Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
22.05.2026 |

Siinäpä se kysymys.

Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttely, lyhyet vastaukset, viesteihin reagointi peukulla, asiallisuus, kiireisiin vetoaminen jos ehdotetaan tapaamista.

Vielä ei ole tuottanut tulosta, mutta toivon ihastukseni vielä tajuavan miten hulluna olen häneen.

Vierailija
22/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä mistään, mutta viimeksi arvasin siitä, että mies hääräsi ympärilläni, viestitteli ja vaikutti olevan jotenkin sekaisin päästään. Viimein ryhdistäytyi ja pyysi treffeille.

Samaten nainen hääräsi ympärilläni, tuijotteli ja jopa kosketteli mutta kun lähestyin viestillä niin järkyttyi kovin ja alkoikin välttelemään. Tästä sellainen johtopäätös että naisen kohdalla mitään ei kannata tulkita minkään sortin kiinnostukseksi ellei päin naamaa sano, jos edes siitäkään. Pitää ehkä kirjallisena saada se kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Suoraan sanomisesta korkeintaan.

Vierailija
24/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän antaa mielellään minulle perusteellista suuseksiä ja satunnaisesti peppua.

Homoilla on kyllä helpompaa tämän osalta

Vierailija
25/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää mielummin AI:lta. AI osaa pureutua paremmin ihmisen psykologisiin puoliin, kun ihminen on ihastunut. Siitä on selvät merkit olemassa. Täältä ei kannata kysyä yhtään mitään, kun ei nämä ihmiset edes ymmärrä pintaa syvemmälle tätä elämää. 

Vierailija
26/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tosi huono huomaamaan ja uskomaan selviäkään merkkejä. Oikeastaan vasta kun naiset ovat suoraan sanoneet tai lähestyneet fyysisesti, olen sen tajunnut. m49

Vierailija
27/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseesta.

Tämä on totta. Joku katseessa paljastaa.

Vierailija
28/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettaa jäykkää mieltäni, luulit kai että kullia, hyi pois se minusta.

Vierailija
29/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä mistään, mutta viimeksi arvasin siitä, että mies hääräsi ympärilläni, viestitteli ja vaikutti olevan jotenkin sekaisin päästään. Viimein ryhdistäytyi ja pyysi treffeille.

Samaten nainen hääräsi ympärilläni, tuijotteli ja jopa kosketteli mutta kun lähestyin viestillä niin järkyttyi kovin ja alkoikin välttelemään. Tästä sellainen johtopäätös että naisen kohdalla mitään ei kannata tulkita minkään sortin kiinnostukseksi ellei päin naamaa sano, jos edes siitäkään. Pitää ehkä kirjallisena saada se kyllä.

Voi olla myös että nainen ei tiennyt itsekään mitä halusi. Halusi ja ei halunnut samaan aikaan. Ristiriitaiset tunteet. Ehkä myöhemmin toisessa tilanteessa onnistuisikin. Tai sitten ei.

Vierailija
30/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseesta.

Tämä on totta. Joku katseessa paljastaa.

No musta tässä on kanssa perää. Mutta ei ihan suoraviivaisesti voi olla näinkään koska muuten olisimme ihastuneita kaikista? Olen itse tulkinnut väärin kun katseesta kun on kysynyt.

Vierailija
31/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saan kympillä?

Vierailija
32/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että se sanoo niin. En todellakaan osaa lukea mitään merkkejä etenkin kun ne voivat ihmisestä riippuen olla hyvin ristiriitaisia. Vaikea sanoa kuinka moni on todellisuudessa ollut ihastunut muhun.

Vierailija
33/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ole tunnistanut pippelistä. 

Vierailija
34/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että se sanoo niin. En todellakaan osaa lukea mitään merkkejä etenkin kun ne voivat ihmisestä riippuen olla hyvin ristiriitaisia. Vaikea sanoa kuinka moni on todellisuudessa ollut ihastunut muhun.

Ei ole vaikeaa, ei kukaan on oikea vastaus. 

Vierailija
35/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa, ei kukaan on oikea vastaus. 

Aijaa, kuitenkin useampi ihminen on sen ääneen sanonut joten eiköhän niitä ole ollut muitakin.

Vierailija
36/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan varmin merkki on se että se ihminen kuka on ihastunut tuppaa kokoajan hakeutumaan sen kohteensa näköpiiriin tavalla tai toisella, tai koittaa kokoajan törmätä "vahingossa" siihen jossain. Kyllä sen huomaa. Eikä se edes ole sellasta tungettelevaa välttämättä, vaan se tavallaan on sellasta kutsuhuutoa, että katso minä olen täällä, tule sinä vastaan myös. Koska ihmiset harvoin edes uskaltaa mennä väkisin tyrkyttämään. 

Vierailija
37/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseesta.

Joskus näin vähän lasittuneen katseen mieheltä, joka oli parisuhteessa. Toinen taas etsi katsekontaktia yhtenään. Mietteissään oleminen, liian mietteissän. 

Vierailija
38/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän antaa mielellään minulle perusteellista suuseksiä ja satunnaisesti peppua.

Homoilla on kyllä helpompaa tämän osalta

Viehkeää pieruako tarkoitat?

Vierailija
39/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseesta.

Joskus näin vähän lasittuneen katseen mieheltä, joka oli parisuhteessa. Toinen taas etsi katsekontaktia yhtenään. Mietteissään oleminen, liian mietteissän. 

Lasittuneet silmät ei ole merkki ihastuksesta vaan juuri tuosta ajatuksissaan olemisesta.

Katsekontaktia etsivä pitää sinua viehättävänä tai mielenkiintoisena.

Vierailija
40/70 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkuilee ja hymyilee ujosti. Koettaa keksiä syytä tulla juttelemaan. Joskus aivan tyhmästäkin asiasta. Voi sekoilla sanoissaan ja muutenkin käyttäytyä "oudosti".

Tuo on niin söpöä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi