Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (485)
Hiukan epäilin että nainen on kiinnostunut kun tuli kotoa hakemaan tansseihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mittari on olla väkijoukossa ja katsoa kenet katse hakee ja mitä tapahtuu kun huomaa. Hermostuu? Ilahtuu?
Vastaako katseeseen vai kääntääkö katseen pois?
Vierailija kirjoitti:
Mitä saan kympillä?
Yhden erikoisoluen ja pussin sipsejä marketista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiinnostunut olemassaolostani. Kyselee mitä kuuluu, viestittelee ja soittelee, laittelee kuvia hassuista asioista, muistaa kaiken mitä olen sanonut ja kertoo, jos esim. kirpparilta löytää jotain jota olen etsinyt. Reagoi kaikkiin sometarinoihini ja julkaisuihin.
Kun kiinnostus laantuu, eli hän on kiinnostunut jostain muusta tai oman puolison kanssa meneekin hyvin, niin minun olemassaoloni on unohtunut. Ei soittele eikä viestittele. Ei vastaa, jos minä otan yhteyttä vaikka minulla on ihan oikeaa asiaakin. Vastailee joskus myöhemmin, hyvin lyhyesti ja nuivasti, tai sitten ei edes vastaa. Ei regoi mihinkään somejulkaisuihin tai tarinoihin. Postailee omaan someensa miten rakastunut onkaan omaan puolisoonsa (jos ei ole sinkku).
Tuota se on aina, jatkuvasti. Moni "kaverimies" on kadonnut elämästäni kun ei saanutkaan minua (aloin seurustella jonkun muun kanssa, en kiinnostunut hänestä enkä eronnut puolisostani hänen vuokseen, tai hän löysi itselleen naisen). Eli minun kanssani kaveerataan vain silloin kun ei ole ketään muuta ja minua yritetään liehitellä tai oma puoliso kyllästyttää. Minua taas ei tuollaisten "kavereiden" seura kiinnosta, jotka kohtelevat puolisoaan huonosti.
Sama mulla, mutta naisetkin tekee tuota, olen mieheni kohdalla huomannut, kun yllättäen vanhat nais kaverit ottavat mieheeni yhteyttä erojensa jälkeen ja pyytelevät kahville kun ei olla nähty niiiin pitkään aikaan niin olisi mukava jutustella! Niin, eivät ole nähneet 20 vuoteen kun menivät miestensä kanssa yksiin ja kaverimiehet jäi sen siliän tien.
Mitä? EI VOI OLLA TOTTA! Että nainenkin muka voisi olla ilkeä ja manipuloiva. Kuinka sä julkeat väittää jotain noin alhaista!
No en mä nyt tiedä mitä ilkeä tai manipuloiva tuossa oli. Kunhan vain sanoin että ihan samalla lailla ne naisetkin hylkäävät miespuolisia kun löytävät itselleen kumppanin ja ihan samalla tavalla pyrkivät takaisin sitten kun ero tulee🤷
Noh tämän paikan keskustelukulttuurin tuntien on aika yleistä, että mies on aina tarinan konna ja nainen uhri ja/tai pyhimys. Mutta tämä onkin vauva.fi, eikä mikään järjen ja vuoropuhelun linnake.
Aika lailla toisin päin näyttäisi olevan nyt kun ulinalaudan inkkelit eivät kestä enää edes toistensa seuraa vaan valuvat tänne tuhertamaan itkuisia valituksiaan. Noh.
En mistään. Jälkikäteen olen kuullut.
En mistään, tai siis pitää tulla jo hyvin selkeästi sanomaan tai antaa kukkakimppu tms. :D Olen iloinen ja sosiaalinen ihminen, joten olen tekemisissä mukavien ja lämminhenkisten ihmisten, niin naisten kuin miesten, kanssa jatkuvasti. Pari kertaa on käynyt niin, että joku kaveri/työporukan mies on tunnustanut ihastuksensa. Aika kiusallista ollut sen jälkeen ja joutunut ottamaan etäisyyttä. Nämä on olleet sellaisia ujompia tai hiljaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kun näkevät komean miehen alkaa nauru tai hymy, nuoremmilla hihittely.
Pikkutuhma heitto bartoniäänellä esitettynä komealta lovileualta huvittaa kaikkia. Kun sama kasku tulee suusta ulos lyhyeltä ja hikiseltä pyknikolta, kyseessä on seksuaalinen häirintä.
Vierailija kirjoitti:
Feromoneista.
Röökipetterin haju hävittää kaikki feromonien vaikutukset.
Olen niin kaunis ja ihana ihminen ettei minuun voi olla ihastumatta ja rakastumatta, luonteeni on paras mahdollinen, Itseasiassa minulla on valinnan vaikeus kun olen niin nirso ja ronkeli etten hyväksy kaikkia. Seurustelen harvoin ja harkitse aina pitkään kenen kanssa seurustelen sillä pidän komeista miehistä ja en lyhyt aikasista suhteista. Nyt olen onnellisesti naimisissa, suloisen ja ihana miehen kanssa, joka on paras mahdollinen.156
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mittari on olla väkijoukossa ja katsoa kenet katse hakee ja mitä tapahtuu kun huomaa. Hermostuu? Ilahtuu?
Kiinnostunut vastaa.
Kyllä se näin on, että ilman suoria sanoja sitä on tosi vaikea huomata. Jos yrittää tulkita pelkkiä eleitä / katseita ym, niin siinä on aina erehtymisen mahdollisuus olemassa.
Yksi korjasi autoaan yötä myöten, että pääsi treffeille. Toimen juoksi pari kerrosta alemmaksi ja pysäytti hissin, että pääsi antamaan suudelman.
Kyllä sen huomaa, kun Janipetteri rupeaa laittamaan itseään tapaamiseen. On niin viimeisen päälle. On tukka mintissä ja partavettä vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut vastaa.
Jos uskaltaa. Hän saattaa myös kääntää pään nopeasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Yksi korjasi autoaan yötä myöten, että pääsi treffeille. Toimen juoksi pari kerrosta alemmaksi ja pysäytti hissin, että pääsi antamaan suudelman.
Tuo autoansa korjannut kaveri oli itse tehnyt jonkun osan, että pääsi mun luokse.
Ihastunut yleensä rupeaa pörräämään ympärillä. Se tulee vastaan kaikkialla.
Yhdestä tutusta kyllä tuli aika selkeä fiilis kun selvinpäin ei kauheasti jutellut, mutta kun oli vähän ottanut suorastaan roikkui minussa koko illan, kumartui lähelle, laittoi kättä olalle ja laitteli illalla viestiä miten kiva oli nähdä jne. Vilkuilee ja kiinnittää selvästi minuun ensimmäisenä huomion isommasta porukasta.
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan huomannut aina ne on lopulta paljastaneet asian ja ihmetelleet etten ole huomannut.
Mistä tiedät, että aina? Voi olla toinen mokoma ihastuneita joista et ole tietoiseksi tullut.