Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan varmin merkki on se että se ihminen kuka on ihastunut tuppaa kokoajan hakeutumaan sen kohteensa näköpiiriin tavalla tai toisella, tai koittaa kokoajan törmätä "vahingossa" siihen jossain. Kyllä sen huomaa. Eikä se edes ole sellasta tungettelevaa välttämättä, vaan se tavallaan on sellasta kutsuhuutoa, että katso minä olen täällä, tule sinä vastaan myös. Koska ihmiset harvoin edes uskaltaa mennä väkisin tyrkyttämään.
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Tämä on totta. Joku katseessa paljastaa.
Tätä minäkin pelkään. Kyllä se nainen taitaa jo tietää että olen ihastunut. Tavallaan hyvä, tavallaan ihan todella noloa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkuilee ja hymyilee ujosti. Koettaa keksiä syytä tulla juttelemaan. Joskus aivan tyhmästäkin asiasta. Voi sekoilla sanoissaan ja muutenkin käyttäytyä "oudosti".
Tuo on niin söpöä!
Entä jos kyseessä on aikuinen mies?
On kiinnostunut asioistasi ja muistaa mitä puhuitte aiemmin. Tämä korostetusti.
Jotenkin siitä olemuksesta. Koettaa päästä seuraan ja huomioi eritavalla kuin muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkuilee ja hymyilee ujosti. Koettaa keksiä syytä tulla juttelemaan. Joskus aivan tyhmästäkin asiasta. Voi sekoilla sanoissaan ja muutenkin käyttäytyä "oudosti".
Tuo on niin söpöä!
Söpöä silti.
En tunnista mistään muusta kuin suorista sanoista kasvotusten, joku jäynä se on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Joskus näin vähän lasittuneen katseen mieheltä, joka oli parisuhteessa. Toinen taas etsi katsekontaktia yhtenään. Mietteissään oleminen, liian mietteissän.
Lasittuneet silmät ei ole merkki ihastuksesta vaan juuri tuosta ajatuksissaan olemisesta.
Katsekontaktia etsivä pitää sinua viehättävänä tai mielenkiintoisena.
Ihastuneella naisella laajentuneet pupillit ja punastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän antaa mielellään minulle perusteellista suuseksiä ja satunnaisesti peppua.
Homoilla on kyllä helpompaa tämän osalta
Viehkeää pieruako tarkoitat?
🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä mistään, mutta viimeksi arvasin siitä, että mies hääräsi ympärilläni, viestitteli ja vaikutti olevan jotenkin sekaisin päästään. Viimein ryhdistäytyi ja pyysi treffeille.
Samaten nainen hääräsi ympärilläni, tuijotteli ja jopa kosketteli mutta kun lähestyin viestillä niin järkyttyi kovin ja alkoikin välttelemään. Tästä sellainen johtopäätös että naisen kohdalla mitään ei kannata tulkita minkään sortin kiinnostukseksi ellei päin naamaa sano, jos edes siitäkään. Pitää ehkä kirjallisena saada se kyllä.
Olit vähän kuin joku söpö nalle jota teki mieli ilman taka-ajatuksia halia mutta kun nallella tulikin erektio niin kaikki muuttui iljettäväksi.
Naiset käyvät hinkkaamassa sillinhajua ihastuksensa housunlahkeeseen. Miehet tunkevat Sinisen lenkin tms. lahkeeseensa ihastuksensa kohteen lähestyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin söpöä!
Ihastumisen kohde sitten päättää, onko söpöä vai ei ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä mistään, mutta viimeksi arvasin siitä, että mies hääräsi ympärilläni, viestitteli ja vaikutti olevan jotenkin sekaisin päästään. Viimein ryhdistäytyi ja pyysi treffeille.
Samaten nainen hääräsi ympärilläni, tuijotteli ja jopa kosketteli mutta kun lähestyin viestillä niin järkyttyi kovin ja alkoikin välttelemään. Tästä sellainen johtopäätös että naisen kohdalla mitään ei kannata tulkita minkään sortin kiinnostukseksi ellei päin naamaa sano, jos edes siitäkään. Pitää ehkä kirjallisena saada se kyllä.
Olit vähän kuin joku söpö nalle jota teki mieli ilman taka-ajatuksia halia mutta kun nallella tulikin erektio niin kaikki muuttui iljettäväksi.
Ei ole nalleilla helppoa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Joskus näin vähän lasittuneen katseen mieheltä, joka oli parisuhteessa. Toinen taas etsi katsekontaktia yhtenään. Mietteissään oleminen, liian mietteissän.
Lasittuneet silmät ei ole merkki ihastuksesta vaan juuri tuosta ajatuksissaan olemisesta.
Katsekontaktia etsivä pitää sinua viehättävänä tai mielenkiintoisena.
Ihastuneella naisella laajentuneet pupillit ja punastuminen.
Voihan se olla myös aivoinfarkti.
Mies sanoi että olen suloinen ja jatkuvasti tuijotteli.
Hullun ainakin tunnistaa siitä että etäältä tuijottelee pakonomaisesti mutta lähikontaktissa muuttuu suorastaan vihamieliseksi.
Nainen tulee ottamaan ahnaasti suihin kun pesen aamulla hampaita
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo suoraan, joskus joutuu jopa huutamaan "tajuatko mä en ole KENESTÄKÄÄN MUUSTA täällä kiinnostunut!" minä SAATAn uskaltaa kuvitella, että hän VOISI olla kiinnostunut. Mikään muu kuin suora puhe, suorat teot (yksi nosti olkapäälle ja kantoi konsertista pois) ei auta. En osaa tulkita ilmeilyjä enkä vihjeitä itselleni positiivisiksi. Joskus mietin onko mulla asperger. Nytkin ahistaa yksi tekstailija, lopetin tekstailun kun tekstasi aina aiheesta, kaupoista, jotka teimme, eikä vaihtanut aihetta esim. "lähetkö vappuajelulle"-tyyliseksi.
Vastaus: suorista sanoista. En mistään muusta.
Mulle pari vuotta mies sanoi noin ja viikon päästä ghostasi :D
Minä yritän juuri olla mahdollisimman töykeä yhdelle ihanalle naiselle töissä jotta se ei missään nimessä saisi tietää minun olevan ihastunut. Ei oikein sopisi juuri nyt.