Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä mistään, mutta viimeksi arvasin siitä, että mies hääräsi ympärilläni, viestitteli ja vaikutti olevan jotenkin sekaisin päästään. Viimein ryhdistäytyi ja pyysi treffeille.
Samaten nainen hääräsi ympärilläni, tuijotteli ja jopa kosketteli mutta kun lähestyin viestillä niin järkyttyi kovin ja alkoikin välttelemään. Tästä sellainen johtopäätös että naisen kohdalla mitään ei kannata tulkita minkään sortin kiinnostukseksi ellei päin naamaa sano, jos edes siitäkään. Pitää ehkä kirjallisena saada se kyllä.
En mistään. Suoraan sanomisesta korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän antaa mielellään minulle perusteellista suuseksiä ja satunnaisesti peppua.
Homoilla on kyllä helpompaa tämän osalta
Kysykää mielummin AI:lta. AI osaa pureutua paremmin ihmisen psykologisiin puoliin, kun ihminen on ihastunut. Siitä on selvät merkit olemassa. Täältä ei kannata kysyä yhtään mitään, kun ei nämä ihmiset edes ymmärrä pintaa syvemmälle tätä elämää.
Oon ollut tosi huono huomaamaan ja uskomaan selviäkään merkkejä. Oikeastaan vasta kun naiset ovat suoraan sanoneet tai lähestyneet fyysisesti, olen sen tajunnut. m49
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Tämä on totta. Joku katseessa paljastaa.
Koskettaa jäykkää mieltäni, luulit kai että kullia, hyi pois se minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä mistään, mutta viimeksi arvasin siitä, että mies hääräsi ympärilläni, viestitteli ja vaikutti olevan jotenkin sekaisin päästään. Viimein ryhdistäytyi ja pyysi treffeille.
Samaten nainen hääräsi ympärilläni, tuijotteli ja jopa kosketteli mutta kun lähestyin viestillä niin järkyttyi kovin ja alkoikin välttelemään. Tästä sellainen johtopäätös että naisen kohdalla mitään ei kannata tulkita minkään sortin kiinnostukseksi ellei päin naamaa sano, jos edes siitäkään. Pitää ehkä kirjallisena saada se kyllä.
Voi olla myös että nainen ei tiennyt itsekään mitä halusi. Halusi ja ei halunnut samaan aikaan. Ristiriitaiset tunteet. Ehkä myöhemmin toisessa tilanteessa onnistuisikin. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Tämä on totta. Joku katseessa paljastaa.
No musta tässä on kanssa perää. Mutta ei ihan suoraviivaisesti voi olla näinkään koska muuten olisimme ihastuneita kaikista? Olen itse tulkinnut väärin kun katseesta kun on kysynyt.
Siitä että se sanoo niin. En todellakaan osaa lukea mitään merkkejä etenkin kun ne voivat ihmisestä riippuen olla hyvin ristiriitaisia. Vaikea sanoa kuinka moni on todellisuudessa ollut ihastunut muhun.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että se sanoo niin. En todellakaan osaa lukea mitään merkkejä etenkin kun ne voivat ihmisestä riippuen olla hyvin ristiriitaisia. Vaikea sanoa kuinka moni on todellisuudessa ollut ihastunut muhun.
Ei ole vaikeaa, ei kukaan on oikea vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa, ei kukaan on oikea vastaus.
Aijaa, kuitenkin useampi ihminen on sen ääneen sanonut joten eiköhän niitä ole ollut muitakin.
Varmaan varmin merkki on se että se ihminen kuka on ihastunut tuppaa kokoajan hakeutumaan sen kohteensa näköpiiriin tavalla tai toisella, tai koittaa kokoajan törmätä "vahingossa" siihen jossain. Kyllä sen huomaa. Eikä se edes ole sellasta tungettelevaa välttämättä, vaan se tavallaan on sellasta kutsuhuutoa, että katso minä olen täällä, tule sinä vastaan myös. Koska ihmiset harvoin edes uskaltaa mennä väkisin tyrkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Joskus näin vähän lasittuneen katseen mieheltä, joka oli parisuhteessa. Toinen taas etsi katsekontaktia yhtenään. Mietteissään oleminen, liian mietteissän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän antaa mielellään minulle perusteellista suuseksiä ja satunnaisesti peppua.
Homoilla on kyllä helpompaa tämän osalta
Viehkeää pieruako tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Joskus näin vähän lasittuneen katseen mieheltä, joka oli parisuhteessa. Toinen taas etsi katsekontaktia yhtenään. Mietteissään oleminen, liian mietteissän.
Lasittuneet silmät ei ole merkki ihastuksesta vaan juuri tuosta ajatuksissaan olemisesta.
Katsekontaktia etsivä pitää sinua viehättävänä tai mielenkiintoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vilkuilee ja hymyilee ujosti. Koettaa keksiä syytä tulla juttelemaan. Joskus aivan tyhmästäkin asiasta. Voi sekoilla sanoissaan ja muutenkin käyttäytyä "oudosti".
Tuo on niin söpöä!
Välttely, lyhyet vastaukset, viesteihin reagointi peukulla, asiallisuus, kiireisiin vetoaminen jos ehdotetaan tapaamista.
Vielä ei ole tuottanut tulosta, mutta toivon ihastukseni vielä tajuavan miten hulluna olen häneen.