Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan huomannut aina ne on lopulta paljastaneet asian ja ihmetelleet etten ole huomannut.
Onko se jonkinasteinen autismin muoto ettei näe toisen tunteita,? Huomaatko jos joku on vihainen tai surullinen. Pienistä sanattomista eleistä niitä voi tulkita.
Rakastunut yrittää usein peittää tunteensa kun ei tiedä toisen tunteista. Lopputulos voi olla outoa sekavaa jopa vihamielistä käytöstä. Opetelkaa tulkitsemaan ihmisiä. Se on elämän tärkein taito.
Mulla oli nuorena niin huono itsetunto etten tunnistanut ihastumista, kun ajattelin ettei muhun kukaan ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan huomannut aina ne on lopulta paljastaneet asian ja ihmetelleet etten ole huomannut.
Onko se jonkinasteinen autismin muoto ettei näe toisen tunteita,? Huomaatko jos joku on vihainen tai surullinen. Pienistä sanattomista eleistä niitä voi tulkita.
Rakastunut yrittää usein peittää tunteensa kun ei tiedä toisen tunteista. Lopputulos voi olla outoa sekavaa jopa vihamielistä käytöstä. Opetelkaa tulkitsemaan ihmisiä. Se on elämän tärkein taito.
Mulla oli nuorena niin huono itsetunto etten tunnistanut ihastumista, kun ajattelin ettei muhun kukaan ihastu.
No mä opettelin feikkaamaan sen itsetunnon. Niin hyvin että menee jopa läpi. Ei vaan vaikuta mihinkään. Eli se siitä itsetunnon vaikutuksesta mahdollisuuksiin. Raha, ulkonäkö ja röyhkeys ovat "tärkeämpiä". Ei vaan ole tarpeeksi rahaa, ulkonäkö on mitä on enkä ole tarpeeksi ylimielinen, eli no-can-do.
Iho nousee kananlihalle koskettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Iho nousee kananlihalle koskettaessa.
Koskettaminen on asiatonta käytöstä. Voidaan tulkita ahdisteluksi. Parempi ettei ikinä kosketa ketään.
Seksuaalisen kiinnostuksen huomaan ainakin tuijottelusta ja siitä, että katsoo somessa storyt aina ensimmäisten joukossa. Ihastumisen huomaan seuraan hakeutumisesta, hymyilystä, ujostelusta, sanoissa sekoilusta ja tyhmillekin jutuille nauramisesta. Se on kauhean söpöä. <3 Aina tietty kyse ei ole ihastumisesta, vaan jotkut on luonnostaan juttelevaisia ja ystävällisiä.