Aurinkorasva kasvoille joka ei rullaudu pois (spf50)
Eli nämä paksummat aurinkovoiteet alkaa rullautumaan, nyt esim käytössä La Roche Posayn joku dry touch mattifying tms joka ainakin tekee näin. Paras on ollut tuon saman merkin kehuttu uv mune invisible fluid joka onkin ihan siedettävä, ei juurikaan rullaudu, mutta kirvelee silmiä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä kun joltain akalta rullautuu pärstästä voide😆🤣
Haaveeksi taitaa sinulle jäädä päästä niin lähelle naista :)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin taasen nähdä tuon ap:n mainitseman tilanteen, eli että kasvot rullautuvat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin taasen nähdä tuon ap:n mainitseman tilanteen, eli että kasvot rullautuvat pois.
Itseasiassahan tuossa puhun kasvoista jotka ei rullaudu pois?
Ei aurinkovoidetta voi laittaa lähellekään silmiä.
Korealaiset toimivat minulla parhaiten, lisäksi antavat hieman peittävyyttä suurin osa.
Suosittelen kokeilemaan, esim. Yeppo myy netissäkin.
PATYKA Sun Cream Face. Jos spf 30 riittäisi, niin vaihtoehtoja alkaa olla todella paljon.
Garnierin "voide" jossa hyaluronihappoa. On tosi juoksevaa, imeytyy hyvin ja kosteuttaa. On spf 50
Vierailija kirjoitti:
Ei aurinkovoidetta voi laittaa lähellekään silmiä.
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Korealaiset toimivat minulla parhaiten, lisäksi antavat hieman peittävyyttä suurin osa.
Voitko suositella jotain tiettyjä, tai mitä itse käytät? Tarkoittaako peittävyys että ovat siis värillisiä, yleensä aurinkorasvojen värivaihtoehdot on aika tummia/oransseja ainakin mun ihonsävylle.
Vierailija kirjoitti:
Garnierin "voide" jossa hyaluronihappoa. On tosi juoksevaa, imeytyy hyvin ja kosteuttaa. On spf 50
Se on sama tuote kuin toi La Roche Posayn fluid ja sekin kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
PATYKA Sun Cream Face. Jos spf 30 riittäisi, niin vaihtoehtoja alkaa olla todella paljon.
Joo, pitää olla toi spf50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, ei mulla vaan.. miten niin "sama tuote"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko suositella jotain tiettyjä, tai mitä itse käytät? Tarkoittaako peittävyys että ovat siis värillisiä, yleensä aurinkorasvojen värivaihtoehdot on aika tummia/oransseja ainakin mun ihonsävylle.
Korealaisten sarjojen värilliset päivävoiteet sisältävät aina spf 50 suojan ja niissä on hyvinkin vaaleita sävyjä. Aasialaiset naiset tahtovat mahdollisimman maidonvalkoisen hipiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, ei mulla vaan.. miten niin "sama tuote"?
Niissä on sama inci.
Selaile kotimaisten Korea-kosmetiikka verkkokauppojen tarjontaa eli Bearel ja Yeppo.
Nivella on SPF 50 kasvovoide, joka on hyvä.
Onkohan mahdollista, että aurinkovoidetta käytetään tietyn ajan ulkoillessa, jonka jälkeen pitää laittaa uusi kerros tai laittaa kasvot uudelleen (pesu, kuivaus ja uutta). Liika pesu tosin kuivattaa. Auringossa ei kannata oleilla välttämättä, ellei tosiaan iho kestä sen. Hyvin vaaleaihoisilla ei kauheasti iho tykkää. Saati silmät.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ap kyllä puhui kasvoista, jotka rullautuu.