Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (70)
En huomaa, ennen kun ovat sanoneet suoraan päin naamaa.
Ilmeisesti en osaa lukea tällaisia asioita ihmisistä :))) Kolmesti asiasta ollaan tultu ihan suoraan sanomaan (kahdelle totesin kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos, kolmas on ollut kumppanini nyt jo parisenkymmentä vuotta).
Tytöt ja naisethan nyt luulevat näkevänsä tuota suunnilleen joka toisesta miehestä
Ei ilmeisesti mistään jos sitä ei ole pitkä tuijottelu, läheisyyteen hakeutuminen ja mitä muita kliseitä täällä on joskus listattu.
Nuoret tsirbulat pyrkivät diskoteekin tanssilattialla viereen joraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ja naisethan nyt luulevat näkevänsä tuota suunnilleen joka toisesta miehestä
Eikö aloittaja kertonut ettei kaipaa näitä vastauksia...
Jos mies sanoo suoraan, joskus joutuu jopa huutamaan "tajuatko mä en ole KENESTÄKÄÄN MUUSTA täällä kiinnostunut!" minä SAATAn uskaltaa kuvitella, että hän VOISI olla kiinnostunut. Mikään muu kuin suora puhe, suorat teot (yksi nosti olkapäälle ja kantoi konsertista pois) ei auta. En osaa tulkita ilmeilyjä enkä vihjeitä itselleni positiivisiksi. Joskus mietin onko mulla asperger. Nytkin ahistaa yksi tekstailija, lopetin tekstailun kun tekstasi aina aiheesta, kaupoista, jotka teimme, eikä vaihtanut aihetta esim. "lähetkö vappuajelulle"-tyyliseksi.
Vastaus: suorista sanoista. En mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Hän antaa mielellään minulle perusteellista suuseksiä ja satunnaisesti peppua.
Huoh.... Kuinka väsynyt vastaus. 🥱
en ole koskaan huomannut aina ne on lopulta paljastaneet asian ja ihmetelleet etten ole huomannut.
En välttämättä mistään, mutta viimeksi arvasin siitä, että mies hääräsi ympärilläni, viestitteli ja vaikutti olevan jotenkin sekaisin päästään. Viimein ryhdistäytyi ja pyysi treffeille.
En huomaa, eli kukaan ei ole ollut ihastunut minuun, jos ei ole sitä myöhemmin sitä kertonut. Siis sitten kun ihastus on ollut jo ohitse.
En tunnista ihastusta. Joskus oon kuvitellu jonkun ihastuneen ja ollut väärässä, joskus taas joku on tullut tunnustamaan ja oon yleensä antanut pakit.
Tyhmä nainen, sinkku
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä mistään, mutta viimeksi arvasin siitä, että mies hääräsi ympärilläni, viestitteli ja vaikutti olevan jotenkin sekaisin päästään. Viimein ryhdistäytyi ja pyysi treffeille.
Mies vaikuttaa olevan sekaisin päästään = aviomiesmatskua!
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tsirbulat pyrkivät diskoteekin tanssilattialla viereen joraamaan.
He ovat huolissaan jaksaako vanhus tanssia, joten ovat valmiina koppaamaan sinut kiinni mikäli jalat pettävät. Suloisia nuoria naisia. 😊
Miehen pitää osoittaa se tosi suorasti mulle että tajuan. Teoilla tai sanoilla mutta suoraan sanominen on aina selkeämpi. Oon kans itse tosi huono ilmaisemaan sitä ja päinvastoin alan aina huomaamattani välttelemään sitä kenestä oon kiinnostunut. Ilmankos pysyn sinkkuna. N
Vilkuilee ja hymyilee ujosti. Koettaa keksiä syytä tulla juttelemaan. Joskus aivan tyhmästäkin asiasta. Voi sekoilla sanoissaan ja muutenkin käyttäytyä "oudosti".
Tuon kun olisi oppinut tunnistamaan, niin elämä olisi ollut helpompi ja naisia enemmän.