Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli näitä "vitsailijoita" sotkemaan tämänkin keskustelun. Ehkä he pelkäävät kirjoittaa asiallisesti, koska silloin heidän pitäisi kohdata omat ajatuksensa.
Älä hei oo niin jäykkis.
Koeta tehdä joskus asiallinen vastaus. Onnistuuko?
Tuli aina ihan viereen ja ilmestyi milloin mistäkin seuraan.
Naiset ja niiden ristiriitaisuus. Yläpeukutetaan merkkejä jotka sanotaan muuksi kuin ihastukseksi koska sinä voidaan humoristisesti näpäyttää hölmöjä miehiä ja olla voimaantuneita yms. yms. Samalla alapeukutetaan sitä kun näitä sitten sanotaan todennäköisemmiksi merkeiksi kuin ihastumista, koska se taas kalskahtaa ikävältä ja tekee naisesta kylmän sillin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja niiden ristiriitaisuus. Yläpeukutetaan merkkejä jotka sanotaan muuksi kuin ihastukseksi koska sinä voidaan humoristisesti näpäyttää hölmöjä miehiä ja olla voimaantuneita yms. yms. Samalla alapeukutetaan sitä kun näitä sitten sanotaan todennäköisemmiksi merkeiksi kuin ihastumista, koska se taas kalskahtaa ikävältä ja tekee naisesta kylmän sillin.
Tässä näkyy hienoisia katkeruuden merkkejä
Kertaakaan en ole tainnut oikeasti huomata toisen ihastumista mistään, mutta sitäkin useammin erehtynyt ilmiselvinä pitämistäni merkeistä.
Kerran istuin yksin eräässä pöydässä. Siihen tuli nainen juttelemaan ja juteltiin koko ilta. Ajattelin että kyllä se illan näinkin voi kuluttaa.
En tajunnut, että nainen yritti iskeä minua:( Tämä johtui varmaan siitä että ei vaikuttanut minun tyypiltäni. Koko illan aikana ei mieleeni juolahtanutkaan että kyseessä on iskuyritys.
Tämä selvisi myöhemmin ja nainen oli todella loukkaantunut. Nainen oli kaunis pitkä hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Tämä on totta. Joku katseessa paljastaa.
Pakko sanoa että katseenkin voi tulkita väärin. Luulin kerran ihastuksen olevan molemminpuolista oikein upottavan katsekontaktin perusteella, mutta eipäs se ollutkaan. Oli siis aina sellaista syvälle silmiin katsomista ja katseeseen kiinni jäämistä, mistä en uskonut voivani erehtyä, mutta erehdyin silti! Ihastus kertoi pitävänsä minusta vain kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Kerran istuin yksin eräässä pöydässä. Siihen tuli nainen juttelemaan ja juteltiin koko ilta. Ajattelin että kyllä se illan näinkin voi kuluttaa.
En tajunnut, että nainen yritti iskeä minua:( Tämä johtui varmaan siitä että ei vaikuttanut minun tyypiltäni. Koko illan aikana ei mieleeni juolahtanutkaan että kyseessä on iskuyritys.
Tämä selvisi myöhemmin ja nainen oli todella loukkaantunut. Nainen oli kaunis pitkä hoikka.
Samaistun. Kysyi vielä myöhemmin minne olin kadonnut.... Harmittaa mutten uskonut naisen oikeasti olevan minun perääni.
Älä hei oo niin jäykkis.