Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
22.05.2026 |

Siinäpä se kysymys.

Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.

Kommentit (485)

Vierailija
201/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimillä on feromonit, ihmisellä puhuttu kieli jolla viestiä pariutumishalustaan. Jo yksin kulttuurierot tekee "soidinelkeet" naurettaviksi :-)

Vierailija
202/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä hyvä kysymys! Minusta tuntuu, että uusi työkaveri on ihastunut minuun. En osaa sanoa oikein mitään järkevää syytä tähän tunteeseen, mutta vähän häiritsee. Olen nimittäin varattu ja heteronainen ja työkaverini on myös nainen ja yli 10 vuotta nuorempi!

Miten pääsen tästä kuvitelmastani eroon? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä hyvä kysymys! Minusta tuntuu, että uusi työkaveri on ihastunut minuun. En osaa sanoa oikein mitään järkevää syytä tähän tunteeseen, mutta vähän häiritsee. Olen nimittäin varattu ja heteronainen ja työkaverini on myös nainen ja yli 10 vuotta nuorempi!

Millä saan tietää? Voi ziisus! KYSY SILTÄ!

Vierailija
204/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homostelu ei ole pettämistä "siinä mielessä" joten kannattaa kokeilla sitä nuorempaa tyttöä, miltä se tuntuu. 

Ns. pettäminen on jäänne jälkipolvien geneettisen perimän pitämisestä sukulinjassa, ollut jo n 50 miljoonaa vuotta nisäkkäillä. Linnuilla ehkä 350 m ...

Vierailija
205/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, onko hän lesbo tai bi? En menisi kysymään mitään, ellen olisi varma hänen suuntautumisestaan. 

Vierailija
206/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä luotan siihen faktaan, että aito ihastus on aina kaksipuoleista. Ihmiset voi harjoitella ihastumista ja tai kieltää oman ihastumisen, mutta kun tunne on sinulla aito, on se myös toisella puolella. Vikaan en ole vielä tällä mennyt. Kyllä vetovoiman aistii, mä en ymmärrä jos joku sanoo, ettei aisti. Tai ymmärrän silloin jos on joku lukko päällä tai ei ole avoin, vaan vielä harjoittelee ihastumista. 

Mitä ihmettä? Sinun mielestäsi ei voi koskaan ihastua ilman, että toinenkin ihastuu sinuun? Ja siis jos ihastuu yksipuolisesti, tunne ei ole aito? 

Maailmahan on täynnä yksipuolisia ihastumisia ja rakastumisia, en ymmärrä, mitä tarkoitat. 

Vierailija
207/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun jyystämisen jälkeen äijä haluaa pitää yhteyttä. Näin minun 21 vuotta kestänyt suhteeni alkoi. 

Vierailija
208/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan - muu kuin minä - olisi paska jos muhun ei olla ihastuttu? Siis en oikeasti keksi millä akrobatialla tuo on edes mahdollista?

Ja juu, muhun ei olla ihastuttu. Se on tunne ja kukaan ei voi pakottaa ketään tuntemaan mitään, se ei tee ihmisestä paskaa.

Vierailija
209/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista huomaa esim. kostuneet silmät, punan nouseminen poskille, tahaton yskäisy / niistäminen, hiuksien harominen, jne. kun kiinnostava mies katsoo. Siis oikeasti kiinnostava tai sanotaanko vastustamaton mies katsoo. Tuolloin nainen on jo antautunut täysin. Olen huomannut monet kerrat tämän.

Vierailija
210/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että ihastukseni otti kuvan minusta. Voisi myös lähettää kuvan minulle🤗

Kyllä hän tietää että olet ihastunut. 

Vierailija
211/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kaikki  olla täysin faktaa ennen aloitetta. Jos kiinnostaa ja vaistoaa mahdollisesti vastapuolen olevan kiinnostunut, voi kysyä vaikka kävelylle tai kahville tms. Keveyttä tekemistä missä voi keskustellen tutusta. Ihmisiä kaikki ollaan eikä aloitteessa ole mitään hävettävää. Ei edes vaikka saisi pakit. Eipähän jää epäselvyyksiä.

Vierailija
212/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, kun jyystämisen jälkeen äijä haluaa pitää yhteyttä. Näin minun 21 vuotta kestänyt suhteeni alkoi. 

Siitä tietää, että toinen, eli mies, on minuun ihastunut, ettei halua jyystää ennenkuin on molemminpuolista tutustumista ja keskusteluja. Tai siis saattaa halutakin, mutta ei edes ehdota. Tai lähentele liikaa. 

Myös ihastunut mies ei jyystä tai puhu jyystöstä, vaan rakastelee ja puhuu rakastelusta tms. 

Vierailija
213/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista flirttiä ja oikeastaan ihan hyvä niin, koska sellainen on ahdistavaa.  

Vierailija
214/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kiinnostunut olemassaolostani. Kyselee mitä kuuluu, viestittelee ja soittelee, laittelee kuvia hassuista asioista, muistaa kaiken mitä olen sanonut ja kertoo, jos esim. kirpparilta löytää jotain jota olen etsinyt. Reagoi kaikkiin sometarinoihini ja julkaisuihin.

Kun kiinnostus laantuu, eli hän on kiinnostunut jostain muusta tai oman puolison kanssa meneekin hyvin, niin minun olemassaoloni on unohtunut. Ei soittele eikä viestittele. Ei vastaa, jos minä otan yhteyttä vaikka minulla on ihan oikeaa asiaakin. Vastailee joskus myöhemmin, hyvin lyhyesti ja nuivasti, tai sitten ei edes vastaa. Ei regoi mihinkään somejulkaisuihin tai tarinoihin. Postailee omaan someensa miten rakastunut onkaan omaan puolisoonsa (jos ei ole sinkku).

Tuota se on aina, jatkuvasti. Moni "kaverimies" on kadonnut elämästäni kun ei saanutkaan minua (aloin seurustella jonkun muun kanssa, en kiinnostunut hänestä enkä eronnut puolisostani hänen vuokseen, tai hän löysi itselleen naisen). Eli minun kanssani kaveerataan vain silloin kun ei ole ketään muuta ja minua yritetään liehitellä tai oma puoliso kyllästyttää. Minua taas ei tuollaisten "kavereiden" seura kiinnosta, jotka kohtelevat puolisoaan huonosti. 

Sekava kirjoitus. Ymmärsinkö oikein. Mies yrittää liehitellä sinua ja kun se ei onnistu, niin sinä ihmettelet miksei hän pidä enää yhteyttä? Sekä mies ei enää liehittele sinua, koska olet löytänyt jonkun muun ja sekin on ihmettelyn aihe?

Ei tuo ihastusta ole vaan panon hakua. Polkisi aikansa ja katoaisi

Vierailija
215/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaksi menee, jos varattuun ihastuu, kukaan ei halua olla kodinrikkoja. Mielellään haluaisi kertoa, että pitää toisesta, mutta taitaa olla kaikinpuolin mahdotonta ja pettämään varattua ei halua vietellä.Mikä neuvoksi?

Vierailija
216/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaksi menee, jos varattuun ihastuu, kukaan ei halua olla kodinrikkoja. Mielellään haluaisi kertoa, että pitää toisesta, mutta taitaa olla kaikinpuolin mahdotonta ja pettämään varattua ei halua vietellä.Mikä neuvoksi?

Asiassa ei ole mitään uutta. Jo Hella Vuolijoki kirjoitti opettaja Ilonasta. Lopulta itse Niskavuoren emäntä antoi penkkinsä Ilonalle ja käski istumaan, kuin olisit aina istunut.

Vierailija
217/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä juuri nyt kohteessa on yksimielisyys tarkastelusta ja sen läheltä löytyy muun seuraajan joukkoon myös miesten mielestä on tärkeää että hyväksyt munan koon.

Aina se ei sovi tai on kolossa liian löysä.vaadin kovaa kalua. Meteliä.

Vierailija
218/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiassa ei ole mitään uutta. Jo Hella Vuolijoki kirjoitti opettaja Ilonasta. Lopulta itse Niskavuoren emäntä antoi penkkinsä Ilonalle ja käski istumaan, kuin olisit aina istunut.

Love  on jotain, mitä vastaan ei mahda mikään. Se on myrsky, joka repii puut juurineen.

Vierailija
219/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Love  on jotain, mitä vastaan ei mahda mikään. Se on myrsky, joka repii puut juurineen.

Lukeminen kannattaa aina. Noin 90% tajusi sitaatin.

Vierailija
220/485 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu munaa multa ,kovaa hard coree