Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
22.05.2026 |

Siinäpä se kysymys.

Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.

Kommentit (485)

Vierailija
181/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että ihastukseni otti kuvan minusta. Voisi myös lähettää kuvan minulle🤗

Vierailija
182/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on punainen eikä puhu mittään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin puolitutun, reilun parikymppisen naisen ihastuneen minuun kun hän vietettyään kuohuviini pitoista tyttöjen iltaa lähettyvillä, ilmoitti tulevansa iltakahville. Sisään päästyään hän kääntyi eteisen seinää päin, nosti kesähameensa vyötäisille ja kumartui nojaamaan seinää vasten. Päättelin ihastumisen syventyneen rakkaudeksi siitä että hänellä ei ollut alusvaatteita lainkaan. Miehenä osasin arvostaa tällaista sanatonta ja rohkeaa lähestymistä tyyliin tekoja, ei tyhjiä sanoja.

Vierailija
184/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusta. Se kiiman tuoksu puskee pöksyjen läpi ihan selvästi, kuin oikeen on nuuskii tarkasti.. 

Vierailija
185/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tulee jatkuvasti juttelemaan niitä näitä. Molemmat ollaan miehiä, hän naimisissa, minä avoliitossa. Terveiset Heikille !

Vierailija
186/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asentoaan vaihtaen hakee katsekontaktin ja huomion väkijoukosta🥰

Oli molemminpuolista, kyllä.

Vierailija
187/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevat pyytämään nimmaria iholle ja kyselemään kaikkea, henkilökohtaistakin.

Olen kokenut saman, varsinkin Oulussa. "Ookko nää... Ookko nää?"

Vierailija
188/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiinnostunut olemassaolostani. Kyselee mitä kuuluu, viestittelee ja soittelee, laittelee kuvia hassuista asioista, muistaa kaiken mitä olen sanonut ja kertoo, jos esim. kirpparilta löytää jotain jota olen etsinyt. Reagoi kaikkiin sometarinoihini ja julkaisuihin.

Kun kiinnostus laantuu, eli hän on kiinnostunut jostain muusta tai oman puolison kanssa meneekin hyvin, niin minun olemassaoloni on unohtunut. Ei soittele eikä viestittele. Ei vastaa, jos minä otan yhteyttä vaikka minulla on ihan oikeaa asiaakin. Vastailee joskus myöhemmin, hyvin lyhyesti ja nuivasti, tai sitten ei edes vastaa. Ei regoi mihinkään somejulkaisuihin tai tarinoihin. Postailee omaan someensa miten rakastunut onkaan omaan puolisoonsa (jos ei ole sinkku).

Tuota se on aina, jatkuvasti. Moni "kaverimies" on kadonnut elämästäni kun ei saanutkaan minua (aloin seurustella jonkun muun kanssa, en kiinnostunut hänestä enkä eronnut puolisostani hänen vuokseen, tai hän löysi itselleen naisen). Eli minun kanssani kaveerataan vain silloin kun ei ole ketään muuta ja minua yritetään liehitellä tai oma puoliso kyllästyttää. Minua taas ei tuollaisten "kavereiden" seura kiinnosta, jotka kohtelevat puolisoaan huonosti. 

Sekava kirjoitus. Ymmärsinkö oikein. Mies yrittää liehitellä sinua ja kun se ei onnistu, niin sinä ihmettelet miksei hän pidä enää yhteyttä? Sekä mies ei enää liehittele sinua, koska olet löytänyt jonkun muun ja sekin on ihmettelyn aihe?

Vierailija
189/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmän tajusin siitä kun siirsi mun hiussuortuvaa kasvoilta. Ja kohtahan se tunnustus tulikin... 

Älä vaan sano, että oli auringonlasku kauniilla rannalla ja kevyt merituuli sai leninkisi lepattamaan..

Ei ollu auringonlasku sentään, mutta kaunis ilma kyllä. Ei ollut myöskään leninkiä päällä vaan farkut, toppi oli kyllä nätti. :D

Ei se mikään vuosisadan rakkaustarina ollut, koska en vastannut hänen tunteisiinsa. 

Vierailija
190/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmän tajusin siitä kun siirsi mun hiussuortuvaa kasvoilta. Ja kohtahan se tunnustus tulikin... 

Älä vaan sano, että oli auringonlasku kauniilla rannalla ja kevyt merituuli sai leninkisi lepattamaan..

Eri. Mikä noin kismittää?

Vierailija
191/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan parikymppisenä eräs porukassa hengannut muutaman vuoden vanhempi mies oli ihastunut. No en todellakaan huomannut, tiesin asiasta about vuoden myöhemmin kun kaverinsa kertoi. En olisi todennäköisesti ryhtynyt sen miehen kanssa mihinkään, mutta miehet: ehkä kannattaisi vaan kertoa suoraan, meni syteen tai saveen. Tyyppi oli kuulemma murehtinut pitkään kun ei ollut saanut vastakaikua. No jaa, siitä on aikaa ja olen sittemmin perheellistynyt. Kyseisestä tyypistä en tiedä mitään.

Sama naisille. Sanokaa suoraan älkääkä vihjailko.

Vierailija
192/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä erottaa ihastuksen ja vetovoiman?

Vierailija
193/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kun näkevät komean miehen alkaa nauru tai hymy, nuoremmilla hihittely.

Pikkutuhma heitto bartoniäänellä esitettynä komealta lovileualta huvittaa kaikkia. Kun sama kasku tulee suusta ulos lyhyeltä ja hikiseltä pyknikolta, kyseessä on seksuaalinen häirintä.

Väärin. Jos olemuksesi huokuu vihaa ja katkeruutta et onnistu vaikka kasku olisi kuinka hyvä vain. Sinunkin kirjoituksestasi paistaa miksi et tee vaikutusta. Haluaisitko itse noin katkersoituneesti ajattelevaa ihmistä? Tuskinpa vain...

Vierailija
194/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä erottaa ihastuksen ja vetovoiman?

Tarvitseeko niitä erottaa? 

Vierailija
195/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni ihastui minuun samalla työpaikalla, hän rupesi tulostamaan todella useasti printteriin, että pääsi näkemään minut.

Sorry vaan työnantajalle paperin haaskuusta.

Vierailija
196/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä luotan siihen faktaan, että aito ihastus on aina kaksipuoleista. Ihmiset voi harjoitella ihastumista ja tai kieltää oman ihastumisen, mutta kun tunne on sinulla aito, on se myös toisella puolella. Vikaan en ole vielä tällä mennyt. Kyllä vetovoiman aistii, mä en ymmärrä jos joku sanoo, ettei aisti. Tai ymmärrän silloin jos on joku lukko päällä tai ei ole avoin, vaan vielä harjoittelee ihastumista. 

Vierailija
197/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihastumisen aina jotenkin tuntee ja haistaa. Ihmisillä on tähän outo kyky.

Vierailija
198/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut yleensä rupeaa pörräämään ympärillä. Se tulee vastaan kaikkialla.

Se tekee vaikka tikusta asiaa ja yrittää keksiä mitä tahansa, missä voisi sinua auttaa.

Vierailija
199/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaa kiinni vehkeistä ja kertoo nyt hommiin siitä tietää.

Vierailija
200/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastunut ei sitä kerro, että on ihastunut, niin ei voi tietää. Ihmisiä kun on niin moneen junaan. Ajatustenluku ainakin itsellä nollatasoa. 

Melko urpo kysymys aikuiselle, joka täysin ymmärrettävä jos on teini tai lapsi joka kyysyy.

Toistan, että telepatia on ferrytales.