Friendzonetin miehen ja se kiukuttelee
Eikö miehet arvosta naisten ystävyyttä? Me olimme (tai siis luulin olimme) ystävät kivan miehen kanssa. Eräs ulkopuolinen luuli että deittailemme, ja päätin sanoa suoraan miehelle kohteliaasti ja rennosti, että en ole siis kiinnostunut seurustelemaan kenenkään kanssa. Lisäsin että en ole kokenut että hän olisi minusta kiinnostunut tai että meillä olisi mitään flirttiä tai kemiaa. Miehen reaktio oli suuttua ja pahastua ja nyt en ole kuullut hänestä mitään kahteen viikkoon. Olettaako miehet että jos joku nainen on heille ystävällinen, niin hän haluaa seurustella tai seksiä, vaikka ei ole mitään sellaista kemiaa ilmassa? Eikö miehet myöskään arvosta naispuolisia ystäviä ollenkaan? Oliko hän vain sen takia minun kanssani, että alkaisin seurustella tai rupeaisin joksikin panokaveriksi? Miehet, selittäkää! Ettekö te tykkää naisista ystävinä.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi olla kahdenkeskisiä ystävyyksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. En ole koskaan uskonut sellaisen toimivuuteen. Siinähän ne tunteet juuri syntyvät kun kahdestaan avaudutaan toisilleen, tehdään asioita yhdessä ym. Miksi jotkut naiset niin hyväuskoisesti luulee, että se toimii? Jos nainen on yhtään hyvännäköinen, niin mies ajattelee ja toivoo aina seksiä. Se on ihan luonnollista. Ei sitä seksuaalisuutta voi kytkeä pois. Tuollaiset ystävyydet voivat olla haitaksikin jos kumpikin ovat sinkkuja ja etsii vakavaa parisuhdetta. Jotkut kaveriporukat ja ystäväpariskunnat vielä ymmärrän. Mielestäni friendzonettaminen on tosi alentava ajatus ja asetelma. En ihmettele, että miehet suuttuvat tuosta. Toisaalta, he ovat itse ajautuneet siihen tilanteeseen.
No kun kaikilla ei toimi seksuaalisuus niin, että jos vaan yhdessä tehdään juttuja ja avaudutaan toisille, niin siitä heräis jotain seksuaalisia tunteita. Ei vaan herää naisilla ainakaan. Se fyysinen kemia on ihan oma juttunsa.
Mulla (nainen) on pari miespuolista ystävää ja uskon kyllä, että jos ehdottaisin seksiä, niin molemmat olis ihan onnessaan mukana (erikseen ei yhdessä), mutta kun mua ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Uskon että kumpikin saa myös ystävyydestä ihan riittävästi, että jaksavat mun seuraa eivätkä vaan odottele jotain pillua. En pysty uskomaan, että sen eteen jaksaisivat nähdä niin paljon vaivaa tyhjän takia kun muualta vois onnistaa.
Ehkä tuolla ap:n ex-ystävällä oli niitä syvempiäkin tunteita mukana, niin sitten piti laittaa tilanne jäähylle.
Yllättyisit jos tietäisit miten pitkälle monet miehet ovat valmiit menemään pesää saadakseen. Zen-buddhalaiset ovat reiälle pääsyä kärkkyvään mieheen verrattuna kärsimättömiä hötkyilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi olla kahdenkeskisiä ystävyyksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. En ole koskaan uskonut sellaisen toimivuuteen. Siinähän ne tunteet juuri syntyvät kun kahdestaan avaudutaan toisilleen, tehdään asioita yhdessä ym. Miksi jotkut naiset niin hyväuskoisesti luulee, että se toimii? Jos nainen on yhtään hyvännäköinen, niin mies ajattelee ja toivoo aina seksiä. Se on ihan luonnollista. Ei sitä seksuaalisuutta voi kytkeä pois. Tuollaiset ystävyydet voivat olla haitaksikin jos kumpikin ovat sinkkuja ja etsii vakavaa parisuhdetta. Jotkut kaveriporukat ja ystäväpariskunnat vielä ymmärrän. Mielestäni friendzonettaminen on tosi alentava ajatus ja asetelma. En ihmettele, että miehet suuttuvat tuosta. Toisaalta, he ovat itse ajautuneet siihen tilanteeseen.
No kun kaikilla ei toimi seksuaalisuus niin, että jos vaan yhdessä tehdään juttuja ja avaudutaan toisille, niin siitä heräis jotain seksuaalisia tunteita. Ei vaan herää naisilla ainakaan. Se fyysinen kemia on ihan oma juttunsa.
Mulla (nainen) on pari miespuolista ystävää ja uskon kyllä, että jos ehdottaisin seksiä, niin molemmat olis ihan onnessaan mukana (erikseen ei yhdessä), mutta kun mua ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Uskon että kumpikin saa myös ystävyydestä ihan riittävästi, että jaksavat mun seuraa eivätkä vaan odottele jotain pillua. En pysty uskomaan, että sen eteen jaksaisivat nähdä niin paljon vaivaa tyhjän takia kun muualta vois onnistaa.
Ehkä tuolla ap:n ex-ystävällä oli niitä syvempiäkin tunteita mukana, niin sitten piti laittaa tilanne jäähylle.
Yllättyisit jos tietäisit miten pitkälle monet miehet ovat valmiit menemään pesää saadakseen. Zen-buddhalaiset ovat reiälle pääsyä kärkkyvään mieheen verrattuna kärsimättömiä hötkyilijöitä.
Mutta miksi hakata päätä samaan seinään vuodesta tai jopa vuosikymmenestä toiseen, kun saman energian saisi käytettyä tehokkaammin jossain muualla. Jos siis se pillun saaminen olis se ykkösjuttu elämässä. Siis pointti on, että eivät vonkaa tai yritä iskeä, vaan ovat ihan vaan kavereita.
Ennemmin uskon, että seksi olsis kiva bonus, ei sanois ei jos olis tarjolla, mutta ei niin tärkee juttu, että sen takia viitsisi nähdä vaivaa. Elämässä on muutakin hyvää. Ainakin näin sen perusteella, miten ihmiset käyttää aikaansa.
Jos se pillu olis niin tärkee, sen takia nimenomaan tehtäis jotain päämäärätietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla ystävä kenenkään sellaisen kanssa, joka edes ajatuksissaan haluaisi panna minua. Tuollaiset tunteet voivat olla myös molemminpuolisia, vaikka asiasta ei koskaan sanottaisi ääneen. On paljon helpompaa, selvempää ja rehellisempää näin.
Miten pääset muiden pään sisään ja tiedät mitä siellä liikkuu? Mistäpä sitä tietää, mitä ihminen mielessään ajattelee. Ei tällaisia ajatuksia välttämättä ilmaista mitenkään, varsinkin jos on selvää, että sitä toista ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En johdattanut harhaan. Olin hänelle samanlainen kuin muillekin ystävilleni. Sitä minä tässä ihmettelen, että luulevatko miehet useinkin, että jos nainen on heidän kanssaan ystävällinen ja rento, mutta ei ole mitään pitkiä katseita tai punastelua tai jännitystä saati jotain koskettelua tai flirttailevia puheita, niin nainen on silti kiinnostunut? Sekoitatteko te omat haaveenne ja realistisen todellisuuden?
Joillekin miehille jo pelkkä hymy on lupaus parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa, että naiset inhoavat seksiä miesten kanssa.
Niinkö? Miten se sen todistaa? Kerro toki ihan omin sanoin.
Käytät kyllä sellaista kieltä jo sanalla ''friendzonetin'', että implikoit välillänne olleen jotain muutakin kuin ystävyyttä. Tiesit siis miehen tunteista sinua kohtaan ja johdattelit häntä ja nyt ihmettelet, että miksi mies lopetti kultaisena noutajana toimimisen, kun sanoit asian suoraan?
Mies halusi kanssasi enemmän ja sinä et. Minusta tuossa tapauksessa mies teki aivan oikein ja vetäytyi. Eihän tuossa tilanteessa tee muuta kuin kiduta itseään.
Ei kaveria voi ''friendzonettaa''. Vain sellaisen ihmisen voi, jolla on romanttisia tunteita sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen kokemus naisilla. On vain perus ystävällinen ja joku mies lyöttäytyy seuraan ystävällisenä, luullen että olet ystävällinen koska haluat häntä/hänet, ja sitten suuttuu kun ei saakaan seksiä/parisuhdetta kaverilliselta naiselta. Huom! Tätä tapahtuu vain jos mies on heti alkuun määrittänyt että nainen on viehättävä ja mies haluaa tältä jotain, epäviehättävät naiset harvoin pääsee edes kaveriksi tai saa osakseen ystävällistä kohtelua.
En ymmärrä mikä tämän tyyppisiä miehiä riivaa ja miksi heitä on niin paljon.
En näe itseäni mitenkään erityisen haluttavana parisuhde/seksi mielessä etteikö miehet löytäisi itselleen sopivampaa helposti. Olen sellainen paljon mollattu miesmäinen nainen (ei siis mikään pick me vaan kiukkuinen fe mak ko kuten palstaincel sanoisi). Mutta voi pojat, harrastan pöytäroolipelejä joten olen usein kokemattomien/yksinäisten/autististen nörttimiesten kanssa tekemisissä. Olen vain oma itseni, perusystävällinen/kohtelias, epäviehättävine/epänaisellisine tapoineni. Mutta en yksinkertaisesti saa pelata rauhassa.
Viimeisimmässä ryhmässä 2 vuoden sisällä 5 pelaajaa yllättäen lähestyi yksityisviestillä että he ovat ihastuneita ja kokevat että meillä on kemiaa. Voi v ttu! Jos pelaamme kerran viikossa ja postaamme meemejä ryhmächattiin niin meillä on yhtä paljon kemiaa kuin hänen ja muiden miespelaajien välillä. Olemme nettikavereita! Mutta se on olevinaan eri asia koska he tietävät minun olevan nainen. Sitä en voi peittää koska peliin kuuluu oleellisesti ryhmäpuhelun kautta kommunikointi.
He eivät yhtään ajattele miten vaikeaan tilanteeseen he minut asettavat kun joudun kertomaan että en koe samoin, enkä etsi seuraa, en varsinkaan peliporukoista koska tiedän että sellainen voi tuhota koko pelin. Ja sitten pitää vielä yrittää pehmentää iskua että ei tarvitse tuntea oloa kiusaantuneeksi, että voimme vielä pelata yhdessä ja olla kavereita. Silti se mies usein katoaa vähin äänin pelipöydästä. Se tuntuu aina kurjalta. Ikäänkuin olisin tälle suhteen/seksin velkaa tai se on minun syyni jos koko peli hajoaa käsiin. Sen lisäksi jää kaivelemaan että roikkuiko hän mukana vain minun takiani, oliko hän mukava vain saadakseen jotain, oliko ne kaikki hauskat pelihetket valetta kun siitä kaikesta on noin helppo luopua.
Homomiehet ja transmiehet ovat yleensä parempia kavereita. Homot siksi etteivät voi kiinnostua seksuaalisesti, trans siksi että tietävät omasta kokemuksesta miten inhottavaa seksuaalinen häirintä on joten eivät sitä tee.Nörttimiehillä nyt vaan ei ole vientiä eikä tule koskaan olemaan, joten ongelma ei poistu ikinä
Paskaa. Nörtit opiskelevat ja saavat hyväpalkkaisen duunin ja vaimon ja perheen, kunhan vaan uskaltavat puhua naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen kokemus naisilla. On vain perus ystävällinen ja joku mies lyöttäytyy seuraan ystävällisenä, luullen että olet ystävällinen koska haluat häntä/hänet, ja sitten suuttuu kun ei saakaan seksiä/parisuhdetta kaverilliselta naiselta. Huom! Tätä tapahtuu vain jos mies on heti alkuun määrittänyt että nainen on viehättävä ja mies haluaa tältä jotain, epäviehättävät naiset harvoin pääsee edes kaveriksi tai saa osakseen ystävällistä kohtelua.
En näe itseäni mitenkään erityisen haluttavana parisuhde/seksi mielessä etteikö miehet löytäisi itselleen sopivampaa helposti. Olen sellainen paljon mollattu miesmäinen nainen (ei siis mikään pick me vaan kiukkuinen fe mak ko kuten palstaincel sanoisi). Mutta voi pojat, harrastan pöytäroolipelejä joten olen usein kokemattomien/yksinäisten/autististen nörttimiesten kanssa tekemisissä. Olen vain oma itseni, perusystävällinen/kohtelias, epäviehättävine/epänaisellisine tapoineni. Mutta en yksinkertaisesti saa pelata rauhassa.
Viimeisimmässä ryhmässä 2 vuoden sisällä 5 pelaajaa yllättäen lähestyi yksityisviestillä että he ovat ihastuneita ja kokevat että meillä on kemiaa. Voi v ttu! Jos pelaamme kerran viikossa ja postaamme meemejä ryhmächattiin niin meillä on yhtä paljon kemiaa kuin hänen ja muiden miespelaajien välillä. Olemme nettikavereita! Mutta se on olevinaan eri asia koska he tietävät minun olevan nainen. Sitä en voi peittää koska peliin kuuluu oleellisesti ryhmäpuhelun kautta kommunikointi.
He eivät yhtään ajattele miten vaikeaan tilanteeseen he minut asettavat kun joudun kertomaan että en koe samoin, enkä etsi seuraa, en varsinkaan peliporukoista koska tiedän että sellainen voi tuhota koko pelin. Ja sitten pitää vielä yrittää pehmentää iskua että ei tarvitse tuntea oloa kiusaantuneeksi, että voimme vielä pelata yhdessä ja olla kavereita. Silti se mies usein katoaa vähin äänin pelipöydästä. Se tuntuu aina kurjalta. Ikäänkuin olisin tälle suhteen/seksin velkaa tai se on minun syyni jos koko peli hajoaa käsiin. Sen lisäksi jää kaivelemaan että roikkuiko hän mukana vain minun takiani, oliko hän mukava vain saadakseen jotain, oliko ne kaikki hauskat pelihetket valetta kun siitä kaikesta on noin helppo luopua.
Homomiehet ja transmiehet ovat yleensä parempia kavereita. Homot siksi etteivät voi kiinnostua seksuaalisesti, trans siksi että tietävät omasta kokemuksesta miten inhottavaa seksuaalinen häirintä on joten eivät sitä tee.Nörttimiehillä nyt vaan ei ole vientiä eikä tule koskaan olemaan, joten ongelma ei poistu ikinä
Kyllä on. Nörteillä itse asiassa on todella paljon vientiä. Mukavilla sellaisilla, siis.
Eli sosiaalisimmilla ja komeimmilla, kuten aina. Mutta ei se minulta ole pois, olen luovuttanut naisten suhteen.
Mikä tässä on nyt niin yllättävää? Ihan kaikissa ihmisryhmissä sosiaaliset taidot ja ulkonäkö ovat ykköskriteerejä kumppanille niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Ei kenelläkään ole velvollisuutta kaivaa sitä hiljaisinta jostain kiven alta ja alkaa selvittämään, onko tässä nyt sopiva kumppani. Sekä ulkonäköä että sosiaalisuutta voi yrittää parantaa ja itsetietoisuus ylipäätään tekee jo ihmisestä viehättävämmän.
Eihän se yllättävää ole. En kuitenkaan aio tukea sellaista yhteiskuntaa, jossa olen hylkiö. Teen siis kaikkeni aiheuttaakseni haittaa yhteiskunnalle.
Heh. Sä et ole yksin, koska olet nörtti vaan koska olet kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Nörteillä itse asiassa on todella paljon vientiä. Mukavilla sellaisilla, siis.
Eli sosiaalisimmilla ja komeimmilla, kuten aina. Mutta ei se minulta ole pois, olen luovuttanut naisten suhteen.
Mikä tässä on nyt niin yllättävää? Ihan kaikissa ihmisryhmissä sosiaaliset taidot ja ulkonäkö ovat ykköskriteerejä kumppanille niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Ei kenelläkään ole velvollisuutta kaivaa sitä hiljaisinta jostain kiven alta ja alkaa selvittämään, onko tässä nyt sopiva kumppani. Sekä ulkonäköä että sosiaalisuutta voi yrittää parantaa ja itsetietoisuus ylipäätään tekee jo ihmisestä viehättävämmän.
Eihän se yllättävää ole. En kuitenkaan aio tukea sellaista yhteiskuntaa, jossa olen hylkiö. Teen siis kaikkeni aiheuttaakseni haittaa yhteiskunnalle.
Tuo nyt on vain kusipäisyyttä. Ei ihme että sinun seurasi ei kelpaa muille.
Sinä voisit aivan itse valita olla mukava ja hyvä muille, sitten sitä seuraakin alkaisi löytyä. Mutta itseruoskinta ilmeisesti on kivaa.
Juu kiva tehdä pyyteettömästi kaikkien hyväksi kaikkea kivaa, ja jäädä silti osattomaksi. Tosi hienoa hei
Ethän sä tee mitään pyyteettömästi jos kitiset osattomaksi jäämisestä.
Vihje: ihmiset näkee sun läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ystävän voi friendzonettaa? Mies itse tässä yritti fuckzonettaa sinua.
Minkälaista suomenkieltä tämä on?
Internet slang. Olet internetissä. Totu tai kys.
Ymmärräthän, että sinäkin voisit valita olla muille mukava ihminen, ja sitä kautta arvostettu ja pidetty.
Kukaan ei rakasta sinua anonyymiteetin takana vaikka esittäisit pyhimystä.
Et siis ymmärrä, mitä sana "pyyteetön" tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies halusi sinulta vain seksiä ja nyt suuttunut koska luulee olevansa oikeutettu panemaan sinua. Et tarvitse tuollaista kaveria.
No ei halunnut, sehän oli ihastunut ja se sai pakit. Ihan normaalia loukkaantua tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei ole mitään pelimiehiä, eikä heillä ole mitään käsitystä miten seksuaalinen vetovoima toimii.
Sen sijaan he roikkuvat nöyrinä milloin minkäkin naisen "kavereina" ja kuvittelevat että nainen jossakin vaiheessa kiinnostuisi heistä.
Siitä en ole aivan varma, että miten pitkälle naiset tarkoituksella roikuttavat tällaisia onnettomia tapauksia saadakseen huomiota ja ihailua silloin kun niitä kiinnostavia miehiä ei ole näpeissä.
Silloin joskus nuorenpana pelimiehenä vastaavalla tavalla roikotetut "naiskaverit" oli kyllä ihan kätsyjä. Naisethan pitää miehistä, joista muutkin naiset pitää, joten saanti parani kummasti :D
Tuo perinteinen redpill-ohje friendzone:lle joutumisen kauheudesta ja saman tien kaveruuden lopettamisesta on enemmän näille epätoivoisille roikkuville luusereille tarkoitettu.
Ymmärtäähän sen jos ei oma mieli (=inner game) toimi sen vertaa, että yksi nainen joka ei ole eses kiinnostunut susta on yht'äkkiä koko maailma.
Missä tahansa sosiaalisessa tilanteessa uusien settien avaaminen onnistuu paljon paremmin, jos muut naiset näkee sut juttelemassa naisille, joilla silminnähden on kivaa sun kanssa. Lisäksi kaverinaistten naiskaverit on jo suhteellisen lämpimiä liidejä valmiiksi :D.
Naisten välinen kilpailuhenkisyys on kerrassaan hurjaa ja väitän että keskinkertainen mies jolla on hyvännäköinen nainen mukana muuttuu saman tien kiinnostavaksi muiden naisten silmissä! xD
Hoh hoh,kyllä yksikin älykkömies kerran baarissa viihdytti kokonaista naislaumaa opiskelijaporukassa mutta kun yritti tehdä fyysistä kontaktia yhteen sai heti pakitusta.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella sielujeni silmin minkälaista olisi, jos antaisi itsensä tulla henkisesti kastroidoituiksi ja jatkaisin friendzonetuksen jälkeen jonain kaverina olemisesta. :D
Akka kävisi panemassa jotain jännistä ja kun tämä dumbbaisi sen, niin tulisi minun luokseni ruikuttamaan ja kälättämään henkistä traumaansa. Varmaan vielä joku sä olet kuin veli mulle ja sä upea ihminen kyllä sä jonkun vielä löydä tms paskaa :D.
Ei mene yksi yhteen, mutta tuo jotenkin kolahtaa, että olen aikanaan "mukavana ja luotettavana miehenä" tutustunut moniin viehättäviin naisiin, joista osaan ihastunutkin. Ainakin joillekin lienen ollut se paras tyyppi, ja ehkä jossakin kuvitteellisessa rankingissa kakkossijalla miehistä heille, mutta kuitenkin eri kategoriassa kuin se, josta he hakevat seurustelu- tai elämänkumppania, eli en ole siirtynyt ykköspaikalle, vaikkei siinä olisi ollutkaan ketään. Ei sillä, että olisin kenen tahansa ystävänaisen kumppaniksi halunnutkaan, mutta olen varmaan ollut juuri kuin veli ja upea ihminen heidän elämissään, mies jolle he avautuivat miesongelmistaan. Tämä on kuitenkin elämää ja kannattaa miettiä omia kriteereitään, jos kokee jäävänsä "friend zonelle" jatkuvasti, vaikka eihän se aina helppoa ole, kun se kiva nainen voi olla ystävä mutta toisaalta myös enemmän. Sitten kun se oikea tuli vastaan, oli aika pian selvää, että tämä on jotakin muuta, ja muutamaa vuotta myöhemmin olimme naimisissa ja pienen lapsen vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
En johdattanut harhaan. Olin hänelle samanlainen kuin muillekin ystävilleni. Sitä minä tässä ihmettelen, että luulevatko miehet useinkin, että jos nainen on heidän kanssaan ystävällinen ja rento, mutta ei ole mitään pitkiä katseita tai punastelua tai jännitystä saati jotain koskettelua tai flirttailevia puheita, niin nainen on silti kiinnostunut? Sekoitatteko te omat haaveenne ja realistisen todellisuuden?
Kyllä ne sekottaa.
Vain harrastuksen perusteella mies ja nainen voi olla platonisesti ystäviä. Muuten ei. Silloinkin riski miehen ihastumiselle on suuri, mutta ne ymmärtää silloin että sulle kyse on harrastusystävyydestä.
Poikkeuksiakin tietysti on, mutta tämä sääntö on niin yleispätevä että sillä kannattaa mennä ainakin sinkkuna ollessaan.
Huomaat että pariuduttuasi miehet eivät ole kiinnostuneita "ystävyydestäsi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei ole mitään pelimiehiä, eikä heillä ole mitään käsitystä miten seksuaalinen vetovoima toimii.
Sen sijaan he roikkuvat nöyrinä milloin minkäkin naisen "kavereina" ja kuvittelevat että nainen jossakin vaiheessa kiinnostuisi heistä.
Siitä en ole aivan varma, että miten pitkälle naiset tarkoituksella roikuttavat tällaisia onnettomia tapauksia saadakseen huomiota ja ihailua silloin kun niitä kiinnostavia miehiä ei ole näpeissä.
Silloin joskus nuorenpana pelimiehenä vastaavalla tavalla roikotetut "naiskaverit" oli kyllä ihan kätsyjä. Naisethan pitää miehistä, joista muutkin naiset pitää, joten saanti parani kummasti :D
Tuo perinteinen redpill-ohje friendzone:lle joutumisen kauheudesta ja saman tien kaveruuden lopettamisesta on enemmän näille epätoivoisille roikkuville luusereille tarkoitettu.
Ymmärtäähän sen jos ei oma mieli (=inner game) toimi sen vertaa, että yksi nainen joka ei ole eses kiinnostunut susta on yht'äkkiä koko maailma.
Missä tahansa sosiaalisessa tilanteessa uusien settien avaaminen onnistuu paljon paremmin, jos muut naiset näkee sut juttelemassa naisille, joilla silminnähden on kivaa sun kanssa. Lisäksi kaverinaistten naiskaverit on jo suhteellisen lämpimiä liidejä valmiiksi :D.
Naisten välinen kilpailuhenkisyys on kerrassaan hurjaa ja väitän että keskinkertainen mies jolla on hyvännäköinen nainen mukana muuttuu saman tien kiinnostavaksi muiden naisten silmissä! xD
Hoh hoh,kyllä yksikin älykkömies kerran baarissa viihdytti kokonaista naislaumaa opiskelijaporukassa mutta kun yritti tehdä fyysistä kontaktia yhteen sai heti pakitusta.
Tämä. Olin nuorena ja vieläkin ihan supliikki kaveri ja osaan kyllä naurattaa naisia. Mutta kun en ole mikään hongankolistaja tai lihaskimppu, niin lähes poikkeuksetta kun yritin tehdä lähempää tuttavuutta, kohteliaasti tietenkin, niin naiset antoivat pakit tai lähtivät jonnekin muualle.
Eli viihdyttaminen kelpasi, mutta siihen se jäi.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole naisen ystävänä sama asia kuin naispuolinen ystävä. Yrittäkää naiset sisäistää tämä.
Sinä et ole. Fiksumpi mies osaa kyllä olla hyvä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt kuitenkin johdattanut harhaan. Ehkä haluat vain kieltää sen. Olet nauttinut hänen huomiostaan. Useinkaan heteromies ja heteronainen eivät voi olla vain ystäviä.
Miksi te haluatte olla ystäviä miesten kanssa?
En halua olla ystävä kenenkään sellaisen kanssa, joka edes ajatuksissaan haluaisi panna minua. Tuollaiset tunteet voivat olla myös molemminpuolisia, vaikka asiasta ei koskaan sanottaisi ääneen. On paljon helpompaa, selvempää ja rehellisempää näin.