama on ollut ensin.

No naiset kyllä voivat. Harmi juttu että miehiltä ilmeisesti puuttuu 99,99% aivoista.

Vierailija
125/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset kyllä voivat. Harmi juttu että miehiltä ilmeisesti puuttuu 99,99% aivoista.

Kuka nyt tuollaisen miesvihaajan kanssa ainakaan kaveri haluaisi olla.

Vierailija
126/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tasan yhden tällaisen tapauksen, aina sekoittaa normaalin ystävällisyyden kiinnostukseen ja saa kerta toisensa jälkeen pakit, luulisi että parikymmentä kertaa opettaisi mutta ei se vaan tajua.

Vierailija
127/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät halua naisia kavereiksi, uskokaa jo. Naisia siedetään vain seksioption vuoksi.

Vierailija
128/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen kokemus naisilla. On vain perus ystävällinen ja joku mies lyöttäytyy seuraan ystävällisenä, luullen että olet ystävällinen koska haluat häntä/hänet, ja sitten suuttuu kun ei saakaan seksiä/parisuhdetta kaverilliselta naiselta. Huom! Tätä tapahtuu vain jos mies on heti alkuun määrittänyt että nainen on viehättävä ja mies haluaa tältä jotain, epäviehättävät naiset harvoin pääsee edes kaveriksi tai saa osakseen ystävällistä kohtelua.

En ymmärrä mikä tämän tyyppisiä miehiä riivaa ja miksi heitä on niin paljon.

En näe itseäni mitenkään erityisen haluttavana parisuhde/seksi mielessä etteikö miehet löytäisi itselleen sopivampaa helposti. Olen sellainen paljon mollattu miesmäinen nainen (ei siis mikään pick me vaan kiukkuinen fe mak ko kuten palstaincel sanoisi). Mutta voi pojat, harrastan pöytäroolipelejä joten olen usein kokemattomien/yksinäisten/autististen nörttimiesten kanssa tekemisissä. Olen vain oma itseni, perusystävällinen/kohtelias, epäviehättävine/epänaisellisine tapoineni. Mutta en yksinkertaisesti saa pelata rauhassa.

Viimeisimmässä ryhmässä 2 vuoden sisällä 5 pelaajaa yllättäen lähestyi yksityisviestillä että he ovat ihastuneita ja kokevat että meillä on kemiaa. Voi v ttu! Jos pelaamme kerran viikossa ja postaamme meemejä ryhmächattiin niin meillä on yhtä paljon kemiaa kuin hänen ja muiden miespelaajien välillä. Olemme nettikavereita! Mutta se on olevinaan eri asia koska he tietävät minun olevan nainen. Sitä en voi peittää koska peliin kuuluu oleellisesti ryhmäpuhelun kautta kommunikointi.

He eivät yhtään ajattele miten vaikeaan tilanteeseen he minut asettavat kun joudun kertomaan että en koe samoin, enkä etsi seuraa, en varsinkaan peliporukoista koska tiedän että sellainen voi tuhota koko pelin. Ja sitten pitää vielä yrittää pehmentää iskua että ei tarvitse tuntea oloa kiusaantuneeksi, että voimme vielä pelata yhdessä ja olla kavereita. Silti se mies usein katoaa vähin äänin pelipöydästä. Se tuntuu aina kurjalta. Ikäänkuin olisin tälle suhteen/seksin velkaa tai se on minun syyni jos koko peli hajoaa käsiin. Sen lisäksi jää kaivelemaan että roikkuiko hän mukana vain minun takiani, oliko hän mukava vain saadakseen jotain, oliko ne kaikki hauskat pelihetket valetta kun siitä kaikesta on noin helppo luopua.

Homomiehet ja transmiehet ovat yleensä parempia kavereita. Homot siksi etteivät voi kiinnostua seksuaalisesti, trans siksi että tietävät omasta kokemuksesta miten inhottavaa seksuaalinen häirintä on joten eivät sitä tee.

Nörttimiehillä nyt vaan ei ole vientiä eikä tule koskaan olemaan, joten ongelma ei poistu ikinä

Kyllä on. Nörteillä itse asiassa on todella paljon vientiä. Mukavilla sellaisilla, siis. 

Eli sosiaalisimmilla ja komeimmilla, kuten aina. Mutta ei se minulta ole pois, olen luovuttanut naisten suhteen.

Mikä tässä on nyt niin yllättävää? Ihan kaikissa ihmisryhmissä sosiaaliset taidot ja ulkonäkö ovat ykköskriteerejä kumppanille niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Ei kenelläkään ole velvollisuutta kaivaa sitä hiljaisinta jostain kiven alta ja alkaa selvittämään, onko tässä nyt sopiva kumppani. Sekä ulkonäköä että sosiaalisuutta voi yrittää parantaa ja itsetietoisuus ylipäätään tekee jo ihmisestä viehättävämmän.

Eihän se yllättävää ole. En kuitenkaan aio tukea sellaista yhteiskuntaa, jossa olen hylkiö. Teen siis kaikkeni aiheuttaakseni haittaa yhteiskunnalle.

Tuo nyt on vain kusipäisyyttä. Ei ihme että sinun seurasi ei kelpaa muille. 

Sinä voisit aivan itse valita olla mukava ja hyvä muille, sitten sitä seuraakin alkaisi löytyä. Mutta itseruoskinta ilmeisesti on kivaa. 

Vierailija
129/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän hokija miehet ovat löytäneet tuon "tunnetamponi" sanan? Eikö juuri useat miehet kaipaisi sellaista antaen, että tosi moni tunnekuohunnassa tehty huono ja lopullinen päätös on miesten tekemiä, kun eivät osaa säädellä, käsitellä (yksin ja yhdessä) saati tunnistaa tunteitaan. 

Eipä siinä, jos se vuodattaminen ja tukena oleminen on molemminpuolista, niin sehän on tosi jees.

Hyvin monesti miehillä tuo tunneilmaisu on sen verran suuremman kynnyksen takana siihen liitetystä sosiaalisesta stigmasta johtuen.

Näissä tilanteissa hyvin monesti tämä jää kyllä toispuoleiseksi.

Aivan itse voi päättää olla avoimempi ja alkaa sitä harjoittelemaan. Minä tunnen useita miehiä joilla on hyvät tunnetaidot, heillä riittääkin sitten ystäviä sekä miehissä että naisissa. 

Vierailija
130/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen kokemus naisilla. On vain perus ystävällinen ja joku mies lyöttäytyy seuraan ystävällisenä, luullen että olet ystävällinen koska haluat häntä/hänet, ja sitten suuttuu kun ei saakaan seksiä/parisuhdetta kaverilliselta naiselta. Huom! Tätä tapahtuu vain jos mies on heti alkuun määrittänyt että nainen on viehättävä ja mies haluaa tältä jotain, epäviehättävät naiset harvoin pääsee edes kaveriksi tai saa osakseen ystävällistä kohtelua.

En ymmärrä mikä tämän tyyppisiä miehiä riivaa ja miksi heitä on niin paljon.

En näe itseäni mitenkään erityisen haluttavana parisuhde/seksi mielessä etteikö miehet löytäisi itselleen sopivampaa helposti. Olen sellainen paljon mollattu miesmäinen nainen (ei siis mikään pick me vaan kiukkuinen fe mak ko kuten palstaincel sanoisi). Mutta voi pojat, harrastan pöytäroolipelejä joten olen usein kokemattomien/yksinäisten/autististen nörttimiesten kanssa tekemisissä. Olen vain oma itseni, perusystävällinen/kohtelias, epäviehättävine/epänaisellisine tapoineni. Mutta en yksinkertaisesti saa pelata rauhassa.

Viimeisimmässä ryhmässä 2 vuoden sisällä 5 pelaajaa yllättäen lähestyi yksityisviestillä että he ovat ihastuneita ja kokevat että meillä on kemiaa. Voi v ttu! Jos pelaamme kerran viikossa ja postaamme meemejä ryhmächattiin niin meillä on yhtä paljon kemiaa kuin hänen ja muiden miespelaajien välillä. Olemme nettikavereita! Mutta se on olevinaan eri asia koska he tietävät minun olevan nainen. Sitä en voi peittää koska peliin kuuluu oleellisesti ryhmäpuhelun kautta kommunikointi.

He eivät yhtään ajattele miten vaikeaan tilanteeseen he minut asettavat kun joudun kertomaan että en koe samoin, enkä etsi seuraa, en varsinkaan peliporukoista koska tiedän että sellainen voi tuhota koko pelin. Ja sitten pitää vielä yrittää pehmentää iskua että ei tarvitse tuntea oloa kiusaantuneeksi, että voimme vielä pelata yhdessä ja olla kavereita. Silti se mies usein katoaa vähin äänin pelipöydästä. Se tuntuu aina kurjalta. Ikäänkuin olisin tälle suhteen/seksin velkaa tai se on minun syyni jos koko peli hajoaa käsiin. Sen lisäksi jää kaivelemaan että roikkuiko hän mukana vain minun takiani, oliko hän mukava vain saadakseen jotain, oliko ne kaikki hauskat pelihetket valetta kun siitä kaikesta on noin helppo luopua.

Homomiehet ja transmiehet ovat yleensä parempia kavereita. Homot siksi etteivät voi kiinnostua seksuaalisesti, trans siksi että tietävät omasta kokemuksesta miten inhottavaa seksuaalinen häirintä on joten eivät sitä tee.

Nörttimiehillä nyt vaan ei ole vientiä eikä tule koskaan olemaan, joten ongelma ei poistu ikinä

Kyllä on. Nörteillä itse asiassa on todella paljon vientiä. Mukavilla sellaisilla, siis. 

Eli sosiaalisimmilla ja komeimmilla, kuten aina. Mutta ei se minulta ole pois, olen luovuttanut naisten suhteen.

Mikä tässä on nyt niin yllättävää? Ihan kaikissa ihmisryhmissä sosiaaliset taidot ja ulkonäkö ovat ykköskriteerejä kumppanille niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Ei kenelläkään ole velvollisuutta kaivaa sitä hiljaisinta jostain kiven alta ja alkaa selvittämään, onko tässä nyt sopiva kumppani. Sekä ulkonäköä että sosiaalisuutta voi yrittää parantaa ja itsetietoisuus ylipäätään tekee jo ihmisestä viehättävämmän.

Eihän se yllättävää ole. En kuitenkaan aio tukea sellaista yhteiskuntaa, jossa olen hylkiö. Teen siis kaikkeni aiheuttaakseni haittaa yhteiskunnalle.

Tuo nyt on vain kusipäisyyttä. Ei ihme että sinun seurasi ei kelpaa muille. 

Sinä voisit aivan itse valita olla mukava ja hyvä muille, sitten sitä seuraakin alkaisi löytyä. Mutta itseruoskinta ilmeisesti on kivaa. 

Juu kiva tehdä pyyteettömästi kaikkien hyväksi kaikkea kivaa, ja jäädä silti osattomaksi. Tosi hienoa hei

Vierailija
131/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän hokija miehet ovat löytäneet tuon "tunnetamponi" sanan? Eikö juuri useat miehet kaipaisi sellaista antaen, että tosi moni tunnekuohunnassa tehty huono ja lopullinen päätös on miesten tekemiä, kun eivät osaa säädellä, käsitellä (yksin ja yhdessä) saati tunnistaa tunteitaan. 

Eipä siinä, jos se vuodattaminen ja tukena oleminen on molemminpuolista, niin sehän on tosi jees.

Hyvin monesti miehillä tuo tunneilmaisu on sen verran suuremman kynnyksen takana siihen liitetystä sosiaalisesta stigmasta johtuen.

Näissä tilanteissa hyvin monesti tämä jää kyllä toispuoleiseksi.

Se stigma on kyllä miesten omassa päässä ja maksimissaan sellaisten miesten kesken jotka elävät sellaisessa toksisuudessa että ainoa tapa olla on vittuilla jopa niille lähimmille ihmisille. Jos he eivät avaudu sen takia naisystävälle niin ihan oma vika. Naisetkaan eivät yleensä avaudu miehille tai ihmisille yleensäkään jotka ovat emotionaalisesti niin lukossa etteivät osaa edes puhua syvällisiä. Siinä on aivan valtava riski että se mies vähättelee, nauraa, pilkkaa "naisten höpötyksiä". Kuka sellaiselle haluaa kertoa yhtään mitään? Joten ei todellakaan jää yksipuoliseksi, nainen ei puhu sille miehelle mitään vaan menee mieluummin vaikka naispuoleiselle ystävälle hakemaan sitä tukea.

Vierailija
132/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En johdattanut harhaan. Olin hänelle samanlainen kuin muillekin ystävilleni. Sitä minä tässä ihmettelen, että luulevatko miehet useinkin, että jos nainen on heidän kanssaan ystävällinen ja rento, mutta ei ole mitään pitkiä katseita tai punastelua tai jännitystä saati jotain koskettelua tai flirttailevia puheita, niin nainen on silti kiinnostunut? Sekoitatteko te omat haaveenne ja realistisen todellisuuden?

Eivät luule. 

Vierailija
133/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tasan yhden tällaisen tapauksen, aina sekoittaa normaalin ystävällisyyden kiinnostukseen ja saa kerta toisensa jälkeen pakit, luulisi että parikymmentä kertaa opettaisi mutta ei se vaan tajua.

Kuulostaa jonkinlaiselta läheisriippuvuudelta, varhaislapauuden kiintymyssuhde traumalta. Pikkulapset saattaa kiintyä aikuiseen tuolla tavalla, seurata vaikka opettajaa kuin perskärpänen koska kokee tämän turvallisena ja ehkä ihaileekin. Aikuiset tosiaan ovat jo oppineet siitä eroon. Eivät ripustaudu muihin epätoivoisesti kaveri- tai parisuhdemielessä vaatien kaikkea näiden aikaa itselleen ja vastavuoroista epäterveen intensiivistä omistautuneisuutta, 100% varmuudella karkoittaen nämä tiehensä. Siis tervepäiset aikuiset ei toimi noin. Kieroon kasvanut voi.

Vierailija
134/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En johdattanut harhaan. Olin hänelle samanlainen kuin muillekin ystävilleni. Sitä minä tässä ihmettelen, että luulevatko miehet useinkin, että jos nainen on heidän kanssaan ystävällinen ja rento, mutta ei ole mitään pitkiä katseita tai punastelua tai jännitystä saati jotain koskettelua tai flirttailevia puheita, niin nainen on silti kiinnostunut? Sekoitatteko te omat haaveenne ja realistisen todellisuuden?

Eivät luule. 

Mikä järki siis kokeilla naista joka ei selvästi ole kiinnostunut sillä tavalla? Miksi järjestelmällisesti pilata kaikki ystävyydet sillä että lähtee mukaan vain parisuhdemielessä vaikka tietää jo valmiiksi että tämäkään nainen ei oikeasti ole millään tavalla sopiva parisuhteeseen juuri sinun kanssa? Joku mies huutaa tähän vastaukseksi mahdollisuuden silti seksiin, mutta mikä on oikeasti se onnistumisprosentti? Varmaan lähempänä nollaa. Tuollainen käytös on nimittäin todella luotaantyöntävää.

Vierailija
135/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käyttäydy noin. Mikäli kuvaamasi tilanne on todellinen olet vahingossa "ystävystynyt" kilttimiehen kanssa. Tämä kehityksessä teinipojaksi jäänyt vässykkä kuvitteli voivansa luikerrella petiisi palkkioksi hyvää käytöstä vastaan. 

Vierailija
136/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ystävän voi friendzonettaa? Mies itse tässä yritti fuckzonettaa sinua.

Minkälaista suomenkieltä tämä on? 

Vierailija
137/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ystävän voi friendzonettaa? Mies itse tässä yritti fuckzonettaa sinua.

Minkälaista suomenkieltä tämä on? 

Internet slang. Olet internetissä. Totu tai kys.

Vierailija
138/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla niin sekaisin että annat ympäristöön ristiriitaisia viestejä.

Vierailija
139/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua naisia kavereiksi, uskokaa jo. Naisia siedetään vain seksioption vuoksi.

Ahaa, laitatko päähäsi vaikka keltaisen hikinauhan jotta tunnistamme sinut kaukaa jatkossa. Älä feikkaa olevasi muuta kuin olet, kiitos.

Vierailija
140/200 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla niin sekaisin että annat ympäristöön ristiriitaisia viestejä.

Ystävällisyys ei ole parittelukutsu. Perseensä naamasi eteen levittäminen on. Tässä ei ole mitään ristiriitaista kuin sinun psykooseissasi.

Jotain apua näille sekopäämiehille tarvittaisiin. Kemiallinen kastraatio? Mielialalääkitys? Auttakaa nyt joku näitä parkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi