Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (489)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan huomannut aina ne on lopulta paljastaneet asian ja ihmetelleet etten ole huomannut.
Onko se jonkinasteinen autismin muoto ettei näe toisen tunteita,? Huomaatko jos joku on vihainen tai surullinen. Pienistä sanattomista eleistä niitä voi tulkita.
Rakastunut yrittää usein peittää tunteensa kun ei tiedä toisen tunteista. Lopputulos voi olla outoa sekavaa jopa vihamielistä käytöstä. Opetelkaa tulkitsemaan ihmisiä. Se on elämän tärkein taito.
Mulla oli nuorena niin huono itsetunto etten tunnistanut ihastumista, kun ajattelin ettei muhun kukaan ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan huomannut aina ne on lopulta paljastaneet asian ja ihmetelleet etten ole huomannut.
Onko se jonkinasteinen autismin muoto ettei näe toisen tunteita,? Huomaatko jos joku on vihainen tai surullinen. Pienistä sanattomista eleistä niitä voi tulkita.
Rakastunut yrittää usein peittää tunteensa kun ei tiedä toisen tunteista. Lopputulos voi olla outoa sekavaa jopa vihamielistä käytöstä. Opetelkaa tulkitsemaan ihmisiä. Se on elämän tärkein taito.
Mulla oli nuorena niin huono itsetunto etten tunnistanut ihastumista, kun ajattelin ettei muhun kukaan ihastu.
No mä opettelin feikkaamaan sen itsetunnon. Niin hyvin että menee jopa läpi. Ei vaan vaikuta mihinkään. Eli se siitä itsetunnon vaikutuksesta mahdollisuuksiin. Raha, ulkonäkö ja röyhkeys ovat "tärkeämpiä". Ei vaan ole tarpeeksi rahaa, ulkonäkö on mitä on enkä ole tarpeeksi ylimielinen, eli no-can-do.
Iho nousee kananlihalle koskettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Iho nousee kananlihalle koskettaessa.
Koskettaminen on asiatonta käytöstä. Voidaan tulkita ahdisteluksi. Parempi ettei ikinä kosketa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsui itsensä mun luokse kylään. Tuli kukkien kanssa ja oli kovin pidättyväinen ja kuivan oloinen, ei hipaissutkaan ja puhui töistään koko ajan. Istui sohvalla visusti omalla reunallaan. Luulin, että ei ole yhtään kiinnostunut mutta olin totaalisen väärässä! Jos en olisi itse ollut jo ihastunut, olisi koko juttu jäänyt toteutumatta.
Päädyittekö tapaamiseen päätteeksi virallisen oloiseen yhdyntään, jonka päätteeksi mies yskähti kuivasti, nyökkäsi ja poistui paikalta.
Naurattaa nämä molemmat kommentit. 😀 jäin miettimään oliko tämä henkilö edelleen noin virallinen ja kuivan oloinen. Siis kun ilmeisesti juttu sitten jatkui, ilmeisesti naisen toimesta.
Olen itsekin naisena sitä mieltä, ettei liian nopeaa etenemistä eikä seksiä. Mutta joku roti virallisuudella ja kuivakkuudellakin sentään. Mutta toisaalta, parempi sekin kuin liika innokkuus ja yrittäminen. Toisaalta ja toisaalta, joku välimuoto ehkä parempi.
Kun tein aloitteen, hänestä kuoriutui ihan erilainen mies: rento, vitsaileva ja iloinen
Tiedän muutaman. Aika kauan minulta kesti ymmärtää missä mennään. Olivat jotenkin ihan sekaisin päästään, minkä ensin huomasin, ennen kuin tajusin. Sitten olinkin lähinnä tyrmistynyt ja pysyin tyypeistä niin kaukana kuin voin; kummallakin oli näet jo vaimo ja perhe. Ei todellakaan kiinnosta sellaiset hyppelöt.
Sitä on vaikea tälleen murrosiästä pojista ottaa sitten mitään selkoa. En hauku, mutta turhauttaa. He eivät ole vielä niin pitkällä, ja se on ok. Mutta on ikävä sitå tunnetta että tietää että susta pidetään sillä tavalla. Mä sanoisin että erikoinen huomionkiinnitys (esim alkaa moikkaamaan yhtäkkiä, tulee juttelee tai jotain muuta)
Hän vaikuttaisi muutenkin epävakaalta ihmiseltä ;)
Seksuaalisen kiinnostuksen huomaan ainakin tuijottelusta ja siitä, että katsoo somessa storyt aina ensimmäisten joukossa. Ihastumisen huomaan seuraan hakeutumisesta, hymyilystä, ujostelusta, sanoissa sekoilusta ja tyhmillekin jutuille nauramisesta. Se on kauhean söpöä. <3 Aina tietty kyse ei ole ihastumisesta, vaan jotkut on luonnostaan juttelevaisia ja ystävällisiä.